Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Gordijnen wassen, gelukkig heb ik hier dat probleem niet! We hebben overal kamerhoog-kamerbreed hele zware velours gordijnen. Dus die kun je niet zomaar even wassen. Dus 1x in de zoveel tijd naar de stomerij brengen. En da's niet zoveel moeite gelukkig. We roken ook niet dus doe dat echt 1x in de zoveel jaar ofzo.

@ Sanell, ja wij hebben dan wel een auto dus op zich is dat OV geen probleem. 1 en 2 jaar nadat we hier zijn komen wonen (zitten hier nu 4,5 jaar) hebben we allebei een baan gevonden in Spijkenisse dus zelfs als er iets met de auto is dan is het goed te doen met OV.
    Wat wij hier heerlijk vonden was de vrijheid. We kennen hier op mijn nicht en haar gezin na niemand. De omgeving is zo mooi, huizen VEEL goedkoper dan Vlaardingen, heerlijk om een kindje op te voeden. Nouja, alles klopte voor ons gewoon. Maarja, tis en blijft een gat hahaha. Als ik naar het strand ga is het of in Hellevoet zelf of Rockanje.

Monique, hier ook al sinds vanochtend 11 uur geen strandweer meer hoor. Hoewel de zon nu weer schijnt. Was hier helemaal zwart. Geen regen ofzo. Lekker beetje afgekoeld nu!

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Daan: T is inderdaad een goed keus geweest... morgen maar even afwachten of ik
    er dan nog net zo over denk, maar zal wel goedkomen denk ik :D

@ MvY: Thanx :D is gelukt hoor hihi...

@ Marieke: Jij ook bedankt :D het is inderdaad een mooie dierentuin :D
    al vind ik blijdorp ook geweldig...

@ Desiree: Gelukkig geen rolstoel nodig gehad... had ik vriendlief ook eigenlijk niet
    aan willen doen hoor met al die heuveltjes :p

@ Ollebolleke: Bah, dat is niet leuk als je zo'n na-na-na-na-na smsje krijgt...

@ Hanna: Thanx :D Vóór de logees wakker? was jij heel vroeg of zij heel laat?

@ Marieke: ow wat een kl*tetijdstip zeg voor je vriend... ik snap dat het een
    grote kans is die hij moet laten schieten... maar de geboorte van zijn kind gaat voor
    alles toch?

@ Miekiepluis: Hahahahaha voor niks uit je bedje gekomen dus...

@ Cjpt: Daar dacht ik gisteravond ook ineens aan, aan Kanela... hoop dat de uitslagen goed waren...

@ Wolliewobbel: Nou meid, klinkt niet fijn.. hoop dat jullie beebje ook niet zo lang op zich laat wachten hoor...

Sorry als ik iemand vergeten ben, maar jullie hebben hard gekletst hoor...

Burgers zoo is dus goed gegaan :D hoop dat ik er morgen ook geen last van heb...

moest wel lachen, overal wordt je doodgegooid met zwangere vrouwen, maar daar heb ik er geen 1 gezien :p
    wel heel veel duitsers... *zucht, kan niet zo goed tegen dat taaltje :p en moet er nog een week
    naartoe (Duitsland :p)*

3. Mannen en drank: ik heb een kerel die gwoon niet met drank om kan gaan, als hij 1 slok heeft geproefd moet het glas meteen leeg en dan ook meteen weer gevuld, soort van bodemneid. Heel vervelend, hij hing dan ook zaterdag weer gezellig boven de pot na een biertje of wat te veel:x, grggr ik wil ook een man die normaal met drank om kan gaan en die begrijpt wat ik wil!:(

Nou bolleke: hier de mijne hiu:x:xwrydefguyeogr:$:(:)wuf:xgrrrrrrrr, zo das lekker.

All: bedankt voor jullie oppeppers, het gaat alweer wat beter gelukkig:)

Monique: lekker dat het alleen nog ff poetsen en oruimen en klaar is. En een prinsessenbed, dat wil ik ook wel!:D

Daan: dat is ook lekker kan ik ook morgen wel weer eten. EN lekker dat je huissie zo gesopt is en de wasgedaan. Heb je soms een beetje last van nesteldrang?:p

Noa: het is een kruissing jack russel/ beagle, heel grappig ding. En hoe gaat het spugen van jou hond nu, die van mij heeft vandaag al een keer of 10 gekotst, gelukkig aldoor buiten.

Wolliewobbel: vervelend dat je je zo naar voelt, hoop dat ze je snel gaan inleiden en dat je er dan vanaf bent, ik duim voor je!

Gordijnen wassen, heb ik 1 keer gedaan hier in huis en ga het ook zeker niet meer doen, na de was beurt heb ik per ongeluk de verkeerde haken erin gedaan en ik had de gordijn dnek ik wat aan de hete kant gewassen, met als gevolg dat mijn gordijnen nu ongeveer 10 cm te kort zijn en ik wil ze niet korter maken dan ze nu al zijn, dus ik moet gewoon nieuwe, dat is het beste plan!:(

Rianne: ik heb tot zaterdag aan toe nooit problemen gehad! Dus echt heel raar.

Mama van Youri: wat een lief bandje zeg!

Sanell: fijn dat bij jou ook alles goed gaat.

Mumtobe: fijn dat je een leuke dag hebt gehad en wat wordt het volgende uitstapje?:D

Zo vriendinnetje weer naar huis en vriendje is er weer, pff was wel gezellig, maar ook weer genoeg voor vandaag, morgen gaan we nog maar eens kijken of ik dan een betere dag heb en ook zeker kijken of ik wat langer kan slapen, dat zal al een hoop schelen denk ik!

Zo en nu ga ik maar eens eten maken want dat gaat ook niet vanzelf:(

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ollekebolleke: 25 Juli gaan we nog een week op vakantie naar Duitsland dus dat is een flinke uitstap :p haha dus we zien wel...

de autorit is trouwens ook super bevallen... ik heb heen en terug gewoon lekker zelf gereden, zal ik straks naar Duitsland ook doen omdat ik misselijk wordt als ik ernaast zit dus dat het goed ging heeft me hoop gegeven :p

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    k zie trouwens dat Kanela vanmiddag om half 4 nog online is geweest, verder niks gepost na haar berichtje op 1 Juli...

6. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    Melisa, wat betreft je zuur, heb je al antagel geprobeerd?? Is te koop bij de apotheek, en ik heb er heel veel baat bij.

Marieke, dat zou balen zijn als hij nu weg zou moeten voor zn werk. Je mag er toch vanuit gaan dat z`n baas nu wel begrip heeft voor de situatie (lijkt me niet meer dan normaal)

Fon, de mijne drinkt heel af en toe..maar kan er nu echt niet tegen.
    Ik WIL gewoon dat ie "nuchter" is, stel dat ik midden in de nacht hals over kop naar het ziekenhuis moet?? ik zou echt pislink zijn als hij me op zo`n moment " in de steek zou laten"
    Heb het gezien bij een kennis, haar kerel was straalbezopen en zelfs niet bij de bevalling, die kwam de volgende dag doodleuk de kamer van het ziekenhuis binnen stappen om zn kleine te bewonderen (ik zou hem zo rechts omkeerd laten maken volgens mij)

Mama van youri, wat een super leuk bandje!

Hier echt een baaldag vandaag, heb nergens zin in.
    Stond vanmorgen op met ongi gevoel (heb ik af en toe, al vanaf zaterdagnacht) en tot overmaat van ramp ook nog eens rugpijn erbij. grrrrrr.
    Manlief is onderweg naar huis, en heb niet eens de moed om eten te koken (voel me eigenlijk best schuldig)
    Ik zit mezelf gewoon een beetje in de weg vandaag...ow ow ow wat een lol...al die hormonen

7. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Mikiepluis, Ik heb ook een gevoelige kerel hier. Alles goed bij de vlos?
    MvY, wat een ontzettend schattig armbandje!!! Hoe mini het ook lijkt, het past vast wel want die kids zijn mini, dat vergeet je als je groter worden ;)
    Ja zeker spannend, als ik de msn van manlief geloof is het nog 12 dagen!!!

Monique27, trouwdag, wat leuk, dan stem ik voor jou ook op de 27ste evenals MvY en wie wilde nog meer? We gaan gewoon een record neerzetten met aantal baby's op één dag!

mumtobe21, zonder rolstoel naar de dierentuin geweest? Jaloeeeers... Ik kan de straat nog niet eens uit zonder af te sterven... Laat staan zo'n onderneming zonder support-wielen, goed hoor!

Ollekebolleke, dat is dan zeker raar, maar lukt het je zelf buitenshuis wel om te sms-en?

8. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    @monique: Ja helemaal mee eens... Alles op zijn gemakje. komt het vandaag niet dan komt het morgen wel moeten we maar denken ;) Ik heb natuurlijk ook Sven nog rondlopen die ik niets tekort wil doen en vooral omdat hij nu vakantie heeft...

@mumtobe: Toppie dat het allemaal goed is gegaan en gezellig is geweest... Voor herhaling vatbaar dus :) En wat die heuveltjes betreft: Dan had je mannetje nu waarschijnlijk helemaal afgemat op de bank gehangen als hij een rolstoel moest duwen hahaha...
    En ook wel beter dat het autorijden je ook nog goed afgaat.. Is toch altijd prettig om zelf te kunnen rijden en dan vooral bij wagenziekte...

9. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    @Hanna: is de koelkast weer gemaakt????

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Rianne: Ow das wel minder dan, maar je bent ook ruim 3 weekies verder als ik hé...

@ Desiree: Nou hij heeft me niet hoeven duwen maar heeft al flink liggen pitten op de bank haha...

nu issie boos, omdat ik het niet leuk vind dat zijn moeder voor de zoveelste keer eten komt brengen voor hem, dat mens denkt echt dat we niet voor onszelf kunnen zorgen...
    en dan heeft ze natuurlijk zometeen ook nog wat te zeiken over mijn huishouden... nou kom maar op, maar humeur is alweer naar een dieptepunt gedaald... bah!!!

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

even een ego berichtje..

heb net eindelijk bericht van de universiteit gehad (na 2 maanden wachten!)
    en ik heb een 6,5 voor mijn scriptie. niet briljant maar ik heb er keihard voor gewerkt en ben nu dus eindelijk afgestudeerd!!(sociale wetenschappen) :)

werd verdorie eens tijd :D

12. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Marieke, van harte gefeliciteerd met je afstuderen!!
    Lekker belangrijk dat het geen 'briljant' cijfer is, het is binnen en dat kun je nu zo vlak voor 'the big thing' wel goed gebruiken he!
    Knap gedaan, geniet ervan!! :)

13. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    MvY, wat onhandig dat ze dan wel al die metingen doen! Je krijgt er meteen een beeld bij (negatief of positief) en gaat je daarop dan instellen, terwijl het dus niet zo veel zegt...

Wolliewobbel, geen excuses hoor! Ik kan me voorstellen dat je je nu even ergens anders mee bezig houdt! Heel veel succes de komende dagen en wie weet heb je al snel je kleintje!

Rianne80, dat is natuurlijk ook zo. Ze meten alleen lengte/grootte van botjes, en niet van vet.

Mumtobe, tsja, Duitsers, je went er aan ;) Ga je nog heen vóór de baby komt? Oh ik zie het al. Ja dus. Ik voel me hier behoorlijk nagestaard op straat, geen idee of dat in NL anders is. Ik zeg regelmatig, ik ben een wandelend nationaal monument :) En zo dik ben ik niet! Bereid je dus maar voor ;)

Marieke, gefeliciteerd!! Ik weet nog hoe dat voelde, afstuderen... (nu voel ik me eindelijk eens heel oud ;)). Heeeeerlijk die vrijheid!

Ik heb steeds zo'n steken in mijn doos... Pijnlijk bij het opstaan ofzo, helemaal beurs... Het is vast door dat hoofd tussen mijn benen :p

Manlief was trouwens inderdaad aan het oefenen met de wagen, hihi. Na 10 minuten trap op, trap af (we wonen 1 hoog) kwam hij tot de conclusie dat we beter niet de kinderwagen bak mee naar beneden konden nemen met de baby er in... Nee... Dat had ik al bedacht ;) Maar wel lief. Is trouwens nog best een gepruts tegen die tijd. We moeten de trap af, maar ook nog 3 treetjes naar buiten... Hmm...

14. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    @mumtobe: pfff mannen kunnen ook niks hebben he ;) hahahaha...
    Fijn zulke schoonmoeders Bah:( Ik heb er gelukkig geen last van... Kan daar ook echt niet tegen. Kan me voorstellen dat je humeur dan gelijk weer tot een dieptepunt daalt.. Is weer erg jammer na zo'n leuke dag...

@Marieke: GEFELICITEERD!!!!!!

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gentle: Hahaha okeej, bedankt voor de tip :p beetje laat om nog een buikband
    te laten drukken met een leuke duitse tekst hahaha...
    @ Desiree: Ja idd, het is allemaal wel goed bedoeld van der maar, dat goed bedoelde
    wordt ook errug irritant op den duur...
    @ Marieke: gefeliciteerd meid... zal wel een flinke last van je schouders vallen nu...

16. mvja

mvja Niet meer actief

Heyz,

ff snel een update (zijn druk bezig hier dus sorry, reageer na het weekend als het eindelijk wat rustiger is hier weer)

vanmiddag weer bij de vk geweest, kleine is weer niet gegroeid...
    Moet dinsdagmiddag naar de gyn en dan hopen we meer te horen... Voor de rest de controles allemaal in orde, alleen wat eiwitten in mn urine, maar dat was niet noemenswaardig...
    nu totaal 8,5 kilo aangekomen...

Nu ben ik er weer snel vandoor... tot na het weekend!

Fijne dag allemaal

17. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Er is weer flink gekletst :) gezellig :)

Marieke, gefeliciteerd!! Lekker gevoel zeker?!

Gentle, ja stom he. Het kán natuurlijk wel kloppen maarja...
    Ik word ook vaak nagestaard... vraag me echt af waarom hoor.

Mumtobe, fijn dat het zo goed is gegaan! En mannen en schoonmoeders hihi, soms word je er gek van he ;)

Rianne, je hebt helemaal gelijk... als de baby er straks is zal Youri nog wel groter lijken ook. Maar het armbandje is echt zooo klein haha, ben benieuwd of het echt past.

Ollekebolleke, morgen lekker rustig aandoen en hopelijk ziet de wereld er dan weer wat leuker uit ;)

Sanell, jij ook al een rotdag. Knuff.

Monique, goed geraden hihi. Naja we hebben wel gordijnen beneden, van die schuif dingen wat je nu veel ziet. Zaten er al in en hebben ze mee overgekocht want waren op maat gemaakt. Maar ga die dingen echt niet wassen want dat komt nooit goed, heb daar echt geen verstand van hihi.

Annie????? Waar ben je??? Alles goed???

Zo, hier lekker gegeten, aardappeltjes met boontjes en rundervinkjes. Man is alweer werken en Youri ligt lekker in bed.
    Oh weet niet of ik er al over geklaagd heb maar weet niet hoe ik het moet gaan doen vrijdag. Man gaat dus weer werken vrijdagavond, maar hij moet dan ook perse de badkamer opnieuw kitten (en eerst oude verwijderen etc) want dat moet 24uur drogen en we gaan zaterdagmorgen weekendje weg dus dan komt het ideaal uit. Hij moet ook nog een rolgordijn ophangen bij ons op de slaapkamer. En ik moet ook nog de koffers pakken, gelukkig heb ik vrijdag genoeg tijd maar ik weet nu al dat die kitranden weer niet gedaan worden :(
    Naja, niet meer aan denken tot vrijdag ;) anders word ik gek :p

18. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Mvja, weer niet gegroeid? Dat klinkt niet zo goed he... Hopelijk is er niks aan de hand.... Probeer je wel je rust te nemen? ;)

19. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

@mvja, dat is geen leuk nieuws, ik hoop ook dat er niets aan de hand is.

ik zit ook te wachten op nieuws van Annie, zou het toch vruchtwater zijn geweest??

@MvY, wat een schattig armbandje :)

en ik ben idd heel blij nu met mijn afstuderen, heerlijk gevoel. heb eerst hbo gedaan en ben aan de uni begonnen met de insteek "als het lukt dan lukt het, zie wel hoever ik kom" en nu ben ik ineens klaar :)

Dikke knuffel aan alle meiden met een rotdag! Mumtobe, probeer je niet teveel aan te trekken van je schoonmoeder hoor! (das makkelijk gezegd, I know...)

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @moniqeu ja ik heb een bad dus dat zou ik kunnen proberen goed idee.

@pluis hier ook bezige bij hoor hihi. had vandaag ook het onkruid maar weer uit de tuin gehaald hihi en af entoe doe ik ook alles in etappe's hoor.

@cjtp ow jij heb dus zware geordijnen die je niet kan wassen, wel handig hihi maarja met de hond moet je ze wel wassen die dendert er wel is door heen hihi en hier wordt ook niet gerookt in huis hoor.

@ollekebolleke ow leuke kruising vindt alle puppies wel schattig hihi. mijn hond heeft gelukkig niet meer gespuugd alleen maar in de mand gelegen en zieligen leggen zijn.

owja meiden was net even in de stad voor die wonder thee nou kon het niet vinden dus hebben jullie tips waar je het eventueel zou kunnen halen?

@mvy annie was naar haar werk even op visite en ze moest nog boodschappen doen, als er wat was had ik het wel geghoord en gemeld aan aan jullie

Deel Deze Pagina