Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Kwam er bij die andere al niet uit
    Dank je wel, mooie foto's

2. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Morgen komt er trouwens een leuke babyfilm op rtl 8!

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    mama van youri: ik zie net dat je dezelfde dag jarig bent als ik.....grappig.. oh en we worden allebei 24....nou dat is helemaal toevallig...

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik kom me ook weer even melden, hoe is het hier?

ik heb dus de hele tijd het gevoeld alsof ik zwaar aan het trenen ben dus echt een spanning in mijn buik word er gek van want het is echt zwaar als je het gevoel hebt dat je je buik de hele dag aanspant. maar ja het zij zo.

leuk idee voor hyves wanneer gaat dat gebeuren?

5. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Ik hou jullie niet bij.....

Deedtje, veel sterkte meid!

afgelopen zaterdag de kerstboom neergezet..erg gezelling maar ik was afgemat, ik lag gisteren om 20:00 in bed...en ik heb nog ogen op stelen..

verder verschrikkelijk last van mijn stoelgang... :oops: hebben jullie daar ook zo last van? ja en de heledag door een zeurend weeig gevoel in mijn keel...bleh...

Morgen de echo, zo spannend kijken of het goed zit en of er misschien al een hartje te zien is..moet helaas alleen mijn vriend kan geen vrij krijgen...dus dat is wel balen..

Hyven jaaaaaaaa leuk!

6. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    @Jingi: ik heb geen last van mijn stoelgang, wel bemerk ik dat ik juist meer naar het wc moet. Ik hoop voor jou dat je morgen een goede echo hebt en dat je het hartje al kan zien.

Laat je iets weten?

Liefst Stephanie

7. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    wij willen ook naar de negen maanden beurs gaan en een meeting lijkt me best wel gezellig allemaal met een klein rond buikje dan zijn we rodn de 15 a 17 weken he?

wij willen trouwens wel nog een wekendje parijs doen of een weekje turkije in april ofzow maar dat is allemaal nog amar afwachten de zomer word in ieder geval niks dus alten we maar hopen dat het aankomend zomer hier lekker weer word, zitten we dan met onze opvliegers en een dikke toeter :D

8. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Tuurlijk laat ik het weten, ga nu naar bed ben moe....

9. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @jingi wat jammer dat je man er niet bij kan zijn, maar super dat je morgen je beebje kan zien hopelijk is alles in orde:D ik wou dat ik hem morgen al had en niet pas 9 januari die verdoemde feestdagen ook hihi :D anders had ik een week eerder gekund en die week lijkt wel een maand denk ik

10. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik ga lekker slapen ben zo moe de laatste tijd

weltrusten dames

en tot morgen, ga proberen me iets meer te laten zien op dit topic merk dat i khier toch wel wat meer herkenning vind bij jullie maar het adere topic is ook zooo gezellig he bos? ;)

11. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Ik ben ook 1 van de jonge hier!

Deedtje, sterkte :(

12. hey meiden

wat een geklets zeg

had daan al een pbtje gestuurt dus dat komt goed.

ik heb trouwens ook al een hyves net aangemaakt voor alle zomer mama's 2009 dus als iemnad het leuk vindt om zich daar aan te melden
    stuur dan even pbtje, of willen jullie alleen augustus?

13. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Hoi

Leuk dat je al een hyves hebt aangemaakt, maar ik meld me pas aan als ik het iedereen verteld heb. Ergens eind januari dus...
    Stoelgang heb ik ook last van. Kelloggs all bran helpt een beetje (tip van zwangere collega). Daar zit 19% vezels in. En verder veel drinken en fruit, groente en andere dingen met vezels eten....

welterusten,
    Lieke

14. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Dit is pas de tweede keer dat ik in dit topic schrijf. Ik begin het nu eigenlijk ook pas echt te beseffen!
    Hoe voelen jullie je? Ik ben moe, maar daar heb ik vaker last van en heb een beetje last van mijn onderrug. Ach, ik heb het er allemaal voor over.
    Hebben jullie trouwens gelijk na de positieve test de vk of ha gebeld?
    In mijn woonplaats zijn er twee, maar 1 wil ik niet (bekende van me) en ik weet niet hoe de andere is.
    Weltrusten allemaal en droom maar fijn!

15. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Ik heb ook nog niet gebeld. Dat moet namelijk tussen half 9 en half 10 en dan zit ik op mijn werk. Volgende week heb ik vakantie dus maandag meteen bellen. Bel heel benieuwd naar de echo en hoop dat ik snel terecht kan omdat ik ook niet weet hoe ver ik precies ben.

Ik meld me ook pas bij de hyves als ik het iedereen verteld heb en dat doe ik pas met 12-14 weken.

Kon het gisteravond trouwens niet laten om nog een test te doen (had er nog 2). Was inmiddels de 4e :oops: en gelukkig meteen flink positief dus voorlopig weer gerustgesteld :D .

16. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Hoi meiden,

Mag ik me hier ook aanmelden? Heb vorige week al een paar zwangerschapstesten gedaan, en die waren al positief. Gisteren bevestiging gehad van het ziekenhuis dat ik inderdaad zwanger ben dmv bloedtest. Nu mag ik gaan genieten...We hebben 31 dec onze 1ste echo om te kijken of het op de juiste plek zit en of het hartje klopt. We zijn overigens zwanger geworden via eerste keer ICSI.

Als ik het goed uitreken, komt onze baby rond 18 augustus 2009. En het is het eerste kindje. Heb je verder nog iets nodig, dan hoor ik het wel..

17. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Hoi meiden dit spreekt voor zich denk ik zo :D
    Na vorige maand n vmk te hebben gehad, mag ik nu weer met veel vreugde melden dat wij in blijde verwachting zijn!
    Het is nog pril, maar dat maakt het niet minder speciaal!
    Doe maar goed je best klein lief wondertje, je bent zo ontzettend welkom!

Oh ja ik mag op de lijst voor 27 augustus ( mijn vriend ook jarig hihi )
    En heb innesteldag volgens FF en calculator op 11 dec gehad ( dat is mijn verjaardag ;) )

18. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Ik zal me maar s gaan inlezen hier ;)

19. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Kita29 en verhip gefeliciteerd geniet ervan welkom.

Liefs Channes

20. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Dank je wel :D

Deel Deze Pagina