@mvy graag gedaan in en annie sms regelmatig vandaar hihi. en ze vertelde op msn dat ze dat ging doen vandaar hihi
@mvy nee via het forum maar we wonen maar 20 min van elkaaar vandaan, en als de kleintjes er zijn gaan we keer afspreken hihi zo zie je maar weer hihi
Jeeej ik heb een buddy gevonden! Sanell is mijn buddy! @ ginny of hannah, kunnen jullie dit in de lijst opnemen? @ MVY , wat een allerliefste schattig armbandje! Wat super dat mamamoon is bevallen!! Het begint zo te kriebelen als ik dit lees Dankje voor reacties wbt man die graag pilsje drinkt. Gelukkig is het niet zo erg dat hij zich lam gaat zuipen. @linnie wat asociaal dat die vent zich lamzuipt en vervolgens de bevalling mist. Ik zou hem ook echt wat doen! @annie1976, hier was ventje dus wel naar awakeningsfestival gegaan. Toen had tie het dus wel iets te bont gemaakt. Volgende dag hadden we dus echt zo'n bonje. Dus heb ik toen wel heel duidelijk gemaakt dat ik hier echt niet op zit te wachten. Ik was zo boos toen dat ik de hele nacht niet had geslapen. De boodschap is wel over. Ik wil hem alleen niet verbieden om naar die feestjes te gaan, want ik zou het ook niet op prijs stellen als hij mij zou vertellen waar ik wel of niet heen mag. Alleen wil ik wel dat hij eerder naar huis komt en broodnuchter blijft. Lijkt me fair toch? Dit is al heel wat voor mij, want normaal ben ik juist heeeeel makkelijk met dit soort dingen. Moet tie ook een beetje aan wennen.
@Mumtobe, fijn dat je dag zo geslaagd was! @Ollekebolleke, ik wil niet alleen een prinsessenbed, maar dan ook nog eens als de koningin bediend worden @Linnie, waarom je schuldig voelen?? Iedereen heeft wel eens zo'n dag hoor @Rianne, hi hi zou leuk zijn een babyboom op de 27e Kunnen we daarna ook meteen met z'n allen verhuizen naar het volgende topic @Desiree, da's dan weer het voordeel van het huishouden he, het loopt niet weg maar ligt er morgen ook nog @Marieke, gefeliciteerd!! Dat cijfer weet niemand meer na paar dagen, dat je afgestudeerd bent onthouden ze wel! @Mvja, dat wordt spannend volgende week, ik duim dat er niet al te veel aan de hand is @MvY, en vooral niet je hubbie proberen te pushen want dan komt het zekers niet voor elkaar @Noa, gewoon in bad gooien dan idd, zijn ze in ieder geval weer opgefrist @Fon, jij bent toch niet alleen zwanger?? Je heb je al 9 maanden in moeten houden met van alles en nog wat, dus ik het toch heel normaal dat hij ook een keer er iets voor over heeft (in mijn ogen hoor)
Fon, ik geef je volledig gelijk hoor! Monique, nou dat is het niet echt hij wil het allemaal wel doen (hij is een echte klusser hihi is neit voor niets timmerman) maar we komen gewoon tijd tekort All, thnx voor de leuke reacties over het armbandje. Ik ben ook helemaal verliefd!
Ze zeggen toch dat kinderen het kunnen aanvoelen als de beeb komt? Nou, dan zou ik dus elk moment moeten bevallen hihi. Youri ligt nu een uurtje in bed en hij word steeds wakker.... Gister had hij dat ook al en heb ik hem er even uit moeten pakken. Op zich niet erg maar normaal slaapt hij altijd in 1x supergoed.. Dus misschien voelt hij iets aankomen? Geloven jullie daarin? Toen ik hem vanmorgen naar het kdv bracht deed hij ook al heel dwars en de leidster begon meteen te vragen of het bij mij aan het rommelen was....
@mvy het was inderdaad leuk armbandje!! en ik zou begot niet weten als kinderen het aanvoelen huisdieren zeggen ze van wel hihi. @moniqeu inderdaad dan zijn ze wel weer opgefrist ga ik morgen maar even doen hihi
@ gentle, Ik heb dat gevoel ook!!! Alsof ik een grote blauwe plek heb daaronder. Betrap mezelf ook op dat verschrikkelijke waggelloopje. haha. Nog eventjes @ marieke gefeliciteerd met je afstuderen. Echt knap dat je dit even tijdens je zwangerschap presteerd! @ monique, ach ja, volgend jaar mag hij wat keertjes extra thuisblijven voor de kleine en dan mag ik lekker wat festivalletjes afgaan. zolang hij maar nuchter blijft vind ik het best. Ik voel sinds deze week soms echt heel duidelijk een voetje uitsteken. Ik kan het haast vastpakken, dit is zo bizar! maar ook heel mooi!
@ MvY: Ik zou het niet weten of kids dat aanvoelen, zou wel leuk zijn is er toch het eerste meisje in aantocht Is er iemand die een goed anti-vlooienmiddel voor honden weet? ik heb onze hond altijd uit voorzorg behandeld met frontline, maar desondanks heeft ze nu toch vlooien baal er stevig van, gebruik je dat dure spul en werkt het gewoon niet... is er iemand die een ander goedje weet wat wel werkt? en wat ik ook voor de kat kan gebruiken...(kat komt niet buiten)
hallo allemaal, een beetje laat vandaag, maar ook een rare dag gehad vanochtend ging mijn man weg naar zin werk, zoontje bij mij in bed televisie kijken en krijg ik toch echt weeën en misselijk. dit was niet het normale voorwerk. na een keer spugen en onder de douche gestaan te hebben was het weer weg. verder gezellig met mijn ouders en zoontje naar de theetuin geweest. ollekebolleke, ik zou tegen mijn zus zeggen. tja je denkt dat je het nu weet maar wij dachten al dat het niet geheim zou blijven dus hebben tegen de kinderen het andere geslacht gezegd..... ollekebolleke, doet de telefoon het al weer? marieke, gefeliciteerd! mvy, kan het kitten niet eerder?
Hihi ja het zou natuurlijk wel leuk zijn maar dan moet ik wel wat gaan beginnen te voelen weeën ofzo Fon, ja grappig he hoe je dat zo duidelijk kunt voelen/zien uitsteken! Mumtobe, nee sorry ik zou het niet weten...
Ppa, oei das vervelend maar gelukkig ging het na het douchen weg... Wat is er met het kitten?Oh ik snap hem al haha. Was aan een kleine poes --> kitten aan het denken Nee kan niet eerder want moet minstens 24 uur uitharden en wij douchen elke dag... Hij 's avonds en ik overdag... Daarom zou vrijdag zo fijn uitkomen, want zat en zondag zijn we er niet.
Heeey daar ben ik hoor!!! Nog niet bevallen. En ik heb niet meer gelekt haha Ik was vanmiddag op me werk! want me collega belde dat er maar 5 kindjes waren dus heb haar even gezelschap gehouden! Leuk hoor om de kids weer te zien. Oh en hoorde vandaag van een moeder dat als je je kind wil opwekken dat je in bad moet. Had ze bij haar 2 kindjes gedaan en bij allebei ging ze in bad en dag daarna waren ze er! Dus voor degene die 37 weken zijn....DO IT!! haha.... Nou ik ga morgen weer gezellig doen. Als ik morgen later ben....ik heb liggingsecho en ga daarna met me liefje naar het strand! Maar kom na de echo wel ff vertellen hoe het was!
Haai! MvY: Wat een schattig armbandje!! Is hij niet verstelbaar? maar hij vast wel passen toch... Monique: Oh! dat vond ik zo'n bijzonder moment om die naam op dat kaartje te zien staan! Was hij nu wel goed? Mumtobe: Fijn dat je dagje zo geslaagd was! Hanna: Fijn hè, zo'n gevoelig mannetje...tenminste vind ik wel hoor! Jij hebt toch wel echt heel erg last van je bekken enzo hè? vervelend hoor! Is je koelkast alweer gemaakt? marieke: gefelciteerd meid! Mvja:Hè gets, wat vervelend dat die kleine niet zo goed groeit! Hopen datze dinsdag meer weten! MvY: Jeetje! Da's nog een boel wat er dan gebeuren moet! Niet aan denken, komt vast goed!! En wat betreft Youri, ja, ik geloof daar wel in. Kinderen zijn daar toch gevoeliger voor denk ik! Net zoals ze bijvoorbeeld heel goed oppikken als de juf niet blij is bijvoorbeeld..Spannend hoor! Fon: ik geef je gelijk hoor! gaaf hè, zo'n voetje, dat heb ik ook! Alien mar direct ook wel heel cool! Ppa: het rommelt dus behoorlijk bij jou! Ik zet qua poll in op jou hoor! Hoop voor je dat je niet al te lang alleen maar blijft rommelen... Hier alles weer tiptop in orde bij de Vlos, 1 kilo erbij in 4 weken ( was 4 weken geleden dat ik had gewogen, ben in de tussentijd al wel weer geweest) en bloeddruk van 116 over 66, dus prachtig! Kindje ging ook goed, hartje weer gehoord, vind ik altijd erg fijn. En die harde buiken waren eigenlijk alleen maar goed, dat is echt voorwerk van de baarmoeder... Nou, we wachten het wel weer af! Ga vanavond met lief lekker film kijken, dus meiden tot morgen! Liefs, Pluis