Moggel...........neemt snel een slok koffie. Oh ik sliep net zo lekker en toen moest ik er uit, auto moet naar garage. Naja, is ook nodig he. @Sara, ik zie de foto's niet. @Mvja, succes meid. Denk aan je. @Natasja, hihi nesteldrang is toegeslagen. Nou het mag komen toch? Ben benieuwd. @Petra, eerste laag van het ledikant geverfd, gaat de goede kant op. Veel plezier vandaag op het babypark. Hoop dat jullie goed kunnen slagen. @Monique, raar zeg van die vlekken. Zou idd bellen mocht het nog een keer gebeuren.
Goedemorgen!!! Hier heerlijk geslapen, tot half 9! Dat is al lang niet gebeurd! Was ook erg moe. 's Morgens is mijn heup ietsie minder gevoelig.... dus heb ik even een wasje ingedaan.... Ik moet hiervoor een extra trap op naar zolder en dat is een hele opgave. Jammergenoeg denkt mijn man dat het allemaal wel meevalt en daar baal ik echt van. Als hij wat heeft moet de hele wereld dat weten en is hij zo zielig en nu ik dit heb... nou eigenlijk weet ie het nu wel... Dus zeur ik even lekker hier hahahaha en tegen mijn zus! Ik heb een bekkenband besteld en hopelijk is ie er snel en helpt het! Mumtobe, wat een naar verhaal zeg!! Pfffffff, het zal je naar overkomen. Vreselijk! Natasja, gefeliciteerd met je 37 weken en fijn dat alles weer goed was bij de vk. Rianne, veel plezier bij de vk vandaag! Mvja, spannend zeg allemaal bij jou. Komen ze er nu pas achter dat de baby te klein is of was dat al bekend. Succes in het ziekenhuis! Petrabr, veel plezier met shoppen vandaag. Naar welk soort kinderwagen ben je op zoek? Sarah, ok, de weeen zijn dus afgenomen. Succes met schoonmaken vandaag! Mooie foto's zeg van de fotoshoot in je album! Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
Goeiemorgen! Naja zo goed issie ook weer niet. Vannacht weer een ***nacht gehad. Pfff schiet niet op zo... Net even Youri weggebracht en meteen boodschappen gedaan in 2 winkels haha. Wat een gesleep. Ook nog even naar de apotheek voor Antagel want word echt gek van het maagzuur. Nu zit ik hier helemaal bezweet, heb het echt benauwd. Terwijl het net lekker geonweert heeft.... Monique, ik hang ook de vlag uit voor dit weer hihi. Wat raar van die vlekken, ik zou ook zeggen bloeddruk. Maar wel bellen hoor als je het weer krijgt! Petrabr, shop ze!! Daan, koffie lekker? Sarah, ga zo ff je foto's bekijken Uhm ben er ff zo weer ingesprongen want ben echt energieloos bah. Ik moet vandaag nog zoveel doen... Koffers pakken, poetsen, in bad , etc etc. Oja de kitranden mag ik niet doen van mannetje hihi, ik kan het volgens hem niet. Naja dan doen we het maar anders, hij moet na het werken van vanavond nog douchen en erna snijd hij dan de oude kit weg. Dat moet dan schijnbaar eerst goed drogen (vannacht dus) en morgen staat hij extra vroeg op en kit het opnieuw. En dan vertrekken we naar de Ardennen. niet ideaal (zeker niet als Youri morgenvroeg dan ook extra vroeg wakker word van het kabaal hihi) maar het moet maar zo Wat een lang verhaal... Ff broodje eten...
Wauw sarah, ik vind de foto's supermooi!! Leuk gedaan!! Oh, wij hebben op 9 augustus een shoot staan (als de baby er dan al is ) en ik verheug me er echt zoooooo erg op.
Mumtobe: lijkt me wel erg om mee te maken! Had ze al langer klachten of kwam het ineens en was het al te laat?
hallo allemaal hoe gaat t met jullie? ik heb nu lekker verlof hihi heerlijk. de kleine ligt gelukkig niet meer in een stuit en is ook al ingedaald, dus ik mag t dit keer zelf gaan doen ipv keizesnede. vanmorgen verloor ik ineens een klodder wit slijm, hebben jullie dit ook? is dit normaal? wat betekend t? nou tot snel!!
Goedenmorgen Ladies, @mumtobe: Wauw wat een rot bericht zeg. Kan me voorstellen dat je daarvan best wel schrikt... @Krista: Welkom... Gezellig dat je mee kletst... @Mvja: Jeetje ik schrik hier weer van. Ik hoop echt voor je dat je goede berichten krijgt en dat je Uk gewoon nog in je buik mag blijven en nog een flinke groeispurt door mag maken... Ik hoor het van je als je wat weet. Heb de foon in de aanslag... Heel veel sterkte Meis en een dikke knuf... @petra: Lekker ff huilen lucht op... maar het moet niet te gek worden vind je niet??? Maar zo te zien komt het vandaag helemaal goed... Shopse... @monique: He Bah... Ik ben af en toe wel ineens heel even duizelig maar dat is dan ook zo weer weg... Ik zou niet weten wat dat van jou in houd. Hopen dat het nu maar gewoon weg blijft.. En ik geniet ook hee erg van dit weer hoor... Alleen hadden de onweersbuien wel iets later mogen komen dan vanmorgen om half 4 Maar het is wel lekker afgekoeld @Sarah: gelukkig heb je nu weer wat minder last van je voorweeen... Wat een hele gave foto's zeg... vooral die laatste vind ik echt helemaal top @ Daan: Het is altijd wat he met het slapen... Hier ook... Slaap ik echt helemaal heerlijk zonder al teveel pijn gaat het onweren @hanna: Mannen he Die denken dat alles wat hun hebben altijd veeeeel erger is hahahha... Maar goed we weten hoe ze zijn... En hier lekker ff zeuren lucht ook wel lekker op... @mvy: Fijn dat het kitten toch nog gebeurd... hoop dat het allemaal voorspoedig verloop zo op de vroege morgen... @Carlie: Gelukkig is de uk gedraaid... Goeie zet... Wel spannend dat je het nu zelf mag doen he...
Goedemorgen! KristaB, welkom, leuk dat er nog een tweeling mama bij komt. Die hebben we niet meer (is al bevallen). Hanna, ik hoop dat de bekkenband helpt. Het is zo pijnlijk, bekkenpijn. Ppa, spannend dat je vandaag de datum van de inleiding te horen krijgt! Mumtobe21, jakkie wat een naar verhaal. Wat afschuwelijk, kan me goed voorstellen dat je er ontdaan van bent. Natasja74, gefeliciteerd met 37 weken! Mvja, ik hoop dat alles goed is met jou en de baby! Monique, dat heb ik ook 2 keer gehad. Geen idee waar het door kwam, maar ik schrok er ook erg van. MvY, jammer dat je je niet zo top voelt. Ik hoop dat je wel een leuk weekend hebt in de ardennen. Het is hier trouwens rustig. Bij mij rommelt het de hele ochtend al in mn buik, ik hoop dat het eens een keer doorzet. Maar dat zal wel niet. Eerst maar even koffie zetten.
Carlie, ja hier ook heel veel slijmverlies pff kan 3x per dag een schone string aandoen... Desiree, dankje. Jessi, oh spannend dat het zo rommelt... Wie weet... Pff waarom heb ik nou net vandaag geen zin om iets te doen?
mumtobe21, wat erg! Zo dichtbij maakt het zoiets echt eng... mvja, wat je schijft klinkt erg zoals het met mijn eerste twee jongens ging, maar die zijn mooi groot geworden uiteindelijk dus heb vertrouwen, die kleintjes zijn juist sterk! monique27, doe je rustig aan? Dat soort aanvallen lijken me op een heftige versie van sterretjes zien, dan kan je vlekken zien en even beroerd worden, gewoon melden aan je vk als het weer gebeurd inderdaad. sarah1987, leuk hoor je foto's, vooral die met de koeien zijn mooi. Mama van Youri, als mijn man zou zeggen dat ik geen kitranden mag doen omdat ik het niet kan is dat het eerste dat ik vandaag zou doen kom nou, ik kan alles (als ik maar wil...) Jij ook volgens mij! carlie, is dat niet (een deel van) de slijmprop? Of gewoon veel afscheiding? Straks naar de gyn met de kids, kunnen ze ook nog een keertje binnen kijken voordat de beeb buiten komt kijken! Tot laterzzzzzz... Ben moe en op... gelukkig neemt mijn schoonzusje de kids mee naar ballorig vanmiddag, krijg ik ze hyper maar moe terug Mama van Youri, je hebt geen energie en puf vandaag omdat je vandaag blijkbaar moet relaxen!?
Kattenbak: jah hij heeft hem eindelijk schoongemaakt! Whoehoe. Ik vertelde het net aan de buurvrouw, zegt ze heeft hij hem nu nog niet gedaan en ze zou zo naar binnen stappen om het te gaan doen, lief he, dus gelukkig kon ik mededelen dat hij hem gedaan had! Patat: jah vriend wilde perse rijst eten, maar toen ik patat opperde was dat ook goed, dus gisteren lekker patat gegeten! PLuis: en is dit weer beter dan? Ik heb liever het weer van gisteren hoor! Nita: jeetje wat een sukkels bij de kpn, ik heb ook vaker ruzie met ze gehad om rekeningen die niet klopte en ze doen dan ook nog eens erg moeilijk over terug storten, succes meid! Krista: welkom bij ons en grappig je bent dus op de zelfde dag als mij uitgerekend, waarschijnlijk zal jij wel eerder bevallen dan ik. Gefeliciteerd en geniet er nog maar van zolang het kan! Mumtobe: gatver ik heb helemaal kippenvel en tranen in mijn ogen, wat erg zeg! Mvja: strekte meid en dikke knuffel ik duim voor je mama van Youri: dan zou ik het juist doen, wat nou vrouwen kunnen dat niet, mijn eerste gedachte zou zijn, misschien andere vrouwen niet maar IKKE wel! Oeps zie net dat het al 10 uur is, ik moet de hond nog uitlaten en zou om 10 uur naar mijn zus, ships, sorry, maar ik ga dsu stoppen en spreek jullie snel weer!
@Sarah, wat een mooie foto's! Vooral die buiten zijn gemaakt vind ik erg mooi @Hanna, hier ook zo'n man waarbij het kwartje niet wil vallen dat zijn superwoman nu ook barstjes begint te vertonen Hoop dat de bekkenband gaat helpen meid! @MvY, hier hangt plakkie plakkie ook nog in huis helaas. En zie je toch nog een oplossing voor je kitranden! @Carlie, fijn dat je uk is gedraaid en je het zelf mag doen Yep afscheiding hoort hier ook echt bij de laatste loodjes! @Desiree, hi hi idd hoor, slapen we weer eens heerlijk denken die weergoden ik zal die hoogzwangere eens even pesten @Jessi, kreeg jij ook zo'n raar gevoel in je hoofd toen vlekken weg waren en dat trok dan langzaam weer weg??? @Ollekebolleke, je heb toch zekers wel helemaal de hemel ingeprezen he
Goedemorgen, @mumtobe, wat een horrorverhaal.....afschuwelijk zeg ben je bijna aan het einde en dan gebeurt dit. ik heb er geen woorden voor. @Mvja, sterkte vandaag, spannend! Ik heb gisteren ook de koelkast en vriezer schoongemaakt, wat een k klus...net ook weer wat lopen schoonmaken. wat een rare wezens zijn wij toch he...nog ff alles schoon willen hebben voor de bom barst...haha heb de boodschappen ook al in huis, duik staks nog ff mijn bed in, ben mooeeeee...
goeiemorgen alweer een tijdje niet hier geweest, zag dat er weer een augustus baby geboren is *gefeliciteerd voor de gelukkige* nu is het dus echt begonnen ben benieuwd wie de volgende is. hier eindelijk van de blaasontsteking af na 3 weken. als het nu trg komt hebben we met de gyn besloten om met 38 weken in te leiden omdat ik zoveel pijn heb en niks meer kan door de harde buiken. maar hopelijk blijft het gewoon lekker weg. verder alles goed hier, kleine is nog steeds erg druk en heeft vaak de hik laatst wel 4 keer op 1 dag echt sneu vind ik dat. ben druk met de geboortekaartjes bezig heb er nu 30 af en moet er nog een stuk of 30 dus hou mezelf wel bezig ga proberen weer wat vaker hier bij te lezen, zeker nu het zo spannend word voor iedereen
Morgen meiden, mumtobe21: Hè gets, wat een naar verhaal... Kan me voorstellen dat je een beetje uit je doen bent... Krijg er zelf ook tranen van in mijn ogen... Dat is echt mijn grootste angst, dat ze het niet doet als ze geboren wordt...Brrrr... Mvja: Sterkte meid! Petrabr: Veel plezier met je mama vandaag! En die huilbuien heb ik ook...en het lucht soms heerlijk op, dus laat maar lekker rollen die tranen! Monique: gets, engerd! Voel je je nu wel weer wat beter? Inderdaad de verloskundige anders even bellen hoor! En ik vind dit weer ook geweldig hoor! Heerlijk! Ik heb weer vingers!! hanna: mannen denken altijd dat hun wereld vergaat als ze ziek zijn of iets hebben... Vervelend! ik vind het geen zeuren hoor, dus 'zeur'maar even lekker! MvY: Gut ja, het is DE vrijdag! Rustig aan hoor met jezelf! Kzie dat we allemaal een MOEI-dag hebben...lekker lummelen meiden, en gewoon lekker een slapie doen hoor! Hier heb ik het gevoel dat het een beetje rommelt...Darmen die nog steeds niks vasts kunnen produceren ( sorry voor de details), lichte vlagen van misselijkheid en af en toe van die krampen in mijn onderbuik...Geen echte harde buiken of zo.. Wel af en toe een naar gevoel bij mijn linker ribbenboog voor en op mijn rug... Wie weet...vind het echt iets voor ons.. We gaan morgen naar onze nieuwe auto kijken, na een week wachten...Zul je zien dat ze vannacht wordt geboren... Hihi! Nou, dan kan die auto mijn rug op! Dan krijgen wij ons babymeisje! Meiden, ik klets straks verder! Liefs, Pluis
Pluis, ik heb ook al zulke zere ribben. Heeft dat te maken met een naderende bevalling? Zou leuk zijn
Oeh Pluis, je maakt het wel spannend hoor!! Maar nou niet allemaal dit weekend gaan bevallen he dan weet ik het allemaal pas maandag... Lag net lekker te slapen op bed, belt mijn man me wakker... Daar gaat mijn beautyslaapje Denk dat ik zo maar even in bad ga, is ook wel even lekker. Kan ik erna misschien nog even wat doen of niet
@Jessi, heb jij daar met VK over gehad?? Gelukkig wel herkenbaar voor iemand, is nu ook nog niet op en top helaas @Kim, fijn dat je blaasontsteking weg is! @Miekiepluis, bij waren het gisteren ineens de vingers die mega waren, nu gelukkig weer wel wat beter. Heb nog wat sluimerhoofdpijn maar of ik nou VK moet bellen daarvoor? Lekker niets doen allemaal hoor! Hier vandaag ook nog niet veel uit mijn vingers gekomen, heb er gewoon schijt aan (oh ja ik kan me sinds gisteravond wel aansluiten bij de slappe boodschap)