Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Je hebt wel snel positief getest super he

2. zicht

zicht Niet meer actief

Gefeliciteerd KITA!
    Jij bent er inderdaad super snel bij :)
    Geniet ervan!

3. zicht

zicht Niet meer actief

hallo dames,

kun je ervan uit gaan dat als je met 7 weken nog steeds niet misselijk ben, dit dan ook niet meer gebeurd?

Dat zou wel lekker zijn!

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

goedemorgen!

er is lekker veel bijgeschreven! ik moest echt heel veel bijlezen!

mijn vriend gaat niet mee naar de 9 maanden beurs, die heeft daar het geduld niet voor ;) vind het zelf denk ik ook leuker om met mijn beste vriendin te gaan.
    en de hyves vind ik een leuk idee, als we toch misschien gaan meeten geef ik mezelf wel bloot haha! (marieke is niet mijn echte naam) maar ik wacht ook tot in 12 weken ben en iedereen het weet voor ik me aanmeld.

@Gusam: ik vind het begrijpelijk dat je een echo zou willen laten maken, ken dat gevoel maar al te goed! maar ik vind het ook verstandig dat je het niet hebt gedaan.

Ik heb juist helemaal geen last van mijn stoelgang, moet zelfs net iets te vaak :oops:

en aan alle nieuwelingen natuurlijk gefeliciteerd!

bedacht me gister dat we binnenkort ook wel de eerste september mama al zullen gaan krijgen, dat gaat snel! :confused:

fijne dag allemaal!

5. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Verhip en Kita, gefeliciteerd en welkom

Fon, helaas kan de misselijkheid bij jou ook nog gaan toeslaan, hoop het niet hoor.
    Je hormonen zijn nog volop aan het werk

Hier dus helaas vanmorgen weer wel misselijk opgestaan, even rustig aan doen dus en hopen dat het zakt.

6. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Verhip en Kita, gefeliciteerd en welkom!

Ben aan t wachten op de MvM mevrouw, dus ik ga maar even wat googlen. Heb ook wat broeken en topjes besteld, ik hoop dat die ook vandaag binnen komen.

Later!

7. Gusam

Gusam Niet meer actief

nieuwe zwangere gefeliciteerd en welkom.
    hier is net moeders voor moeders de eerste kratten op komen halen.
    het lijk wel of ik nu de afgelopen dagen iedere morgen last heb van ochtend misselijkheid, of iig ik voel me in de ochtend niet lekker.
    ik ga waarschijnlijk ook naar de 9maandenbeurs met mijn mannetje, en evt nog iemand.
    als daar een meeting komt dan doe ik er graag aan mee. dan zie ik de gezichten achter onze namen.

XXX Gusam

8. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Goedemorgen meiden

Ik ben deze ochtend naar de ha geweest, bloed laten nemen en morgen weet ik hoe ver ik ben. Aan de hand van mijn bloedresultaten. Volgens mij dokter zou ik al een week of 8 zijn...maar dat geloof ik niet. Dus we zien wel morgenavond. Bemerk wel dat er een verschil is tussen NL en België. Jullie moeten naar de VK gaan en wij naar de gyn.

Daarnaast vind ik het jammer dat ik niet mee kan doen aan moeders voor moeders lijkt mij een zeer leuk iniciatief om mensen te helpen met zwanger te worden.

En als laatste aan alle nieuwelingen, welkom.

Liefst Stephanie

9. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Goeiemorgen allemaal!

Lekker veel gebabbeld gisteravond zie ik!

@ verhip: wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd meid!

Heerlijk een dagje vrij vandaag. Vanmiddag komt een vrouw van MvM, dezelfde als de vorige keer. Ga dus even met haar bespreken wat er toen misging en dan toch maar mee doen. Wilde het eerst niet maarja... wij zijn ook afhankelijk geweest van hormoonkuren. Wel leuk dat je dan weer een testje krijgt.

Is het al 7 januari? ;o) Kan niet wachten!

Oh enne... hoe gaan we elkaar dan herkennen op de 9 maanden beurs? Allemaal iets roze aantrekken ofzo haha.

10. weer wat nieuwe zwangeren erbij meiden gefeliciteerd.

kan me voorstellen dat de meeste wachten met het te vertellen.
    het is wel een gesloten hyves , maar je kunt hem natuurlijk wel in je overzicht zien dan.

hier alleen erg moe de hele tijd, dus er komt niet veel uit handen hahaha

11. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Hahaha mijn man vind het ook helemaal het einde (het is zijn eerste en mijn derde) en kan geen genoeg krijgen van alles terwijl ik me in sombere dagen soms even afvraag, waarom ook alweer? ;)

Paracetamol mag je slikken in je zwangerschap.

Hier ook geen zomervakantie, ga lekker kijken of ik mijn vakantiedagen achter mijn verlof kan aanplakken deels zodat ik begin met halve werkweken ofzo.

Deedtje, sterkte meid, de natuur doet zijn werk ja maar leuk is anders...

Naar de negen maanden beurs gaan wij wel, ja manlief ook, die kan niet wachten, de jonge gezinnenbeurs waren we ook, wilde hij ook, zelfs de huishoudbeurs vorig jaar wilde hij heen!

Oh en welkom nieuwe zwangeren! Nog even en dan zijn we met de uitegrekende data aan het einde van augustus...

Rianne

12. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Over 9 maanden beurs ik was vorige jaar gegaan en ik vond het niet zoveel aan :oops: ook veels te druk. Dus ik kom niet

@ de nieuwe: van harte gefeleciteerd!

Net mevrouw van MvM langsgeweest en wat was ik zenuwachtig voor de test, slaat nergens op maar dacht ineens wat als er geen streepje komt :) . Zelfde mevrouw als bij mijn eerste zwangerschap.

13. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Joepieeee
    We hebben een kloppend hartje gezien :D
    En 6 januari heb ik weer een echo!

14. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Oooooh wat heerlijk! Ik ben erg jaloers haha.
    Geniet ervan!

15. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Wauw wat een kletskousen hier hahahaha.

Deedtje heel erg veel sterkte meid.

Ik las verder iets over de 9 maanden beurs.
    Ik ga er wel heel met mijn mannetje, maar weet niet of ik jullie daar ga treffen.
    Ik weet nog niet welke dag ik er heen ga en denk niet dat man lief op een groep zwangere dames zit te wachten hahahaha.
    Hij vind het forum soms al erg maar ja jullie zijn de enige die kunnen helpen en het begrijpen.

Verder weer een ochtend zoals altijd.
    Nog 1 dag tot MvM de flessen komt brengen.
    En vanavond weer werken blegh.

16. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Wauw gefeliciteerd, een kloppend hartje, echt super. wat zal er een glimlach op je gezicht zijn verschenen.

Ik heb eigenlijk gelijk een vraag, iedereen heeft het over het hartje zien kloppen, kun je het niet horen dan? Hoe moet ik me dat voorstellen eigenlijk?

groetjes,
    Nicole

17. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    goeiemorgen all

hoe is het hier? ik heb als ik hoest echt flinke steken dus moet ik een beete krom aan staan en dan trekt het neit zo.. vind het maar akelig dus probeer zo min mogeijk te hoesten maar ja gaat een beetje lastig als ik een kriebel in mijn heb he haha :D

18. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik ben ook bang dat ik straks op de mvm test geen streep krijg ;)

hoelang duurt dat gesprek eigenlijk? hier komt ze op 1 uur en ik moet 2 uur weg om te gaan werken. (eerste werkdag nieuwe baan!)

19. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Goedemorgen meiden!

:confused: ...Mijn hemel, wat is er veel gekletst!
    Alle nieuwe meiden, welkom! Spannend hè!

Hier vanochtend toch ff de verloskundige gebeld, mijn klachten ( vooral de krampen en de borsten, hoewel dit nu wel weer 'gewoon'is...) nemen een beetje af. Ik blijf wel misselijk... Maar ik wilde toch even van een proffessional horen dat dat kan... En dat kan! Ze vertelde inderdaad dat je lijf een beetje begint te wennen aan het HCG, en dat je daardoor wat minder klachten hebt.. Toch een geruststelling! Krampen zijn minder, ze zijn er nog wel, inderdaad alsof je de avond daarvoor hebt getraind.

Hihi...Monique, 7 weken en 4 dagen ondertussen en inderdaad, ik mag het zo langzamerhand wel eens gaan geloven hè... Maar ik denk dat ik dat pas doe als ik de kleine kruimel heb gezien en gehoord! Hoe zit dat eigenlijk, sommige meiden hebben 2 echo's en voor 1 betalen ze dan zelf of zo? Doet het ziekenhuis/ gynaecoloog daar niet moeilijk over?
    Want misschien wil ik dat dan ook wel?!

Kwas gisteren beetje knorrig, vandaag gewoon hondsmoe... Weinig geduld met die kids enzo.. Maar goed, nog maar 3 dagen!

Wat betreft de 9-maandenbeurs, is inderdaad misschien wel leuk om rond een bepaald tijdstip bij een bepaalde stand af te spreken!

Meiden, rustig aan!

Liefs, Pluis

20. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @kita wat leuk die datums en gefeliciteerd met je zwangerschap :D

@stepahnie en catje
    ik ben ook jong ben 20 jaar over 2 maandjes 21 en ben volgende maand klaar met mijn studie maar doe een studie voor mensen tussen de 20 en 60 jaar dus zijn mensen die hbben gewoon een gezin en doe mijn opleiding in 1,5 jaar inplaats van 4 jaar en ook maar 1 keer in de week dus de rest is werken.
    ben wel blij als ik volgende maand klaar ben :D

Deel Deze Pagina