Ja hoor Annie, volgens mij verwacht iedereen jouw beeb al een beetje eerder. Gewoon lekker aan je blaadjesthee Net weer even bij Juli bij gelezen, maar ik kan me er toch nog zo weinig bij voorstellen. Straks komt er zeker een baby uit m'n doos?!?!?!?!!? Yeah right...
Nee, nog geen boek besteld bij Bol.com ben nog bezig in een boek en ik ben altijd zo'n twijfelaar welke ik moet bestellen. Zit wel steeds te kijken en ga het ook zeker een keer proberen. Bij lief inderdaad niet veel nieuws en de verzendkosten zijn inderdaad erg hoog in voor een paar dingetjes... Ennn hoe staat het met de hangwieg?
@Kita, ik had je al gespot hieronder. Fijn dat het goed met je gaat hoor. De lijst die hier nu bijgehouden wordt is er een op verzoek en wordt door de vaste schrijvers hier samengesteld en bijgehouden door Hanna en Ginny. Kom er gerust bij meid. Op de website sta je volgens mij nog steeds op de lijst hoor. Kussie @Gentle, ik vind het gewoon zo raar dat ik straks moeder ben. Ik voel me af en toe nog zo kinds en speels. Naja, gewoon geen 31 jarige. Ik weet ook niet hoe je je moet voelen als een 31 jarige hoor @hier ook zo iemand die besteld en dan weer terugdraaien. Ik ga bonnen of i.d. vragen van het winkeltje hier wat Lief! spulletjes verkoopt.
Pepijn, dat vind ik toch zo'n leuke naam. Dat even tussendoor hihi. Zegt overigens niks over onze namen hoor. Maar het klinkt gewoon zo vlot en vrolijk.
Zie je, dan had ik het toch goed gezien/onthouden hihi. Die mensen van de wieg wonen ook in Den Haag vandaar
Ja idd. Wie weet ken je hun wel hihi. Naja ik word nu wel erg ongeduldig hihi het postkantoor is normaal maar tot 17uur open he. Maar wie weet hebben ze geen tijd om online te komen nu ik moet niet stressen haha. Ik ga koken!
Net bij de gyn op controle geweest en dat was toch niet helemaal goed . Ik heb zoveel vage klachten en die allemaal eens op een rijtje gezet: die krampen die toch steeds weer terugkomen, zilveren lichtflitsen zien, gistermiddag de hele middag een wazige vlek aan de rechterkant van mijn zicht gehad (L-vormig maar dan op de kop), slecht rechtop kunnen zitten, 's nachts nauwelijks om kunnen draaien, benauwd, misselijk, drukkend gevoel op mijn ribben en doodmoe. Dat laatste is niet zo gek omdat ik veel te weinig slaap door al die andere dingen. Nou denkt hij aan een lichte vergiftiging maar daar is mijn bloeddruk dan weer te goed voor. Als het echt een vergiftiging was zou die namelijk veel en veel hoger moeten zijn. Nu moet ik wel heel goed in de gaten blijven houden dat beebje genoeg blijft bewegen en anders gelijk aan de bel trekken. Dan gaan ze hem waarschijnlijk halen omdat het veel te gevaarlijk is om hem dan te laten zitten. Nog even een (hele snelle) echo gehad en dat zag er allemaal goed uit alleen een beetje weinig vruchtwater maar dat was niet zo erg. Dinsdag terugkomen voor een gesprek hoe het zal gaan met een spontane bevalling of als ze hem moeten halen en wat er daarna dan allemaal gebeurt en donderdag weer op controle. 11 augustus krijg ik dan nog een uitgebreide echo (als we dat nog halen). En nu ik dat verhaal van mumtobe heb gelezen krijg ik helemaal de zenuwen. Gelukkig is hij nu flink aan het schoppen..
Ik ken niet zoveel mensen in Den haag... maar als ze in de buurt wonen dan zou ik wel even kunnen gaan spotten grote postkantoren zijn tot half 6 open... Wie weet krijg je straks nog wel een reactie...
Even een knuffel voor Nita... Naar om te horen dat een ander zich er zorgen om maakt. En we hadden nog zo de 12e afgesproken! Gelukkig heb je nu goede controle en kunnen ze ingrijpen voor het geval er iets verkeerd gaat. Jouw baby gaat het trouwens gewoon goed halen hoor. Maak je geen zorgen door die horrorverhalen van anderen. Dat gebeurd zo weinig. Dat doen we bij jou gewoon niet hoor. Zo'n sterke mama, jouw kindje redt dat ook!
Nita, na het verhaal van mtb kan ik me indenken dat je nerveus wordt. Maar vergeet niet meid, je wordt heel goed in de gaten gehouden en je bent inmiddels (jammer genoeg) al zo gepokt en gemazeld dat je weet wanneer je aan de bel moet trekken en dat ook werkelijk doet. Sterkte meid. @Mvy, begin toch een beetje het idee te krijgen dat het geen zuivere koffie is. Jammer hoor.
@Nita: Wat een verhaal weer... Maar zoals al gezegd, jullie redden het wel. en Jullie worden goed in de gaten gehouden. Dus probeer je niet teveel zorgen te maken... De duimen draaien hier weer op volle toeren voor jullie.. Hou geen duimen meer over maar is voor een goed doel Dikke knuffel van mij.....
@Gentle, ja raar he dat er straks een baby uit komt!! Ik snap er ook niks van... En dat het ook gewoon kan en past....heel vreemd... @Nita, knuffel voor jou!! En jou kleine mannetje heeft al zoveel meegemaakt dat is echt een sterk kereltje hoor!! En ze houden je goed in de gaten!! @mvy, ja was idd proberen waard!! Misschien moet je ook aan de space-thee?? haha.. Ik weet niet waarom...maar heb toch echt het gevoel dat er dit weekend beebjes geboren gaan worden???? Ik heb trouwens weer mega veel harde buiken!! En vindt die zere borsten opeens maar een raar verhaal. Maar mijne moet nog even wachten want wil thuis bevallen
Yep.... gisteravond nog over gehad met m'n man. "Tot nu toe gaat alles zo relatief makkelijk en goed. Dan zal ik wel een hel van een bevalling krijgen..." Hij: nee joh tuurlijk niet. Mannen snappen die gedachtes niet. Nita: HOU VOL! Het wordt je niet makkelijk gemaakt zeg zo op het laatste. Ik duim voor je!