Nita, dikke knuffel hoor! Ik duim ook heel hard mee dat je knulletje lekker blijft zitten en gezond ter wereld komt. Je hebt al genoeg moeten meemaken deze zwangerschap, nu moet het toch echt stoppen hoor. Hele dikke knuff meid. Daan, ojee jij ook al dat gevoel....
Nou meiden ik heb even snel wat laatste pagina's bijgelezen en zag net dat het niet zo goed gaat met jou Nita en ik wil je vanaf hier dan ook een dikke knuffel geven! Ik heb vandaag niet helemaal mijn dag Ben heel erg moe en kan helemaal niet slapen :x ik ga nu weer even liggen en proberen of het me gata lukken!
Thanks meiden! Dan moet ik toch wel de meest makkelijke bevalling krijgen die er maar is. Gewoon, floep kind eruit, zonder pijn .
Oh jasses, dat kan ik dus ook zo goed... naar hè! Lief en ik hebben daar al menig traan om gelaten! Daan, jouw " heb een voorbeeldige zwangerschap, waar zal het misgaan' klinkt ook zo bekend! Bij mij is " Ik heb de liefste lief van de wereld, een huis, een baby op komst, wanneer houdt mijn geluk op?" Maar meiden, dat houdt NIET OP! We gaan gewoon een gezonde baby op de wereld zetten! Ha!! ik ga nu richting de bioscoop, naar harry Potter! Voel me een beetje gek vandaag...unheimisch zou mijn moeder zeggen... Nou, ja, komt vast goed! Wie weet, voortekenen van de bevalling?? Meiden, ik lees morgen weer verder mee! Dus niet te veel kletsen! MvY: Veel plezier dit weekend! Daan: Lekkerrrr hoor!! Brrr...gladde kerels! Nita: Dikke knuffel meid! Liefs, Pluis
haha gatver!!http://i46.photobucket.com/albums/f123/tigerwolfden/hugs/GroupHug.jpg (Hij zal het wel weer eens neit doen :S) (Dit is ook een groepshug, maar dan schattig voor iedereen die dit vandaag nodig heeft of een baaldag heeft, of gewoon zomaar)
Heej Sarah, die wilde ik eerst doen, maar pakte het hier niet. Dus dan maar die vieze kerels hihi. Pluis, veel plezier bij HP. Hmmm, plekje aan het gangpad dan maar
@MvY, ik duik de snaai kast in als ik me niet in mijn hum voel. Heb jij die wieg al betaald?? @Mvja, spannend dus allemaal maar gelukkig houden ze het goed in de gaten Enig idee al waardoor de achterstand komt? @Mumtobe, ik heb als puber migraine gehad en daar zat ik eerst ook aan te denken, alleen bleef het spugen en de echte over de grond kruip hoofdpijn nu weg En ik las dus nooit meer een ik doe eens lekker niets dag in *Monique laadt Mvy in de auto en sjeest nu naar Liefie* @Ginny, dikke knuff voor jou @Kita, he meid, leuk dat je er weer bent @Gentle, ha ha wat een gave opmerking, zit hier heerlijk te lachen nu, thnx (pssssssst er kom idd echt een beeb uit je doos) @Nita, oei da's toch weer even minder, meteen maar bij twijfel aan de bel trekken dan hoor!
Hahaha wat een opkikker Daan Monique, ja helaas wel... Pluis, veel plezier in de bios! En wie weet...
Pff, blij te horen dat het niet alleen hier zo is, dat "ik heb geen zin en ik ben moe en ik heb m'n dag niet"-gevoel.... Komt misschien van de omslag in het weer, het heeft hier vannacht verschrikkelijk geonweerd. Dan ben ik ook nog eens zo slim geweest om gisteren in 1 keer de hele box te schilderen, in alle mogelijke rare houdingen, dus zodra ik nu buk zak ik door m'n rechterbeen, joepie Poes ligt naast me ook een baaldag te hebben, dr land net een vlieg op hem en t is nog te veel moeite om een poot op te tillen zo te zien
jullie gaan echt hard , ik heb weer meer als 100 pagina,s moeten bijlezen! dus zo recent zijn de antwoorden niet meer ollebolleke: ik heb alleen mijn bloed moeten laten testen op suiker, en daar kwam niks raars uit. maar ik zal het inderdaad eens aankaarten wat jij zegt! wie weet helpt het! ijsjes: ik las al dat ik niet de enige was die verslaafd eraan is! ik zag dat er al veel dames verlof hadden, heerlijk! ik hoef ook niet meer te werken. mammamoon24: hopelijk heb je snel een vriezer, dan kan je ook lekker veel ijsjes eten! nita82: grapige foto,s van je poesje!!! ookal was het vast een werk om het weer op te ruimen! liz0104: balen dat je weer zo miselijk bent! en striae daar heb ik ook veel last van helaas.... petrs5: gefeliciteerd met de dochter van je zusje!! aguamiga: wat een stunt je merel verhaal! mamamoon: gefeliciteerd!!!!! Mumtobe: wat een vreselijk verhaal! Foto's/film: ik wil pas foto,s als de baby geboren is. hebben jullie ook zo,n last van vocht in je voeten en handen ?
Marieke, wij hebben nu 3 poezen en dat gaat goed hoor. De oude poes is nog wel aan het wennen aan de jonkies, maar dat is logisch denk ik. Mik, YESSSSSSSSSSSSSSSSSS, verlof!!!! Geniet ervan! Rianne, fijn dat alles goed was bij de VK. Tjeempie, groot kind cjpt, wat leuk dat de vrienden van jullie ook zwanger zijn! Het blijft lastig hiermee om te gaan vind ik als je van mensen weet dat het niet lukt of mis is gegaan. Gelukkig toch nog even samen zwanger Klagen, ikke ook weer even hahahahah Die pijn in mijn bekken nekt me echt aan het einde van de dag.... Als ik nu mensen gewoon zie lopen ben ik jaloers Maar ja, voor het goede doel he. En ook...... ik doe dit echt niet nog een keer. De volgende keer wordt mijn man maar zwanger. Eerlijk delen toch??? Hahhahaha MamavanYouri, leuk toch online shoppen. Ik heb gisteren een bestelling binnen gekregen van kleertjes.com maatje 74 voor volgende zomer. 3 jurkjes en een broekje. Alles 50 % korting Kita, als je weer op de lijst wil dan kan je me pb-en hoor! Nita, balen zeg al die klachten. Goed dat het nu extra in de gaten gehouden wordt en dat je de baby vaak voelt. En jij verdient nu een heel makkelijke bevakking hoor Ik ga zometeen lekker naar de kapper Heb er erg veel zin in!
Sarah1987, ja het is een schatting maar niet door vruchtwater want dat meten ze niet met een echo ze mogen er tot 20% naast zitten zei hij en dat is in dit geval ruim een pond dus dan kom je in het laagste geval op 3300 gram en dat vind ik ook al zat hahaha Maar ik weet dat een groot of klein kind niks over de bevalling zegt. Mmm frambozenbladthee klinkt voor mij dan wel goed, morgen eens naar de reformzaak, daar hebben ze dat toch? Dan ook maar ananas 1+1 gratis, bitter lemon en die seks misschien, als er dan geen kind komt in een week leg ik me neer bij de keizersnee mvja, een hele geruststelling dat ze er goed op gaan letten dus, inderdaad beter teveel laten nakijken en ctg's maken dan eentje te weinig! Online shoppen doe ik nou eigenlijk bijna nooit, tenzij ik echt weet wat ik wil... Ik heb liever in een winkel wat in mijn handen, is dat gek? Ik loop gewoon achter wellicht... Nita82, jammer dat het toch niet echt goed is maar nog net wel en dus twijfelachtig. Daar kan een mens zenuwachtig van worden maar inderdaad, de indicatie van de beweging van de baby is echt de beste, als die niet lekker meer in zijn vel zit zal hij niet echt meer bewegen dus die aanhouden is echt wel het beste, jij kent de "bewegingspatronen" van je kind het beste en weet wanneer het afwijkt van normaal. Een kind overlijd gelukkig niet zomaar, die verhalen zijn beangstigend maar niet veel voorkomend in verhouding natuurlijk dus laat je niet gek maken! Liefie, ik snap je redenatie wel al doen mannen dat inderdaad niet zo makkelijk hahaha Als tot nu toe alles erlatief makkelijk is gegaan dan moet er toch ook een keer iets minder prettigs tegenover staan voor je gevoel. Zo had ik het idee voordat ik zwanger werd, ik heb twee gezonde zonen, waarom zou ik nog een derde gezonde zoon mogen krijgen? Niet weer over patat beginnen! Lekkerrrrrr.....
woehoew!! Vriendje belt net om te vragen of we makkelijk zullen doen met eten, omdat ik vandaag zo druk aan het schoonmaken ben geweest! LIEF!! Dat sla ik niet af natuurlijk zal dus wel patatjes worden. Wie wil mijn buddy worden?
Hihi, flauw, ik moest even denken wat je nou bedoelde Ik heb trouwens net al gekookt, joehoe. Het staat nu in de oven. Jummie (denk ik..). Klaaaaaag. Zo, dat was het weer voor vandaag. Nu gaan we allemaal heel positief doen en een leuke avond hebben, met of zonder HP. Hele fijne voorweeën erbij, glaasje uhm... sap ofzo erbij, en lekker met onze (ons niet begrijpende, maar dat geeft niet) mannetjes op de bank. Sarah, ik wil je buddy wel zijn, maar woon in DE, dus lijkt me niet handig...
Rianne--- bij mij hebben ze bij de groeiecho wel het vruchtwater gemeten. De vk had me doorgestuurd omdat mijn buik te hard groeide. Kindje wordt ook op ruim 8 pond geschat en ik had veel vruchtwater, dat verklaarde bij elkaar de grote buik. Kindje loopt al vanaf 12 weken voor op groei. Met 20 weken zelfs ruim 3 weken. 4 weken terug nog 2,5 en 3 weken terug nog 2. Kindje werd dus ook zwaar geschat. We zullen het merken