Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Zal ook eens berichtje schrijven bij de babyuitzet, misschien dat er wat mama's zijn die wat tips kunnen geven...

2. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Moontje, volgens mij heb ik nu al een keurige dame die heel netjes kan drinken:)
    Merk echt nooit dat ze de hik heeft

@Ollebolleke, super dat beeb gedraaid is!
    Snap dat jij alleen even moet omschakelen.
    Waarom willen ze je inleiden dan? is daar reden toe?
    Een lichaam wat er nog niet klaar voor is, ik zou er zelf dan niet voor kiezen.

@Ollekebolleke, als jij van de week de vlag niet heb uitgehangen en hem niet de hemel ingeprezen wil ik nog wel eens zien of hij het van de week gaat doen;) (man he)

@Cjpt, eerst een dikke knuff meid en ik kan je gevoelens zo goed volgen!!
    Dit was jouw droom, een droom die eindelijk uitkwam, je mocht een zwangerschap beleven en meemaken, je moet nu langzaam afscheid gaan nemen van die droom en dat is idd verdomde moeilijk.
    Ook al weet je dat het niet stopt, dit is toch weer een hele mooie periode afsluiten!

@Petrabr, welke duowagen krijg je??
    En lekker hoor!

@Ppa, jaaaaaaaa volgende week een beeb!

@Muis, gefeliciteerd met de geboorte van Maxim!

@Mamadeluxe, kunnen ze een onderwaterbevalling echt garanderen???
    Als het jouw wens is, dan ging ik er toch voor om dat ergens voor elkaar te krijgen

@1ste wondertje, welkom en join the club!

@Mvja, (desiree bedankt voor berichtje)
    Toch nog niet zoals het zijn moet dus, ik duim voor jullie

@Verhip, je heb idd verschillende regenhoezen, moet je even goed kijken waar die van jou voor is die bij de wagen zit en dan gewoon een universele erbij halen voor de bak of dus buggy
    Die lange zak waar jij het over heb is idd voor de buggy, dus na een maandje of 5/6 pas
    Voor de cosi/autostoel is een aparte zak te koop, maar een dekentje gaat ook prima, of heb je misschien een Lodger die kunnen er ook in gemaakt worden.

3. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Een lodger is toch een draagzak om mee te wandelen? Past die in de mutsy safe 2 go autostoel als voetenzak?

4. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Groetjes en sterkte wens zijn overgebracht...

5. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Verhip, sorry hier een quinny dus geen idee hoe het bij jou zit!

Thnx voor het buddynieuws!

Pfff ik heb tot echt een rare dag hoor. Zit mezelf in de weg. Wil niet niks doen maar kan ook niet echt wat doen. Heb last van me rug opeens (nog nooit gehad) en continu menstruatiepijn, geen honger, misselijk pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
    En nog steeds die stomme harde buiken. Ik word het zat!!!!!
    Zo dat lucht op.... En me harde buiken duren ruim een minuut.
    Gelukkig voel ik me kleine mannetje wel bewegen anders had ik misschien toch de vk eens gebeld. Heb ook echt pijn als ik loop. Nou klaar met zeuren.
    Ik ga nu wat proberen te eten......buh geen zin in....

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik ga lekker even in bad, manlief is met Roos boodschappen doen.
    Over de voetenzak. Ik heb een hele fijne van maxicosi, maar vond hem vrij prijzig (49 euro) je kunt ook gewoon een dekentje gebruiken in de maxicosi

7. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    @ mvja, zoon twee van mij had ook een bijna vlakke lijn in zijn ctg voordat hij gehaald werd, ze zien liever wat variatie inderdaad met mooie pieken en dalen. Mijn eerste zoon had juist dips zijn zijn ctg, tot onder de 100 en ook stilvallen, dat was ook weer niet goed! Mooi dat ze je goed in de gaten houden, ze nemen echt geen risico. Beide kids waren ook kleintjes, mijn placenta had gewoon te weinig capiciteit en aardig wat infarcten bleek achteraf. Ik leef dus erg met je mee!

@ verhip, ja ze hebben het heel goed uitgedacht, je moet voor alles wat nieuws kopen, elk deel van een wagen of stoel heeft een eigen zak of regenhoes, daar verdienen ze het meeste aan maar gelukkig is ook alles universeel te verkrijgen, stuk goedkoper dan van het merk zelf!
    Ik heb voor mijn autostoeltje nooit een voetenzak gehad, nu heb ik een lodger shelter, dus voetenzak en draagsding ineen en voor de regen een universele hoes voor vijf euro.

Ik voel me vandaag juist weer beter dan de afgelopen dagen, jammer ik had de hoop dat het een begin van het einde zou zijn... Ach er is toch geen peil op te trekken wanneer kids zich willen aandienen maar een mens mag hopen.

8. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Verhip, ik heb de Lodger Shelter en die past idd in een maxicosi.
    Weet niet of er veel verschil is met de mutsy, denk van niet, aangezien het gat in de Lodger zelf zit waar je de sluiting van de gordel door kan doen

@Annie, zijn de harde buiken wat afgezakt?

@Rianne, je kan er echt niets van zeggen he wanneer het gaat beginnen.
    Als de bevalling gaat beginnen zal je weten wat voor jou de aankondigingen zijn geweest!

Nou zie ik al weer een bad voorbij komen denk dat ik straks ook nog eens lekker even ga poedelen!

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Voetenzak, ik heb er een gekocht bij mijn maxicosi.
    Voor in de kinderwagen heb ik een Lodger Wrapper gekocht.

Hier echt een relaxed dagje. Fijn dat mijn man thuis is. Hij is aan het bakken in de keuken. Dingen uitproberen, koken is zijn hobby. Als nu de telefoon gaat gaat hij hem gewoon opnemen en hoef ik niet te proberen op tijd bij de telefoon te zin.
    Heerlijk hoor, zo'n dag.
    Morgen hebben we ook helemaal geen afspraken, dus dat kotm wel goed dit weekend :)

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Voor wijzigingen en/of toevoegingen een PB'tje sturen
    aan Hanna1974 of Ginny (niet aan ons beide)

========================================================================

Augustus 2009 Mama's!

BEVALLEN:

24 mei - Sebastiaan - zoon van Worldofme - 30 wkn? - Tijd? - Gewicht? - Lengte?
    30 mei - Simon & Lucas - zoons van Sweepy - 31 wkn? - Tijd? - Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - Lengte?
    14 juli - Finnley - zoon van Mamamoon24 - 35w6d - 13.47 uur - 3200 gram - Lengte? (12 aug)
    14 juli - Maxim - zoon van Muis511 - 35w5d - Tijd? - 2483 gram - 45 cm (13 aug)

Er zijn al 5 jongens geboren!
    Er zijn al 0 meisjes geboren!

=================================================

Afspraken:

Juli:
    20: Gentle VK 10.30 uur
    21: Welpje VK
    21: Lieke VK 9.00 uur
    21: Mik VK en groeiecho
    23: Nita gyn 11.15 uur
    23: Ginny VK 16.45 uur
    23: Rianne gyn 14.30 uur
    23: Jingi vk 9.40 uur
    24: Ollekebolleke VK 9.30 uur
    28: Welpje VK
    29: Sanell vk 10.30 uur
    28: Lieke VK 9.00 uur
    30: Nita gyn 10.15 uur
    30: Noa VK 9.00 uur
    30: DesireeK 14.00 uur gyn
    31: Hanna VK 13.00 uur

Augustus:
    4: Welpje VK
    4: Noa VK 9.10 uur
    13: Mega Babs gyn 18.40 uur
    20: Mega Babs gyn 18.40 uur

=================================================

Uitgerekend op:

30 juli:
    Liefie - Buddy: Elke
    31 juli:
    ppa

1 augustus:
    Daan78 - Buddy: Sweepy & Pupke1979
    Ollebolleke
    Renate007
    Miekiepluis - Buddy: Roos
    2 augustus:
    Simmer - Buddy: Jingi
    3 augustus:
    MamaVanYouri - Buddy: Rianne80
    Fon - Buddy: Sanell
    4 augustus:
    Welpje
    5 augustus:
    Rian83
    6 augustus:
    Ceertje
    Jessie86
    Jingi - Buddy: Simmer
    linnie123
    Sarah1987
    7 augustus:
    Kanela
    Alice
    Anna1976
    8 augustus:
    Marieke1983 - Buddy: Verhip
    Rianne80 - Buddy: MvY
    Assi
    9 augustus:
    Marina71 - Buddy: Ginny
    10 augustus:
    Ginny - Buddy: Marina71 & Nita82
    Roos - Buddy: Miekiepluis
    11 augustus:
    Lieke1979
    12 augustus:
    wolliewobbel
    13 augustus:
    DesireeK -Buddy: Mvja
    14 augustus:
    Inkerbell
    Sjanienu1
    LadyJenn75???
    15 augustus:
    Debzie1984
    16 augustus:
    Cjpt - Buddy: Hanna1974
    Bos
    Skatje
    18 augustus:
    Verhip - Buddy: Marieke1983
    kim3 - Buddy: Stephanie87
    Aguamiga
    Gentle
    19 augustus:
    tal
    20 augustus:
    Annie22 - Buddy: Noa307
    Sanell - Buddy: Fon
    21 augustus:
    Liz0104
    22 augustus:
    Nita82 - Buddy: Ginny
    Megababs
    23 augustus:
    Fiona1987
    24 augustus:
    Ollekebolleke
    Mvja - Buddy: DesireeK
    KristaB 2x
    25 augustus:
    Petrabr - Buddy: Mik
    Morgenzon
    26 augustus:
    Noa307 - Buddy: Annie22
    27 augustus:
    Elke - Buddy: Liefie
    Emma21
    Nyn81
    Csillag
    Kita29
    28 augustus:
    mik - Buddy: Petrabr
    Hanna1974 - Buddy: CJPT & Meiske74
    29 augustus:
    Brusje
    30 augustus:
    Bloem1978
    Mumtobe21 - Buddy: Kim3
    31 augustus:
    Corinne348

Er worden nog 23 Meisjes verwacht!
    Er worden nog 19 Jongens verwacht!
    Van 9 beebjes is het geslacht Geheim!
    Van 12 beebjes is het geslacht Onbekend!

Gezocht Buddy:
    Kanela
    Sarah1987

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

even een ego berichtje..

we hebben een kitten erbij! een mooi schildpad poesje van 8 weken oud en ze heet Sientje. heb nog geen mooie foto van haar dus die komt nog. ze is heel ondernemend en onze andere katten zijn heel nieuwsgierig maar niet vijandig.

echt superleuk! :) :)

12. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Monique, nee....:(
    Ik ben echt zo doodmoe...het blijft maar doorgaan en ik doe echt niks. Dus nog rustiger aandoen kan niet! Heb ook nog steeds geen honger, was in de stad broodje eten met vrienden en kreeg het niet op. Ik krijg niks door me keel en heb alleen maar pijn in me buik. Net als gisteravond en vannacht. pfffffffff ik kan dit geen weken volhouden hoor...

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Marieke, wat leuk zeg een kitten erbij :D
    Ik ben heeeeeeeeeeeeel benieuwd naar de foto :)

14. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Rianne, jammer dat het niet doorzet!! Wil je nog wat weeen van mij? Ik wil er vanaf pff.. Blijkbaar zit dit mannetje erg lekker in je buik!!

@Hanna, lekker hoor zo'n chilldagje!

@Marieke, leuk een kitten erbij!!

15. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Hanna, als hij jou nu nog als proefkonijn gaat gebruiken is het helemaal een ideaal plaatje
    (ziet een man uit de keuken komen, met een schaal vol lekkers, terwijl ik met voeten omhoog in de bank hang, ohhhhhhhh wat een mooie droom)

@Marieke, wat leuk!!
    Wat is een schildpadpoesje?:)

@Annie, ben je gaan slenteren in de stad??
    Dat is voor mij ook standaard dat ik dan pijn ga krijgen
    Maar echt vervelend hoor, misschien warme kruik of bad ofzo??

Die mannen komen ook echt van een andere planeet he
    Net ligt Mirthe op bed, gaat hij ook liggen slapen op de bank.
    Nu is ze wakker gaat hij de auto wassen, grrrrrrrrr

Ipv dat hij dat doet als zij slaapt, zodat er nu eindelijk eens lekker een keer met Mirthe gespeeld kan worden, nee hoor:x
    Of had hij haar achter van de tafel kunnen gaan plukken, wat ik nou weer maar ga doen
    waggel waggel

16. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    muis: gefeliciteerd met maxim!

ollebolleke: goed zeg dat de baby nog gedraaid is. Waarom zou je voor inleiden kiezen? Is toch beter als het vanzelf op gang komt of niet?

iedereen die het zwaar heeft: een hele dikke knuffel van mij!!!

Ik heb vannacht slecht geslapen doordat onze dochter al mijn houdingen afkeurde en flink ging protesteren. Nu is mijn onderste rechter rib weer heel favo vandaag. Poeh af en toe is het wel vermoeiend, maar over het algemeen blijf ik het super en bijzonder vinden!
    Vriendlief heeft het bed op klossen gezet: wow wat is dat hoog. 73 cm, dus moet eigenlijk nog 7 cm hoger...

17. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    @mamamoon en muis gefeliciteerd met jullie zoons Finnley en Maxim. Maf hoor alleen nog maar jongens hier.

Het gaat hier nu wel heel erg snel, probeerde nog wel mee te lezen maar zelfs dat was lastig.
    Gisteren was mijn laatste werkdag nu mag ik ook genieten van verlof. Ik ben alleen vandaag ontzettend moe! Hadden jullie dat ook de eerste dag? Gister was ook pas bekend wie mijn vervanger werd, was ook wel een hectisch dagje (en spannende week).

Hmm, wat ik zo uit het blote hoofd nog weet
    CJPT, ik herken het, de hele week zegt iedereen dat ik het nu vast wel kwijt wil, nou ook hier geniet ik erg van de vele bewegingen e.d. Ik ben ook nog niet klaar. Begin nu af en toe ook te twijfelen of ik het wel kan en zo, stom hè!
    @Voetenzak ik gebruik als het kouder is ook een dekentje of een soort skipakje/slaapzakje, heb er 2 van gekregen, in de maxicosi.
    Wij hebben trouwens ook geoefend met de maxicosi in de auto!!!
    @Marieke, leuk een kitten, wij krijgen volgend jaar in het voorjaar een kitten van de boerderij van mijn zus.
    @Hanna, lekker een rustig weekend, lekker om nog even met z'n tweeen te zijn en wat te doen.

Nou de rest ben ik alweer kwijt. Sorry!

@ dames waar het rommelt, heel veel sterkte. en de dames waar het doorzet heel veel succes!!!

Ik probeer vaker te reageren, maar in ieder geval mee te lezen!

Nog een fijn weekend!

18. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Nee niet echt de stad ingeweest. Alleen naar de albert heijn en daarnaast een broodje gegeten. Kan ook niet lang lopen. Nouja gaat vast wel weer over.

19. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Monique, kan Mirthe niet meehelpen om de auto te wassen?;)

20. Go sarah, go sarah, hup hup schoonmaken! Haha En is je huissie al schoon?

Mvja: meid doe je het rustig aan, dikke knuffel

Daan: dus jij hebt alleen maar ff gezogen, de vaatwasser gedaan en de was opgehangen, nou ik vind dat al heel wat hoor! Ik heb alleen op mijn luie kont bij de kapper gezeten en een beetje opgeruimd in huis.
    Maar moet misschien ook nog wel ff stofzuigen ofzo! Geniet lekker van je badje, ben eigenlijk erg jaloers ik wil ook een bad!!:(

Monique: tsja dat is ook wel weer waar! Maar toch ga ik het proberen, wie weet gaat hij het nog wel uitzichzelf doen, hmm of kan ik daar heel erg lang op wachten, tsja ik zie het wel;)

Verhip: lodger is een merk, je hebt hier verschillende draagzakken, wikkeldoeken enz van! Moet je even op hun site kijken ze hebben geloof ik wel een soort deken met uitsparing voor de beentjes, waardoor je je kindje eerst in de deken doet en daarna in de maxicosi, dus een auto stoeltje zou dan ook moeten kunnen denk ik.

Hanna: klinkt erg rustig zo bij jou, ik heb daar eigenlijk ook wel zin in, maar bedenk me dan dat dit en dat en zus en zo ook nog gedaan moeten worden, dus tja ik dank dat mijn weekend wat drukker zal verlopen dan die van jou, geniet er maar dubbel van, dan kan ik misschien ook nog een beetje genieten!

Marieke: gefeliciteerd met je nieuwe huis genoot, leuk hoor zo`n kleine friemel!:D

Net hier mijn oude buren ff over de vloer gehad, ik had van een huisgenoot van hun nog een aantal spullen staan en die stonden mij eigenlijk wel heel erg in de weg en na 2 jaar gratis opstal was ik het zat. Had de beruchte jongen 1 week de kans gegeven om zijn spullen te halen, zou hij dit niet doen dan zou ik het of op straat zetten of er 100 euro per maand voor gaan vragen, dus hij was wel geschrokken en heeft vandaag al zijn zooi opgehaald, wow daar ben ik echt wel blij mee!:D
    Nu heb ik tenminste weer ruimte voor mijn eigen troep!:$ Hmm misschien moet ik gewoon spullen weggooien, want troep hoort niet in een huis toch?! :( Ach ik zie het wel als we daar op gaan ruimen;)

Zo en nuj ga ik toch maar even stofzuigen, want het ziet er niet uit!

tot later

Deel Deze Pagina