Hey meiden! Elke keer als ik op het forum kom hoop ik dat er weer een kleintje geboren is jammer dat ze vandaag allemaal zijn blijven zitten al kan het natuurlijk straks nog gebeuren! Zijn weer mooie buikfoto's voorbij gekomen! Grappig ook om foto's van 20 weken terug te bekijken en die van nu! Wat een verschil he maar ik vind het geweldig en ik denk ook wel dat ik mn buikkie straks zal gaan missen! Werd vanmorgen door mn vriendin gebeld dat ze gister is bevallen van haar zoontje vind het helemaal geweldig maar wat duren 4 weken dan nog lang zeg! Heb trouwens vannacht voor het eerst sinds weet ik hoelang een nacht doorgeslapen (6 uur aaneengesloten slapen is echt feest) manlief heeft vanmiddag ook de klossen onder het bed gezet en moet er echt inklimmen dus ik hoop maar dat ik er niet uitval met het drukke draaien wat ik doe 8) mama van youri fijn dat je toch wat gehoord hebt van de wieg! Nou ik kom eind van de avond nog wel even kijken of er nog nieuws is! Fijne avond!
mvy--- gelukkig dat de wieg nu is verstuurd. Geeft je vast een lekker gevoel Ik ben net een stuk door het park gaan waggelen, in de hoop iets in werking te zetten. Maar heb nu alleen maar buikpijn gekregen ipv weeen o.i.d. Geen succes geweest dus. vanavond gaat liefie drukpunten toepassen bij me, wie weet doet dat wat?? Fijne avond allemaal!!
Aaaah godverdomme ik zit mezelf zo in de weg vandaag! Ik wil niks, kan niks, heb nergens zin in, kwaad, verdrietig, ergernis, boos, janken, niks werkt en ik ben het allemaal gewoon zooooo zat!! Er kan ook maar beter helemaal niemand bij me in de buurt komen nou want die maak ik volgens mij compleet met de grond gelijk! :x :x :x :x Sorry dat moest er even uit! Ben het echt totaal kwijt vandaag dus hopelijk gaat de avond snel voorbij..
nita--- ga lekker een film kijken en nestel jezelf op de bank en dan vroeg naar bed.... hopelijk helpt dat... Sterkte
Knuff voor Nita, niks aan zo'n dag. Morgen is het vast beter.. Bedankt voor de complimenten over de foto's. Manlief heeft net een nieuwe camera en die wordt de hele dag op mij uitgeprobeerd Hij is alleen wel kritisch, dus de helft van de (best mooie) foto's is al weg voordat ik hem heb gestopt... Nou ja, dan nog maar een keer extra fotomodellen. MvY, oh fijn dat de wieg er aan komt. Hopelijk komt het snel aan! Sarah, is dat met die drukpunten een soort acupunctuur ofzo? Waar moet je dan duwen (wie weet helpt het...)? Debzie, gefeliciteerd met het kindje van je vriendin! Spannend hoor, maar wij zijn er ook bijna. Ik zag net een vriendin die 9 dagen na mij uit is gerekend, maar die is echt veel dikker dan ik! Ik ben dus erg benieuwd of zij nog echt langer gaat lopen dan ik... Ik zou het wel leuk vinden om de eerste te zijn, aangezien het toch haar 2e kindje al is. Ik vind dat ik eerst mag Hier inmiddels erg moe, maar wel goed. Lekker rustig avondje en morgen maar weer eens uitslapen!!
@Noa, nou als dat zou kunnen, stuur je er dan ook gelijk een mannetje bij die de badkamer verbouwt... @mvy, was het leuk? en gelukkig toch bericht van de wieg! jeehh het staat op kratten, is nu 80 cm hoog...sjee wat een klim, mag er vanacht wel rekening mee houden als ik moet plassen.
@mumtobe ow lekker eventjes erop uit nog voor de kleine er is. @hanna jullie hebben dus een gezellig dagje gehad, en inderdaadf anders kom je nooit ergens. alkmaar ga ik ook regelmatig naar toe. @mvy ow eerder terug dan verwacht hoe kon dat? en het wiegje is dus opgestuurd fijn om te weten ben benieuwd, maar je een foto als die staat. @derireek hopelijk slaap je vanacht beter!!! @debzie jouw buik is dus gegroeid? nou fijn toch en denk ook wel dat ik me kleintje zal missen hoor in me buik, en dus lekker door geslapen afgelopen nacht hopelijk aankomende ook weer. e wat leuk dat je vriendin bevallen is, dan schelen jullie kleintjes niet veel. @sarah ow het waggelen heeft dus niks opgeleverd, pfff met buikpijn schiet je ook niks op. hopelijk werkt het gene met je vriend wel @nita inderdaad meid ga lekker film kijken op de bank of bed, en lekker op tijd slapen en hopelijk heb je morgen een betere dag. wij hebben net hangover gekeken was wel grappig, en nu ga ik even de was strijken en kijken als me vriend niks vergeten in te pakken is voor de nijmeegse vierdaagse, zit hem al te pesten van ik zie je woensdag weer hihi
@nita: ja je kan inderdaad beter van de week naar de drukker gaan, voor dat je inderdaad dingen gaat doen waar je spijt van krijgt. maar als de naam jou idee was zou ik hem gewoon lekker houden! @jingi: dat je nog bij je teen nagels kan! ik wou ze laatst ook knippen maar dat ging heel lastig! @muis511: gefeliciteerd!!!! @mariek1983: wat leuk dat je een nieuw poesje hebt!!! @Ollebolleke: mooie buikfoto! @lieke: mooie buikfoto!! en wat een leuk kaartje! van de week ook eindelijk de kinderwagen binengekregen , een bugaboo, hij lijkt me heel fijn, hij rijd iniedergeval heel licht! het was alleen een werk om dat ding in elkaar te zetten! klossen: die moet ik ook nog steeds halen.
@jingi zou dat mannetje het volhouden zo in een doos hihi. en wat voor bed heb jij omdat het op kratten staat. @morgenzon ow fijn dat de wandelwagen binnen is, en het was dus nog een karwei dat in elkaar zette, de quinney hoef je allen uit te klappen hihi
@ Nita: Dikke knuff meid... Hier ook het bed op kratjes straks, klossen lukt hier ook niet... heb nieuwe buikfoto's in mijn album staan (van afgelopen donderdag)
@Noa, geef je hem een rietje...hihi.... We hebben een boxspring en daar passen de klossen niet onder, handig he? de kraamintake dame heeft het nog bekeken maar kon echt niet. vorige keer stond ie ook op kratjes, maar ik was ff vergeten dat het zo hoog was.
@mumtobe mooie buik hoor, jij hebt je piercing nog in, ik heb hem vorige week zondag er uitgehaald ik werd wakker met een zere navel keek ik was die rood om het bovenste gaatje en kreeg hem met moeite los, vindt wel jammer.maarja het kon echt niet meer. en wat voor bed heb jij dan dat het op kratten staat wij hebben boxpring.
@jingi nou zal proberen met een rietje maar denk niet dat het arbo verantwoord is, denk dat het werkweigering gaat worden hihi. ei en dus ook een boxspring, wij ook en ik moet me intak nog steeds krijgen pfff. zou tuusen week 34 en 36 ivm met de drukte dus ik ga deze weel maar even bellen voor de zekerheid.en kan je mischien ff foto maken van hoe je bed staat op kratten kan me niet echt bedenken hoe ik dat zou moeten doen als het wle moet van de kraamzorg. alvast bedank
@ Noa: Thanx ik heb een speciale zwangerschapspiercing in, en heb onder in mijn navel ook een gaatje, daar heb ik de piercing uitgehaald omdat mijn navel nu naar buiten staat bleef ik steeds achter de piercing hangen, nu doe ik daar elke dag even een piercing in zodat het gaatje open blijft... van de bovenste heb ik helemaal geen last wij hebben een futonbed, een heel laag bed waarvan de poten 2 plankjes zijn die in een hoek van 90 graden tegen elkaar aan staan, snap je??
@mumtobe, ow een zwangerschapspiercing hihi ik had me gewone nog in dus ja dan snap ik dat het nu niet meer ging hihi. en jij hebt dus kleine pootjes onder je bed, ja dan kan het ook niet van die klossen eronder, moeten ze gewoon want anders op gaan bedenken hihi.
dit is ons bed op kratten...haha...hoop dat ie het doet lachwekkend eigenlijk al die bierkratten.... Bekijk bijlage 4942
@ Noa: Nee het zijn geen kleine pootjes, het zijn 2 plankjes van een cm of 10 denk ik die in een hoek aan elkaar zitten... zal ff foto zoeken
@jingi bedankt alvast en die houten dingen zijn de pootjes neem ik aan, wij hebben ijzeren rond poten dus bij ons moet er dan een stukje hout onder denk ik anders zakt ie door de gaatjes heen hihi. had je de kratjes gewoon bij de supermarkt vandaan? @mumtobe ben benieuwd naar de foto