Wow Petra, mooie kamers zeg! Echt gaaf, hebben jullie de kamers helemaal zelf gemaakt of waar heb je die zo kunnen kopen??
ik had net een paar druppels helder rood bloed bij het afvegen op de wc. moet je hiervoor de vk bellen????
@ Lieke: ik zou wel even bellen ja bij helder rood bloed... @ Liefie: het rare is dat er NIKS daadwerkelijk uitloopt als ik dat gevoel heb... het is puur en alleen dat gevoel...
Goedemorgen meiden, Na een onrustig nachtje ben ik weer beneden aangeland. De 2 kleine poezen liepen helaas naar boven.... dus moest ik extra de trap op Maar met een paar snoepjes heb k ze gelokt hahahah! Klossen, ik ga ze vanmiddag ophalen en dan probeer ik gelijk een rolstoel te regelen. Woensdag zou ik gaan high-teaen in Breda met mijn zus, maar ik kan echt geen afstanden meer lopen. Het cafe is midden in de stad, dus erbij parkeren kan niet. Nu maar hopen dat ik een stoel kan lenen. Laat ik me lekker duwen en ben ik er toch nog even uit. Lieke, wat leuk dat je tante wordt! Ik vond het in ieder geval steeds heel speciaal! Ook leuk dat de baby's dan niet zoveel schelen in leeftijd! Gentle, goed idee van zo'n nog-even-geen-baby-dag plannen. Ga ik ook doen Liefie, hier ook "last" van mensen die vragen of het nog wel gaat. Met dat bekken van mij ziet het er natuurlijk niet erg soepeltjes uit, maar ik wel echt weleens over wat anders praten. Nu hebben we donderdag de verjaardag van mijn man's oma, dus dan zal de vraag ook wel weer vaak komen... Lief bedoeld natuurlijk, maar soms niet zo leuk. Annie, dan woon je wel in een mooi gedeelte van Nederland zeg Marty, ik ga gewoon nog daagjes weg hoor, al ben ik nog niet zo ver met de zwangerschap als jij bent zie ik nu. Maar zo maar weken wachten, daar heb ik ook geen zin in. Lekker hoor, je eerste verlofdag! Elke, balen zeg zo'n mug op je kamer. Ligging in bed: Hier heeft de kraamhulp niks gezegd over aan wleke kant ik moet liggen..... Ik hoop dat ik gewoon op mijn eigen plekje mag blijven. Ben ik toch wel aan verknocht hahhahahah Petrabr, gelukkig dat Roos weer wat is opgeknapt! Veel plezier bij de vk vandaag. Wat een mooie babykamer zeg! En de kamer van Roos... ook zo schattig. Mooi behang! Lieke, ik zou even bellen als ik jou was... Fijne dag allemaal, groetjes, Hanna
ik lees net op mijn instructies van de vk het volgende: Wanneer moet je bellen? Als je helderrood bloed verliest, meer dan een maandverband vol. (Het is normaal om rond de uitgerekende datum wat slijm met bloed te verliezen. Dit is normaal, betekent niet dat je gaat bevallen en je hoeft dus niet te bellen). Nu had ik geen slijm, hooguit wat afscheiding, maar die heb ik al weken. Even afwachten dus???
Dan zou ik ook nog even afwachten...denk ik Als het nu de hele dag door is vandaag, lijkt het me weer anders als eenmalig wat bloed verliezen...Maar goed, voel je je ongerust dan zou ik toch bellen..Beter 1 keer teveel bellen, dan 1 keer te weinig!
@petra: gave kamers! Dat hartjes behang bij Roos, te gek! En hele leuke foto van je buik, Roos vind het ook grappig zo te zien @lieke: even bellen hoor! @mvy: ja het was heel gezellig op het feestje in Maastricht. Daarvoor nog met mijn oma gegeten bij 'Aan de Meule' in Beek, ken je dat restaurant toevallig? Al een paar keer geweest en altijd er lekker eten. We zouden in Meerssen gaan maar daar was alles vol.... Hihi en gelukkig was 't niet nodig om bij jou te komen bevallen @cjpt: ik ben ook maar een 'kleintje' van 1.61m groot. En mijn bed is nu met klossen wel 82 cm hoog!! Heb een opstapje staan om erin te klimmen. Ben niet bang om te vallen gelukkig. En ik vind eruit glijden nu juist heel makkelijk, hoef helemaal niet meer overeind te komen maar glip zo naar beneden. Maar dat is persoonlijk.... even navragen voor jou dan maar! Mijn moeder kan elk moment arriveren dus ik ga stoppen. Ben hier vanavond of morgen pas weer...... (niet teveel kletsen hoor...)
Liefie, nee ken het restaurant niet... Heb wel in Beek gewoond hihi. Lieke, als je ongerust bent zou ik toch ff bellen... Anders maar afwachten...
Petra wat een mooie kamertjes zeg! Wauw! Bedankt voor jullie antwoorden over onze dagjes uit Ik had zelf ook wel het idee dat het kan, maar ik had er niet aan gedacht om de zhtas mee te nemen voor de zekerheid. Is misschien wel een goed idee! Gisteren heb ik ook een paar nieuwe buikfoto's gemaakt, zal zo even zien of ik ze in mijn fotoalbum krijg.
petra--- mooie kamers hoor!!! heel gaaf! bloedverlies--- het kan heel goed een klein gesprongen adertje zijn. ik zou het zelf even afwachten. Maar in de brief van je vk staat ook dat als je je ongerust maakt, je ook altijd kunt bellen! Dus het ligt er maar net aan hoe jij je voelt bij het zien van wat bloedverlies, ga op je gevoel af! Meestal is dat het beste. succes!
Oh ja, nog even over misselijk zijn. Ik heb er zelf niet echt last van, maar gisteravond had ik mijn schoonzusje uit Italie aan de telefoon en zij vertelde me dat ze in Italie zeggen dat dat betekend dat je babytje veel haar op zijn/haar hoofd heeft, hihi!
Ik heb gehoord (geen idee of dat waar is) dat als je kindje veel haar heeft, je veel last hebt van maagzuur... Dus weer wat anders... Maar wie weet krijg ik dus een behaarde baby
Voor wijzigingen en/of toevoegingen een PB'tje sturen aan Hanna1974 of Ginny (niet aan ons beide) ======================================================================== Augustus 2009 Mama's! BEVALLEN: 24 mei - Sebastiaan - zoon van Worldofme - 30 wkn? - Tijd? - Gewicht? - Lengte? 30 mei - Simon & Lucas - zoons van Sweepy - 31 wkn? - Tijd? - Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - Lengte? 14 juli - Finnley - zoon van Mamamoon24 - 35w6d - 13.47 uur - 3200 gram - Lengte? (12 aug) 14 juli - Maxim - zoon van Muis511 - 35w5d - Tijd? - 2483 gram - 45 cm (13 aug) Er zijn al 5 jongens geboren! Er zijn al 0 meisjes geboren! ================================================= Afspraken: Juli: 20: Gentle VK 10.30 uur 21: Welpje VK 21: Lieke VK 9.00 uur 21: Mik VK en groeiecho 22: 1ste Wondertje gyn 23: Nita gyn 11.15 uur 23: Ginny VK 16.45 uur 23: Rianne gyn 14.30 uur 23: Jingi vk 9.40 uur 24: Ollekebolleke VK 9.30 uur 28: Welpje VK 29: Sanell vk 10.30 uur 28: Lieke VK 9.00 uur 30: Nita gyn 10.15 uur 30: Noa VK 9.00 uur 30: DesireeK 14.00 uur gyn 31: Hanna VK 13.00 uur Augustus: 4: Welpje VK 4: Noa VK 9.10 uur 13: Mega Babs gyn 18.40 uur 20: Mega Babs gyn 18.40 uur ================================================= Uitgerekend op: 30 juli: Liefie - Buddy: Elke 31 juli: ppa 1 augustus: Daan78 - Buddy: Sweepy & Pupke1979 Ollebolleke Renate007 Miekiepluis - Buddy: Roos 2 augustus: Simmer - Buddy: Jingi 3 augustus: MamaVanYouri - Buddy: Rianne80 Fon - Buddy: Sanell 4 augustus: Welpje 5 augustus: Rian83 6 augustus: Ceertje Jessie86 Jingi - Buddy: Simmer linnie123 Sarah1987 - Buddy: MamaDeluxe 7 augustus: Kanela Alice Anna1976 8 augustus: Marieke1983 - Buddy: Verhip Rianne80 - Buddy: MvY Assi 9 augustus: Marina71 - Buddy: Ginny 10 augustus: Ginny - Buddy: Marina71 & Nita82 Roos - Buddy: Miekiepluis 11 augustus: Lieke1979 12 augustus: wolliewobbel 13 augustus: DesireeK -Buddy: Mvja 14 augustus: Inkerbell Sjanienu1 LadyJenn75??? Marty 15 augustus: Debzie1984 16 augustus: Cjpt - Buddy: Hanna1974 Bos Skatje 18 augustus: Verhip - Buddy: Marieke1983 kim3 - Buddy: Stephanie87 Aguamiga Gentle 19 augustus: tal 1ste Wondertje 20 augustus: Annie22 - Buddy: Noa307 Sanell - Buddy: Fon 21 augustus: Liz0104 22 augustus: Nita82 - Buddy: Ginny Megababs 23 augustus: Fiona1987 24 augustus: Ollekebolleke Mvja - Buddy: DesireeK KristaB (tweeling) 25 augustus: Petrabr - Buddy: Mik Morgenzon 26 augustus: Noa307 - Buddy: Annie22 27 augustus: Elke - Buddy: Liefie Emma21 Nyn81 Csillag 28 augustus: mik - Buddy: Petrabr Hanna1974 - Buddy: CJPT & Meiske74 29 augustus: Brusje 30 augustus: Bloem1978 Mumtobe21 - Buddy: Kim3 MamaDeluxe - Buddy: Sarah1987 31 augustus: Corinne348 Er worden nog 24 Meisjes verwacht! Er worden nog 21 Jongens verwacht! Van 8 beebjes is het geslacht Geheim! Van 13 beebjes is het geslacht Onbekend! Gezocht Buddy: Kanela Marty erbij gezet!
@ Marty: gaat dat over misselijk zijn aan het begin of aan het eind van de zwangerschap? @ mvy: hier ook een behaarde baby dan als dat waar is... terwijl ze mij tot mijn 3e tegen het licht moesten houden om te kunnen zien dat ik haar had ik ben nu al een aantal avonden op rij steeds misselijk, idd die vlagen... vanmorgen ook in bed. bah! overdag eigenlijk vaak nergens last van *klopt af*
goedemorgen allemaal! ik ben compleet uit mijn hum vandaag..vannacht een ongelukje met mijn bekken gehad en nu kan ik dus niets meer...kan mijn bed niet meer zelf uitkomen als ik op mijn rechterzij lig, kan bijna niet meer lopen en meer van die geintjes...gelukkig hebben we gister het huis gepoetst maar dit doet echt pijn! :x @Petra wat een leuke foto's! mooie kamertjes en een heel mooie buik! @lieke, hier moet je geloof ik wel bellen bij bloedverlies, maar als het weinig is kan het idd een gesprongen adertje zijn. ik zou aanhouden wat bij je vlos op de website staat. @over de klossen, we hebben ze in huis maar ze staan er nog niet onder. ik ben vrij lang dus ik denk dat het eigenlijk wel handig is, zo'n hoog bed.
Morgen meiden, Ga even kijken wat ik bij moet lezen hoor! Ben ook een dagje niet geweest!! Lieke: Ziet er mooi uit zeg je buikje en je kaartje! Hanna: Wat lief zeg van je mannetje! fijn dat je zo genoten hebt, kan me voorstellen dat je dat zat wordt, dat thuis hangen! MvY: Fijn at het wiegje onderweg is! Toch weer een geruststelling lijkt me! Weekendje weg wel leuk? Nita: Raas maar even lekker meis! Hoop dat je je vandaag een beetje beter voelt! Jingi: Goeie foto van jullie bed! Hihi! Is toch prima zo! Liefie: Wat fijn dat je toch nog hulp krijgt, woensdag is je huisje lekker schoon!! gentle: Goeie tip! Ga kijken of ik zo'n dag kan vinden die ik nnog babyloos wil meemaken... Annie22: Lekker naar het strand! Klossen: wij hebben ook een boxspring en wij hebben 12 klossen eronder. Wij hebben ronde pootjes en sommige hebben wieltjes, maar hij staat hoor!! Het hoofdeind is een lang stuk, dat staat op klossen en op boeken, want die hoort hoger te staan, anders dan leunt het hoofdeind nergens op... Maar ik vind het heerlijk die hoogte!! Mumtobe: Dat heb ik dus ook en en soort branderig gevoel in mijn plasbuis...Dus ik heb vandaag maar even urine weg gebracht...je weet nooit! Marty: lekker!! geniet lekker van je verlof... Ik probeer niet verder weg te gaan dan een uur van mijn woonplaats... Dan ben je ook nog weer een keertje thuis zeg maar, mocht het wel starten... Petrabr: Klinkt goed jouw dagje! Fijn dat Roos ook weer wat beter gaat... Sarah: Rechts is als je je rechterarm uit het bed gooit dat je dan in het luchtledige hangt. CJPT: Misscien kun je van alles wat je gebrikt zo'n reisversie kopen bij de Etos? Ik heb allemaal kleine flesjes gekocht en allemaal extra lekker zodat ik me echt verwen als ik ga douchen na de bevalling. Veel plezier vandaag, klinkt leuk! MvY: Inderdaad hier nog steeds ligt misselijk ja... Petrabr: Wat ziet dat er allemaal leuk uit zeg! Dat hartjesbehang is echt leuk!! En die foto van jou...smelt!! Lieke: ik zou even bellen hoor, gewoon voor je gevoel alleen al! Marty: Nou, lijkt me een goede deal! ik misselijk, zij veel haar op haar hoofd!! hihi! en maagzuur heb ik ook, dus het kind heeft vast al vlechtjes!! Zo...weer bij! Vandaag hopenlijk onze nieuwe auto halen!! Zou zo fijn zijn! Zaterdag is mijn vriendinnetje bevallen van een zoon, Stan Pepijn. En nu schelen zij en ik qua geboortedatum 10 dagen, dus nu hadden we bedacht dat onze kindjes dat dan ook zouden schelen. Dus 28 juli is volgens haar de dag!! Hihi! Veel krampen in mijn liezen, beetje ongi-gevoel enzo... Maar niks schokkends... We wachten het gewoon af!! Fijne dag allemaal! Oh...en Daan, zin om te komen kleuren? Heb mandela's voor volwassenen, nieuwe kleurpotloodjes... Hoef je je niet te vervelen en is nog ontspannend ook!! Hihi!! Liefs, pluis
@ Miekiepluis: ik heb het niet in mijn plasbuis maar echt in mijn vagina... laat je het even weten wat er uit het urineonderzoek is gekomen?
Ben na gisterochtend niet meer geweest, maar jullie hebben er zeker niet minder om gekletst. Ik ga dus ff bijlezen en proberen zo goed en kwaad als het kan te reageren! Pluis: de volgende keer moet je ff harder gooien met de zon, hij is hier niet helemaal aangekomen we hebben met spetters zitten bbq-en, maar wel bedankt voor de moeite! Lieke: wow dat is echt wel een hele mooie beschildering, hboelang heb je er wel niet voor gezeten? Hik: ik voel het bijna nooit, doordat julloie het wel zo vaak voelen maak ik me daar een beetje zorgen over! zijn er meer van jullie die het bijna nooit voelen? Alhoewel ik het er zelf echt niet minder om heb, doe de hele dag bijna niks anders! Burberry: welkom, gaat alles goed? Nita: is je dag vandaag alweer wat beter of kunnen we hier nu ook beter niks tegen je zeggen, omdat je anders je laptop afmaakt? Knuffel voor de drietige nita! Gentle: dat is inderdaad wel een goede tip, daar ga ik het vanavond met vriendlief ook maar eens over hebben! Marty: je moet doen waar je je zelf goed bij voelt, als jij een top dag hebt en graag weg wilt gewoon lekker doen, maar heb je een baaldag dan zou ik lekker thuis blijven. Gewoon doen wat je lijf zegt dat kan. Cjpt: jee zeg een vluchtkoffer, dat was ik ondertussen eigenlijk ook alweer vergeten, moet ik ook maar eens klaar gaan maken denk ik, je weet maar nooit. Petra: leuke kamertjes hoor, dus roos is wel blij met haar nieuwe kamertje? kan het me niet voorstellen dat ze het niks vind! Mama van Youri: als dat gezegde waar is krijg ik een geheel behaard kindje denk ik, hmm weet niet of ik daar nou zo blij mee moet zijn! Gisteren hadden we hier dus een bbq met mijn vader, zus, zwager en wij nog voor vaderdag, het was erg gezellig, maar voorlopig doe ik zulke dingen niet meer tot na de bevalling, jee ik was bekaf en had een verschrikkelijk zere buik achteraf. Veel harde buiken en een gewoon algehaal naar gevoel. En Nita ik begrijp heel goed hoe jij je gisteren voelde, mijn vriend wou dat ik lekker bij hem kwam zitten, dus dat deed ik, maar hij ging de hele tijd, lief bedoelt, aan me zitten:x toen werd ik zo gestoord dat ik vroeg of hij gewoon stil wou zitten en nergens aan zitten, maar hij had het zelf geen eens door dat hij maar bleef friemelen, waarop hij dus een slag bijna tegen zijn hoofd kreeg en ik boos naar bed ben gegaan! Tja wat deed hij nou eigenlijk verkeerd, heel erg weinig, maar ik was gewoon erg geirriteerd en dan moet je wel stoppen als ik het vraag.....:x Zo nu ben ik weer klaar, sorry voor mijn klaagzang, maar moest er ff vanaf! De zon komt hier weer dus ga ff lekker de hond uitlaten, tot later meiden!