Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty

Marty Actief lid

28 sep 2008
    169
    0
    0
    Friesland
    mumtobe: Het gaat over misselijkheid aan het einde van je zwangerschap.

MvY: ik heb last van maagzuur dus wie weet hier ook een harige harrie!! :)
    Terwijl ik zelf mijn eerste jaar zo kaal was als een biljartbal! Mijn moeder had al bijna de hoop opgegeven dat ik ooit nog haar zou krijgen, ha ha!

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Poehee, ik was er toch gisteravond nog, maar jullie kletsen maar raak! Even wat ik heb onthouden...

Kamertjes: mooooooi! Leuk behangetje inderdaad, en dat zwart-wit van de babykamer heeft ook wel wat. Heel stylish in ieder geval!

Koffer: hier issie bijna klaar, maar ik heb veel gewoon even extra gekocht. Tandenborstel, shampoo, zeep, en dan wat babykleertjes er in en comfi kleren voor mij. Ik heb gewoon 1 pyjamabroek aan en 1 pyjamabroek steeds in de koffer. En dan wisselen. Ik ga ook sowieso naar het ZH en blijf ook minstens 2 dagen, dus ik moet me wel een beetje voorbereiden!

Indalen: ik had ook heel veel last van steken daar beneden, maar sinds gisteren is het opeens minder. Ik kon eerst echt niet omhoog komen als ik lag, omdat die botten gewoon kraakten ofzo, haha. Nu kan ik weer gewoon uit bed komen, dus ik hoop dattie zo blijft!

Nou, manlief wil boodschappen doen, dus ik moet mee. Tot later!

Oh en mijn moeder had blijkbaar veel last van maagzuur, want ik ben geboren met een enorme kop vol zwarte haartjes. Lief! Ik ben benieuwd dus...

3. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Lieke, hier zeggen ze ook dat je pas moet bellen als je bloedverlies aanhoud of meer is dan een maandverband of als je er kramp ofzo bij hebt. Als het een klein beetje is dan is dat vrij normaal aan het eind vd zwangerschap. Maarja, naar mij moet je misschien ook niet luisteren want ik ben geen beller en denk zo'n beetje van alles dat het er vast wel bijhoort ;o)

Zo ik was dus nog even in huis aan het rommelen maar ben maar even gaan zitten want mijn kleine meisje is ook in haar huisje aan het rommelen hahaha. Ze wil nu al mama nadoen blijkbaar! Mijn buik hotst en klotst echt alle kanten op! Kan ik uren naar kijken!

4. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties! Ik zie nu niks meer. Dus ga er maar vanuit dat het een gesprongen adertje is. Ik wacht nog even af tot de controle van morgen, tenzij het erger gaat worden....

5. Cjpt: ik daar ook altijd zo heerlijk van genieten, zo`n grappig gezicht ook hoe je buik zo heen en weer kan gaan, dat ga ik toch echt het meeste missen hoor!

6. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Ollekebolleke: hahahaha klinkt heel bekend! Ik heb ook regelmatig dat ik gewoon even een half uurtje écht met rust gelaten wil worden. En vriendje denkt dan nog wel eens heel lief te zijn en me op te gaan vrolijken. Dus dan komt hij buikje aaien, kusje geven, vragen wat ik wil drinken of snoepen.... AAAARRRGGGHHH IK WIL DAT JE ME MET RUST LAAAAAAAT! Hihi echt zielig voor hem want hij bedoelt het zo vreselijk lief en ik ben dan even zo'n bitch!

7. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Petra, mooie kamertjes zeg!! Erg schattig die hartjes!!

@Hanna, oh vind je het hier zo mooi dan? Ik ben vooral blij met het strand op kwartiertje rijden dus zou hier ook niet zo snel weggaan (en me vriend surft dus kunnen niet weg hihi)

@Mvy, gelukkig komt het nog goed met het wiegje!

@Lieke, ik had 2 weken geleden ook helderrrood bloed en zei het paar dagen later bij de controle. En toen zei me vk dat ze het altijd wel willen weten dus ik moet volgende keer wel bellen. Maarja het kan natuurlijk bij elke vk anders zijn.

@Jessi, klus-ze! Wanneer moet je naar het ziekenhuis?? Je gaat al bijna bevallen toch????????:D

@Miekiepluis/mvy, hier voel ik me weer beter! Heb vrijdagavond en zaterdag tot etenstijd bijna niks gegeten van de misselijkheid! En opeens was het over... gek toch. Maar wel beter zo.
    Ik heb waarschijnlijk pijnlijke indalingsweeen gehad, heb gelezen dat je daar ook misselijk van kan worden!! :)

Oja zag nog mooie buikjes voorbij komen!! Ik heb wel een dikkere buik hoor...;)

Ik ga maar eens douchen. Er komt zo een vriendin want gaan even wandelen of de stad in. Me buik zat vannacht ernorm in de weg en ben heeeeeeel onrustig. Me hele huis is al netjes en schoon:D
    Dus moet iets doen!!!! stressssss!!! adhd!!! :p

8. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    bleh...verveel me...

denk dat ik vriendje ga vragen of we tussen de middag warm zullen eten, hebben we dat maar weer gehad :p

9. Marty

Marty Actief lid

28 sep 2008
    169
    0
    0
    Friesland
    Heb net een paar nieuwe buikfoto's in mijn album gezet die we afgelopen weekend hebben gemaakt!
    Annie ik heb een pose van jouw foto's gestolen, vond die met dat hartje zo mooi dat ik er ook zo één heb gemaakt! :)

10. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Pfff zit hier in te kakken op de bank :$
    Ga nog maar even een uurtje op bed liggen en daarna lekker douchen en boodschapjes doen.

Tot laters!

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

alles goed met jullie? hier wel hoor, vanochtend in me vriend naar nijmegen gegaan om me te dien met de 4 daagse, zal mij benieuwen als hij het volhoudt hij heeft al keer eerder mee gedaan maar toen gingen ze knieen op slot. dus moest hij stoppen. hij loopt mee met militair dus 10kg bepakking mee op je rug pfff hij liever dan ik:D

en werd vanmorgen gebeld door kraamzorg, ze komen vanmiddag intake gesprek doen, weet begot niet wat ik daar van moet verwachtte weten jullie dat, zal vast wel.

@liefie wat fijnd dat je moeder je gezelschap komt houden vandaag, en helemaal handig dat je de hulp van je schoonouders mag lenen.

@lieke gefeliciteerd alvast!!! wat leuk dat jullie kleintjes helemaal nit zo veel gaan schelen.

@daan ow je had gister dus een slaap dag, en zo zal je waarschijnlijk aankomende week ook wel door komen , en klagen mag altijd he!!!

@annie/buddy kom je hier ook even soppen:D en als je paar pagina's terug kijkt zie je het bed van jingi verhoogd ook met houten potenm.

@krista dat je elkaar op de hoogte houdt via sms ofzo als je aan het bevallen bent, of gaat en dat je dat dan op het forum zet zodat we het allemaal wete, we zijn niet nieuwesgierig hoor :D:D

@elke vervelend he die muggen, hopelijk zoekt hij voor vanacht een ander onderkomen.

@marty geniet lekker van je verlof, en ik ga nog wel weg hoor.

@petrabr fijn dat roos wat opknapt. wat een leuke babykamer!! en roos der kamer is ook gaaf!!! en leuke foto van je buik.

@mvy succes met de was!!!! en niet je hele huis doen he, morgen weer een dag. en hopelijk worden die voorweeen is een keer echte weeen.

@cjpt ow jouw bed moet dus ook nog stukkie hoger lijkt me niet fijn inderdaad als je zelf niet al te groot bent.

en de vluchtkoffer ga je ook inpakken zo begot niet weten wat ik daat allemaal in moet doen behalve de kleren voor me dochter hihi.

@lieke ow spannend heb je al gebeld.

@pluis gefeliciteerd met je vriendin.

nou meiden ga ff thuis wat doen. de intake komt zometeen.

12. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Mumtobe: Geen blaasontsteking hier... Wel wat witte bloedlichaampjes, maar dat zou ook van mijn huid kunnen komen. Klachten horen ook wel beetje bij tijdstip van zwangerschap schijnt... VEEEEEEEL drinken kreeg ik als tip... Ja, da's dus ook VEEEEEEL plassen!!

ollekebolleke: Hmmmm...ik heb echt mijn best gedaan qua zon! Hihi! Maar de bbq was desalniettemin wel leuk en lekker? Ah, wel vermoeiend lees ik...

Annie22: fijn dat je je weer beter voelt meis! Hmmm...pijnlijke indalingsweeen en misselijk, zou dat het zijn??

Noa: Oh spannend,de Nijmeegse Vierdaagse! Hoop dat hij hem nu wel kan uitlopen!

Hier nog steeds geen belletje van de garagehouder in Hellevoetsluis dat we kunnen komen kijken....Wachten is echt niet tof.. Bah!

Ga maar weer kleuren of zo...

Liefs, Pluis

13. Cjpt: inderdaad, gewoon even een momentje van NU EVEN NIET!!!!!

Marty: mooie foto`s en ook een leuk kamertje!

Noa: inderdaad liever dat jou mannetje daar met 10 kilo loopt dan wij, maar wie weet als hij die 10 kilo op zijn buik bind, dat hij ons dan gaat begrijpen!

Pluis: jah ach de bbq was inderdaad evengoed wel gezellig en gelukkig kwamen de spetters pas bij het laatste stuk vlees. Spannend hoor wachten op een belletje, maar helaas duurt al het wachten altijd zo lang. Dus kleurse.

Bah heb nergens zin in en heb hele erge zere handen!:x
    Ik ga straks toch maar even de kaartjes schrijven denk ik, maar eerst maar even een broodje

14. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

#14974 MvYenE, 20 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jul 2009
    Zo, ik heb net lekker ff 2 uurtjes geslapen :) Heerlijk.

Noa, nee hoor ik doe vandaag niet veel. Straks nog ff beneden fatsoeneren maarja das iets van 15 min en dan vind ik het weer goed. Succes met de intake :)

Behaarde baby's, hihi zo te lezen krijgt (bijna) iedereen een behaarde baby :p naja ik weet niet of het klopt. Bij Youri klopte het wel, hij had redelijk wat haartjes en ik had ook veel maagzuur.

Pluis, gefeliciteerd met de geboorte van Stan!! Dat zou idd grappig zijn als er nu ook 10 dagen tussen zitten haha. Ben benieuwd.
    Veel plezier met de auto ophalen, spannend :D

Uhm...

Oja, kom ik net beneden en wilde de was ophangen, zit er een vogeltje in de tuin. Kan niet meer vliegen. Dus ik wilde helpen maar het liep snel weg. Nu heeft het zich verschuilt.
    Denken jullie dat andere, rondvliegende, vogels me aanvallen als het vogeltje pak??

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @pluis ja ik hoop ook dat ie hem uitloopt heb hem de hele tijd zitten pesten met zie je woensdag avond wel weer hihi.
    heb de garage al gebeld? en wat voor auto krijgen jullie.

@ollekebolleke hahaha zie je hem al lopen met die tas op ze buik dan moet hij nog meer mee shouwen dan mij hihi. en hij begrijpt me af etoen wel hoor, heb zelfs de hond niet hoeven uitlaten het weekend hihi wel rondje samen gedaan maar niet alleen hihi.
    heb je de kaartjes al geschreven

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Miekie: Ow dus geen BO gelukkig... nou succes ermee...

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mvy ow je hebt je je middag dutje al gedaan hihi. en mooi dat je rustig aan doet het zal vast geen bende bij je zijn, ik weet niet denk als het een jonkie dat de moeder wel komt als je de kleine wilt pakken.

nou me huis is klaart voor de intake hoor hihi. nu maar hopen dat de dame niet bang is voor de hond hihi

@marty mooie foto's hoor en ook al zo mooie baby kamer.

en las iets over maagzuur en dan een behaarde baby hihi. ik hoop maar dat onze kleine wat haar heb, als he op der vader lijkt kan het meteen strikkie in die werd toch met bos haar geboren niet normaal.

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Weer even bijgelezen sinds vanmorgen.
    Er wordt hier gezellig wat afgekletst :)
    Ben helaas net weer door mijn heup gezakt :(
    Wat een ellende zeg. De poezen waren naar boven gegelipt en wilden niet komen, dus moest ik extra de trap op.
    En toen ging Smirre ook nog eens naar zolder, weer een extra trap......
    Nu liggen ze lekker te slapen, zich van geen kwaad bewust.
    Maar ik zit er maar mooi mee.
    Had mijn zwangerschapsverlof wel heeeeeeeeeeeeeel anders voorgesteld kan ik jullie zeggen.
    Hopelijk kan ik een rolstoel regelen om toch nog wat uitstapjes te maken....

Marieke, jij ook last van je bekken. Pffffff! Gelukkig dat je gisteren nog lekker wat hebt kunnen doen in je huis.

Noa, leuk hoor de Vierdaagse. Hopelijk kan hij hem nu wel uitlopen.

Miekiepluis, tja wachten op een telefoontje is nooit leuk. Wanneer zou de garage bellen dan?

19. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @hanna owjee dar is minder mooi door je heup gaan kan me voorstellen dat je je verlof inderdaad anders had voorgesteld, den wel dat je een rolstoel mag lenen bij de thuiszorg winkel hoor, leuk he die jonge beestjes.

20. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hanna, jeetje meid het zit je niet mee op die manier he.. En je verlof is ook nog maar net begonnen. Nou, ik denk dat je vast wel een rolstoel mag lenen in die situatie hoor! Ik duim iig voor je ;)

Noa, nou hoop idd niet dat ze bang is voor je hond, schiet niet op dan he :p

Deel Deze Pagina