Mama van Youri en linnie123 Gefeliciteerd met jullie mooie echo!!! Ik mag donderdag...nog maar 2 nachtjes slapen Inderdaad ook een inwendige echo...maar ik heb er ondertussen denk ik al 100 gehad, dus hier geen schaamte meer *grin* Vandaag lekker een dagje vrij...zo eerst de hond uitlaten en dan wat boodschapjes doen...lekker hachee maken voor vanavond....mjammie
Ja dat klopt, heb nog nooit posi getest met de CB digi VOrige maand had ik wel 5 vage testen ( ook voor NOD ) van kruidvat die goedkope versie ( zie album ) Maar die digi zei altijd niet zwanger.. Dus dat ie nu zwanger zegt is meer dan fantastisch
Heerlijk wat een verhalen! Goedemorgen trouwens, ik heb weer eens lekker geslapen vannacht. Ik hoef er normaal echt nooit uit 's nachts en zeker niet als ik uit kan slapen, maar de laatste dagen sta ik steevast om half 7 naast mijn bed voor een retourtje wc. Gelukkig was het vandaag echt retour, want ik heb weer lekker door kunnen slapen. Mijn buik is ook veel minder gespannen en bollig als gisteren en mijn hoofdpijn is ook weg. Ik merk trouwens ook dat mijn stoelgang anders is. Het wisselt zich een beetje af tot nu toe. Ik had gisteren opeens weer hele dunne... (sorry voor de details). Ik ben trouwens ook nog erg jong en net van school. Als iedereen het straks weet dan kan ik wel uitleggen wat ik dan eigenlijk op dit moment allemaal aan het doen ben. Ik ben 21 nu. Wilde ik trouwens altijd al, vroeg trouwen en vroeg kinderen. Op m'n 16e was ik al helemaal hopeloos dat het nooit meer zou lukken zo snel, maar voila! Hoe doen jullie dat trouwens met mensen die het nog even niet mogen weten? Ik zit hier soms zo draaiend en kramperig op de bank en vanavond gaan we op bezoek bij iemand... Welkom trouwens aan alle nieuwe zwangeren. Mijn uitgerekende datum heb ik maar even verschoven, want 2 verschillende websites zeiden 14 aug. Ik ben dus lekker een beetje eerder klaar Hopelijk.
Ja idd gewoon even aangeven dat je het ongemakkelijk/eng vind dat zullen ze vast begrijpen! En verder is het precies zoals CJPT uitlegd
Vaak zijn ze het ook zo gewend dat die dokters het ook niet moeilijker maken dan het is. Ik heb het 1 keer gehad, maar voor dat ik het wist zaten we met z'n allen op dat scherm te kijken wat er allemaal te zien was. Het is wel een beetje raar natuurlijk, maar zeker met zo'n mooi doel gaat het vast heel goed. Geen zorgen.
hey dames we zitten al op pagina 100. maar ik heb ook een inwendige echo gehad 2 jaar geleden 2x, ik zag er ook tegen op, maar het viel echt reuze mee. het is wel een beetje onprettig, ik ben meerdere malen misbruikt dus heb met die dingen ook moeite. Voor diegene die een echo hebben gehad en het hartje hebben gezien/gehoord, geweldig, ik moet nog wachten tot 2 januari. XXX Gusam
Pff ik had toch laatst zw.schapsbroeken besteld? Was in de uitverkoop dus ik kan ze niet meer terugsturen... Maar ik heb 1 in maat 31 en 2 in maat M gepakt maar ze zijn alle 3 te groot Echt jammer... Die 2 zijn wel 3kwart broeken dus wie weet passen ze me wel in de zomer maar toch... Ik weet het niet, ze zijn wel erg groot... Als mijn zoon wakker word gaan we even lekker shoppen. Word weer duur
lekker shoppen! zou ik zelf ook wel zin in hebben maar moet echt nog even wachten.. over 10 minuten komt MvM! ben benieuwd!
Liefie, ik heb graag even client gespeeld hoor, wanneer wil je weer forummen En ik kijk niet raar op hoor als je dit soort dingen deelt Linnie, super meid dat het deze keer goed zat en dan ook nog eens een hartje, wow Marty, zolang je geen krampen heb en het geen echt rood bloed is hoef je je geen zorgen te maken. maar hoop toch voor jou dat het snel dinsdag is Enne dames, ik denk in plaatjes he. Dus zag frikandel dildo's voorbij komen, hi hi Maar je hoeft je echt niet druk te maken over een inwendige echo, iedereen kent de schaamte maar die ben je zo vergeten als je je beeb op het scherm ziet
inwendige echo valt reuze mee, is meer het idee vooraf! ik mag 6 januari voor de eerste echo, echt super zin in (en een beetje bang) maar ga er gewoon vanuit dat t helemaal goed komt!
Marieke, ze is nu bij je als het goed is laat je nog even wat weten voor je gaat werken? Ik ga ook nog niet voor de baby shoppen hoor ik wil eerst weten wat het word... Want als het weer een jongen word dan hoef ik niet zoveel te shoppen Monique, haha zag jij ook al de frikandellen voorbij komen Bapsie, goede instelling meid komt goed hoor!
Yep Ik heb nogal wat fantasie denk ik en met dit soort dingen ga ik altijd in plaatjes denken. Lig dan ook vaak in een deuk!
goede middag allemaal dat was even een hoop lezen sorry dat ik nog niet gereageerd heb/had ben dyslect en lezen en schrijven is niet mijn sterkste kant sorry als ik soms wat laat reageer hiedoor donderdag krijg ik mijn eerst echo met precies 6 weken om te kijken of alles goed zit ben verschikkelijk zenuwachtig voor de echo niet voor de echo op zich maar of alles goed is ga zo de kerstboom optuigen en hopen dat vandaag ons pakketje wordt bezorgt wens iedereen een fijne dag toe groetjes wolliewobbel
Oja, ook nog zoiets. De catalogus van de Baby-Walz komt deze week, maar wat als de buurman hem nou ziet liggen? We hebben een gezamenlijke brievenbus met z'n drieën. En ik hoop dat hij niet na zaterdag komt, want dan krijgt de huisoppasser het meteen te zien Ik loop toch nog maar even naar beneden
Eh...meiden...frikandellen..dildo's...Ik weet het niet hoor! Ik denk ook in plaatjes! Pfff..... Ik vroeg me af of je, zoals ik, bij 10 weken ook een inwendige echo krijgt? Of krijg je dan een gewone echo? Ik ben kribbig vandaag, heb echt geen zin, wil naar huis, met mijn falderalderriere op de bank! Ik heb nu een soort van spierpijn onder mijn middenrif...heel gek, en het vertrouwde "ongesteldheidsgevoel" onderin mijn buik.. En ineens heel veel afscheiding! Sorry voor de details... Nog maar 22 dagen! En dan ga ik ook een kloppend hartje zien en horen! Fijne dag allemaal meiden, ik hoop morgen weer mooie verhalen te horen van nog meer kloppende hartjes! Liefs, Pluis
Gentle, dan is die catalogus toch gewoon reclame? Of verkeerd geadresseerd ofzo Miekie, met 10 weken heb ik bij Youri een uitwendige echo gehad Maar das ook overal anders. Het was toen wel echt goed te zien uitwendig! Trouwens, mijn vk zei dat het belangrijk is veel vette vis te eten. Dus ik dacht dat gebakken vis en tonijn ook goed was (ben niet zo'n visliefhebber...) maar nee hoor. Moest makreel of zalm zijn ale: Maar heb van die VSM puur mama visoliecapsules die ik wil slikken maar dat ding blijft me elke keer in mijn keel vasthangen en dat is altijd erg vervelend.... Ik durf ze dus niet meer te nemen... Weet iemand of ze ook van een ander merk bestaan en die kleiner zijn? En de vk zei trouwens ook toen ik dat zei dat ze wel een multivitamine voor me heeft als ik wat minder misselijk ben....
Haha, ja ik heb net even gekeken maar de post is er nog niet Die visolie is trouwens volgens mij altijd in vloeibaar en dus in een capsule. Zijn dan geen standaard maten? Nou ja, misschien vind je iets. Ik ga daar misschien ook maar eens naar kijken. Kan geen kwaad! Ik ga eens even op zoek naar iets met vette vis. Ik houd wel van rauwe vis, maar gebakken ofzo, dan is de smaak er een beetje af.