Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    :d:d:d:d

thanx voor je complimentje hihi

2. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Whahaha koek en snoep gaat er altijd in he.....zwanger of niet :D
    Maar ik moet zeggen dat mijn avondeten er ook altijd makkelijk ingaat hoor...vriendlief zit me af en toe met open mond aan te kijken waar ik al dat eten laat :D

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Daan: Nog steeds geen blije doos? dan zou ik toch idd even bellen/mailen hoor...

4. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Nita, omdraaien is hier ook echt een ramp geworden, vooral de laatste week of twee weken... Buik wordt keihard en heel pijnlijk, vasthouden helpt nauwlijks... Ik draai me liever niet om maar na een tijdje op één zij gaat mijn heup zo'n pijn doen... Aan het eind van de dag ben ik lichamelijk altijd helemaal op maar tegen slapen zie ik ook op :(
    Een kitten temmen? De tijd temt een kitten tot een huiskat hahaha het zijn kleine slopertjes!

Mama van Youri, Die vlindertjes op de klamboe zaten er al op dus dat was makkelijk en in het midden hangt een slingertje met daaraan twee vlindertjes (die oranje) die ik kocht op knijpertjes, ik heb al die vlinder dingetjes in de afgelopen twee jaar verzameld op mijn werk (tuincentrum) ik wilde voor mijn toekomstige beeb een beetje vlinder accent en dat was even lastig te combineren met een jongen ;)
    Maar met wat meer aarde tinten in de verf en gordijnen werkte het prima.
    Ik ben wel blij dat het af is...

Daan, buikfoto's zie je niet? Is en apart album, genaamd "buikie" geloof ik. Die echo is met precies 25 weken gemaakt maar meneertje liep wel wat voor, was wel wat zwaar voor die termijn :D

Petrabr, ja ik sta ook in het kamertje te kijken en te denken dat alles daar moet gaan gebeuren, kan het me niet voorstellen...

5. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Daan, lekker weer wat dingen van je lijstje kunnen doorstrepen he.

Ik heb net 300 foto's besteld van Youri die ik nog moet inplakken. Lag een beetje achter... Dus dan heb ik ook wat te doen :D

Avondeten, gaat er hier ook nog goed in gelukkig :) maar snoep etc ook helaas...

6. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Petra, ja dat doe ik ook maar ik kan me echt nog steeds niet voorstellen dat er dadelijk echt een baby in ligt!

En inderdaad gaat avondeten er hier ook slecht in. Heb nu ook meer de neiging om een pak koekjes open te trekken maar ga toch maar aardappels schillen ;).

7. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Omdraaien:

Ik heb inmiddels geleerd dat als je op de kant gaat liggen, waar de baby met zijn rug ligt dat je dan het minste pijn hebt. Als je omdraait naar de kant waar waarschijnlijk de knieen en voeten liggen, dan krijg ik die steken!

8. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Rianne, thnx voor de uitleg :) Vind het wel een leuk idee met die vlinders... Misschien nog wat voor aan het wiegje hier ofzo ;)

Verhip, mijn baby draait zich met mij mee zeg maar. Dus als ik links lig ligt zij ook met de rug daar en rechts hetzelfde...

9. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Goed bezig Nita!! Ik zal ook eens aan de slag gaan, het wordt hier: Spinazie, aardappeltjes(zit nog te twijfelen tussen gekookte, gebakken of van die ovendingen uit de vriezer) en Vissticks, jammie...

10. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @rianne leuek foto's hoor.

@daan zo je beneden verdiep is dus weer schoon hihi.
    en ik hoop ook voor hem dat ie hem uitloopt ik houdt jullie op de hoogte hihi.

en hier is avond eten ook altijd weer drama, eet lievers snoepie of wat makkelijkst hahaha

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik blijf het een gekke zin vinden : " Blije Doos" :p

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

das waar, weet niet of we nog echt blije dozen zullen hebben over een paar weken :D

13. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    rianne--- Je buik is lekker gegroeid de afgelopen weken! Ik heb zelf dat mijn buik heel erg is gezakt. Dat heb jij nog niet zo erg voor mijn gevoel, maar dat zie je zelf het beste.

Ik heb net de adressen ingetypt en ga die zo uitprinten op etiketten. Daarna lekker even in bad... Heb krampjes, dus hoopt dat het helpt.

14. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Hoi! Ben ik weer, na een super gezellige dag met m'n moeder!

We hebben heerlijk koffie gedronken, rotzooi naar de milieustraat gebracht, boodschapjes gedaan & broodje gegeten in de stad (moeder: meid wat waggel je toch.... :$), met lekker nog een ijsje er achteraan ;) en hier thuis nog de voorraadkast opgeruimd.
    Wie had het daar laatst ook over? Gewoon echt schandalig wat er allemaal tevoorschijn kwam wat sinds '04 of '06 al over de datum was.... :) OEPS!

Warm eten: zo herkenbaar dat jullie dat ook niet lusten! Behalve Ginny dan... goeie eter ben jij zeg!
    Ik ben al de hele zwangerschap geen fan van warm eten, en heb de laatste weken ook nog dat ik het gewoon niet op kan. Eet echt de helft van normaal denk ik.
    Maar goed, we houden vol... ik ga nu aardappelen schillen, met verse koolrabi uit de tuin van schoonpapa en een gehaktburgertje.

Fijne avond!

15. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Blije doos ja.. wel een goede woordspeling :D

Boontjes waren toch wel erg lekker en tenminste weer gezond gegeten vandaag. Nu eerst even zitten en dan pas de afwas. Pff voel me net zo'n oud wijf dan ;).

16. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ja hij blijft leuk he....Blije Doos :D

Ik ga nu aan het eten beginnen...eet smakelijk en tot laters!

17. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hahaha idd nu je het zegt ;)

18. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    omdraaien in bed: heir ook vaak vervelende steken en dan veel getrappel als ze wakker is. Draai ik naar andere kant, dan begint ze vaak daar te schoppen.

gelukkig geen bloed meer gezien vandaag. ga het morgen maar eens aan vk vragen.

avondeten hier ook vaak een ramp.

19. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

hebben jullie allemaal lekker gegeten? ik redelijk had het op me bord en had gewoon geen trek meer, maarja toch maar wat gegegten want me kleintje moet wel beetje groeien natuurlijk hihi.

zometeen komt er even een vriendin langs, die belde net op als ik thuis was vanavond hihi is wel even gezellie.

me vriend belde nog op ja we kunnen de telefoons hier niet opladen hier heb je alle nummers van de collega's mocht er wat zijn, want aanst kan je me niet bereiken, ik zo nou dan is het je eigen schuld jij wou lopen, vondt hij volgens mij niet zo leuk om te horen maarja ga er maar vanuit dat ons kleinte ff blijft zitten.

nou meidne tot later en wanneer komt er een meisje!!!!

20. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Zo, eten heeft me goed gesmaakt, afwas is aan kant, en heb nu al weer zin in de m&m's die ik tegen kwam in de kast. Ben geen snoeper, maar deze met nootjes gaan er goed in tegenwoordig.

Zit te twijfelen of ik even lekker in bad zal gaan, maar ben zaterdag ook al geweest.

Oh ga eerst even stofzuigen beneden, want de wind heeft oude bloesem door het huis geblazen :x Stomme wind! En als ik daar mee wacht, dan ligt het straks overal of op plekken waar ik nu even niet bij kan.

Oh en een kopje koffie. Iemand zin?

Deel Deze Pagina