Oh die gele! Die zijn inderdaad zo lekker! Er mogen inderdaad wel wat meisjes bij op de lijst. Dus PPA, Ollebolleke en Miekepluis... hup ga eens werpen!
Noa: had jij toevallig ook anneke over de vloer van de kraamzorg? Nee ik heb nog geen hond gezien hier, maar ik had de mijne jou kant opgestuurd, wie weet hebben ze elkaar onderweg gevonden! Nita: tuurlijk mag je ik hou je niet tegen hoor! Ik was alleen benieuwd omdat het iedere keer zo rommelt bij jou, was gewoon lekker nieuwsgierig! Het draaien in bed doet bij mij ook geregeld pijn, dan moet ik even blijven liggen zoals ik lig en dan kan ik pas door. Ene jou kleine man kan dus met een bijna sneeuwstorm naar buiten, grappig he die moeder gevoelens, als ze maar genoeg hebben! Daan: haha jah ik zag het helemaal voor me een nita die lekker op d`r ex los gaat, maar nee ze heeft het blijkbaar toch niet gedaan, jammer he! Sorry nita dat we over je roddelen waar je bij bent, maar tis goed bedoeld! Petra: jah ik moet gewoon af en toe ff kijken of alles nog wel goed is enz, slaat nergens op maar heb af en toe die neiging Blije doos: nou ik denk inderdaad wat marieke al zegt dat we over een paar weken niet zo blij meer zijn met onze dozen! Eten: ik kan ook evengoed nog bijna alles eten hoor en vooral avond eten gaat beter dan brood, maar verder gaat alles eigenlijk best goed, ik zou als ik mag alles wat los en vast zit kunnen eten, maar helaas snoep is hier nu uit den boze, dus helaas. Jah meiden die zwanger zijn van meiden, kom op we willen ook graag weten hoe de meisjes gaan heten!
Oh ja haha, blije doos. Zal idd niet zo blij zijn met mijn doos over een paar weken. Maar het schijnt allemaal weer goed te komen. Fjoe..... Ben benieuwd hoe het met Ollebolleke is. Ze was zo 'teleurgesteld' dat de inleiding niet doorging. Ze moest vandaag toch zowieso voor controle? Of heb ik dat verkeerd begrepen? En nita, niet lullig bedoeld inderdaad. Als je het vervelend vindt, gewoon zeggen.
Nee joh ik kan dat best hebben hoor!! Vind het juist grappig om te lezen. Maarre.. Is het stom als ik zeg dat ik het best wel erg vind dat ik nu al 3 dagen niks van ex heb gehoord . Ik bedoel, het doet hem blijkbaar echt helemaal niks . En ik vind het gewoon zo erg voor mijn kleine mannetje dat hij zijn bloedeigen kindje zo aan de kant zet alleen maar voor die stomme scharrel van hem die hij (hem inmiddels kennende) straks toch weer dumpt.
Hier wel een blije doos Hebben jullie trouwens al die verschillende dozen allemaal opgehaald? Wij wel Ik vond vooral die van de Baby-Dump echt onwijs leuk. Wel klein, maar echt alleen maar leuke kadootjes er in en niet al die reclame vulling... @Petrabr, nu kan ik nooit meer normaal over die 'blije doos' lezen!! Pfff, wij hebben net 3 tassen vol met meisjeskleding gekregen van mijn oppaskindje. Lief! Met een hele leuke speelkleed (met zo'n stok er overheen met speeltjes enzo) er bij Vriendin kwamen we nog tegen op de terugweg, die krijgt een jongen en heeft al een meisje, dus die had ook nog wel wat liggen voor ons... Nu moet het dus wel een meisje worden!! Ik ben benieuwd.. Ik had me net trouwens krampen! Ik lees vandaag en gisteren al overal 'als het echt begint, dan weet je dat het echt is'. Nu wordt ik daar zoooo zenuwachtig van. Ik wil gewoon weten hoe het voelt! Nu had ik net dus echt opeens *beng* om de 3/4 minuten een knetterende pijn die echt op kwam zetten en weer weg ging... Na een uur steunen heb ik er nu maar een kruik op gelegd en het gaat nu beter. Zal dus wel weer nepwerk zijn geweest... Veel te spannend ook!
@Nita, snap dat je het erg vindt voor je kindje. En voor jezelf is het ook niet leuk! ik vind het ook wel hard hoor van je ex!! Zou ook echt even niet reageren als ie contact zoekt! @Daan, ja doe maar bakkie koffie, voel me beetje suf. @Lieke, gelukkig geen bloed meer gezien. Eten: gaat hier prima hoor!! Brood, avondeten en ook snoep enz... Phoe ik heb me toch een zere harde buik. Het duurt soms wel 2 minuten joh!! Alsof me buik elk moment uit elkaar scheurt pfff..
@Gentle, goh bij jou is het toch ook altijd weer spannend met je harde buiken!! Gelukkig helpt een kruik wel. En ik vraag me af of ik het door heb als het begint!! Want heb nu ook al zo vaak regelmatige pijnlijke harde buiken/voorweeen!! Dus ja.....
hoi hoi, hier is een foto van onze kitten! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/marieke1983-albums-sientje-picture5247-sientje-8-weken-oud.html
Het is flink aan het rommelen bij jullie he Gentle en Annie!! Ben benieuwd wanneer de volgende baby geboren word... Kom op meisjes! Owja met je doos komt het idd gelukkig weer goed hoor duurt wel eventjes natuurlijk... Daan, ik had bij juli gelezen dat ollebolleke morgen toch word ingeleid. Moet je maar eens kijken! Hihi mijn man kwam net thuis met het geboortebord en is nogal een groot ding, niet te overzien. En meteen kwamen de buren naar buiten: 'en en en??? wat is het geworden???' hahahaha. Hoezo nieuwschierig
Hoi meiden, Ik heb mezelf weer van de achterkamer, waar ik de dag vertoefd heb, naar de voorkamer gesleept, richting laptop De rolstoel gaat denk ik wel lukken. Ik heb de club gebeld die daar over gaat en ze waren heel bereidwillig. Morgenochtend wordt ik gebeld en als het goed is wordt ie afgeleverd. Zou wel erg lekker zijn hoor. Kan ik ook nog eens ergens heen waar je wat verder voor moet lopen. Nu nog iemand zoeken om te duwen Petrabr, leuk dat je nog een echo hebt gekregen zeg! Ik zou dat ook nog best wel willen eigenlijk, maar hier doen ze dat geloof ik niet meer zo snel. Miekiepluis, hier beneden staat een reiswieg voor de baby in de box. Daar komt ook bekleding in en een zeiltje, lakentje etc. Leuk dat je morgen de auto op kan halen! Ollekebolleke, en lukt het met het schrijven van de kaartjes??? Blurry, welkom back Als je op de lijst wil mag jij mij of Ginny een pb'tje sturen. Gentle, tja als ik nu over straat loop ehh strompel kijken ook alle mensen naar me. Als ik in een rolstoel zit waarschijnlijk ook, maar heb ik geen pijn. Keuze snel gemaakt lijkt me Lief van je man dat ie dat tegen je zegt! Nita, hahaha een adhd-poes. Hier 2 van die exemplaren!! Heerlijk om naar te kijken! MamavanYouri, succes met het inplakken van de foto's! Liefie, die houdbaarheidsdatum doet me denken aan mijn lieve oudtante Nel. Ze was niet zo opruimerig (waarschijnlijk heb ik haar genen een beetje ) en op een dag hadden we daar een blikje cassis uit de voorraadkast getoverd van een merk wat al heel lang niet meer bestond. Bleek het al een jaar of 8 over de datum te zijn Nita, ik kan me wel voorstellen dat het moeilijk is om te beseffen dat je ex en jij duidelijk anders over de komst van de kleine denken. Maar voor jezelf is het denk ik beter om wat afstand te proberen te nemen, gewoon uit zelfbescherming. Hoe lastig dit ook is, dat besef ik wel. Marieke, wat een schatje is die Sientje van jullie zeg!! MamavanYouri, grappig dat de buren gelijk kwamen aangestoven. Hoezo jullie worden in de gaten gehouden???? Fijne avond allemaal! Groetjes, Hanna
Ah Marieke wat een schatje! Leuke naam ook! Hanna, fijn dat je nu een rolstoel hebt! MvY krijgt ook een meisje, dus hup jij mag ook gaan werpen! Haha je buren die houden het dus ook goed in de gaten . Oh Ollebolleke die ingeleid gaat worden, spannend!!
Wie is er ook Grey's Anatomy aan het kijken? Wordt een dood kindje geboren . Damn.. moest toch even een traantje wegpinken hoor
Hahaha ja echt grappig, hij staat er nu in en de buurvrouw (andere dan net) kwam terug van met de hond wandelen... We zagen haar kijken en begint ze meteen te lachen hahaha. Hier een foto ervan Kwam er trouwens wel net achter dat ik nodig het raam moet wassen hihi. Morgen ofzo maar ff doen... (als ik zin heb) Nita, ik ben nu niet aan het kijken (gelukkig) want heb ze al allemaal gezien.. Maar wat erg he om zoiets nu te zien Het is natuurlijk altijd verschrikkelijk maar als je hoogzwanger bent helemaal...
Nou, helaas is dat het raam van de buren die je ziet op de foto hij is schuin genomen hahaha. Bedankt voor de complimentjes hopelijk ziet de ooievaar hem snel staan en komt ie wat brengen...
Dat is een leuke die landingsbaan! Goed idee zeg!!! Ga hem vanavond eens aan mijn mannetje laten zien..