Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Haai meiden,

Lief is met vriend GPS aan het lopen, dus ik nog ff op het forum!

Ginny: Hè, da's jammer!! Had graag bevallen hoor dit weekend!
    Ik heb plaatpizza gemaakt...errug lekker...

Marieke: jammer dat er nog niks gebeurd is down there!

Nita: Jep, dan zijn we helemaal klaar voor haar komst! Ik heb inderdaad ook van die buikpijn als ik me omdraai..Of buikpijn, druk op mijn liezen en mijn onderbuik... En het moet ook in 3 keer, dat draaien... Ik denk elke keer wel 4 keer na of ik echt wil omdraaien...
    Hihi...een kat met afkoeltijd.. Dat vond ik altijd zo leuk als ze zo aan het scheuren waren, doen ze nog we eens... "Racekat" noemen we ze dan!

Daan: Precies, wij rijden morgen gewoon terug in een 'grote-mensen-auto" zoals lief het noemt... hihi!

Petrabr: JAAA!! dat doe ik ook!! Even in de stoel zitten en me een voorstelling maken van als ze er is... gek idee hè??

Blije doos: ALSOF JE DOOS ZO BLIJ IS STRAKS!!!:D

Liefie: Ah...ook de voorraadkast schoon gemaakt lees ik... Dat was ik die da oko had, erg hè!

Quote Nita: Er mogen inderdaad wel wat meisjes bij op de lijst. Dus PPA, Ollebolleke en Miekepluis... hup ga eens werpen!
    Ik doe zo mijn best!! Hihi!!:p

gentle: leuk al die spulletjes, vind het zo leuk om daar mee bezig te zijn! Inderdaad wel hopen dat het dan een meisje wordt!
    gets, dat klinkt inderdaad spannend! Ik herken je gevoel zo, ik wil ook weten hoe het voelt, nu ben je elke keer zo aan het gissen!

MvY: Wat een geweldige landingsbaan! Hihi!

Vandaag is onze geboortevlag binnen gekomen, een roze vlag met haar naam in het zachtpaars erop, zo leuk!
    Heb me hier toch een partij dikke voeten zeg, niet normaal!

Ga lekker even op de bank hangen meiden, morgen hoop ik een foto van onze nieuwe toettoet te kunnen laten zien!

Slaap lekker voor straks!

Dikke zoen, Pluis

2. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    MvY Nou die is zeker leuk zeg!
    Ik hoop begin volgende week het geboortebord binnen te krijgen.
    Denk alleen wel dat ik 'm, als beeb geboren is, binnen voor het raam neerzet...ben veel te bang dat 'ie gejat wordt (ookal wonen we in een nette buurt)

Nita Die ex van jou is jullie helemaal niet waard! Ik snap het ook niet hoor, zulke gasten. Mja...jij zit er maar mooi mee!

Zo hier staat het bed nu ook op klossen en qua hoogte valt het mee...70 cm. Nu beval ik ook niet thuis, dus voor de kraamzorg is dat een prima hoogte.

Morgen eind van de ochtend ga ik trouwens op kraamvisite bij één van de meiden van de pufclub! We zijn 2 weken geleden al een keer wat wezen drinken in de stad en vorige week is ze bevallen van een dochtertje. Morgen dus even baby-snuiven en dan hoop ik dat het dan bij mij spontaan de weeën opwekt hahaha ;)

3. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Hey allen
    ja ik ga na lang wikken en wegen toch binnen (morgen avond)om in te leiden.
    heb al weken harde buiken,pijn als ik me draai s'nachts,gisteren amper 2u geslapen.
    Dit trek ik geen weken meer.
    hoop dat het een beetje vlot gaat.Wil nu mijn kindje echt in mijn armen houden.
    en het allerbelangrijkste!!!dat het gezond is he.

4. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ollebolleke Heel veel succes morgen en ik hoop dat het allemaal vlot verloopt en je snel je kleintje in je armen mag hebben!

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ollebolleke, meid een fijne bevalling gewenst. Dat je maar snel je kleintje in je armen mag sluiten.

MvY, die landingsbaan is helemaal het einde gewoon. Hahahaha. Tis dat wij geen voortuin hebben, anders zou ik zoiets ook willen. Wij houden het bij vlaggen, balonnen en een geboortevlag.

Pluis, morgen in de 'grote mensen auto' naar huis. Helemaal toppie. Ben benieuwd naar de foto van jullie toet toet. Nog 1 nachtje slapen.

Nita, wat heb je aan een 'vader' die de moeder van zijn kindje zo behandeld. Nu is het allemaal nog leuk, en wat als hij straks de 'lasten' moet gaan dragen? Hij moet zijn prioriteiten gaan stellen en die liggen nu overduidelijk niet bij jullie en te lezen gaat dat ook niet gebeuren.
    Dat jij het moeilijk vindt, daar kan ik me iets bij indenken. Het heeft ook tijd nodig om je los te maken. Er is nogal wat op je afgekomen de afgelopen maanden.

Ginny, have fun met baby snuifen. Hoop dat het effect heeft.

Ik ben toch nog lekker in bad geweeest en zit nu loom op de bank. Zal dus niet lang duren voor ik in bed lig.

6. Natasja74

Natasja74 Actief lid

8 sep 2008
    163
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Vanmiddag weer naar de vk geweest.
    Alles goed bloeddruk was 120/60.
    De kleine ligt er helemaal klaar voor,heb ook sinds een paar dagen flink last van voorweeen.
    Slaap ook vrij slecht 's nachts,moet aldoor plassen of ik heb het bloedheet.
    Afgelopen nacht kreeg ik weer last van maagzuur,gelukkig heb ik rennie's binnen handbereik.

Iedereen alvast weltrusten voor straks en dat iedereen heerlijk mag slapen.

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Fijn dat je controle goed was Natasja. Dat jij ook maar eens lekker mag slapen. Welterusten ook voor jou.

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik ga naar bed, slaap lekker allemaal en tot morgen

Vind het veel te gezellig elke keer op het forum :)

9. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Welterusten Petra, tot morgen.

Ik ga ook afsluiten hier. Tot morgen.

10. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Ollebolleke, succes morgen (avond) en dan denk ik dat we 22 juli morgen horen dat je een soepele bevalling hebt gehad!

Hier wil ik nu even geen bevalling want morgen wordt mijn oudste zoon 9 jaar! Zo lang geleden alweer... Hij was uitgerekend op 17 augustus 2000 en kwam dus lekker vroeg ;)

Mensen misschien tot morgen even en anders tot overmorgen en kleine dametjes, laat jullie eenz zien!!!

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    zijn er hier nog nachtbrakers?? ik ben aan het oppassen en ga gewoon naar huis als de ouders thuis zijn, maar zit hier al aardig in te kakken... blegh

12. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Mumtobe, ik ben nog hier maar niet echt uit vrije wil hihi. Lag lekker te slapen toen vriend begon te snurken... Doet hij de laatste tijd superveel (of ik merk het gewoon meer) en ineens ging die ook half op me liggen. Toen had ik het ff gehad en ben naar de bank beneden verhuist. Pff ben zo moe en hij maakt mij steeds maar wakker...

Denk je dat de ouders nog lang weg blijven??

13. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik ben er ook nog.

Mvy, weet je zeker dat je man niet iets anders bedoelde:p

Manlief en ik zitten trouwens in bed maar een beetje om elkaar heen te draaien. We willen allebij wel, maar durven niet zo goed. Vooral man niet.

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ mvY: das balen zeg van je man, kreeg net telefoon dat ze met een klein uurtje thuis zijn... Jeeej...

15. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Oh meiden, er werd hier gesproken over een datum in je hoofd hebben die je nog mee wil maken. Aangezien ik vermoed dat ik toch niet binnenkort ga bevallen heb ik besloten dat ik toch graag a.s. zondag naar een meeting ga van meiden die ik hier op het forum heb leren kennen.

Namelijk de meiden van de RMMC. Waarvan pupke mijn buddy is.
    Heb er ontzettend veel zin in. Waarschijnlijk gaat manlief wel mee, want het is een eindje rijden haha.

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Daan: Ow das ook lastig idd als jullie zo om elkaar heen draaien...

en wat gezellig zeg een meeting :D
    hebben wij ook gehad van het jong en zwanger willen worden topic, was echt supergezellig :D

17. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Daan, haha dat weet ik zeker dat hij dat niet bedoelde ja ;)
    Wat rot dat jullie zo om elkaar heen draaien hihi, ik weet wel hoe het is want hier is dat ook wel zo hoor. Achja...
    Ow en leuk zeg die meeting! Wel een goed ding om naar uit te kijken om nog mee te maken.

Mumtobe, ah nog een uurtje! Dat is gelukkig wel te doen he :D

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ mvY: ja dat is idd nog wel vol te houden, vriendlief komt ook zo al hier naartoe, die komt me ophalen :D

19. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Waarom ben jij eigenlijk nog wakker Daan? Of heeft het geen speciale reden?

Ik zie dat er niemand meer aan het lezen is hier, dus ga de laptop maar uit zetten. Denk dat ik toch maar weer naar boven ga want het ligt niet zo super lekker op de bank voor de hele nacht vind ik....

Waarschijnlijk tot morgen, misschien tot straks hahaha.
    Slaap lekker

20. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ohhhh das nog beter!! :)

Deel Deze Pagina