Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ mvY: ja durf niet zo goed alleen door de polder te rijden hier s'nachts... lopen en rijden echt allemaal van die viezerikken rond...
    er is hier vlakbij een parkeerplaats wat een homo-ontmoetingsplek was, maar aangezien ze daar nu extra controleren trekken al die homo's, hoeren en pooiers de polder in... blegh...het is hier s.nachts drukker met auto's dan overdag... brrrr en dat in een boerendurp :p

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Oh ik ben meestal nog wel wakker rond deze tijd. Ga pas rond een uur of 1 naar bed. maar nu is mijn favo programma er niet op, dus ga nu ook maar denk ik.

Trusten everybody

M2b, succes nog met het laatste uurtje. Gelukkig komt je mannetje je gezelschap houden.

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Daan: Thanx :D Slaap lekker meid...

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Mumtobe, dat klinkt niet zo fijn daar ;) beter dat je vriend je komt halen! Je zult nu wel al op weg naar huis zijn hihi.

Daan, ahzo. Slaap lekker!

Ik ben er weer... Kon niet echt slapen en toen ik eindelijk in slaap viel, begon hij weer te snurken argh :x
    Dus lig weer op de bank. Om 6uur kan ik weer opstaan. Weet nog niet of ik nog ga slapen maarja we zien wel...

5. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hmm... laatste en eerste... ;)

Heb in totaal misschien 2.5 uur geslapen.. schiet op he. Bah hopelijk volgende nacht beter!;)

6. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Hier ook wakker hoor,kon niet meer blijven liggen.
    Vanavond binnen en de stress komt al aardig op gang.

7. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0

8. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Goedemorgen!

Ik heb wel alles gelezen, maar ga echt niet op iedereen reageren van 3 dagen haha. Dus ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik hier er weer inval.

Ik zag wel wat leuke foto's voorbijkomen, van kamertjes, kittens en landingsbanen. Leuk!
    En jammer dat er niemand meer bevallen is, het zal een dezer dagen toch wel eens beginnen, de babyboom :D

Vanmiddag naar de gyn, dan wordt er besloten of en wanneer ik wordt ingeleid. Ik verwacht dat dat deze week nog gebeurt, maar er moet natuurlijk wel verweking zijn, anders kunnen ze niet veel. Het hele weekend super veel voorweeen gehad, dus ik verwacht dat dat wel goed zit. Ik hoop eigenlijk dat ik meteen mag blijven, maar dat zal wel niet. Ik kan namelijk bijna niks meer door de b.i., dus ik heb het wel gehad.

Wat vinden jullie? Moet ik mijn vluchtkoffer uit voorzorg meenemen naar het ziekenhuis? Of is dat iets te hoopvol hihi.

9. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Ollekebolleke: Heel veel succes vanavond! Hoop dat alles vlot mag verlopen!! Spannend zeg, laatste volledige dag waarschijnlijk zonder beeb...

10. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Jessi: In de auto zetten kan geen kwaad toch?

11. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Moontje, oh gelukkig ik ben niet de enige!! Ik vind het ook stom, wij moeten toch uitgerust zijn voor de bevalling... Maarja van de andere kant kunnen onze mannen er in principe ook niet veel aan doen he. Oordopjes is idd ook niks voor mij, ben dan veel te bang dat er iets gebeurd en ik het niet hoor ofzo. We zullen moeten volhouden ;)

Jessi, spring er gerust weer in hoor! Logisch dat je niet op 3 dagen geklets gaat reageren haha.
    Wat spannend zeg dat het waarschijnlijk deze week gaat gebeuren... *jaloers* :p nee hoor het is beter voor jou he. Over het koffertje... Moeilijk... Je kunt het natuurlijk gewoon in de auto leggen, baadt het niet dan schaadt het niet he! Hou je ons dan wel op de hoogte???????? ;)

Ik ga ff lekker een broodje eten :)

12. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Trouwens, hier rommelt het ook weer een beetje... Maar ook weer niet... Het is niet echt ongesteldheidspijn of weeën ofzo maar wel buikpijn, beetje moeilijk uit te leggen.
    Ach, het zal wel weer niks zijn... Als je zo zit te wachten denk je bij alles dat het is begonnen he...

13. MamaJess

Verhip, je hebt gelijk. Neem m lekker mee denk ik. Alleen de buren zullen wel denken: o ze gaat bevallen! Als ze me met een koffertje en maxi cosi zien lopen hihi!

MvY, dat is zo, bij ieder gevoel in de buik krijg je het idee dat het begint. Eet smakelijk!
    Ik houd jullie op de hoogte als er iets gebeurt hoor. Heb geen buddy, maar ken wel een november 09 mama die eventueel een boodschap kan doorgeven ;) Maar ik ga ervanuit dat ik vanavond gewoon weer op het forum zit, met de baby warm in de buik. Mn afspraak is om 4 uur, dus voor 6en ben ik hier zoiezo niet (gyn loopt altijd uit).

Ollebolleke, jij zult de volgende zijn denk ik (tenzij er nu iemand ligt te bevallen :p). Spannend! Veel succes vanavond!

14. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    mijn vriend snurkt ook altijd een beetje, en aangezien ik altijd vrij licht slaap, slaap ik altijd met oordopjes in. Het is absoluut niet zo dat je dan niets meer hoort hoor!! Alleen is het allemaal gedempt zegmaar. Ik zou het iedereen aanraden, ik slaap al3 jaar iedere nacht met die dingen in haha.

Ik ga nu even boodschappen halen.... geen zin in, en als ik terugkom moet ik naar de vk.
    Ben benieuwd of ze nog iets gaan doen aangezien ik de 37 weken voorbij ben. Maar ben bang dat het een gewone controle wordt.

Wordt er bij jullie ook inwendig wel eens gekeken ofzoiets?
    Hier heb ik nooit meer bloot hoeven maken dan mijn buik.

nou, ik ga even boodschappen doen, anders red ik het allemaal niet op tijd.

15. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ok Jessi, goed dat je het zegt dat de gyn altijd uitloopt haha. Anders zitten we hier maar te wachten op je ;)

Ollebolleke, had het volgens mij nog niet gezegd he, veel succes vanavond! Je kunt het!
    Wist je trouwens het geslacht?? Misschien wel het eerste meisje :)

Sarah, nee hier word nooit inwendig gekeken. Volgens mij pas met 42 weken ofzo. Helaas.
    Succes bij de vk! En met de boodschappen hihi

16. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    ollebolleke--- Succes!!! Best maf, je hebt inderdaad de 22e juli je kindje vast. Dat is de datum die ik aldoor in mijn hoofd heb dat ons kindje geboren gaat worden.
    helaas is het bij mij nu nog heel erg rustig en ziet het er toch naar uit dat jij die datum niet met mij gaat delen :D

17. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Goedenmorgen ladies,

Wat een nachtelijke gesprekken allemaal zeg...

Gister weer een rotdag (lees: veel hardebuiken en menstruatie gevoel, voelde me slapjes en had een beetje hoofdpijn. Had snachts ook weer niet goed geslapen. Gisteravond vroeg naar bed gegaan maar het slapen was weer niet beter... Mijn zoontje is ook om de haverklap wakker en heb hier ook het probleem van snurkende hubbie... Hij wordt trouwens ook nooit wakker als Sven zijn scheur weer eens open trekt snacht. Dus ben ik altijd de pineut dat ik er weer uit moet... Het breekt je zo op...

Nog niet gehoord van Mvja sinds zaterdag... Maar goed, geen nieuws is goed nieuws zullen we maar denken...

Ollebolleke suc6 vanavond...

18. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Wie heeft zin om hier te komen strijken?????? Heb weer een hele berg staan maar echt geen zin...

Ben benieuwd of het wiegje vandaag komt... Ik had wel nog een mail gehad dat ze hem zaterdag op zou sturen maar geen code meer gekregen :( dus we wachten maar rustig af... (en daar ben ik zo slecht in hihi)

19. Marty

Marty Actief lid

28 sep 2008
    169
    0
    0
    Friesland
    Goeiemorgen!

Vervelend zeg, dat jullie zo slecht slapen.
    Ik ben de laatste tijd ook wel vaak wakker 's nachts, maar na wat gedraai (met moeite, ha ha) val ik meestal wel weer in slaap.
    Vannacht heb ik eindelijk weer eens goed geslapen. Ben maar één keer wakker geweest om te plassen!
    Ik slaap sinds ik zwanger ben trouwens nooit langer dan tot 7.00/8.00 uur.

Vanochtend de keuken en bijkeuken al weer schoongemaakt en net even lekker een afspraak bij de kapper gemaakt voor vanmiddag!
    Ik ga zo maar eens even douchen en verzinnen wat ik daarna weer voor klusje kan doen. :)
    Mijn vriend moest deze week toch nog twee dagen werken, dus ik heb het huis nog even voor mezelf.

20. MamaJess

Sarah1987, bij mij is er tot nu toe 2 keer inwendig gekeken. De eerste keer was de eerste echo, dat was met 8 weken zwangerschap. De tweede keer was om mijn baarmoedermond op te meten ivm verhoogde kans op vroeggeboorte, dit was rond de 20 weken.
    Vanmiddag wordt ik getoucheerd, en dat wordt dan de derde inwendige ingreep.

Doet dat trouwens pijn, toucheren? Weet een van de ervaren mama's dat?

MvY, ik moet zo ook aan de strijk, dus ik kom je helaas niet helpen ;)

Marty, wat een heerlijk dagje. Geniet ervan.

Deel Deze Pagina