Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Jessi, bij mij heeft ze tijdens de weeën toen getoucheerd en dat voelde je wel ja... Maarja tegenover de weeën is het niks hihi.

Ben nu een aflevering van 'Jong' aan het kijken over 2 jonge koppels die een kindje krijgen. Echt een aanrader!
    Player omroep.nl

2. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    @Mvy: Sorry ik kan je er niet mee helpen... heb een hekel aan strijken ;) ben blij dat ik het hier weer ff gehad heb...
    Ik hoop voor je dat het wiegje vandaag wordt afgeleverd... je hebt er lang genoeg op zitten wachten...

@jessie: suc6 vanmiddag met toucheren. kan je helaas niet vertellen of het pijn doet of niet. Zoals ik het wel heb gelezen is het niet een heel prettig gevoel. Maar ik denk ook dat het per persoon verschilt...

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Goeiesmorreges,

@MvY, bah meid. Straks nog maar even weer in bedje kruipen. 2,5 uur is te weinig he.
    Oh weer aan het rommelen. Frusti he, dat het dan niet doorzet. Hopelijk nu wel eens.

@Moontje ook last van een snurker. Bah. Mijn man doet het gelukkig sporadisch, momenteel ben ik degene die snurkt/zwaar ademt.

@Jessi, spannend meissie. Ben benieuwd. Zou het koffertje gewoon meenemen. Kan je toch in de auto laten liggen?
    Oh ja, wil je dat vragen of die Nov. mama ons op de hoogte houdt? Of misschien kan je nog buddy worden met Kanela, die is ook nog zo zielig alleen.
    Wat kan jou de buren schelen.

@Sarah, denk dat ze niets gaan doen hoor.
    Zelf ben ik hier wel al een aantal keren getoucheerd geweest, maar dat was ook met kans op vroeggeboorte rond 20 wk en bekorte bmm, weeeen in week 35 en verweekte bmm. In totaal 4x denk ik.
    Nu gaat ze daar niet meer voelen, omdat dat teveel prikkelt zeg maar. Zou wat in gang kunnen zetten.

@Dees, zie je nog kans om vandaag wat te slapen?
    Mvja, heeft van de week nog gezegd dat ze echt wat zou laten horen, dus ik ga daar van uit.

@Mvy, hmm nee nu even geen zin. Misschien straks. Denk dat jij echt eerst moet gaan proberen te slapen.

@Marty, jemig voor 9 uur al de keuken en bijkeuken gedaan. Petje af hoor. Dat lukt mij iig niet zo vroeg.
    Je zoekt nog een klusje? En vanmiddag lekker naar de kapper. Heerlijk.

@Jessi, ik vond het toucheren wel een pijnlijke aangelegenheid. Maar als je goed op je ademhaling let is het wel te doen. Ik vond het tijdens de weeen wel heel erg vervelend (maar had toen ook een verweekte bmm en ze nam extra goed de tijd om te wroeten).
    Dus....goed zuchten. Oh en als het kan je bekken iets omhoog kantelen.

@Mvy, thanx voor de link.

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Desiree, gister dus een rotdag gehad... Gaat het vandaag wel weer wat beter dan? Wat vermoeiend dat Sven steeds wakker word.. Weet je waar het aan ligt of niet? En dan ook nog eens een man die niet ff opstaat pfff...

Marty, je bent lekker druk vandaag!

ik weer eens het tegenovergestelde hoor... totaal geen puf... Lijkt wel alsof die puf ook niet meer terugkomt.. :(

5. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Daan, jij wel nog lekker geslapen??
    Ik denk niet dat ik vandaag nog een dutje ga doen hoor, dan slaap ik vannacht misschien weer niet...

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik heb wel geslapen, maar heel onrustig. (hoefde er niet uit gelukkig) Maar heb veel gedroomd (wat weet ik niet meer) en dan bij het wakker worden zo'n vage toestand van slaap/waken.

Zit hier wel met een duffe kop en een coupe wanhoop (waarom ga ik toch atlijd slapen met natte haren :()

Ik wacht wel even of de caffeine gaat inkicken. Dan beslis ik of dit een duffe dag gaat worden of niet.
    Espresso iemand???

7. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hahaha je moet ook niet met natte haren gaan slapen :p
    Doe mij maar een driedubbele expresso ;)

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Phoephoe, slechte nacht gehad. Moest om 3 uur plassen en om 5 uur sliep ik nog niet.
    Manlief ook niet en die moet gewoon werken vandaag. Zielig voor hem. Ik kan tenminste rustig aan doen. Kan ehhh moet, want mijn bekken werkt nog steeds niet mee.
    Ze komen vanmorgen de rolstoel brengen.
    Daar ben ik wle erg blij mee, kan ik morgen tenminste gaan high tea-en met mijn zus. Daar verheug ik me al een tijd op!

Ollebolleke, veel succes vanavond! Ik ben erg benieuwd..... misschien het eerste meisje hier??? Hopelijk gaat alles goed!

MamavanYouri, het zou leuk zijn he als vandaag de wieg zou komen. Als ze hem gisteren opgestuurd hebben is die kans wel heel groot.

Marty, zo zeg jij bent al aardig aan de poets geweest vanmorgen! Veel plezier bij de kapper.

Duffe dag, heb ik hier ook een beetje last van....
    Ik lust geen koffie, dus dat kan me er niet bovenop helpen.

Nu maar wachten totdat de rolstoel wordt bezorgd. En er komt ook nog iemand om een handboek borstvoeding af te geven.
    Ik blijf dus maar in de voorkamer, want als ik in de achter kamer ga liggen ben ik nooit op tijd bij de deur.

Fijne dag allemaal,

Groetjes, Hanna

9. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    @Daan: Nee ik ben bang dat een slaapje er niet in zit vandaag... Moet vanavond maar weer vroeg onder de wol. Ik hoop alleen dat de weersvoorspelling niet zo wordt als dat ze zeggen met zware regen en onweersbuien :( Dan komt er hier ook weer niks van slapen...

@Mvy: Wel vermoeid maar voor de rest gaat het gelukkig een stuk beter dan gister. Nee we hebben geen idee hoe het komt. Het is al heel lang zo en het is een tijdje goed gegaan. Hij wordt wakker en gaat zitten roepen. Ik moet dan naar em toe anders gaat ie huilen. Hij hoeft dan alleen een slokje drinken of even een knuffel en dan gaat ie weer slapen. Dit ongeveer 3 tot 5 keer per nacht. Je bent dan wakker en moet dan toch je bed uit en dat is het meest vermoeiend... Manlief slaapt veel te vast hij hoort em niet. En als ik em wakker maak om te vragen of hij even gaat kijken duurt het mij altijd veel te lang voor hij in beweging komt en ga ik maar weer... Hij zegt wel altijd: je moet me gewoon wakker maken... Maar dat heeft dus geen nut helaas...

@Daan: Bah slapen met natte haren? Vreselijk vind ik dat... En dan is er inderdaad geen land meer mee te bezeilen de volgende morgen...
    Koffie sla ik af... Lust ik niet...

10. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    @Daan: Ja ze mvja zou me nog smsen hoe het ging. Ben wel benieuwd hoor.. Misschien sms ik vanmiddag even hoe het met d'r gaat... Ze ligt als het goed is nog elke dag aan de ctg...

@hanna: Wat balen van je bekken... Wel top dat je een rolstoel kan lenen. Dan ben je tenminste weer een beetje mobiel. Hier gaat het redelijk goed met mijn bekken... Als ik teveel doe wordt ik wel gelijk weer gestraft...

11. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Mvy, jeetje wat een slechte nacht had je!! :( Hopen dat je beetje kan uitrusten! En misschien idd geen dutje en dan vanavond vroeg naar bed ;)

@Ollebolleke, jeetje wat spannend meid!! Snap dat je zenuwachtig bent!! Lijkt me gek idee. Nou hoop op een goede bevalling!!

@Daan, jij gaat ook weer veel te laat naar bed he!! En ja doe hier ook maar koffie, heb 3dubbele wallen onder me ogen pfff :)

@Sarah, hier al 2 keer inwendig gehad, vanwege teveel voorweeen/harde buiken en kans op vroeggeboorte. Ik voelde er beide keren niks van. Maar denk niet dat ze bij jou zullen doen. Ze doen het meestal alleen als er iets zou kunnen zijn..

@Miekiepluis, zijn jullie de auto aan het ophalen??

Nou hier echt een super gare nacht!!!!!!!! Kon eerst niet slapen (moest 3 keer plassen) en toen ik om half 3 wakker werd die waren er weer weeen!! Olé olé. Ze deden echt zoooo zeer. Had continu menstruatiepijn en als er wat kwam dan lag ik echt half in elkaar te wachten tot de pijn weer weg was. Het deed echt veel meer zeer dan 'gewone' harde buiken.
    Pfff ik word er zo doodmoe van. Ik was vanochtend ook echt boos. Laat het doorzetten of laat die weeen stoppen want hoe kan ik dit nog weken volhouden??!! Ik was vannacht ook heel onrustig en voelde me beetje down enzo. Misschien komt me beebje echt wel snel...;)

12. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hanna, ah lekker dat de rolstoel vandaag komt. Kun je er lekker op uit :)
    Jij ook al een slechte nacht gehad, wat is dat toch? het hangt volgens mij echt in de lucht...

Desiree, poeh hoe hou je het vol zeg... Youri heeft ook van die periodes dat hij 's nachts wakker word maar ik laat hem even huilen en dan stopt het vanzelf weer. Klinkt heel hard maar hij gaat dus niet zo snel slapen na een knuffel en een kus haha. Dus dan maar zo.
    Maar Sven is natuurlijk ook al een stukje ouder he. En hebben wij misschien dezelfde man?? ;) Hier duurt het ook een eeuwigheid voordat hij eens eruit is en dan ben ik zelf ook wakker dusja kan ik net zo goed zelf gaan he.

13. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Oh Annie, ben blij dat ik niet in jou schoenen sta hoor, wat jij allemaal moet doormaken met die voorweeën... nog een weekje en dan 'mag' je beepje officieel komen. En dan hoop ik voor jou ook dat het snel zover is want dit hou je niet vol he...
    Dikke knuffel!

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Annie, jouw nacht klinkt ook niet erg fijn! Jeetje zeg steeds van die voorweeen...
    En als je er dan ook nog eens slecht door slaapt....
    Gaat het overdag ook door of is het alleen 's nachts?

15. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    @mvy: Dat vraag ik me ook wel eens af... maar het lukt nog... Ja het lijkt er bijna op dat we de zelfde man hebben hahahaha... Snurken en niet uit bed te krijgen... Of zouden alle mannen zo zijn hahaha... Ik word sowieso wakker, maar als ik zou mogen blijven liggen heel graag. Sven roept eerst en als het te lang duurt gaat hij huilen en houd niet op voor ik ben geweest helaas... Wat ik wel een heel groot voordeel vind is dat hij niet zelf uit zijn bed komt snachts. Daar ben ik dan wel weer heel blij mee...

Het is echt wel heel erg met onze slaap gesteld... Het hoort erbij zullen we maar zeggen... Ik las trouwens van de week dat na de geboorte je gehoor beter wordt... Pfffff nog beter ;) ik hoor al alles... dus van mij hoeft het niet nog beter hoor hahaha...

16. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    mvy: Die aflevering van jong heb ik gisteren ook een stukje van gezien. Was wel grappig he hoe stuntelig de presentator met de baby omging. Ik ben eens benieuwd hoe ons dat dadelijk afgaat.
    Bah nee ik heb ook een hekel aan strijken...

hanna: ik hoop dat je de rolstoel snel krijgt en dan wat meer kunt ondernemen.

jessi: spannend!

ollebolleke: heel veel succes vanavond. Grappig zeg dat we weten dat er morgen een babytje bij is.

annie: spannend en vervelend zeg die voorweeen!

Vannacht redelijk geslapen. Net weer goed gekeurd bij de vk. Was wel nog even spannend want ze twijfelde of het hoofdje beneden lag. Gelukkig heeft de echo dit bevestigd. Was blijkbaar in 1 week tijd heel goed ingedaald. Bloedverlies was niet erg als het 1 keertje een beetje was. Misschien voorbereiding, misschien een irritatie. De schatting door andere vk is een kindje dat iets zwaarder is dan gemiddeld: 3600-3700 gr bij 40 weken. Ik ben benieuwd wie van de twee gelijk heeft. Maar het wordt rond de 7 pond als ik hen mag geloven.

17. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    *zet 3dubbele espresso voor MvY en een gewoon kopje koffie voor Annie en natuurlijk weer voor zichzelf* Proost meiden!

@Hanna, super dat je vandaag je rolstoel al krijgt. Kan je morgen lekker gaan high tea-en en gelijk ff rondvragen wie je wil duwen. Hoop dat je er nog veel plezier van hebt, want dit is ook niets.

@Annie, zo zit ik hier ook al weken. Eerst vanaf 21 weken pijnlijke harde buiken en nu ook nog lekker die voorweeen. Maar goed, ze doen wel wat bij mij, dus ik neem het maar voor lief. Maar snap dus wel hoe beroerd je je af en toe voelt.

Ja Pluis, veel plezier met auto ophalen. Poeh helemaal naar Rotterdam. Dat is echt het einde van de wereld voor een provinciaaltje als ik.

18. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Hanna, het komt met vlagen dus ook overdag. Gister had ik niet zoveel last maar 's avonds begon het al. Het lijkt gewoon wel alsof het elke keer begint maar dan niet doorzet. Dus blijkbaar is me zoon gewoon nog niet klaar en vindt hij het nog lekker bij mama....maar dan moet het ook niet steeds beginnen!!!!!!!!!!!

19. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Daan, ja rot he!! Bij mij begon het rond 22 weken ook. TOen moest ik echt plat liggen! Maarja nu laten ze het maar gewoon komen want hij loopt toch voor op schema. Nou hoop dat ie zich ook wel komt melden met 37 weken,maarja het kan zo nog een tijdje doorgaan he!
    Nouja krijgen er iets moois voor terug!

20. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Desiree, ojee word het gehoor nog beter??? ;):p

Lieke, ah fijn dat weer alles goed was. Dan ben ik ook eens benieuwd welke vk gelijk heeft qua gewicht...

Jeetje, ik heb alweer zoveel last van opvliegers. Word er gek van... zo warm steeds. En het word vandaag schijnbaar 28 graden?? :(

Als de post straks is geweest (rond 11uur) ga ik mezelf echt van de bank af schoppen en wat doen hier in huis... Morgen word het ook niks want dan moet ik naar de vk en erna naar schoonzus voor mijn haartjes.

Tis trouwens al bijna de 27ste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina