@mvy: He? wat zeg je?? euh ja nog beter gehoorapparaat kan de kast in zou wel een uitkomst zijn voor mensen met een slecht gehoor... maar ik hoor al teveel dus mag van mij echt wel wat minder hahahaha... Ik wacht ook op de post... heb een draagdoek besteld... die moet ook als het goed is vandaag komen... de post is hier meestal rond half 12...
goedemorgen! ik heb tot mijn verbazing een goede nacht gehad, ben pas net wakker! heb een heel systeem uitgevonden waarmee ik toch kan draaien en uit bed kan komen. (de methode die je normaal gesproken moet gebruiken om je bed uit te komen bij bekkenklachten werkt hier niet, door mijn heupafwijking blokkeren mijn bekken dan) mijn vriend wordt snachts weleens wakker als ik bezig met met draaien en vraagt dan of hij moet helpen, das wel lief. @oordopjes, ik gebruik ze hier ook vaak, tegen gesnurk of tegen andere geluiden. ook tijdens het stappen of concerten gebruik ik speciale oordoppen die het geluid niet vervormen en waarmee je gesprekken juist beter kunt verstaan. je hoort je wekker nog wel, dus je kindje vast ook wel! ik kan me veel beter concentreren zonder herrie om me heen en ga ze dus ook gebruiken tijdens de weeen. @Annie, jouw nacht klinkt niet erg prettig! misschien kun je een kruik mee naar bed nemen? @ollebolleke, wat spannend! hopelijk loopt alles goed en heb je snel je beebje! @Sarah, ik vond het toucheren niet pijnlijk. kreeg er menstruatieachtige krampen van. maar ik denk wel dat Daan gelijk heeft en het pijnlijker is als de boel al verweekt is. toucheren was trouwens wel op mijn eigen verzoek. ik zag er heel erg tegenop dus ik heb gister samen met de vlos "geoefend" @Daan78, slapen met natte haren is idd een ramp de enige manier om het weer goed te krijgen dan is het weer nat maken... @MvY, het wordt idd warm vandaag, maar weinig zon en vanmiddag regen als het goed is!! @DesireeK, dat is wel lastig van je zoontje, maar helemaal van je man dat ie er niet wakker van wordt. misschien kun je er afspraken over maken? dat je hem een keer wakker mag porren ervoor? @Daan, leuk dat je gaat meeten! lijkt me wel vreemd om dan ineens allemaal mensen te zien voor het eerst die toch wel wat van je weten.. maar wel heel erg leuk! @datum die je graag mee wil maken...hier niet echt. ik wilde naar harry potter afgelopen weekend en dat is gelukt. verder als ik overtijd ga lopen, 17 aug is mijn vader jarig, 18 aug is de dag waarop we 4 jaar samen zijn. maar ik denk dat kriel de 15e gaat komen, de dag waarop mijn vriend en ik elkaar leerden kennen!
goeie morgen meiden alles goed, behalve dat er een paar een brakke nacht hebben gehad zo te lezen. laat die baby meisje maar komen hoor!!!! zal ik ook mee doen hahahha. neej wordt me vriend boos denk ik want dan moet hij stoppen met lopen hihi. @mvy op maandag krijgen wij nooit geen post dus mischien vandaag je wiegje bezorgd? en een leuke landingsbaan hoor. @daan mag ik koppie koffie? @annie jeetje jij blijft ook leuk bezig met rommellen he, hij blijft gewoon nog lekker zitten hoor hij is je aan het pesten hihi. @ollekebolleke ja ik had anneke had jij die ook? was wel een aardige vrouw ze kwam uit annepaulowna en me hond kwam gister avond pas terug maar wel alleen dus ik denk dat ze elkaar mis gelopen hebben hahah. nou meiden fijn dag ik ga even bij een vriendin langs die is verhuist dus ben der eind van de middag weer.
*kopje koffie voor Noa* Wordt het vandaag 28 graden???????? Arme Noa-man. en arme wij natuurlijk Zit hier ook te wachten op de post. Verwacht een geboortekaartje van een Juli mama van hier en een aantal mensen hebben em al gehad gister en zeiden dat het zo'n leuk en origineel kaartje was.
Bevallingsdatum: Ik dacht hier aan 23 augustus, mijn man's verjaardag of anders 9 september (9-9-'09) Maar als ik me nu zo bekijk, hoop ik ook op wat eerder... Ik denk eigenlijk tegen beter weten in hahahah
Hanna, een meisje mag hopen toch? En daarnaast, kan er niet gesproken worden over inleiden als je zulke ernstige klachten hebt? En idd, tis bijna de 27e YAY!!! Morgen zou overigens ook een mooie dag zijn, want dan is het 16 jaar geleden dat ik officieel verkering kreeg met mijn mannetje.
@Daan, tja inleiden.... dat is met naalden en infusen enzo he BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!! Nou ja, we zien wel he. Morgen zou voor jou dan ook wel een mooie dag zijn! Go for it
@Marieke: Het wakker porren heeft dus geen zin helaas... hij wordt dan wel wakker maar duurt veel te lang voordat hij ook daadwerkelijk zijn bed uit is... ik probeer het wel eens als ik echt niet kan vanwege mijn bekken of gewoon TE moe ben. Maar dan moet ik dus alsnog zelf... Wel fijn te horen dat er ook nog mensen zijn die goed slapen... Er is nog hoop voor de rest
Bevallingsdatum: Hier in ieder geval voor of na 4 augustus.. Dat is namelijk mijn verjaardag. Maar we zullen het volgende week donderdag horen... ben wel benieuwd...
Goeiemorgen meiden! Even snel, want ik ga zo op kraamvisite bij één van de meiden van de pufclub, die is vorige week bevallen van een dochter! Pfff hier ook weer een mindere nacht achter de rug! Op zich slaap ik best goed, al moet ik wel om de 2 uur eruit om te plassen, maar ik slaap vaak snel weer in. Alleen het draaien en uit bed komen he....oohh vreselijk En vanmorgen lag ik op m'n rug en trok heel voorzichtig m'n benen op en toen kreeg ik ook nog eens kuitkramp....ik begon gelijk te janken Ben toen maar lekker warm gaan douchen en nu gaat het wel weer, maar tis nog steeds erg gevoelig en alles gaat dan ook in een slakkentempo. Van mij mag beebje komen....heb het nu wel een beetje gehad! Maar aan de andere kant....als beebje er is dan ben ik niet meer zwanger en dat vind ik ook niet echt leuk. Zeker met mijn geschiedenis...misschien ben ik wel nooit meer zwanger Pfff zware kost voor mij zo op de vroege morgen....maar het houdt me wel bezig....
Ah Ginny, das inderdaad zware kost meid. Doe nog maar eens even goed genieten van je zwangerschap en straks van je lieve kindje en maar even niet in de toekomst kijken. (makkelijker gezegd dan gedaan dat snap ik) Veel plezier met je kraamvisite. Ik ga er even mee ophouden. Ga eens kijken wat ik hier in huis kan gaan poetsen. Las vorige week iemand die de vriezer had ontdooid? Ga ik denk ik ook maar eens doen.
Daan, morgen dus al 16 jaar verkering?! Lang hoor! Veel plezier met de diepvries... Vroeg me wel af hoe je dat nou doet met de spullen die er nog in liggen? Die ontdooien dan toch? De vorige keer dat ik hem schoon gemaakt heb had ik nog een andere waar ik dan alles instopte maar die is nu weg... Dus iemand tips?? Hihi (slechte huisvrouw he )
Goedemorgen meiden, Ginny; Als dat werkt, dat baby-snuiven, laat het even weten! Hihi! Veel plezier! Ollebolleke: Jeetje meid, spannend dus...vandaag is de grote dag! hee veel succes meis, en zet hem op! Rianne: gefeliciteerd met je zoon!! Alweer 9...dat gaat vast heel hard voor je gevoel! MvY: heb je nog een beetje geslapen? Vervelend zo'n snurkende man! Volgende keer hem er gewoon uit kicken! Hmmm...je hebt duidelijk niet lekker geslapen...vervelend meis! vanmiddag ff tukkie doen? Daan: Dat hebben lief en ik ook....we willen wel maar durven niet zo goed... Wat leuk, zo'n meeting! Dan moet de beeb nog wel even blijven zitten inderdaad... Jessi: gewoon in de auto leggen uit voorzorg? Wie weet! Sarah: nee hoor, inderdaad alleen maar een blote buik,verder niet! MvY: Eh strijken.... sja...dan kun jij het daarna nog een keer doen denk ik...ben er niet zo goed in! Daan: Slapen met natte haren heeft mij mijn bijnaam opgeleverd... Pluis! Al van kinds af aan werd ik dan wakker met zo'n pluizig blond hoofdje... Dus toen heeft mijn papa mij Pluis genoemd en ben ik daar nooit meer vanaf gekomen! heb je ook Decafé? Annie22: Je rommelt behoorlijk door daar hè? Ik hoop heel hard voor je dat het doorzet meis! Lieke: Fijn dat alles weer goed was...en ach, dat geboortegewicht...als het maar gezond is toch! Daan:Voor mij ook een mijl op zeven hoor... Rotterdam... Alleen garage heeft nog niet gebeld dat hij richting Rotterdam is...dus wachten... Dat is inderdaad ook leuk ja, de 22e, met zo'n mooie achterliggende gedachte! Ik heb zelf donderdag in mijn hoofd, de 23e....dus wie weet!! Marieke; Fijn, een lekker nachtje dus!! Ginny: dat is inderdaad wel dubbel ja... geniet er nog maar even van dan meis! Hier een erg goed nachtje, werd pas om 10.00 wakker! Heerlijk! Nu wachten tot we richting Rotterdam kunnen... Zucht! Succes met de post, vriezers en andere zaken! Hihi! Liefs, Pluis
Ja Ginny idd zware kost, maar vind het begrijpelijk!! Geniet idd met volle teugen van beebje in buik. En veel buikfoto's maken!! Mooie herinnering aan buikje. En daarna met volle teugen genieten van beebje uit buik!! Dat is ook erg bijzonder hoor. Het blijft het mooiste wonder dat er is (vind ik) Ik heb trouwens nauwelijks buikfoto's Het is er niet echt van gekomen..En nu doet onze camera weer gek..pfftt. Wil voordat ukkepuk komt toch nog wel n mooie buikfoto hebben.. Vannacht (tijdens zoveelste toiletbezoek) een paar treden gemist op de trap...pfftt dat was ff schrikken..ik kwam gelukkig op mijn pootjes terecht..wel heel hard..auwwie Hoorde vanmorgen trouwens van een kennis dat bij haar in de straat een beebje van 11 pond is geboren Pffffft wat zijn sommige van jullie actief....ik normaal ook...maar ben vandaag niet echt vooruit te branden...blehhhh en eigenlijk moet ik nog wel wat acties ondernemen...maar k heb geen zin:x
wat een nachtbrakers zijn we toch...ik heb redelijk geslapen..maar 24 wakker geweest.. ja ik was het van de vriezer, wat een kloteklus. ik heb geen geduld dus ik heb constant op mijn knieen voor die vriezer gelegen om te checken of ie al ontdooid was...en het duurde zooooo lang. toen duwde ik ook nog eens de bak met smeltwater om zodat er ongeveer 1 liter water over de houten vloer ging...grrrrrrrrrrrrrr....:x Ik wil helemaal nog niet bevallen..volgende week is mijn mannetje een week vrij en zijn zoontje is dan ook bij ons, en dan willen we leuke dingen gaan doen, teminste zover dat nog gaat, want als ik een kwartier loopt springen de harde buiken me tegemoet. Dus de beeb moet echt nog wachten tot na volgende week... Inleiden is niet altijd met infuus hoor! ik ben ingeleid met gel, dat brengen ze in en brengt de bevalling ook op gang. Was bij mij toen met 5 uurtjes gepiept.
Pluis, jij ook aan het wachten... Hoop dat ze snel bellen en je de auto kunt gaan halen!!! Ladyjenn, dat word dan tijd voor een mooie buikfoto Pff kan wel janken, nog geen wiegje... Heb de post ook niet gezien want was ff in de keuken maar normaal issie nu al lang geweest. Dus geen wieg vandaag Ik ga maar eens wat doen, ff gedachten verzetten, word echt gek van dat wachten en denk nog steeds dat het niet goed zit met die mensen hoor. Tot later
@mvy, als je een koelbox met vrieselementen hebt kun je die gebruiken. Ik had wel van te voren de vriezer al redelijk leeggemaakt. En strijken...ehmmm nee, als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel. Al strijk ik wel bijna alles, behalve handdoeken, en hoeslakens.
haha! ik zit achter de computer die aflevering van jong te kijken, springt er ineens een kitten bovenop mijn hoofd
@ollekebolleke: succes vanavond, en hoop dat alles goed gaat, zal aan je denken. vanochtend bij de vk geweest, en de groeiecho gehad, was allemaal goed, alleen de beentjes waren wat aan de korte kant, maar was volgens de vk gewoon in orde, omdat mijn man en ik ook niet erg groot zijn. wel fijn om te weten dat alles nog steeds goed is met onze baby. was wel in 3 weken tijd 4 kilo aangekomen schrok ik wel een beetje van. nu ben ik in totaal 11.5 kilo aangekomen.... das toch nog wel te doen?? of is dat heel veel?? @hanna1974: zou jij mijn volgende afspraak in de lijst willen zetten? deze heb ik op 6 aug om 14.20 alvast bedankt verder was ik van plan om niet teveel te gaan doen vandaag, een paar wasjes draaien, en straks weer even een tukkie doen. jullie nog plannen vandaag??