Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Goedemiddag (bijna)

Geen nieuwe baby's begrijp ik? Dadelijk bevallen we allemaal tegelijk\\\\\\\ haha

@mvy, nog geen wiegje? Dat is echt lullig dat het zo lang duurt,ik zoiu inmiddels ook ernstig twijfels hebben over die mensen.

Ik heb echt serieus geen gerommel, vrij weinig harde buiken, eigenlijk is het superrustig behalve dat getrappel dan. Apart, want bij de anderen had ik wel lang van te voren al gerommel en gedoe.

Morgen kan ik gelijk al langskomen bij de praktijk waarze wel badbevallingen doen. Ik weet het alleen nog allemaal niet, als ik me niet gelijk op mijn gemak voel daar dan doe ik het gewoon niet...ik ken de verloskundigen van mijn huisi\ huidige praktijk inmiddels zo goed, dat voelt wel vertrouwder vind ik.

Vanmiddag de klossen ophalen maar heb daar geen puf voor, ik bel wel dat ik morgen kom, ik ben vandaag superlui, ga lekker thuis blijven schoonmaken en met de kids in de tuin zwemmen ofzo. :D

Wat schrijven jullie belachelijk veel zeg! hahaha, de pagina's vliegen voorbij!

Excuses voor mijn gebrekkig typwerk, ik heb geen "backspace" toets meer op dit oude geleende krot :p

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ow ja, bijna vergeten! Wordt olleb *zucht* ollekebolleke ingeleid vanavond? Of kreeg ze een keizersnee? Hoe dan ook, heel veel succes en geniet van je babytje straks! n:D

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Dames ik heb groot nieuws.

Nee, ik ben niet aan het bevallen, maar.................................

Ik heb zojuist mijn vluchtkoffertje ingepakt. :p

Was wel een tragisch moment, want mijn kostuums van de laatste produktie waar in ik heb meegespeeld zaten daar in en dat was meer dan 20 kilo lichter :$
    Maar goed, door het aankomen ben ik wel zwanger geraakt en draag ik nu een geweldig wondertje in mijn buik.
    Maar ik moest wel even slikken.

Ik heb 2 vriezertjes (tafelmodel), dus meestal doe ik het als jou mvy, van de een in de ander en dan om en om.Oh en leegeten haha.
    Maar omdat ik wat voorraadjes heb aangelegd voor de eerste week na de bevalling, gaat dat niet lukken en nu moet ik dus idd even de koeltassen tevoorschijn halen en daar de koelelementen indoen.

Mamadeluxe, Ollebolleke (dus niet olleKEbolleke, hoe hebben ze die namen uitgezocht haha) wordt vanavond ingeleid.

4. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @mvy, de pakketpost komt op verschillende tijden toch? Dus misschien kotm het nog vandaag.
    Ik wacht trouwens op me nieuwe telefoon!! Had vorige week nieuw abbo en toen zeiden ze binnen 1 week heb je je nieuwe toestel. Dus ik gister bellen..stond er niks in de comp!! Dus gister opnieuw afgesloten en nu sturen ze hem op. pfff ik ben zo ongeduldig. Wil hem hebben voordat beebje komt want me camera van me mob is nu stuk!!!

@mamadeluxe, oh lekker een lui dagje. En dat gerommel dus niet nu. Je andere kids waren toch beetje eerder geboren of was jij dat niet??

@Mik, hier ook wasje draaien en verder weet ik nog niet. En 11,5 is normaal hoor!

Ik heb alweer wat gestreken maar het is nu op....
    Dus nu wat anders verzinnen :)

5. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Daan, wat goed van je! :p Goed idee, moet ik ook nog doen, ik ben 2 keer te vroeg (voor 37 weken dus) bevallen dus eeeeeigenlijk had ik het allang moeten doen. Ergens heb ik zo'n vermoeden dat deze jongen het wel best vindt daarbinnen....

Ik had al door dat er 2 met bijna dezelfde namen postten hier hihi, nou spannend ollebolleke! Zet hem op!

6. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    #15146 MamaDeluxe, 21 jul 2009
    Laatst bewerkt: 21 jul 2009
    @annie, dat was ik idd, ik ben 2 keer veel te vroeg bevallen en 1 keer met 36 week 3 dagen gebroken vliezen en geboren met 36+5, de laatste is e"pas" met 38+3 geboren, dus dat is goed natuurlijk! Mijn oudste dochter is op de uitgerekende datum geboren, ik,m ben dus nooit overtijd geraakt, maar voor alles is een eerste keer he! :D

Irristant als mensen hun werk niet goed kunnen doen he, ik hoop voor je dattie gauw wordt geleverd, ik ben ook afhankelijk van h de camera op mijn mobiel want mijn "gewone" camera doet raar,ik krijg alleen wazig beeld.
    Ik belde gisteren naar de kraamzorg om te bespreken wie er komt, want van de vorige heb ik echt een zwaar trauma overgehouden, bleek ik helemaal niet ingeschreven, ook zoiets , dat snap je toch niet, nu moet ik het allemaal supersnel nog regeln. Voor mijn part komt er niemand, ik ben toch niet zo enthousa* enthousiast over kraamzorg eerlijk gezegd. Ik krijg genoeg hulp van vrienden, buurvrouwen en familie.

@mvy, al pakketpost geweest? Ik heb niet het hele verhaal meegekregen, maar zij kunnen een pakett* pakketje met een track & trace nummer verzenden. Mocht je pakketje toch niet komen, heb je het via marktplaats gekocht en via internetbankieren overgemaakt? Ik heb eens gehad dat iets nooit aankwam en ik heb mijn bn* bank contact op laten nemen met hun bank met het verzoek of zij het geld terug wilden storten, ze zijn zo geschrokken denk ik, want ik kreeg het geld terug!

7. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @mamadeluxe, ja wie weet ga je het nou meemaken!! Nou hoop voor je gewoon rond 38 weken ofzo toch???
    Nou ik ben benieuwd bij mij. Het rommelt al weken heel erg. Bij jou deed het ook echt wat, maarja sommige rommelen weken en bevallen alsnog met 41 weken hihi... we zien wel.

@Daan, goed hoor je vluchtkoffertje klaar. Ik heb hem al 2 weken klaar, aangezien mijn zoon zo'n klier is hihi...

8. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Het rommelt nu trouwens ook weer flink!! Spannend! Menstruatiekrampen pffff denk dat het vandaag chillen wordt....
    Er moet eerst een meid geboren worden voordat ik mag haha

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

je moet ook nog 37 weken zijn voor je mag ;)

10. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Zo, de eerste lading strijk is klaar... Nu nog wat in de droger zit en wat nog gewassen moet worden hihi.

Thnx all voor de reacties van de wieg. Hier komt de pakketdienst altijd rond 11uur... Er komt er ook eentje 's middags maar normaal zitten de pakketjes bij die andere. Ik wacht morgen nog af en dan ga ik aangifte doen.

Jingi, thnx voor de uitleg. Heb geen koelbox en koelelementen. Ben ik wel nog altijd van plan te kopen dus gaan we dat maar eens doen.

Marieke, gekke kitten hihi. Trouwens een mooi beestje, was ik gister vergeten te zeggen!

Mik, 11.5 kilo is niet veel hoor!!

Mamadeluxe, tis idd geen weer om klossen op te halen, meer zwemweer ;)

Daan, ik schrok al bij je eerste zin hihi. Wat goed dat je koffertje nu ingepakt is...

Annie, nou als je werk zoekt, heb nog wel wat strijk voor je straks!!

Mamadeluxe, ja ze zouden me het track en trace nummer doormailen maar nog steeds niet gekregen. Goeie tip om de bank te bellen voor het geld terug te storten... Kan ik ook nog altijd proberen.

Zo, mijn pizzabroodje is klaar :) Nog iemand een stukkie?

11. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    @ Ollebolleke, heel veel succes vandaag!

12. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Lag het forum eruit ofzo?? Kwam er niet meer op?

Jullie raden het nooit... Ga ik douchen, is de post langs geweest!!! Grrrrrrr. Maar het pakketje is bij de buren afgeleverd :D:D
    Joepie

13. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Jeetje wat doet zwangerschapspagina kut zeg, krijg steeds een error.

Daan, dus goed op mn ademhaling letten en bekken kantelen. Top, ik zal er aan denken.

Hanna, wat fijn dat je rolstoel vandaag komt. Natuurlijk naar dat je m nodig hebt, maar wel lekker dat je dan weer wat meer kunt doen.

Annie, weer een gebroken nacht. Wat vervelend voor je.

Lieke, weer goedgekeurd dus. Gefeliciteerd met je 37 weken!

MvY, jij had ook al een reservering voor je 27e? Ik hoop voor je dat de baby naar je gaat luisteren ;)

Marieke, lekker dat je een manier hebt gevonden om je om te draaien. Dat vind ik ook zo moeilijk met dat stomme bekken van me. Hoe doe jij het?

Hanna, je kunt volgens mij ook ingeleid worden met gel. Daar komen geen naalden aan te pas ;)

LadyJenn, 11 pond??? Mijn god, daar moet ik toch niet aan denken. Ik denk dat ik dan zou smeken om een keizersnede haha.

MvY, wat stom dat je wiegje er nog niet is. Wel een hoop gedoe zeg. O ik zie dat ie bezorgd is bij de buren!! Wat goed!!

Mik, 11,5 kilo is volgens mij heel netjes.

Daan, eindelijk je vluchtkoffer gepakt. Werd wel eens tijd lijkt me :p

MamaDeluxe, lastig dat je nog niet ingeschreven stond voor kraamzorg. Foutje van de zorgverzekering?

Vreemde situatie hier: de hele zwangerschap 0,0 last gehad van maagzuur. Echt helemaal nooit. En nou heb ik de hele dag toch een last van maagzuur, mijn god, echt niet normaal. Zou het een teken zijn van een naderende bevalling (hoop, hoop)?

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

@Jessi, als ik op mijn zij lig draai ik op mijn rug, met een kussen tussen mijn knieen en mijn spieren aangespannen. we hebben een spijlenbed en aan de spijlen kan ik mezelf omhoog trekken zeg maar.

als ik op mijn rug lig ga ik zitten en zwaai ik met één beweging mijn benen over de rand. dan wacht ik even om te voelen of mijn bekken meegaan zeg maar, en dan sta ik heel voorzichtig op.

het is een heel gedoe, maar het werkt!

15. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    @Mvy: hahahaha ik wilde net gaan zeggen: de post is laat vandaag ;) ik was ff snel een boodschap aan het doen omdat ik dacht dat ze toch niet meer kwamen... stond het bij terugkomst voor de deur...

de site lag er inderdaad even uit...

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jessie, oh dat wist ik niet dat inleiden ook met gel kan. Ga het de volgende keer toch eens vragen aan de VK.

Mijn man is nu lekker thuis. Hij moet nog wel werken, maar hij heeft wel de poes naar buiten gelaten en drinken voor me ingeschonken :)
    Dat scheelt weer een loopje voor mij.
    Straks ga ik nog even langs bij mijn moeder. Even eruit, da's wel fijn.
    De poezen zijn weer druk bezig :D Ze vinden het zo leuk in de woonkamer. Daarnet zaten ze in de hal, maar als ze me dan zien dna gaan ze hard miauwen. Zooooooooooooooo zielig zijn ze dan :D

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    MvY, leuk dat het pakketje is gekomen. Ben je het al op gaan halen bij de buren?

18. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Zo, eerste vriezer is klaar. 2e was lastiger uitpakken.

Potverdikke:x:x:x:x:x:x dekt niet de lading, maar jullie snappen denk ik wel wat ik hiermee bedoel. Ik snap echt niet, en ik spreek nu over de bijkeuken, dat de rommel zich zo kan opstapelen. Kan verdikkie mijn kont niet keren, echt niet. Grrrrrrrrrrrrrrrr ben echt vet boos. Ik geef alles een mooi plaatsje en manlief flikkert het van zich af. Grmbl:x:x:x

@Mvy, zal je net zien. Jij onder de douche, pakketje bij de buren. En?????
    (gemeen he van me, die opmerking haha)

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Nou meiden, ik lag er dan wel laat in maar zo te lezen ben ik de enige die goed geslapen heeft...
    ik werd om 11.30 uur wakker :D heb heerlijk geslapen en heb niet hoeven plassen vannacht Jeeejjj...
    ben nog wel wat gaar hoor... de ouders waren uiteindelijk om kwart voor 1 thuis dus lag om half 2 in mijn bedje denk ik...
    heb ook wel een duf dagje vandaag, straks even met vriendlief naar de action om wat dingetjes te halen voor de vakantie...

Deel Deze Pagina