Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

MvM is net geweest, test was echt knalposi, donkerder dan de controlestreep! foto staat in mijn album.
    en de vrouw was heel aardig. ben blij dat ik mee kan doen.

nu ga ik me klaarmaken om te gaan werken, tot vanavond of morgen allemaal!

wolliewobbel veel succes donderdag!

2. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Ik zie het al helemaal voor me een fikandel...ik hoop dat het geen frikandel special is :)

Ik heb deze middag iets ongeloofelijks stoms meegemaakt, komt het doordat ik zwanger ben of doordat ik gewoon zo lomp ben ik weet het niet.

Deze middag gingen ik en mijn moeder vlug enkele boodschappen gaan doen. Ze roept naar mij sluit jij de achterdeur, dus wat doe ik de achterdeur sluiten. En ik loop naar de garage (binnen in huis) mijn moeder springt in de auto en ik doe de garagepoort dicht in het slot en weg zijn we. We komen thuis vraag mijn moeder, 'je hebt toch wel de sleutel van de achterdeur getrokken?' Woeeps neen, helemaal vergeten. Daar stonden we dan, alle deuren gesloten met binnenin de sleutel erop en de sleutel van de garagepoort nog binnen. Slim slim, wij als een gek gaan zoeken of één van de ramen open waren. Het is natuurlijk winter dus niemand laat bij ons thuis het raam open...grote vraag hoe komen we nu binnen. Mijn moeder was al ongeloofelijk kwaad op mij omdat ik zo stom geweest ben. Kon me helemaal niet meer inhouden en ben gewoon beginnen huilen. Achteraf wel stom maarja, kon er echt niets aan doen.

Uiteindelijk bedachten we ons dat het venstertje in het wc niet goed sloot en hebben we geprobeerd daar binnen te komen. Mijn moeder heeft het venster open gekregen en ik ben binnen gekropen. Gelukkig dat ik nog niet dik ben. Achteraf gezien kan ik er al een beetje mee lachen. Hoe vaak hoor je niet van mensen dat ze zichzelf buiten sluiten. We hebben nu wel ons lesje geleerd.

Liefst Stephanie

3. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Marieke, super!

Gentle, tis idd een soort capsule.. zal straks maar eens in de Etos gaan snuffelen ofzo..

Mijn zoon word wakker dus shoppen! ;)

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Whahaha Stephanie, wat een verhaal! Ben ik blij dat onze buurman een extra sleutel heeft :p

5. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Marieke, mooie test!

6. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    PS

Marieke mooie test zeg!

En Stephanie, wat een grappig verhaal! Dat je moeder zo kwaad werd zeg... weet ze eigenlijk al dat je zwanger bent? Gelukkig is het goed afgelopen!

7. zicht

zicht Niet meer actief

Lieffie,

dat is wel lastig! Ik kan me voorstellen dat je dit niet aan de grote klok hangt.
    Dan zie je vast heel erg op tegen de bevalling? Sorry als ik me op gevoelig terrein begeef.
    Dit is helemaal geen leuk probleem.

Maar wel fantastisch dat je zwanger bent geworden na inseminatie!

8. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Liefie, wat eerlijk van je! En je hoeft je niet te schamen hoor, vind het juist dapper van je dat je dat vertelt! Ik denk dat het goed is om de Vk op de hoogte te stellen, misschien dat ze daar rekening mee kan houden? En anders bel je toch gewoon ff? Kun je het aan de telefoon uitleggen, vind ik altijd prettig, dan is er toch een soort afstand..
    Maar dan nog ff iets hè...WAT GEWELDIG DAT JE ZWANGER BENT! Dat is echt bijzonder, jouw verhaal! Poeh!

Stefanie, dat is mijn grootste angst...Ik MOET echt die sleutel aan de buren gaan geven... Fijn dat je er nu wel om kunt lachen! Tis ook wel een verhaal zeg!

Liefs, Pluis

9. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Liefie: Mijn moeder weet helemaal nog niet dat ik zwanger ben, morgen krijg ik te horen hoe ver ik ben. Dan zien we wel wanneer we het gaan vertellen, als het blijkt dat ik al verder ben dan verwacht dan vertellen we het met de feestdagen. Maar om eerlijk te zijn ik heb wel schrik...
    Ik woon nog thuis, we zijn wel bezig met de verbouwingen van ons huisje maarja...het komt allemaal een beetje kort op elkaar. We gaan er het beste van maken.

Liefst Stephanie

10. zicht

zicht Niet meer actief

Stephanie,

ben jij een Nederbelg?
    Ik woon ook in Belgie :)

11. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Liefie, ik vind het heel knap dat je het er zo over wil hebben. En daar hoef je je echt niet voor te schamen! Vind het heel knap dat je zowiezo een zwangerschap "aandurft" en ik denk dat je ook een hele lieve vriend hebt. Want niet elke man kan dat begrip opbrengen denk ik.
    Ik zal afsluiten voordat ook ik me op glad ijs ga begeven.

Tot later!

12. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @mama van youri mooie echo zeg gefeleiciteerd :D

@marty ik duim voor je dat het niks ergs is maar veel zwangere meiden ehbben het en dat kan vaak geen kwaad zolang het maar neit gepaard gaat emt hevige krampen en veel helder rood bloe is alles nog goed:D

@linie123 ook gefeliciteerd met je mooie echo

@gentle gewoon je mond probern te houden haha en geen gesprekken voeren die richting baby's gaan want dan krijg je misschien ene smile op je gezicht en dan verraad je je zelf ik zelf ben het ook nog geheim aan het houden tot volgende week met kerst gaan we het vertellen

@marieke dat is een mooie streep knalt er vanaf hihi :D

@stepahnie gelukkig kan je er nu om lachen en hebbne jullie geen uren in de kou gestaan :D
    ik heb trouwens hetzelfde woon nu ook weer even thuis met mijn vriend inverband met verhuizing en het huis staat te koop in papendrecht en we wonen nu in maastricht daar gaan we ook een huis kopen binnekort

@lieffie hoe wil je dan gaan bevallen ? dnek dat dat al zowieso pijn doet bij iedereen maar las je het aanspant zal het moeilijk worden toch

ik krijg ook 9 januari een inwendige echo meot zeggen da ti khelemaal niet bang ben voor dat ding (lees frikandel) wil er alles voor doen om onze kleine te zien spartelen :D en zien dat alles goed is, al waren eht er 3 tegelijk hihi :D liever neit natuurlijk he

13. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik ben trowuens ook een nep belg haha ben in blegie geboren (mons) en heb daar 7 jaar gewoond nu wonen we in maastricht maar daar word je ook al vaak belg genoemd door "hollanders"haha :D

14. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Fon: Neen ik ben geen Nederbel...gewoon een rasechte Belg die hier verzeilt geraakt is. :D

We waren van plan om eind september of begin oktober te verhuizen. Mijn ouders zijn zelfstandig en kopen huizen op en verbouwen die dan ook. Wij gaan gewoon een huisje huren aan mijn ouders aan een mooi prijsje en daarnaast mogen we ook kiezen hoe we het binnenin willen.

Ik vrees nu gewoon dat ze er een beetje vaart achter zullen moeten zetten zodat we er toch tegen de vakantie erin kunnen. Ik probeer mij daar niet teveel zorgen over te maken maar toch.

Liefst stephanie

Ik ga nu even genieten van mijn badje :)

15. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    wolliewobbel (hoe kom je aan die naam joh), je bericht is goed te volgen hoor, dus lekker blijven posten
    kerstboom klaar?

Gentle, als de buurman een echte man is dan legt hij de link niet eens ;)

Miekiepluis, ik heb bij Mirthe bij iets meer dan 9wk een echo gehad, eerst uitwendig maar was toch niet zo goed te zien, daarna inwendig en dat was echt super mooi

Marieke, super test!

Stephanie, nou moet je wel ophouden he, zie een doos met ketchup en uitjes
    En wat een verhaal zeg (moest stiekum ook wel lachen)
    Niet meer vergeten he, want over een paar maanden hoef je niet meer te proberen door het raampje te kruipen.
    Gaan je ouders dit nieuws verwachten?

Liefie, niet blozen joh
    Je had al verteld over die inseminatie, dus vermoede al zoiets.
    Lijkt me echt super lastig en zou het zeker aankaarten bij je VK

16. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Liefie, niet schamen hoor! Ten eerste kun je daar niets aan doen en ten tweede hebben we allemaal zo onze dingen waar we ons wel eens voor schamen en ben jij gewoon 1 van de stoeren die erover durft te vertellen!

MvM vrouw is net geweest. Kreeg een extra cadeautje omdat het de vorige keer zo slordig is gelopen allemaal. Erg lief van haar.
    Ze heeft natuurlijk ook nog een test gedaan en moest lachen om het resultaat, knalde echt binnen no-time van het scherm af. Zie fotoalbum! Ben helemaal blij!

17. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Zo en nu lekker met een sapje op de bank!

18. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Hoi meiden,

Ik vind jullie reacties allemaal heel erg lief. Ik schaam me er nog steeds een beetje voor hoor, maar vind het ook wel leuk dat jullie mij stoer vinden ;) Zo had ik het nog niet bekeken :eek:

Over de bevalling: daar maak ik me dus juist helemaal niet druk over. Bij vaginisme is het een probleem om iets naar BINNEN te brengen. Naar BUITEN schijnt geen enkel probleem te zijn, althans dat heb ik me laten vertellen. Het schijnt dat de natuur dan zo enorm de overhand neemt qua hormonen en oerkracht, dat het gewoon gaat zoals bij iedereen. Tsja daar kan ik maar op 1 manier achter komen... nog 7 maanden geduld!

Nogmaals bedankt allemaal, en nu ga ik weer over koetjes en kalfjes lullen hoor....

Groetjes,
    Stoere Liefie

19. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    en zo is het haha

oerkracht ! we zien et dan wel he ;)

ik krijg zometeen een telefoontje van de cardioloog die zou mij bellen omdat ik nu zwanger ben en even over medicijn gebruik enzow hebben want die neem i kal 2 weken niet meer omdat het niet goed voelt vanwege de beeb. (ik ben hartpatient /aangeboren)
    nu maar even afwachten he wat hij te zeggen heeft

20. liefie vindt je ook heel moedig hoor.
    je hebt het ook niet voor je plezier en zou zelf natuurlijk ook willen dat het anders is.
    gewoon oon aan de vk vertellen .
    het zelf al heel wat inwendige echo's gehad en ze doen er best veel glijmiddel op.
    geef het aan dan houden ze er zoiezo rekening mee
    en alvast veel succes.

mama van youri nou super zon mooie echo
    en die hyves kan dan nog wel even wachten hihi

linie jij ook al een mooie echo super zeg.

stephanie hahaha heb me van de zomer ook een keer buiten gesloten, maar dat kwam omdat de hond tegen de deur was gaan springen en zodoende de schaaf naar beneden had geduwd en we in de achterdeur eigenlijk altijd de sleutel laten zitten, maar gelukkig stond er 1 raam los en heeft mijn schoonvader de deur los gemaakt (heb hoogtevreeshahah)

Deel Deze Pagina