Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hey meiden

jeetje wat hebben jullie veel gekletst en zei nog niet zo veel kletsen:D:D
    ik doe vanaf hier weer mee oke?

@ollkebolleke hmm dan zijn onze honden niet zo slim hihuii. en hoe was de intake?
    wat leuk dat je anneke kent mischien komt zij wel bij je kramen
    en de blaren zou ik niet weten hij heeft nog niet gebeld

2. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    ja mvy en petra dat dacht ik ook al, maar ik zag zo'n negatieve berichtjes langs komen....

3. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    vanmorgen bij de vk hebben ze inderdaad niets gedaan. Het was echt saai! haha ik had er deze keer meer van verwacht, weet ook niet precies wat.

boodschappen zijn ook weer gedaan en vanmiddag lekker bij een vriendin langs geweest.

Ik ga even eten....

het is trouwens altijd weer veel werk dat bijlezen haha

4. Mama van Youri: wat vervelend voor Youri, geef hem maar een dikke knuffel van mij! En kan je de bekleding van de wieg niet met een geurdoekje op luchten in je droger gooien??:(

Liefie: dikke knuffel meid, ga maar ff lekker in een hoekje je narigheid uithuilen!

Gentle: terug duwen hoor als hij zo erg aan het porren is wil dat bij mij wel eens helpen!;)

Noa: jahoor de intake was goed gegaan, alles besproken en ff bij gekletst, ook over jou. hihi We hebben het alleen ff over je hond en mannetje gehad hoor!:p

En die hond van mij is inderdaad niet zo slim hoor, als ze blond zou zijn zou ik weten waar het van kwam, maar ze is alles behalve blond, dus waar die domme dingen af en toe vandaan komen!? :D zoals tegen bomen aanlopen als je heel hard aan het rennen bent en tegelijk om kijkt naar mij omdat ik haar roep:$

Sarah: als je het bijlezen te veel werk vind, is het misschien een tip om vaker bij te lezen.... Sorry kon het even niet laten!:p
    Eetsmakelijk!

Zo mijn huissie is toch weer redelijk schoon, morgen nog even de ramenlappen denk ik, als ik daar morgen nog zin in heb, we zien wel.

Sinds ik zwanger ben heb ik zo`n moeite met alleen zijn en vooral eten en dat net nu mijn vriend weer eens over kan werken. Tuurlijk wil ik ook dat hij weer wat meer vrije dagen krijgt, maar ik wil hem eigenlijk niet missen, bah die hormonen ook!:x

En nu ga ik mezelf van de bank schoppen om toch maar aardappels te schillen en eten te koken, want het gebeurd niet vanzelf!

5. Nita: hoe was je ziekenhuis bezoekje eigenlijk???

En zowat is die kleine hier vandaag druk zeg, t arme ding heeft de halve dag al de hik en nu is het denk ik uit frustratie mij maar aan het pesten, kan er echt wel van genieten hoor!

6. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Ik ben weer terug van de controle, en nee, nog niet bevallen ;)

Ego-berichtje:

Er is dus getoucheerd, en dat voelt niet prettig. Pijnlijk is het ook weer niet, maar wel erg onaangenaam. Er zit toch iemand met 2 vingers in je te wroeten. Ik had de hoop dat ik misschien al wat ontsluiting had, maar nee. Er is wel al verweking van de baarmoedermond.

En er is een afspraak gemaakt om in te leiden!!! Jippie!!! Ik ga niet neerzetten welke dag, want je weet nooit wie er meeleest, maar ik wordt tussen de 38 weken (aankomende donderdag) en 39 weken (volgende week donderdag) ingeleid!! Weten jullie toch een beetje wanneer ;)
    7 uur 's ochtends melden in het ziekenhuis, pff. Maar de gyn zei er nadrukkelijk bij: als de bevalling niet voor die tijd uit zichzelf begint. Dus ik hoop dat ik alsnog uit mezelf begin te bevallen.

Voor de nieuwsgierige aagjes: de vaste meeschrijvers hier wil ik wel vertellen wanneer ik ga bevallen, stuur me dan even een pb.

Helemaal blij, nog eventjes en we hebben ons meisje in de armen!

7. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ollekebolleke, ahhh wat lief die knuffel voor Youri. Heb hem net een zetpil gegeven en hij heeft lekker lasagne gegeten en nu huppelt hij weer rond met zijn trein hihi.
    Smakelijk eten alvast!
    Weet niet of ik zo'n luchten stand op mijn droger heb zitten haha. hij hangt nu buiten te luchten... Ga eens ff googlen wat dat stomen kost enzo.

8. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hoi iedereen,

ff ego berichtje, ben zooooo enrom shaggie, elke dag gewoon weer, die buik zit me zo enorm in de weg, kan gwoon niks, beetje buigen en bewegen en gelijk brandend maagzuur. Ik ben constant moe, en dan heb iknog eens drie kids die constant lopen kinderlijk (want het zijn gewoon kinds) te doen.
    En ik weet wel dat ik niet zo lang meer hoef, het is geboren voordat je het weet, maar ik wil mijn lichaam terug en mijn figuur en mijn energie. Ik wil gwoon weer van ik zijn.

9. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    ollekebolleke--- Pff nog vaker op dit forum zitten?? Ik begin de dag met het forum en voor ik naar bed ga is het ook het laatste wat ik doe, tussendoor lees ik ook gemiddeld nog 6 keer bij.
    Vandaag was alleen extra werk omdat toen ik wilde bijlezen het forum eruit lag....

jessi--- spannend hoor!!! hopelijk ben je voor die tijd al zelf bevallen!!

10. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    brusje--- hoe ver ben je eigenlijk?? banner doet het niet

11. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    ik blijf nieuwe banners maken, dus heb er de brui aan gegeven, ik ben zo'n beetje 34 half weken

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    mamavanyouri, leuk dat de wieg er is. Als het muf ruikt gewoon even laten stomen lijkt me...
    Hoe gaat het nu met Youri?

Brusje, ik heb hetzelfde gevoel als jij hebt. Wil weer "gewoon " zijn. Ben het erg zat..... Heb geen fantastische zwangerschap, maar heb wel heeeeeeeel veel zin om ons meisje te ontmoeten :D
    Doet de banner van het forum het ook niet bij je?

Ik rij nu lekker rond in mijn rolstoel door het huis. Kan de keuken bereiken, heb ik net geprobeerd, dus water pakken gaat gewoon zonder pijn JIPPIE (waar je al niet blij mee bent he :D )
    De achterkamer lukt niet.... dat is een omrelletje zeg maar... of ik moet gewoon nog wat meer oefenen...

Morgen lekker high tea-en. Wat heb ik daar zin in zeg!!!!

13. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Ik voel mijn beebje nauwelijks vandaag :(. Vanmorgen in het ziekenhuis is het hartje nog gecontroleerd en dat was allemaal prima dus ik maak me niet meteen ongerust nu maar het zit me ook niet helemaal lekker. Normaal is hij zo'n enorm stuiterballetje en nu komt er geen reactie als ik een beetje duw :(.
    Als ik 's avonds naar bed ga wordt hij meestal wel heel druk dus hopelijk straks ook weer.

Hanna, wat fijn dat je nu een rolstoel hebt en je zonder pijn kan voortbewegen!

Brusje, herkenbaar hoor ik denk dat iedereen het nu wel een beetje beu aan het worden is.

Jessi, wow spannend! Zou heel graag de datum van je willen weten :).

Toucheren, is al 5 keer gedaan bij mij. Ik voel er eigenlijk helemaal niks van.

Ollekebolleke, haha tegen een boom aanrennen :D.

Mvy, fijn dat je het wiegje hebt! Kun je het niet op de hand wassen en buiten laten drogen dan ruikt het vast wel weer fris. Gaat het weer beter met Youri?

14. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Oh en gesprek in het ziekenhuis stelde niet veel voor. Het meeste wist ik al behalve dat ze nu sinds een jaar een infuus met pijnstilling hebben dat je zelf kunt regelen dus dat klonk wel interessant. Maar ik wil het proberen zonder pijnstilling (zeg ik nu he! ;))

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    #15195 noa307, 21 jul 2009
    Laatst bewerkt: 21 jul 2009
    @hanna hihi dus jij bent al een profesionele rolstoel berstuurder hihi

ey meiden belt me vriend net op, en waren er al 2 afgevallen van ze ploeg, en weer dat hij ze tel niet kon opladen enzo. en ja aanst gebeurt er wat ik zo dat is je eigen schuld je wou zelf heen. ja nou lekker supporter ben je bla bla ik zou ja nu kan ik nog lekker dagje ergens heen en ja tegen het einde ga ik niet meer dagje shoppen in adam of rdam wat we nog van plan waren, en ik zei had gehoopt nog even wat met ze 2 te doen in de zwangerschap. en ik zei dat ik het wel gewend ben zo alleen te zijn, en ja eindige dus met bonje ach heb gezegt dat hij vrijdag maar belt als hij naar huis moet

16. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    sorry voor me ego!!!

17. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Pff Noa dat is niet leuk zeg. Zou ik ook niet pikken en wat een belachelijke opmerking dat je het gewend bent om alleen te zijn :x. So??

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Noa, Mannen :( soms niet te volgen.....
    Die van mij zei net: misschien loop je te verkrampt en doet het daarom zo'n pijn..... GRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Nita, mijn baby schopt nu ook niet veel. Daarnet dacht ik: ik heb haar nog helemaal niet gevoeld en juist toen voelde ik een trap :)
    Fijn dat de hartslag goed was in het ziekenhuis!

Zometeen even koken. Wokgroente met rijst en garnalen. Makkelijk klaar te maken :)
    Heb ook manlief zijn brood al klaargemaakt voor morgen. Dus ik scoor weer punten hahahahahhaha!

19. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @nita ik zei tegen hem ben het wel gewend hoor om alleen te zijn.

@hanna inderdaad mannen soms heb je der werkelijk niks aan bleh.

en dan vreem opkijken als ik straks alles zelf wel doe met de kleine. grrr

20. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Oh.. haha verkeerd gelezen dan.. ;)

Deel Deze Pagina