Alles zelf doen met de kleine, nou dat ga ik hier proberen juist NIET te doen. Mijn man neemt 3 weken vrij als de kraamhulp weg is en dan gaan we samen bekijken hoe dat nou moet met zo'n baby.... tummytub, luiers, keuze van kleertjes, naar bed brengen... alles gaat aan bod komen hahahahahha Dan kan mama ook eens gewoon even weg.....
@hanna ja dat had ik ook in de planning maarja nu zorg ik ook voor haar, en alles watr er bij komt kijken heb ik tot nu toe alleen gedaan, dus denk dat het ook wel automatisch gebeurt dat ik wel zeg ow doe ik wel. nu moet ik ook alles zelf doen dus ja. wel raar he zometeen zo kleintje in huis en alles kijken hoe het werkt en moet spannend he!!
Heel spannend vinden wij het hier. Elke avond zeggen we dat wel tegen elkaar... Een nieuw avontuur he! Ik begin nu wel erg nieuwsgierig te raken naar hoe ze eruit ziet en natuurlijk hoe de bevalling zal gaan. Maar dat zal wel logisch zijn nu het zo dichtbij komt allemaal....
Pas als de kraamhulp weg is hier. Dan is hij 3 weken vrij. Met kraamhulp he je toch al hulp, dus dan is het een beetje zonde van de vrije dagen denk ik. En daarna kan je lekker samen genieten en de goede weg zoeken zeg maar...
@hanna ja hier ook hoor van hoe zal ze er uit zien enzo. en je bent nooit meer met ze 2tjes enzo ja ben ook benieuwd hoor. @jessie mij vriend krijgt verlof (defensie) en hun bouwen zoveel uren op met varen enzo dus hij is tot ong eind sep thuis dus ook in de kraamperiode
Ja meiden, het komt nu allemaal wel heel dichtbij he! 2 weken geleden had ik nog mijn positieve 'verwacht-maar-dat-het-nog-6-weken-duurt' gevoel, maar nu is dat opeens helemaal omgeslagen naar een 'shit-nog-maar-28-dagen-en-misschien-wel-korter' gevoel... Daarom vandaag ook maar even achter de box aan geweest. Oh, en over die uit-steek-baby's: ik duw ook terug hoor, maar het lijkt alsof onze uk daar een beetje schijt aan heeft gekregen. Ik wil natuurlijk ook niet echt hard gaan duwen ofzo, en soms wordt er gewoon echt een been uitgestrekt alsof hij/zij alle ruimte van de wereld heeft! Kom er dan gewoon uit! Maar ja... Van mij mag het wel gebeuren nu. Ik ben er wel klaar mee/voor... Oh nee, mijn ik-wil-nog-niet-bevallen-dag is nog lang niet...
Damn meiden, wat schrijven jullie veel vandaag zeg. Hihi, weet ik ook eens hoe dat voelt. Gna gna. Even energie verzamelen om te reageren hoor. Dus ik kijk wel even wanneer dat is.
@daan hihi iedereen heb wel is moeite om het bij te houden hoor, en ja soms heb je gewoon geen tijd om vaak op het forum te komen. ey meiden hier begint het toch te waaien enzo pfff komt er storm ofzo
@Noa, ik weet niet waar je woont,maar wij hebben hier net een onweers/regenbui gehad, niet normaal meer! Misschien komt dit nu jullie kant op?
Ha dames, M'n pest bui is gelukkig een beetje over... zeker overgewaaid met de onweersbui die hier net voorbij kwam, wauw wat een harde klappen zeg! Niet dat 't dan ff afkoelt ofzo... En mijn beste vriendin belde vanmiddag dat ze morgen spontaan langs komt omdat ze vrij heeft. Helemaal leuk, heb ik weer gezellige afleiding. Hannah ik krijg inspiratie van jouw high tea, misschien ga ik dat morgen ook wel even doen met mijn vriendin!!! Verlof: mijn man neemt wel 3 weken meteen vanaf dat de baby er is. Lijkt ons heel gek als hij pas vrij is na het vertrek van de kraamzorg, hij wil toch ook de eerste dagen uit het leven van zijn zoon meemaken.... En dan kan hij mooi van alles leren van de kraamverzorgster! @Gentle: haha uitsteekbaby... heb ik ook! Maar hij is vandaag wel heel rustig moet ik zeggen. Hopelijk straks weer wat actie... je raakt er zo aan gewend he?!
@hanna ow in denhelder dus wie weet komt het hier heen,hihi. @liefie bij jouw ook al omweer, en wat leuk dat je vriendin langs komt zo maar spontaan heb je inderdaad wat afleiding.
Nieuwe foto's in mijn album! Van babykamer en (blote!) buik @Noa hier giet het alweer, zal beetje jouw kant op sturen
JIEHOE!! Wij hebben een nieuwe toettoet!!! we konden hem alleen nog niet dircet meenemen...Grmbl... Dus dat wordt donderdag nog ene keer naar capelle a/d Ijssel... En laat donderdag nou de dag zijn die ik in mijn hoofd heb dat ons dochter geboren wordt... Wie weet, als we thuis zijn met de nieuwe auto... MvY: Joepie! Je wiegje is er!! Oh balen dat je het moet laten stomen.. Jakkie, je mannetje zo ziek! Daan: De vriezer!! Moet ik ook nog doen! Goeie!! Oh gets, ja, dat ken ik...heb je alles opgeruimd en flikkert lief alles weer van izch af... Lieke: Laat je niet gek maken hoor, pas mening vormen als het je zelf gebeurd zeg ik altijd maar! Anders maak je je misschien druk om niks! Jessi: Fijn dat je nu een datum hebt zeg! Iets om naar uit te kijken lijkt me.. Hoewel... brusje: Hou vol meis, nog heel even! Maar ken je gevoel hoor...wil mijn eigen kleren weer aan, in plaats van die warme dingen met zo'n band...bah! en ben zo nieuwsgierig naar het hele gebeuren! En naar ons meisje!! hanna: Lekker High tea!! Nita: Vervelend is dat ja, als ze ineens niet bewegen.. Maar meestal komt datvoor mijn gevoel ook omdat je het dan juist graag wilt.. Noa: bah...mannen.. verlof partner: Lief heeft 6 weken zomervakantie, dus we hopen dat ze op tijd komt, dan is hij er gewoon nog 4 weken! Hier ook een uitsteekbaby...Lief moet daar elke keer weer ven van schrikken, "Sjemig" zegt ie dan als hij het ziet of voelt. Hier heeft het echt heel hard geregend en geonweerd!! Morgen weer naar de verloskundige, aan de ene kant hoop ik dat ze gaat voelen of er misschien al wat gebeurd, maar aan de andere kant denk ik "help!" Maar sinds vanochtend heb ik wel een soort rust, zo van "Ik moet daar toch doorheen, zeer doet, maar de pijn is ergens goed voor en ik hoef het niet alleen te doen. Ik kan dat! Laat dat meisje maar komen!" en dat is p zich wel fijn... Tuurlijk vind ik het nog steeds heel spanned, maar ik kijk er wel ook een beetje naar uit. Heel gek... Ga nu lekker toetje eten en even buiten staan, het is hier ZO benauwd! Liefs, Pluis
ik vind vanavond wel een mooie avond voor een start van de bevalling. Wij weten nog niet wat het gaat worden, dus misschien wel een meisje.... ahhh toe...... mag het... please ?? Ik zal echt mijn best gaan doen er een meisje van te maken oke?