Hmm ja, proefzitten is meestal ook wel handig he. als ik kijk hoeveel tijd ik al op onze stoelen had gezeten voor ik ze uberhaupt had gekocht....... Have fun met je series. p.s. je hebt pb
Ahhh daar is ze dan... het eerste meisje... PPA en PAPA GEFELICITEERD met jullie kleine meid... Hele mooi naam trouwens...
PPA van harte gefeliciteerd met jullie dochter Quirine! Een mooie naam... Het eerste meisje is geboren!! Nog 12 nachtjes slapen tot de uitgerekende datum!! Oh ik heb zo ontzettend veel nieuwsgierigheid in mij dat ik wil dat het ook zover is. Kan gewoon echt niet wachten. Fijne avond allemaal! Simmer
Ppa en Ppaman, van harte met jullie dochtertje Quirine. Prachtige naam. Rust maar lekker uit en tot snel!! Wat een mooi nieuws zeg. Is het spontaan begonnen? Of heb ik iets gemist.
Yeaaahh het eerst meisje!!! GEFELICITEERD! Mijn vriend is trouwens 3 weken vrij vanaf de geboorte. Hij wil ook graag het begin mee maken van zijn zoon. De eerste dagen samen lijkt me juist het mooiste wat er is!! Spannend ollebolleke zal nu wel in de weeen zitten?! Verder niks boeiends hier. Net laatste keer zw gym. Was gezellig. Ik ga nu lekker op de bank chillen. Tot morgen!! Oh en Nita hoop dat je mannetje zich nog laat voelen!!
Oh echt? Wisten we ook een datum? Want nu voel ik me helemaal stom dat ik dat dan niet onthouden heb. Ach, waar ik me al niet druk om kan maken. Ik zit hier warempel met de tv uit al de hele avond. normaal gaat ie niet voor 1-en uit. Er is geen bal op de tv, ja herhalingen. Manlief is me aan het verwennen met leuke liedjes van youtube en dan mag ik raden welke het is (bij de begintune). Ben daar best goed in al zeg ik het zelf. Maar veel zijn songfestivalliedjes en daar ben ik helemaal goed in. naja, waar je je al niet mee kan vermaken op een regenachtige dinsdagavond. Tja, als ik dan toch niet ga bevallen vanavond hihi....
PPA Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Quirine Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal. Geniet er lekker van samen met je man en je zoontje! Ik ga gelijk de lijst even aanpassen....het 1e meisje is geboren!!!
@daan ik heb de datum ook gemist hoor!!! en de buzz is wat voor jullie mot je ook liedjes raden enzo. maar bevallen vindt ik ook wle optie hihi
Voor wijzigingen en/of toevoegingen een PB'tje sturen aan Hanna1974 of Ginny (niet aan ons beide) ======================================================================== Augustus 2009 Mama's! BEVALLEN: 24 mei - Sebastiaan - zoon van Worldofme - 30 wkn? - Tijd? - Gewicht? - Lengte? 30 mei - Simon & Lucas - zoons van Sweepy - 31 wkn? - Tijd? - Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - Lengte? 14 juli - Finnley - zoon van Mamamoon24 - 35w6d - 13.47 uur - 3200 gram - Lengte? (12 aug) 14 juli - Maxim - zoon van Muis511 - 35w5d - Tijd? - 2483 gram - 45 cm (13 aug) 20 juli - Quirine - dochter van PPA - 38w3d - 14.38 uur - 3885 gram - Lengte? (31 juli) Er zijn al 5 jongens geboren! Er is al 1 meisje geboren! ================================================= Afspraken: Juli: 20: Gentle VK 10.30 uur 21: Welpje VK 21: Lieke VK 9.00 uur 21: Mik VK en groeiecho 22: 1ste Wondertje gyn 23: Nita gyn 11.15 uur 23: Ginny VK 16.45 uur 23: Rianne gyn 14.30 uur 23: Jingi vk 9.40 uur 24: Ollekebolleke VK 9.30 uur 28: Welpje VK 29: Sanell vk 10.30 uur 28: Lieke VK 9.00 uur 30: Nita gyn 10.15 uur 30: Noa VK 9.00 uur 30: DesireeK 14.00 uur gyn 31: Hanna VK 13.00 uur Augustus: 4: Welpje VK 4: Noa VK 9.10 uur 13: Mega Babs gyn 18.40 uur 20: Mega Babs gyn 18.40 uur ================================================= Uitgerekend op: 30 juli: Liefie - Buddy: Elke 1 augustus: Daan78 - Buddy: Sweepy & Pupke1979 Ollebolleke Renate007 Miekiepluis - Buddy: Roos 2 augustus: Simmer - Buddy: Jingi 3 augustus: MamaVanYouri - Buddy: Rianne80 Fon - Buddy: Sanell 4 augustus: Welpje 5 augustus: Rian83 6 augustus: Ceertje Jessie86 Jingi - Buddy: Simmer linnie123 Sarah1987 - Buddy: MamaDeluxe 7 augustus: Kanela Alice Anna1976 8 augustus: Marieke1983 - Buddy: Verhip Rianne80 - Buddy: MvY Assi 9 augustus: Marina71 - Buddy: Ginny 10 augustus: Ginny - Buddy: Marina71 & Nita82 Roos - Buddy: Miekiepluis 11 augustus: Lieke1979 12 augustus: wolliewobbel 13 augustus: DesireeK -Buddy: Mvja 14 augustus: Inkerbell Sjanienu1 LadyJenn75??? Marty 15 augustus: Debzie1984 16 augustus: Cjpt - Buddy: Hanna1974 Bos Skatje 18 augustus: Verhip - Buddy: Marieke1983 kim3 - Buddy: Stephanie87 Aguamiga Gentle 19 augustus: tal 1ste Wondertje 20 augustus: Annie22 - Buddy: Noa307 Sanell - Buddy: Fon 21 augustus: Liz0104 22 augustus: Nita82 - Buddy: Ginny Megababs 23 augustus: Fiona1987 24 augustus: Ollekebolleke Mvja - Buddy: DesireeK KristaB (tweeling) 25 augustus: Petrabr - Buddy: Mik Morgenzon 26 augustus: Noa307 - Buddy: Annie22 27 augustus: Elke - Buddy: Liefie Emma21 Nyn81 Csillag 28 augustus: mik - Buddy: Petrabr Hanna1974 - Buddy: CJPT & Meiske74 29 augustus: Brusje 30 augustus: Bloem1978 Mumtobe21 - Buddy: Kim3 MamaDeluxe - Buddy: Sarah1987 31 augustus: Corinne348 Er worden nog 23 Meisjes verwacht! Er worden nog 21 Jongens verwacht! Van 8 beebjes is het geslacht Geheim! Van 13 beebjes is het geslacht Onbekend! Gezocht Buddy: Kanela
hey meiden, hier even een bericht van mij vanuit het ziekenhuis doe dit bericht via mn telefoon en dat duurt een eeuwigheid en het lukt me dan ook niet om jullie terug te lezen Sorry! Maar ze hebben mij opgenomen met vreselijke buikpijn en nu denken ze dat ik een buikspier heb gescheurd ¿? Het is nu even afwachten en hopen dat ik snel naar huis kan! Liefs
* eerste sms van ollekebolleke * eerste pilletje gehad. 2 cm. ontsluiting maar baarmoederhals nog stug. Nu maar afwachten... * einde *
Noa: heb hier net wel ff een flinke bui met onweer gehad, maar het was mij te weinig! Snap wel hoor dat je het graag met je eigen mannetje doet, tis iets van jou en hem, heb ik ook, maar soms zijn mannen rar wezens die dat niet snappen. YES toch eerst nog een MEISJE Ppa: gefeliciteerd hoor en geniet ervan! mooie naam trouwens Daan: als je maar lol hebt toch? Geniet er nog maar lekker van met manlief samen! Debzie: jee meid wat vervelend, dikke knuf voor jou en je buikkie er is niks op tv...... gggrrrrr ga maar ff in de kast duiken kijken naar wat lekkers
Hoi meiden, na een lange stilte (wel geprobeerd mee te lezen). PPA van harte gefeliciteerd met jullie dochter Quirine!!! Vandaag bij de VK geweest een duidelijk aangegeven dat ik het zo niet meer vol ga houden. Ze zag het gelukkig al aan mij toen ik aan kwam lopen en ze was het gelijk met mij eens. Ik moet een spoed afspraak maken bij de gynaecoloog om te kijken of ze mij zo spoedig mogelijk kunnen gaan inleiden. Aan de ene kant ben ik reuze blij maar aan de andere kant moet ik wel even slikken (nu komt er echt vaart in). Ik laat jullie hoe en wat........ Liefs van mij.
Debzie, jemig zeg. Een gescheurde buikspier. Hoe komt je daar nou weer aan? Ik hoop dat je snel naar huis mag meid en bedankt voor je berichtje.