Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

He meiden,

Net een vriendin op de koffie gehad, ben een beetje van slag. Ik wist dat een stel dat vlakbij ons woont een kindje hadden gekregen dat na 4 uur is overleden, maar ik wist niet wat er aan de hand was. Nu weet ik dat dus wel, zo'n naar verhaal. Je houdt er nooit rekening mee dat het ook wel eens niet goed gaat, jakkie.
    Ik moet even aan vrolijke dingen gaan denken.

2. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

hoe is het hier? hier een rare nacht gehad nou eerder een droom dacht dat ik bevallen was en ze me kleine niet meer konde vinden:( en ik dus zonder baby naar huis moest. hopelijk blijft het bij een droom

@mvy owjee is die weer ziek, jeetje ook niet fijn voor jouw zo. en mocht je de vk overslaan of niet?en hier was het geen noodweer gelukkig niet hihi.

@hoops ow jij krijgt dus een kz wel jammer dat je het niet op de natuurlijke manier kan doen, maarja alles doen wat voor je klein man het beste is he. nog even voldhouden.

@cjtp hahah begrijpelijk hoor dat je geen 28 blz gaan bij reagerewn ben je morgen nog bezig:D

@petrbe jeetje roos heb dus de 6e ziekte hmmm is dat ook overdraag baar op de baby als die zich nu zou aandienen?

en wat me vriend betreft hij mag tuurlijk wel voor ze kleine meid zorgen hoor, ze is ook voor hem en weet dat het niet voor een breuk zal zorgen, maar ik ben gewend om atlijd alles aaleen te doen en te regelen dus ik zal niet zo snel vragen wil jij dat doen? en hij heeft gistervaon laat nog gebeld om ze excuus aan te bieden en dat hij ook wel snapt dat ik het wel zat ben zo tegen het einde om telkens alleen te moeten zijn enzo. dus het is weer in orde hoor.

@daan hahaha je op digi tv heb je genoeg zenders maar vaak alleen maar onzin dingen hihi.

@anna ow jij heb dus nog even een drukke week, nou wie weet dient de kleine zich aan, en de poezen vonden het dus leuk buiten hihi, en inderdaad als je net verhuis bent moet je opletten dat ze niet weglopen.

@hanna ow lief dat je moeder komt poetsen,en inderdaad zo hulp moet je wel drinken aanbieden enzo.
    hhaha jij houdt je kittens gewon nog even binnehuis bezig,

@marty ow lekker dat je vriend/man vakantie heeft en ja dan moet je wel je bed uit anders maak je hem ook nog wakker.
    ik heb ook boxspinrg maar hoefde hem niet te verhogen kon ook niet met klossen, maarja ik ga in zh bevallen dus namen ze voldoende met een matras er op mocht ik hechting hebben.

@lieke jij bent er dus klaarvoor, alles staart gepakt.

@jingi hihi jij bent dus tomaat verslaafd geworden, en je heb dus een kleine bouwvakker in je buik, en ja alle avonden om 19.00 naar bed is ook niks.
    en hier ook af entoe vette trek en ga ik zoeken maar als ik het dan heb doen heb ik geen honger meer.

@mumtobe wat een leuke foto!!!!

@roos ow spannnend, hopelijk is het snel dat ze je inleiden. en lief van je zus dat ze thuisblijven als het morgen al zou zijn.

@genle is het douchen gelukt? je kan natuurlijk niet in je pyama de boodschappen doen:D

@ollekebollke haha die had ik ook gister stoopwafels hmmmm. en inderdaad wij vrouwen kunnen tegen woordig alles zelf;)

@pluis jeetje ja zulke dingen gebeuren ook, maarja het is zeker dubbel schrikken als je nog op de bank moet, en ze de kleine dan ook nog niet kunnen vinden. gelukkig was alles goed bij je.

@ginny wat lief dat je schoonmoeder komt helpen, en je dus niks zelf hoeft te doen bijna, en lekker hoor een patatje!!!

@jessie ja zulke verhalen zijn nooit leuk om te horen, en sommige mensen snappen dat niet als je zelf zwangerbent dat je dat dan even niet wilt horen ik teminste niet hoor schiet ik meteen in de stress

nou meiden heb me best gedaan om te reageren ga nu even broodje eten heb honger hihi
    @

3. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    hey meiden! Vanmorgen is de arts weer geweest en in het grote overleg hebben de gyn's en kinderartsen besloten om me maandag te gaan inleiden. Vind het wel eng omdat ik denk dat het te vroeg is voor ons meisje (ben dan 37+2) maarja ze willen me niet zo door laten lopen! Vind het erg spannend! Liefs

4. MamaJess

De 27e is wel een magische datum he ;) Ik zie m vaak voorbij komen haha.

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @debzie nou ze mogen vanaf 37 weken komen en hun doen het niet als het niet zou kunnen hoor, komt helemaal goed meid. geniet nog maar even van het wondertje in je buik, je zal het nog gaan missen denk ik. succes

6. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Voor wijzigingen en/of toevoegingen een PB'tje sturen
    aan Hanna1974 of Ginny (niet aan ons beide)

========================================================================

Augustus 2009 Mama's!

BEVALLEN:

24 mei - Sebastiaan - zoon van Worldofme - 30 wkn? - Tijd? - Gewicht? - Lengte?
    30 mei - Simon & Lucas - zoons van Sweepy - 31 wkn? - Tijd? - Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - Lengte?
    14 juli - Finnley - zoon van Mamamoon24 - 35w6d - 13.47 uur - 3200 gram - Lengte? (12 aug)
    14 juli - Maxim - zoon van Muis511 - 35w5d - Tijd? - 2483 gram - 45 cm (13 aug)
    20 juli - Quirine - dochter van PPA - 38w3d - 14.38 uur - 3885 gram - Lengte? (31 juli)

Er zijn al 5 jongens geboren!
    Er is al 1 meisje geboren!

=================================================

Afspraken:

Juli:

22: 1ste Wondertje gyn
    23: Nita gyn 11.15 uur
    23: Ginny VK 16.45 uur
    23: Rianne gyn 14.30 uur
    23: Jingi vk 9.40 uur
    24: Ollekebolleke VK 9.30 uur
    28: Welpje VK
    29: Sanell vk 10.30 uur
    28: Lieke VK 9.00 uur
    30: Nita gyn 10.15 uur
    30: Noa VK 9.00 uur
    30: DesireeK 14.00 uur gyn
    31: Hanna VK 13.00 uur

Augustus:
    4: Welpje VK
    4: Noa VK 9.10 uur
    13: Mega Babs gyn 18.40 uur
    20: Mega Babs gyn 18.40 uur

=================================================

Uitgerekend op:

30 juli:
    Liefie - Buddy: Elke

1 augustus:
    Daan78 - Buddy: Sweepy & Pupke1979
    Ollebolleke
    Renate007
    Miekiepluis - Buddy: Roos
    2 augustus:
    Simmer - Buddy: Jingi
    3 augustus:
    MamaVanYouri - Buddy: Rianne80
    Fon - Buddy: Sanell
    4 augustus:
    Welpje
    5 augustus:
    Rian83
    6 augustus:
    Ceertje
    Jessie86
    Jingi - Buddy: Simmer
    linnie123
    Sarah1987 - Buddy: MamaDeluxe
    7 augustus:
    Kanela
    Alice
    Anna1976
    8 augustus:
    Marieke1983 - Buddy: Verhip
    Rianne80 - Buddy: MvY
    Assi
    9 augustus:
    Marina71 - Buddy: Ginny
    10 augustus:
    Ginny - Buddy: Marina71 & Nita82
    Roos - Buddy: Miekiepluis
    11 augustus:
    Lieke1979
    12 augustus:
    wolliewobbel
    13 augustus:
    DesireeK -Buddy: Mvja
    14 augustus:
    Inkerbell
    Sjanienu1
    LadyJenn75???
    Marty
    15 augustus:
    Debzie1984
    16 augustus:
    Cjpt - Buddy: Hanna1974
    Bos
    Skatje
    18 augustus:
    Verhip - Buddy: Marieke1983
    kim3 - Buddy: Stephanie87
    Aguamiga
    Gentle
    19 augustus:
    tal
    1ste Wondertje
    Blurry
    20 augustus:
    Annie22 - Buddy: Noa307
    Sanell - Buddy: Fon
    21 augustus:
    Liz0104
    22 augustus:
    Nita82 - Buddy: Ginny
    Megababs
    23 augustus:
    Fiona1987
    24 augustus:
    Ollekebolleke
    Mvja - Buddy: DesireeK
    KristaB (tweeling)
    25 augustus:
    Petrabr - Buddy: Mik
    Morgenzon
    26 augustus:
    Noa307 - Buddy: Annie22
    27 augustus:
    Elke - Buddy: Liefie
    Emma21
    Nyn81
    Csillag
    28 augustus:
    mik - Buddy: Petrabr
    Hanna1974 - Buddy: CJPT & Meiske74
    29 augustus:
    Brusje
    30 augustus:
    Bloem1978
    Mumtobe21 - Buddy: Kim3
    MamaDeluxe - Buddy: Sarah1987
    31 augustus:
    Corinne348

Er worden nog 24 Meisjes verwacht!
    Er worden nog 21 Jongens verwacht!
    Van 8 beebjes is het geslacht Geheim!
    Van 13 beebjes is het geslacht Onbekend!

Gezocht Buddy:
    Kanela
    Blurry

Blurry je staat erbij hoor!
    En misschien dat je Kanela een PB'tje kan sturen, want zij zoekt ook nog een buddy ;)

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja inderdaad, de 27e ..... ik wil ook wel, maar goed, dat is nog een beetje te vroeg.
    Zouden ze als je bekkeninstabiliteit hebt je ook hiervoor eerder inleiden??
    Weet iemand dat??
    Zou erg prettig zijn hoor, want dit gata niet beter worden denk ik tot de bevalling....

Vanmorgen zijn er mensen geweest om ons dak te inspecteren en nu hebben we een offerte gekregen van bijna 1300 euro??????
    Pffffffffffffffffff, die man zei:"Hebben jullie nog geen lekkage?" Nu kan dat een verkooptruck zijn natuurlijk, want ik heb het dak niet zelf bekeken....
    Manlief moet maar eens even naar de offerte kijken hoor. Da's meer zijn pakkie an :)

8. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    hanna--- inderdaad wat vreemde uitspraak ov er die lekkage. Ik zou ook even een bekende laten kijken hoor!! Man, vriend of buurman ofzo?? 1300 euro is tohc een hoop geld.

Debzie--- spannend hoor!! de doktoren zullen vast weten wat ze doen, dus vertrouw er maar op dat jullie kindje "af" zal zijn
    Sterkte!!

9. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Ja dat klopt dat het in films altijd hartstikke overdreven wordt! Het is MAAR 10% dus dat is weinig... maar toch ook wel weer 10% kans ergens op, is tegelijk ook wel weer veel! En mijn vk heeft gezegd dat de kans bij mij nu groter dan 10% is omdat het kindje niet is ingedaald, dan staat er namelijk meer druk op de onderkant van 'de ballon'. Vandaar dat het me bezig houdt.

Allemaal nogmaals bedankt voor de antwoorden! Ik weet nu hoe ik 't moet opvangen, doe gewoon kraamverband in en klaar. En dan zien we 't wel....

@Debzie, maandag inleiden, spannend! In ieder geval 1 iemand die op de veelbesproken 27e gaat beginnen, of je dezelfde dag nog bevalt is natuurlijk nog de vraag... Komt allemaal goed hoor, ze laten je niet beginnen als het te vroeg voor de baby zou zijn!

10. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    PS m'n vriendin kan elk moment hier zijn om gezellig met mij de hele middag te theeleuten, dus ik 'spreek' jullie morgen weer!

Doeiiiii

11. MamaJess

Mijn gynaecoloog zei dat b.i. in principe geen indicatie is voor een inleiding, maar als het heel erg belemmerend is zullen ze er waarschijnlijk wel voor openstaan met iets van 38, 39 weken.
    Ik wordt ook ingeleid een dezer dagen, en dat is wel voornamelijk vanwege bekkenklachten.

12. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Jessi: Bah...ook weer zo'n verdrietig verhaal...

Debzie: Jeetje meid, wat spannend! Geniet nog maar even van dat kindje in je buik dan!

Hanna: Hmmm..da's een heleboel geld zeg! Zit je nou niet echt op te wachten lijkt me... Inderdaad nog eens even goed bekijken!

Zo meteen komen er 2 dinnetjes thee drinken, gezellig. Dus ik spreek jullie later weer!

Liefs, Pluis

13. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    ik ga even naar mijn moeder toe... daarna even wat wasjes draaien.

Dus tot einde van de middag!! Zo te zien zijn er veel meiden met plannen vanmiddag dus ik hoop dat er niet teveel geschreven wordt hier..

14. Grr: had net weer op iedereen gereageerd, druk ik op de verkeerde knop alles weg, hmmpff

Dus ik ga nu weer verder waar ik gebleven was en laat de reacties die ik al getypd had voor wat het is en begin vanaf hier weer opnieuw!

Liefie: veel plezier met je vriendin.

Pluis: jij ook veel plezier met je vriendinnen, wie weet knap je er weer en beetje van op ene huilen omdat je een knuffel krijgt is helemaal niet erg hoor! Hier heb je nog een knuffel en je mag zelfs mijn schouder wel even lenen om lekker op uit te huilen! Dikke knuf voor jou!

Sarah: veel plezier bij je moeder!

Ik heb net mijn spullen uit de vriezer bij sjalotjuh gebracht en ga nu dus maar evn met mijn snufferd in mijn vriezer om hem weer eens een grondige schoonmaakbeurt te geven.
    EN mijn was moet ook nog opgevouwen dus tot later!

15. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Wat veel worden er nu eigenlijk ingeleid he? Ik hoop toch grondig dat ons ukje gewoon zelf op tijd komt... Ik had 2 weken opeens zo'n innerlijke rust dat het nog wel eens lekker kon gaan duren, maar nu ben ik opeens helemaal stresserig. Straks komt de baby opeens!! Ben ik er wel klaar voor? Ach, het zal wel, maar het wordt wel spannend nu!

Veel plezier allemaal vanmiddag! Lekker genieten van de rust en het heerlijke weer. Het is hier helaas weer erg warm, ondanks het onweer. Plakplak...

Vader van oppaskindje was net hier, en die vertelde dat hij en z'n vrouw definitief gaan scheiden. Zijn nu met een rechtszaak bezig om hun dochter... :( Echt heel sneu. Hij zorgt al een jaar voor haar in z'n eentje, en nu wil zij haar opeens terug. Zij is vertrokken zonder kind en heeft hun zomaar achter gelaten, en nu wil ze haar opeens wel terug... Wat een situatie voor hen allemaal! Ik had niet verwacht dat dit was waar hij voor kwam. Gelukkig blijkt hij er vrij goed voor te staan, aangezien hij al een jaar in z'n eentje voor haar zorgt en de moeder weinig moeite doet, maar toch blijft het een rotsituatie... Ik moet nu een referentie schrijven over wat ik bij hen heb gezien het afgelopen jaar. Best ook spannend ofzo, om te doen.

Zucht, ik ga maar wat schrijven denk ik. En zo even papier voor het geboortekaartje halen. We hadden heel lief licht beige en licht roze papier, blijkt het net iets geribbeld te zijn en dat kan de printer niet aan grrrr. Even ander papier zoeken dus. Tot later!

16. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    @ Ginny, bedankt! Ik heb wel een buddy op het andere forum hier op de site, misschien wil zij ook hier ff berichten als t zover is.
    Eerst volgende afspraak is bij de gyn 24/7 om 14.00 uur en de 30ste weer bij vk.

Ik ben vandaag net zo'n vaatdoek als meerdere hier. Het zal wel aan t weer liggen.
    Heb net pas wat gegeten en manlief belde net dat hij wel voor t eten zal zorgen vanavond, dus dat is wel een fijne gedachte.
    Ben een beetje ........Blehh..... Zou zo kunnen janken en ik weet niet eens om wat.
    Denk dat ik maar ff verder mn boek ga lezen op bed en lekker mn kat ga knuffelen..

17. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Zo en ik ben weer wakker haha. Weer 2 uur liggen slapen. Echt ongelofelijk hoeveel een hoogzwangere nodig kan hebben aan slaap! Hoewel het weer niet zo vreemd is dat ik gesloopt ben na 3 energieke dagen en een gebroken nacht. Ach, heb t weer even lekker ingehaald.

@ Gentle, da's inderdaad best heftig om zo'n brief te moeten schrijven zeg!

@ Liefie, ik bedoelde er ook niks mee hoor. Moest er door jouw vraag alleen ineens aan denken dat de vk dat verteld had. Ik ben zelf natuurlijk ook goed voorbereid mocht ik wel bij die 10% zitten! Ze zit bij mij dan wel ingedaald maar heb bijv het kleed onder ons bed weggehaald (zeker aangezien dat wit is en ik thuis wil bevallen ;o)

Oh ik zit trouwens op SBS6 de verlofkundigen praktijk te kijken... hihi, aan de ene kant eng om bevallingen te kijken en aan de andere kant ook weer heel leuk om te zien wat ik straks zelf mag meemaken!

18. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @cjtp ben je uitgeslapen? hihi ik zit het ook te kijken volgends mij zijn het genees zulke oude afleveringen, nog even en we maken dit zelf mee ow spannend!!

19. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ja en was extra leuk om te zien want wij wonen pas sinds 4 jaar in Hellevoetsluis, daarvoor in Vlaardingen. En daar ging de aflevering ook over. Best vaag want dat meisje dat moest bevallen kon ik niet direct plaatsen maar ik ken haar wel. Misschien vd middelbare school ofzo.
    Ik keek eigenlijk altijd al naar dat programma (ook voor ik zwanger was of wilde worden) en zit altijd te janken als ze eruit komen haha.

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @cjtp ow wat toevallig dat het dan over die plaats ging, ik keek het ook altijd al hoor vindt het wel mooi om te zien, maar ze gilde gelukkig niet ze leek er heel rustig onder.
    nou ik hoef geen camera ploef er bij hoor.hihi

Deel Deze Pagina