Hoi meiden, Heb snel even bijgelezen, maar niet echt puf om te reageren. Morgen doe ik weer goed mee. Ik heb een heel leuke drukke dag gehad. High tea was super en met de rolstoel hebben we veel pret gehad hahahahah! Wat ben ik blij dat ik dat ding heb zeg. Het scheelt voor vandaag een heleboel en mijn heup is minder pijnlijk dan gisteren! JIPPIE!!! Ik ga nu nog lekker even internetten en lezen en "spreek" jullie morgen weer.. Welterusten!! Groetjes, Hanna PS Ollebolleke, ik duim voor je!!!!!
@ Roos, dat klinkt inderdaad als een opluchting. Ook al duurt het nog even, je hebt dan toch een datum die wat dichterbij is waar je naartoe kunt leven! @ MvY, dat klinkt al een stuk positiever over dat gewicht Ik dacht al, je verwacht een 10 ponder ofzo Maar dan is een beetje zwaarder ook wel goed, toch? Fijn dat hij trouwens weer lekker opgeknapt is. Kan blijkbaar snel gaan, van boven de 40 naar koortsvrij... @ Ollekebolleke, wat een aparte namen van die tweeling, maar fijn dat het wel goed met ze gaat. Waren ze erg vroeg? @ Sarah, helpt een warme douche? Ik heb wel eens een poos zo'n kramp-gevoel, maar dan helpt een warme douche of kruik altijd heel snel, omdat het ontspant. Wel vervelend! Hopelijk kun je er wel door slapen zo... Och nee toch, niet nog warmer... Dan kom ik echt niet meer van de bank hoor. Blegh. @ Noa, fijn dat je de baby nu weer goed voelt. Altijd even spannend als je d'r mist! Onze uk vindt de CTG ook niet leuk, maar begint dan dus onwijs tegen die sensors te schoppen VK helemaal verbaasd over ons drukke kindje Nou, verder zijn jullie vast allemaal al in dromenland, dus daar gaan wij ook maar eens aan werken Net lekker met mijn mama even over m'n oppaskindje gekletst. Ik vind het wel lastig hoor, die brief, want in mijn objectiviteit ben ik uiteindelijk heel positief over de vader. Over die moeder weet ik gewoon zo weinig.. Nou ja, dan zeg ik daar ook maar niets over. M'n ouders en zusje komen volgende week gezellig langs voor een dagje, dus ik heb voor volgende week ook weer wat leuks om te doen. Elke week krijgt bij mij wat leuks gepland Nou, nu eerst maar slapen. Trusten!
Ik ga ook slapen meiden. Truste! PS IJsbad heeft goed geholpen. Voeten zijn nu nog steeds koel. Aanrader dus! Gewoon een teil pakken, koud water erin en daarbij nog een ice-pack, zo'n ding wat je gebruikt als je je enkel verstuikt hebt ofzo. Of een koelelement voor de koelbox, kan ook! Dat plotselinge zweten ja, dat heb ik ook. En dus hele hete handen en voeten, terwijl ik normaal bekend sta als degene met de eeuwig koude uiteindjes......
Vandaag bij VK geweest en zoals ik al dacht stond ik snel buiten, bloeddruk goed, baby gaat top en ja harde buiken horen erbij helaas Grappige was wel dat het haar opviel dat het toch geen kleintje zou worden, (omdat mijn jongste 2 allebei net op en onder de 5 pond waren hebben we bij deze vanaf week 26 om de 4 weken een groeiecho moeten laten maken) De laatste keer was met 35 weken en toen dacht ze dat ie rond de 2300 gram was, keurig voor de 35 weken zei ze toen. Vandaag zei de vk dat het zeker geen kleintje zou worden, zo voelde ze en ze dacht op dit moment rond de 3000 gram..heel keurig dus, zeker met nog 2 weken te gaan. Ik was al heel benieuwd maar nu nog meer hahaha...31 juli terugkomen!! en ow ja nog niet ingedaald dus gelijk bellen als de vliezen breken..! Ginny of Hanna, willen jullie me bij de 31e om 15.15 uur zetten? Thanks weer... Liefs Marina
Hey meiden, Ze hebben me even uit het ziekenhuis los gelaten dus ben nu even lekker thuis met mn mannetje maandagochtend moet ik me weer om 7 uur 's-ochtends melden en dan gaan ze beginnen met de eerste keer gel inbrengen! Vind het zo spannend, maar ga er wel vanuit dat het ff gaat duren voordat ze er is! Morgen ga ik even terug lezen en kijken hoe het met jullie allemaal gaat! Weltrusten!
Hoi allemaal, Het is de eerste keer dat ik hier kom posten. lees wel vaak mee hoor. kom ff een klein beetje klagen. heb zo een last van maagzuur. niet normaal gewoon. probeer het met ijsklontjes te verzachten (heb nu een ijsklontjes tic gekregen sinds het warm is geworden). En mijn voeten worden met de dag meer en meer opgezwollen. Maar al met al gaat het wel goed. veel succes met de rest van de zwangerschap zou ik zeggen.
He meissies, weer een drukke dag achter de rug. Hele avond braaf op de bank gelegen, maar hetis toch niets voor mij hoor, slapen kwam er niet van en het ligt niet lekker hihi. Hier gaat alles goed. Heb veel gemist vandaag denk ik. Naja, ik ga het morgen wel weer bijlezen. Kusjes
Hoi Hibatullah, leuk dat je een berichtje achterlaat. zoals je hebt kunnen lezen zijn er meer meiden met een ijstijltje/klontjes tik. Jij hebt dus ook zoveel last van vocht vasthouden. Ik gelukkig niet, maar lees shier wel dat het echt heel erg vervelend is. (understatement). Gebruik je nog iets anders voor je maagzuur dan ijsklontjes? Jij ook een fijne zwangerschap verder. Nog even meid.
Wow Kom ik na een dagje langs moet ik me door een hoop pagina's worstelen!! @Ppa, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! @Debzie, sterkte voor jou! Dames ik ga niet op alles reageren, geef jullie gewoon allemaal dikke knuffel. Ik kom morgen weer volle kracht terug, ga nu slapen ben beetje brak Wij zijn gisteren helaas slachtoffer geworden van de storm die over het zuiden van het land is getrokken Buren hun boom was bij ons in de tuin gevallen en had daarbij dus de hele schutting vernield. Vandaag hoop moeten regelen en is nog niet rond allemaal met verzekering (ook iets waar je nu echt op zit te wachten allemaal), boom op moeten ruimen, tuin op moeten ruimen Maar als geluk bij een ongeluk is zusje hier de hele dag geweest en heeft zich heel veel met Mirthe op gehouden, echt super Tot morgen!!
Hoi Daan, tot nu gebruik ik nog ijsklontjes. Op het werk at ik meestal vanillie vla maar als ik het koop voor thuis gooi ik de helft toch weg. Voor de rest gebruik ik geen medicijnen. maar zoals je al zegt. nog even en dan is het over . die paar weken overleef ik nog wel.
Klinkt heel positief meid. Straks verdwijnt alles als sneeuw voor de zon. Daar ga ik van uit tenminste. Heb je een goede zwwangerschap tot nu toe? Monique, wat een gedoe zeg. Het zal met de verzekering toch wel loslopen? Of doen ze moeilijk over stormschade? Fijn dat Mirthe zo goed is vermaakt vandaag. Tis toch schipperen dan he.
Goedemorgen Allemaal!! Nog twee daagjes werken... Aan de ene kant heerlijk, aan de andere kant ook een beetje lastig... Ben een behoorlijke workaholic . Nu blijf ik tot 2010 thuis. Hoop dat ik mezelf genoeg kan vermaken hihi Fijne dag allemaal!
@Daan, onze tussenpersoon is gisteren komen kijken en die wil eigenlijk niet dat er een expert bij komt. Was echt een oude schutting en met een beetje moeite is hij zelfs terug te bouwen, we hebben een offerte van een bedrijf dat een nieuwe schutting 2000 euro gaat kosten. Onze tussenpersoon is dus bang dat expert gaat zeggen ja daaaaaaaaaaag dan bouw hem maar terug op Als we onder de 1100 euro blijven dan mag hij het zelf regelen en komt er geen expert maar hebben wij dus wel een nieuwe schutting. Nu even zoeken dus naar iemand die ons voor dat bedrag kan helpen. @Elke, ook jij gaat van het verlof genieten, let maar eens op! @MvY, goedemorgen! Fijn dat je een goede nacht heb gehad
Goeiemorgen meiden, Pfff was alweer om 6.30 uur wakker Ook weer erg veel last van m'n schaambeen en bekken, dus ga straks nog wel even een uurtje terug. Eind van de middag weer naar de VK en verder lekker rustig aan vandaag. M'n schoonmoeder heeft gisteren heel m'n huisje gedaan, dus daar doe ik vandaag niks aan! Hibatullah Hey gezellig dat je er ook bent! Ik ga zo de lijst bijwerken, dan zet ik je er gelijk bij! Pluisje Denk dat je er gisteren overheen hebt gelezen, maar waar heb jij je sluitlaken besteld? Debzie Fijn dat je nog even een paar daagjes thuis bent. Dus dinsdag weer terug...spannend hoor! Hoe zou het met Ollebolleke zijn? Hoop dat ze haar kindje al vast heeft...zal nu toch wel? Een hele fijne dag gewenst meiden!
monique--- bah daar zit je niet op te wachten op dit moment! Succes ermee! tips tegen die rare 'gespannen buiken' Bedankt daarvoor!! Ik heb vannacht redelijk goed geslapen. (maar 3 x naar de wc!! ) Wel heb ik nu het gevoel dat iemand een knietje tegen mijn schaambotje heeft gegeven, nu is dat ineens weer pijnlijk. Echt raar!! pluis--- Spannend hoor dat vandaag jou dag is!! Raar gevoel zal dat geven vandaag! O, dat had ik gister! sinds ik weet dat ik zwanger ben heb ik 22 juli in mijn hoofd als datum! Was gister zo raar om dan naar bed te gaan en dus wetend dat de dag zonder kind voorbij is gegaan. Ik heb geen andere datum, behalve de uitgerekende dan. Maar ik denk nog steeds dat ik eerder zal bevallen. Simpelweg omdat mijn uitgerekende datum niet kan kloppen. We hebben toen namelijk helemaal geen sex gehad. Ook met de echos liep ons kindje steeds 2 tot 3 weken voor op groei. met 9 weken was ons kindje volgens de meting 9 weken en daar is toen alles op gebaseerd. Met 12 weken echo was ons kindje 14 weken volgens de metingen, met 20 weken echo was dat 23 weken, 32 weken was het 35 weken, en met 34 weken was ons kindje 36,5 week. Daarmee bedoel ik dat de grootte van ons kindje gelijk liep aan die van zoveel weken. Het kan dus ook gewoon een groot kindje zijn en niet zoveer verder zijn. Maar toch denken en hopen wij dat ons kindje eerder zal komen.
goedenmorgen meissies, onrustige nacht gehad, behoorlijk wat voorwerk gedaan denk ik Nu nog steeds rare buik en krampen, dus kom maar op!! @Monique, als je een schutting voor 1100 kan zetten zou mooi zijn. Moet te doen zijn toch? Ligt er natuurlijk aan hoe lang je tuin is hihi. Ik hoop dat het goed gaat komen. @Elke, geniet dan nog maar even van je laatste 2 dagen en wij houden je de rest van je verlof wel bezig, tot je beeb zich aankondigt @MvY, goedemorgen meissie. Hoe is het met Youri? Ik heb gemist hoe je controle was, wil je dat nog ff vertellen? En haartjes weer lekker in de verf? @Ginny, hoop dat je straks nog wat kan rusten of zelfs slapen. @Pluis, vandaag is je dag. Zal mij eens benieuwen. Was je verdrietig gisteren? Wrom was dat? Knuffie
debzie--- ik vroeg me nog af wat de oorzaak was van die gescheurde buikspier? Mijn verloskundige noemt ook steeds tegen me op dat ik me buikspieren niet mag gebruiken bij opstaan enz. Maar zegt eigenlijk nooit waarom dat niet mag. Heb je er nog veel pijn van? En zal je daar maandag geen last van krijgen dan? Ik ga vanmiddag naar een vriendin toe, dat is de laatste afspraak in mijn agenda! Echt raar!! Daarna is het gewoon helemaal leeg!!
@Ginny, lekker dat je huisje weer schoon is! Fijne vrije dag dus, hi hi @Sarah, dan gaat het bij jou ook spannend worden nu, als beeb idd eerder verwekt is! Ik hoop ook voor Ollekebolleke dat haar lichaam eindelijk is gaan meewerken en dat ze haar beeb in de handen heeft!
Voor wijzigingen en/of toevoegingen een PB'tje sturen aan Hanna1974 of Ginny (niet aan ons beide) ======================================================================= Augustus 2009 Mama's! BEVALLEN: 24 mei - Sebastiaan - zoon van Worldofme - 30 wkn? - Tijd? - Gewicht? - Lengte? 30 mei - Simon & Lucas - zoons van Sweepy - 31 wkn? - Tijd? - Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - Lengte? 14 juli - Finnley - zoon van Mamamoon24 - 35w6d - 13.47 uur - 3200 gram - Lengte? (12 aug) 14 juli - Maxim - zoon van Muis511 - 35w5d - Tijd? - 2483 gram - 45 cm (13 aug) 20 juli - Quirine - dochter van PPA - 38w3d - 14.38 uur - 3885 gram - Lengte? (31 juli) Er zijn al 5 jongens geboren! Er is al 1 meisje geboren! Afspraken: Juli: 23: Nita gyn 23: Ginny VK 23: Rianne gyn 23: Jingi vk 24: Ollekebolleke VK 24: Linnie123 VK 24: Blurry gyn 24: Daan VK 28: Welpje VK 29: Sanell vk 28: Lieke VK 30: Nita gyn 30: Noa VK 30: DesireeK gyn 31: Hanna VK VK 31: Marina VK Augustus: 4: Welpje VK 4: Noa VK 13: Mega Babs gyn 20: Mega Babs gyn Uitgerekend op: 30 juli: Liefie - Buddy: Elke 1 augustus: Daan78 - Buddy: Sweepy & Pupke1979 Ollebolleke Renate007 Miekiepluis - Buddy: Roos 2 augustus: Simmer - Buddy: Jingi 3 augustus: MamaVanYouri - Buddy: Rianne80 Fon - Buddy: Sanell 4 augustus: Welpje 5 augustus: Rian83 6 augustus: Ceertje Jessie86 Jingi - Buddy: Simmer linnie123 Sarah1987 - Buddy: MamaDeluxe 7 augustus: Kanela Alice Anna1976 Hibatullah 8 augustus: Marieke1983 - Buddy: Verhip Rianne80 - Buddy: MvY Assi 9 augustus: Marina71 - Buddy: Ginny 10 augustus: Ginny - Buddy: Marina71 & Nita82 Roos - Buddy: Miekiepluis 11 augustus: Lieke1979 12 augustus: wolliewobbel 13 augustus: DesireeK -Buddy: Mvja 14 augustus: Inkerbell Sjanienu1 LadyJenn75??? Marty 15 augustus: Debzie1984 16 augustus: Cjpt - Buddy: Hanna1974 Bos Skatje Carlie 18 augustus: Verhip - Buddy: Marieke1983 kim3 - Buddy: Stephanie87 Aguamiga Gentle 19 augustus: tal 1ste Wondertje Blurry 20 augustus: Annie22 - Buddy: Noa307 Sanell - Buddy: Fon 21 augustus: Liz0104 22 augustus: Nita82 - Buddy: Ginny Megababs 23 augustus: Fiona1987 24 augustus: Ollekebolleke Mvja - Buddy: DesireeK KristaB (tweeling) 25 augustus: Petrabr - Buddy: Mik Morgenzon 26 augustus: Noa307 - Buddy: Annie22 27 augustus: Elke - Buddy: Liefie Emma21 Nyn81 Csillag 28 augustus: mik - Buddy: Petrabr Hanna1974 - Buddy: CJPT & Meiske74 29 augustus: Brusje 30 augustus: Bloem1978 Mumtobe21 - Buddy: Kim3 MamaDeluxe - Buddy: Sarah1987 31 augustus: Corinne348 Er worden nog 24 Meisjes verwacht! Er worden nog 21 Jongens verwacht! Van 8 beebjes is het geslacht Geheim! Van 15 beebjes is het geslacht Onbekend! Gezocht Buddy: Kanela Blurry Linnie123 Hibatullah en Carlie...je staat erbij. Ik heb alleen geslacht op onbekend gezet, als je het geslacht weet en het moet erbij, dan hoor ik het wel.