Goedemorgen! Nog steeds geen nieuws van ollebolleke?? Dat duurt lang zeg. Hoop dat mijn inleiding wat sneller gaat. Hier een redelijke nacht, alleen veel uit bed gemoeten om te plassen. Nu even ontbijten en dan naar de acupuctuur, hopelijk krijgt hij de boel in beweging. Vandaag 38 weken!! Ik ga na de acupunctuur uitgebreid op iedereen reageren, eerst heb ik koffie nodig.
Ja, was wel een beetje te verwachten dat het met de inleiding niet zo vlot zou gaan. Alles zat nog potdicht bij haar toch? Meestal wachten ze daar toch mee, tot je bmm verweekt/verstreken is? Feli met je 38 weken Jessie en succes bij de accupunturist. Jij ook zo'n koffieverslaafde?
Ik heb je erbij gezet en ook het geslacht op onbekend. Als dat veranderd moet worden, dan hoor ik het wel
Goedemorgen allemaal! Poe, ik voel me net een bejaarde. Alles gaat langzaam en ongemakkelijk. Vannacht viel ik als een blok in slaap, om vervolgens om 3 uur ineens klaar wakker te zijn. Ben er na 5 x plassen en 100 x van linkerzij naar rechterzij draaien maar even uitgegaan. Later wel weer in slaap gevallen, maar niet echt uitgerust nu. Mijn agenda staat zoals ik al eerder zei nog volgepland met allemaal gezellige afspraken. Merk alleen dat ik het wat teveel wordt. Vanmiddag heb ik lunchafspraak met (net bevallen) vriendin, vanavond diner (bachelor van vriendin), morgen weer lunchafspraak met (zwangere) vriendin en later in middag theeafspraak met (net bevallen) vriendin. Ga denk ik iets skippen, want ik trek het niet meer helemaal, hoe leuk het ook is... Bah, ik wil weer gewoon alles kunnen!
Ginny, nu je toch bezig bent. Ik mag morgen weer op controle om 08.30 Nita Ginny Rianne Jingi succes met jullie controles
Daan, controle was goed. Ze schat de baby groter dan Youri, iets meer dan 3 kilo dus. Stond binnen 5 min alweer buiten. Haartjes helaas nog niet geverfd, ging niet ivm Youri he. En jij, flinke voorweeën gehad vannacht?? Spannend!!!!!! Je moet eigenlijk nog 4 dagen wachten he... Wil samen bevallen Monique, jeetje wat vervelend met die boom zeg. Ik zag al zoiets op hyves hihi. Pluis, dit is DE dag! Hou je ons wel op de hoogte Jessi, ben echt benieuwd of de acupuntuur wat doet bij je. Pff ik voel helemaal niks (alleen beetje ongesteldheidsgevoel maar echt maar beetje) wil weeën!!!! Wil bevallen!!! Hihi. Weet ook echt niet wat ik met Youri moet doen vandaag... Die verveelt zich ook maar. Ik kan niet eens gaan wandelen ofzo. En op de grond zitten om met hem te spelen is ook niet meer zo comfortabel... (hoort klagen ook bij de laatste loodjes kwaaltjes???? )
pluis: ik heb ook van die overgangsverschijnselen. Echt irritant! Lijkt echt of je opeens koorts krijgt he? hanna: super dat je je zo goed hebt geamuseerd en dat de rolstoel ook helpt je klachten te verlichten! debzie: fijn dat je nog even naar huis mag. Spannend zeg dat je weet dat het maandag gaat beginnen! habitullah: welkom! Volgens mijn vk moet ik gewoon rennies nemen tegen maagzuur omdat anders je slokdarm permanent beschadigd kan worden en rennies kunnen echt geen kwaad. Het helpt bij mij ook goed. elke: die twijfels had ik ook, maar tot nu bevalt het heel goed om lekker thuis te zijn! inleiden: ik zou het liever niet willen als het niet echt noodzakelijk is. Maar ik kan me het in het geval van ollebolleke wel voorstellen dat ze bang was dat de baby weer in stuit zou gaan liggen. gevoel voor een datum: ik denk dat onze meid later komt (20 aug ipv 11). Ben benieuwd of het uitkomt... monique: balen zeg van die boom! Hopelijk wordt het allemaal goed geregeld met de verzekering. anna: heel herkenbaar. Ik plan ook van alles en dan blijkt het toch weer te veel. Kan gewoon niet goed stil zitten. Een dik boek helpt wel een beetje, maar lezen doe je ook nietd e hele dag he...
@Anna, ik wil wel wat van je overnemen hoor. Hier helaas niet veel goede vriedinnen of zo. Dus voel me bij tijd en wijle best alleen. Gelukkig is hier altijd wel iemand te vinden. Toevallig krijg ik vanmiddag wel visite van een vriendinnetje.
Goedenmorgen Ladies, Hier een goede nacht gehad... Ja echt waar hahahaha... Was heerlijk Sven is alleen vanmorgen om even na 5 uur wakker geweest en heeft toen geslapen tot 8 uur... ik lag er al heel vroeg in. heb wel eerst wat tv gekeken... ben toen lekker gaan slapen. Eindelijk eens een goede nachtrust... @ollebolleke: Jeetje meis wat duurt het allemaal lang voor je... Ik hoop dat je inmiddels je kleine in je armen heb... @monique: wat balen zeg van je schutting.... ik hoop dat ie snel weer netjes staat... @Hibatullah: Welkom en ook suc6 met de laatste loodjes... @mvy: Ben blij dat Youri weer opgeknapt is... ik hoop echt voor em dat ie nu heeeel lang koorstvrij blijft.. Joepieeee alweer 37 weken
@Mvy, fijn dat je controle goed was. Wel een groter kind dan Youri dus. Ach, het blijft schatten he. Oh dacht dat je moeder nog bleef tot na je kappersafspraak. Op de grond zitten is het probleem niet hier, maar op de grond GAAN zitten is het probleem en omhoog komen haha. Heb jij dat ook? Kunnen we niet samen bevallen vandaag dan? We hebben toch niets te doen haha. @Lieke, maar beeb van ollebolleke bleek niet meer in stuit te liggen, vandaar dat ze de ks hebben afgeblazen.
daan: wat shit dat je je af en toe alleen voelt. Gelukkig heb je het forum he veel plezier vanmiddag!!!
Ja heb er echt zin in hihi. Ze neemt haar dochtertje van 1,5 mee. Is het evenbeeld van haar moeder. Echt zo'n dondersteentje, dus zal me benieuwen haha.
Daan Je staat er weer bij hoor! En jammer dat we niet bij elkaar in de buurt wonen. Wij zijn 2 jaar geleden van Dordrecht naar Middelburg verhuisd en ik heb hier dus weinig vriendinnen. Ken gelukkig wel een aantal meiden, maar ja...daar zit je ook niet elke dag bij op d'r lip! En de meeste werken ook gewoon, dus die zijn overdag niet eens thuis. Maar Apeldoorn --> Middelburg is me net iets te ver hoor
Haha ja, dat is me nogal een afstand he. Gelukkig staat er een aug. mama meeting in de planning Ja hier ook hetzelfde. Veel nog aan het werk, of vrienden verspreid over het land.
Oh Daan hier precies hetzelfde!! Niet echt vriendinnen dus voel me ook vaak alleen haha. Daarom ben ik ook zoveel hier te vinden natuurlijk En uhm vandaag bevallen mag ook maar ben bang dat het bij mij niks word.... Bij mij is alles het probleem bij op de grond zitten. Ook als ik zit doet het pijn aan mijn kont enzo haha. Achja nog eventjes Anna, lekker een afspraak afzeggen hoor als je het niet trekt! Desiree, jij ook een goede nacht gehad!! Gelukkig!! Voelt goed he Daan, aug.mama meeting??? Heb ik iets gemist?
Morge Blurry! Pff als ik wat kouder douche heb ik het erna alleen nog maar warmer maar fijn dat het bij jou wel helpt
Goedemorgen meiden , Zo, ik heb heerlijk geslapen vannacht! Was pas om half 9 wakker. Debzie, voor jou gaat het nu heel spannend worden. Maandag is lekker snel. Hopelijk gata het goed met de gel en ben je dan snel mama! MOnique, balen zeg dat de boom jullie schutting heeft vernield. Is alles nu geregeld? Elke, succes met de laatste 2 dagen werken! Hibatullah, welkom hier! Miekiepluis, go for it Voel je al wat???? Afspraken, ik maak express wel wat afspraken, anders word ik gek hier. Van nature ben ik een mens die altijd onderweg is en nu is het echt afzien voor mij. Gelukkig komen vriendinnen veel langs! Ik ga nu naar de verjaardag van de oma van mijn man. Fijne dag! Groetjes, Hanna