@mvy: ja heerlijk... ik kan weer lezen en uit mijn ogen kijken En ik hoef me niet zo vooruit te slepen... Van mij mag het vaker zo
* buddynieuws * Ollebolleke is gister om 21.29 bevallen van een gezonde dochter Lupe. Ze weegt 2990 gr. Heftige bevalling geweest maar nu is alles prima * einde buddynieuws *
Kijk, dat is uiteindelijk nog snel gegaan dan, vanaf die 4 cm. Ollebolleke, gefeliciteerd met je dochter Lupe
niks bijzonders gemist, maar een paar weken geleden hadden we het daar toch over? Dat het leuk zou zijn om een aug. mama's meeting te houden.
Jaaa, wil een meeting! (ook al durf ik niet hihi ) Had trouwens eens aan de vk gevraagd wat de procedure bij hun is bij overtijd gaan. Bij 41 weken doen ze je strippen. Dan bij 41.3 afspraak bij gyn. en dan bij 42 weken inleiden. Tussen die 41.3 en 42 weken nog eens naar de vk en proberen ze nog wat te strippen ofzo. Op zich dus wel een fijn idee. Ze zei wel daar moet je je niet druk om maken dus ben benieuwd.
Hier doen ze ook strippen met 41 weken. Verder weet ik het niet. Heb er nog nooit naar gevraagd. Hihi, heb jij ook altijd het idee dat de vk meer weet dan jij (wb de naderende bevalling dan he).
Ollebolleke Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Lupe Geniet er lekker van meid! Ik ga gelijk de lijst weer bijwerken...het 2e meisje is geboren!!!
Ollebolleke, gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!!!!!!!!! Zo ik ben er weer hoor!! Sjonge had de hele dag geen internet!!!!!!! Maar dat was maar goed ook, want ik had echt me dag niet gister. Voelde me verdrietig, alleen, verveelde me en alles en iedereen was stom!! Daar hebben jullie dus niks van meegekregen dat scheelt weer. Nu gaat het beter! Hier minder geslapen vannacht. Lag van 5 tot 7 wakker. Daarna lekker geslapen en werd ik half 9 wakker van harde buiken en om half 10 weer. Dus ga ze nu even bijhouden. Verder niks bijzonders. Heb net wel wat bijgelezen maar niet alles volgens mij. Is miekiepluis aant bevallen??????
Ohja en ben al 36 weken!!!!!!!!!!!!!! Ben wel trots op me knulletje dat hij dit heeft volgehouden, want ze hebben toch paar keer gezegt dat ik kans heb op vroeggeboorte , nou nu mag ie van mij gewoon hoor! hihi..
Hihi naja weet niet, misschien kunnen ze het wel een beetje zien of voelen ofzo... Ze zien tenslotte zoveel zwangere dames die op het punt van bevallen staan. Van de andere kant ook weer niet, want bij Youri zei de vk (een oude vrouw die nu met pensioen is en 1000den bevallingen gedaan heeft) dat ik nog lang niet ging bevallen en toch gebeurde het die nacht...
Annie, idd dat heeft je mannetje goed volgehouden! Nu liefst nog een weekje he Rot he als je geen internet hebt, ik zou tenminste gek worden hihi
Voor wijzigingen en/of toevoegingen een PB'tje sturen aan Hanna1974 of Ginny (niet aan ons beide) ======================================================================= Augustus 2009 Mama's! BEVALLEN: 24 mei - Sebastiaan - zoon van Worldofme - 30 wkn? - Tijd? - Gewicht? - Lengte? 30 mei - Simon & Lucas - zoons van Sweepy - 31 wkn? - Tijd? - Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - Lengte? 14 juli - Finnley - zoon van Mamamoon24 - 35w6d - 13.47 uur - 3200 gram - Lengte? (12 aug) 14 juli - Maxim - zoon van Muis511 - 35w5d - Tijd? - 2483 gram - 45 cm (13 aug) 20 juli - Quirine - dochter van PPA - 38w3d - 14.38 uur - 3885 gram - Lengte? (31 juli) 22 juli - Lupe - dochter van Ollebolleke - 38w4d - 21.29 uur - 2990 gram - Lengte? - (1 aug) Er zijn al 5 jongens geboren! Er zijn al 2 meisjes geboren! Afspraken: Juli: 23: Nita gyn 23: Ginny VK 23: Rianne gyn 23: Jingi vk 24: Ollekebolleke VK 24: Linnie123 VK 24: Blurry gyn 24: Daan VK 28: Welpje VK 29: Sanell vk 28: Lieke VK 30: Nita gyn 30: Noa VK 30: DesireeK gyn 30: Blurry VK 31: Hanna VK VK 31: Marina VK Augustus: 4: Welpje VK 4: Noa VK 13: Mega Babs gyn 20: Mega Babs gyn Uitgerekend op: 30 juli: Liefie - Buddy: Elke 1 augustus: Daan78 - Buddy: Sweepy & Pupke1979 Renate007 Miekiepluis - Buddy: Roos 2 augustus: Simmer - Buddy: Jingi 3 augustus: MamaVanYouri - Buddy: Rianne80 Fon - Buddy: Sanell 4 augustus: Welpje 5 augustus: Rian83 6 augustus: Ceertje Jessie86 Jingi - Buddy: Simmer linnie123 Sarah1987 - Buddy: MamaDeluxe 7 augustus: Kanela Alice Anna1976 Hibatullah 8 augustus: Marieke1983 - Buddy: Verhip Rianne80 - Buddy: MvY Assi 9 augustus: Marina71 - Buddy: Ginny 10 augustus: Ginny - Buddy: Marina71 & Nita82 Roos - Buddy: Miekiepluis 11 augustus: Lieke1979 12 augustus: wolliewobbel 13 augustus: DesireeK -Buddy: Mvja 14 augustus: Inkerbell Sjanienu1 LadyJenn75??? Marty 15 augustus: Debzie1984 16 augustus: Cjpt - Buddy: Hanna1974 Bos Skatje Carlie 18 augustus: Verhip - Buddy: Marieke1983 kim3 - Buddy: Stephanie87 Aguamiga Gentle 19 augustus: tal 1ste Wondertje Blurry Buddy: Kippy 20 augustus: Annie22 - Buddy: Noa307 Sanell - Buddy: Fon 21 augustus: Liz0104 22 augustus: Nita82 - Buddy: Ginny Megababs 23 augustus: Fiona1987 24 augustus: Ollekebolleke Mvja - Buddy: DesireeK KristaB (tweeling) 25 augustus: Petrabr - Buddy: Mik Morgenzon 26 augustus: Noa307 - Buddy: Annie22 27 augustus: Elke - Buddy: Liefie Emma21 Nyn81 Csillag 28 augustus: mik - Buddy: Petrabr Hanna1974 - Buddy: CJPT & Meiske74 29 augustus: Brusje 30 augustus: Bloem1978 Mumtobe21 - Buddy: Kim3 MamaDeluxe - Buddy: Sarah1987 31 augustus: Corinne348 Er worden nog 23 Meisjes verwacht! Er worden nog 21 Jongens verwacht! Van 8 beebjes is het geslacht Geheim! Van 15 beebjes is het geslacht Onbekend! Gezocht Buddy: Kanela Linnie123
@Noa, hoe is het met je ventje. Loopt ie nog steeds? Petje af hoor. @Annie, ik heb precies hetzelfde als jij. 1x te horen gekregen kans op vroeggeboorte en met 35 weken alle tekenen van naderende bevalling en zie me nu eens haha. Ja, je ventje mag iig nog een weekje blijven zitten. Goed hoor. @MvY, is dus geen pijl op te trekken. Vermoedde al zoiets Ik denk dat pluis de auto aan het ophalen is. Maar ze is de laatste tijd wel wat vaker later op de ochtend of vroeg in de middag online.