Ollebolleke--- GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!!! GENIET ERVAN!! EN LAAT JE LEKKER IN DE WATTEN LEGGEN!! JE HEBT HET VERDIENT!!
@Daan, ik verwacht idd ook dat bij Ollekebolleke nog alles dicht heeft gezeten en dan kan het soms echt een gedoe zijn. Ze beginnen er idd liever aan met al wat ontsluiting of verweking @Anna1976, jeetje joh ik word al moe als ik je agenda hier alleen maar lees @MvY, klagen?? Ik hoor je niet klagen, je noemt gewoon op wat iedereen nu meemaakt @Hanna, verzekering en nu al geregeld?? dat zou wel een wonder zijn he, hi hi Jaaaaaaaaa, Ollekebolleke van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lupe! @Annie, jij heb het idd keurig gedaan samen met je mannetje!
@Daan, ik heb het wel meerdere keren gehoord!! Ben echt zo bang dat ik met 37 weken zoiets heb van kom maar op en dat ie dan blijft zitten!! Dat is dus niet de bedoeling hihi... En van mij mag ie wel nu al hoor want hij loopt voor. En ik wil hem gewoon!! Had gister nog de buurvrouw van me ouders gesproken en die is arts... En die zei dus dat ie nu al wel zou mogen komen zou hij alleen nog erg moe zijn met drinken enzo dus volgende week is beter. Dus ik vragen: hoe kan je de boel beetje opwekken vanaf 37 weken? En haar antwoord was: veel sexe..... dat is het enige wat helpt!! Want in sperma zit bepaald stofje. Dus de ananassen en bitter lemon en space thee doen dus niks haha. Dus meiden, allemaal je vent versieren vanavond!!!
haha helaas wil die van mij niet meer sinds 32 weken. Hij vind het eng (de schat haha) Moet ik maar even vragen of hij dan zichzelf wil helpen en het in een potje wil doen
Moggu, @ollebolleke, gefeliciteerd met de kleine meid, nu lekker gaan genieten! @Debzie, spannend, bij mij (Pepijn) ging het met gel supersnel..5 uur later had ik mijn mannetje in mijn armen..dus wie weet. babyapk was goed, bloeddruk 110/70 dus dat gaat nog steeds goed. Ik verveel me....ik wil iets doen maar ik heb geen zin om weg te gaan..bleh. Schoonmaken ben ik ook wel ff klaarmee.
@ Sarah, jammer dat 'jouw datum' voorbij ging zonder baby... Ik keek net op onze 100 dagen afstreepkalender en zag dat het alweer bijna augustus is...*slik* Ik zei altijd vol goede moed 'als het maar eindelijk augustus is!' Nou, bijna dus! Apart hoe ze trouwens je datum hebben berekend. Bij mij was het met 6 weken, 10 weken en 14 weken steeds weer anders, en dus hebben ze gegokt. Maar ze heeft niet gewoon de eerste aangehouden ofzo... Bij ons is het dus ook nog spannend welke dag het uiteindelijk had moeten zijn. 14, 18, 21 augustus, het kan allemaal! Poeh, heeft nog even geduurd met Ollebolleke zie ik... Maarrrrr... Ollebolleke en Ollebollekeman, gefeliciteerd met jullie dochter Lupe! Zou je loepe zeggen, of lupe? Aparte naam, nog nooit gehoord! Annie, welcome back! Pluis is niet aan het bevallen, maar die wilde zo graag vandaag Gefeli trouwens met je 36 weken! We lopen aardig gelijk op zie ik! Uitgerekend op de 20e? Hihi, en je tip hebben we gisteren uitgeprobeerd, maar tot nu toe krijg ik er alleen harde buiken van Oh, wel goed geslapen trouwens. Vanaf dat ik eindelijk sliep (uur of 2) heb ik in 1 keer doorgeslapen tot half 10!!! Niet eens om te plassen! Nou, wij gaan voor de 12e van augustus Mijn moeder zei gisteren, een weekje eerder zou voor ons goed uitkomen. Nou, dat vinden wij ook wel Maarrrr, dat duurt nog lang... Ik ben volgens mij gewoon niet geschikt voor die laatste weken zwangerschap. Veel te ongedurig...
Joepie, ik ben dus niet e enige die goed heeft geslapen vannacht Hangt idd vast in de lucht. Ollebolleke, eindelijk maar toch, gefeliciteerd met jullie dochter!!! Pluis, ik heb zo'n gipsset besteld gisteravonfd, gaat mijn oudste dochter (12jr) maar ff doen, zegt ze: moet ik dan ook bij je TIETEN doennn?? whahaha, mutsje Mijn bed staat inmiddels op klossen, heb ik dat ook gehad. De eerste nacht is wel weer doodeng hoor,erg wennen..
haha Annie, man en ik draaien al een paar dagen om elkaar heen. We hebben maar besloten dat sexen er niet van gaat komen. We voelen ons beiden er niet prettig bij. Stofje is oxytocine of zo toch?
Oh, en wil iemand mijn afspraak bij de VK er op zetten? 27 juli moet ik weer Moeten jullie trouwens op het einde elke week naar de VK? Ik ben tot nu toe nog elke 2 weken geweest, maar ik denk dat ze me vanaf volgende week elke week gaat laten komen...
Die van mij heeft dan toch een verkeerd spulletje @Gentle, ik moet idd ook al een paar weken elke week, is normaal hoor!
mijn moeder wil ook dat kriel asap komt, zodat ze nog op vakantie kunnen halverwege aug (klinkt fouter dan het is hoor!) ik heb gezegd dat ze beter nu kunnen gaan maar dat willen ze niet, tja, ik kan er niets aan doen. Heb zo het vermoeden dat Kriel voorlopig nog niet komt en eerlijk gezegd heb ik ook niet echt haast!
Ollebolleke en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat hebben jullie allemaal alweer veel geschreven..heb op dit moment ff niet de puf om op iedereen te reageren. Moet morgen weer voor de babyapk (spannend) fijne dag allemaal!! liefs
Gentle--- ik heb er ook meerdere keren naar gevraagd waarom de datum niet wordt aangepast, maar ze zeiden dat de eerste het betrouwbaarste is en je kindje daarna wat groeispurtjes gaat maken of soms zomaar een tijdje stilstaat in de groei. Bij ons wordt de datum pas aangepast als je meer als 3 weken verschil hebt en dat gedurende 2 echos.