Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik zie nu trouwens dat dat jasje met capuchon van de site is gehaald...ze hadden er ook niet veel meer dus volgens mij heb ik één van de laatste!

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ollebolleke, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Lupe!!!!!

Weer een meisje geboren! Leuk hoor! Wie is de volgende he???? :)

Daan, inderdaad leuk een meeting....

Annie, gefeliciteerd met je 36 weken :D

JIngi, fijn dat je weer door de apk heen bent gekomen.

Miekiepluis, hier ook meer bellers dan normaal, maar dat is ook een beetje om mij een hart onder de riem te steken ivm met mijn bekkenprobleem. Dus allemaal wel lief bedoeld en het breekt ook weer een beetje he!

Jessie, je had het over inleiden ivm bekkenklachten. Zei jouw gyn ook bij hoeveel weken hij dat eventueel zou doen?
    Daar ben ik wel erg benieuwd naar omdat ik hier ook op aan wil gana sturen.
    Zo nog 5 weken lopen is voor mij echt niet te doen.....

Annie, zoveel harde buiken vandaag. Het is echt aan het rommelen bij jou zeg!

cjpt, leuk dat je vriendin is bevallen. Klinkt wel als een heel voorspoedige bevalling. Fijn hoor voor haar!
    Mijn man slaapt trouwens ook soms op een andere kamer zodat hij lekker door kan slapen. Ik ben 's nachts vaak wakker, even boekie lezen ofzo....

MamavanYouri, lekker weer wat gekocht bij Lief! Wat heb je besteld?

Ik ben net terug van het verjaardagsfeestje van de oma van mijn man. Vanavond is het ook nog in een zaaltje, voor de hele familie/vrienden etc, maar ik weet nog niet of ik daar wel naar toe ga. We zien wel!
    Vanmorgen was het in ieder erg gezellig en een beetje afleiding kan nooit kwaad he.

Morgen weer naar de fysio en hopelijk is mijn bekkenband dan binnen! En als ie dan ook nog zijn werk doet dan hebben we een heel blije Hanna :D

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

compleet overheen gelezen ;)

dan is het goed dat ik hem heb besteld! dank je!

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Marieke, toen ik net keek hadden ze nog alleen grijze maat 50/56 dus je zult idd geluk hebben gehad!

Hanna, uhm 2 truitjes voor Youri... 1 voor mijn kleine neefje :), en een broekje/rokje/truitje/bikini voor mijn meisje. Had 8 stuks geloof ik. Voor 45 euro, echt geen geld!!
    Ik heb wel meer grotere maten besteld voor ons meisje...
    Fijn dat het gezellig was en idd van vanavond zou ik even bekijken of het dan lukt he!

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Pfff, nou van de schrik bekomen. Lijkt toch geen vruchtwater. Het stroomde er echt even uit, ook nog toen ik op de wc mijn plas ophield, toen stroomde het gewoon door.

Maar goed, eenmaal 5 minuten verder is het weer rustig daar beneden. Komt ook verder nu niets meer echt uit ofzo... Ga er maar vanuit dat het gewoon afscheiding was. Ik heb wel buikpijn nu. Ik ga maar even op bed, wie weet moet ik gewoon even ontspannen ofzo.

6. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Gentle, vind het toch maar raar hoor... En dan ook nog die buikpijn...

7. Oeps tis wel een heel groot bericht geworden, nou als jullie geen zin hebben skip mijn lijstje dan maar hoor!

Mama van Youri: nou mijn vriezer is weer schoon en mijn spulletjes heb ik weer terug hoor!

Liefie: ja sjalotjuh is inderdaad ook weer zwanger en tot nu toe gaat het allemaal best goed geloof ik, ze is wel erg misselijk geweest, maar verder gaat het toppie.

Zweten: jah daar heb ik inderdaad ook last van, hoef niks te doen om met een bijna zeiknatte rug te zitten, bah, gaat dat wel weer over?

Debzie: geniet maar lekker van je weekend met je mannetje en maak je niet al te druk voor maandag! Dikke knuffel!

Hibatullah: je mag ook gewoon gaviscon, ph-regla of rennie`s tegen het maagzuur, dat helpt iets beter en langer dan ijsklontjes, maar dat het erg vervelend is dat weet ik en wat ook nog kan helpen is een paar lepels griesmeelpap/havermoutpap of gele vla na het eten en niet te veel eten, niet te vet en en en nou als je nog meer tips wilt moet je maar ff pb-en. Maar ook welkom hier natuurlijk!

Monique: wat vervelend, maar gelukkig was het je schutting en niet je huis of auto ofzo! Wij hebben hier vorig jaar een nieuwe schutting gezet, samen met de buren voor 600 euro over een lengte van ongeveer 10 m, maar het ligt er natuurlijk ook aan wat voor schutting je wilt.

Ollebolleke: gefeliciteerd met je dochter! Eindelijk mag je je wondertje lekker vast houden! Geniet ervan!

Annie: vervelend van je rotdag gisteren en je kon geeneens ff lekker je gal spuien bij ons, arme jij hoop dat je dag vandaag beter gaat!

Sarah: bah en dan met een spuit inbrengen, hmm moet er niet aan denken en volgens mij moet het wel een combi zijn van het hoogte punt en sperma, maar als jij het lekker opwilt vangen en dan... be my geust!

Monique: haha het verkeerde spulletje, sorry had er even een beeld van! hihi

Anna: jou kleine man heeft gewoon een leuk speeltje gevonden! Vind jij het niet dan.... hmm heb er ook regelmatig last van en dan voornamelijk las ik de hond aan het uitlaten ben, dan moet ik halver wege ineens echt heel nodig (tenminste dat denk ik) en als ik dan thuis kom, snel naar de wc en dan zijn het 3 druppels. Dan zie ik ook in mijn gedachte dat kleintje daar binnen grinnikken, zo van haha gefopt! Dan moet ik ook wel weer lache, maar vervelend is het wel!

Bellen: nou nee ik word er niet echt vaker om gebeld, wel mensen die je tegen komt die het telkens weer vragen, hoelang nog, nou uh als het aan mij ligt nog 2 weken en tja wanneer die kleine zin heeft weet ik nog niet, dus tja maar volgens de berekeningen...... hmpf vermoeiend hoor!

Cjpt: gefeliciteerd met je vriendin en jah soms zit het mee en soms zit het tegen, maar wie weet mag jij ook wel over 5 dagen. Lijkt me trouwens wel wat in zo`n korte tijd.

Mama van Youri: dat is opzich nog best vlot gegaan dan, ik ken ook iemand en die heeft er 48 uur over gedaan, dus tja wat is snel he!

Noa: is je dag wel wat beter dan je nacht? vervelend zeg, dat je zo slecht geslapen hebt!

Moontje: Wij hebben hier nog geen grote broer of zus, maar ik denk dat met jou uitleg enzo dat jou kleine man het wel snel zal accepteren dat er een kleintje bij komt, slim bedacht.

Eten en drinken: heb zo`n zin in biefstuk!!! En tartaar en ow ik kan zoveel bedenken, ga daar ook echt wel van genieten na de bevalling!

Koffie: Ik lust zo en zo eigenlijk al geen koffie, maar in Canada hebben ze zulke lekkere koffie, nou heb ik mijn moeder opdracht gegeven die weer mee te nemen uit canada vandaan, dus volgende week kan ik ook weer die overheerlijk koffie drinken! hmm nu al zin in!

Gentle: ga jij nu beginnen??? spannend! Hoe is het nu?

Heb de halve dag al een flinke verbouwing van binnen, erg gezellig maar ook best wel een beetje lastig, maar zolang ik er nog van kan genieten zal ik dat ook zeker doen!:D

Wat moet ik vanavond eten, ben weer alleen!:(
    ik ga maar even goed nadenken voor zo ver dat lukt met puddinghersenen!

8. Ben het wel met mama van Youri eens hoor GENTLE: ik zou het even goed in de gaten houden en anders toch de vk bellen, je weet het nooit!
    Vind het vreemd dat afscheiding zo snel zou kunnen lopen!

9. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ja precies, en als je kindje is ingedaald hoeft het niet meteen een hele plens te zijn ofzo...
    Nahja wil je niet bang maken ;) je weet het zelf natuurlijk het beste!

Ollekebolleke, frietjes??? Een lekkere salade?? Pizza??

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ***zwaai zwaai ***

@ Ollebolleke, van harte gefeliciteerd , wel een erg lange bevalling hè. Ik hoop dat je nu dat achter de rug hebt kunt genieten van de kleine meid

Over lief, de meeste dingen vallen vrij groot, Roos heeft nu maat 74 en draagt nog wel eens een shirt van 62/68

Met mij alles oké, wilde vandaag het bedje afschilderen maar is er nog niet van gekomen, maandag dan maar.

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tja het eten voor vanavond.... daar ben ik ook nog niet over uit.
    Het liefst patat, maar ik geloof dat manlief dat gisteren al heeft gegeten op zijn teamuitje helaas :(
    Dus dat gata er niet inzitten vandaag...
    Morgen dan maar hahahah :)

12. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hahahaha Hanna :p vandaag niet, dan maar morgen!

Hier wel vandaag patat :D jummie.
    Poeh, begin nu toch wel serieus meer last te krijgen van het vocht...

13. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @MvY, is geen grapje hoor, dat wordt echt vaak gezegd.
    Maar ik heb me er al op ingesteld dat juist ik weer zo iemand ben waar het niet voor gaat gelden!

En mijn bevalling van Mirthe, hi hi
    Als ik tel van de 1e echte wee 48 uur (maar is ook even wee stil geweest)
    Als ik tel vanaf breken vliezen, is het 28 uur
    Maar mijn verhaal bestaat hier nog, dus als je leuk vind
    http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/51857-mijn-bevalling-mirthe.html

@Jingi, jij mag dan wel op tijd je hubbie gaan bellen idd, so he wat snel
    Die soesjes zijn leuk zeg!

@Gentle, hoe is het nu???
    Het stroomde dus gewoon vanuit zichzelf??
    Mmmmm als je beeb als stop fungeerd nu, dan kan het dus wel zijn dat het je vruchtwater was.

@Ollekebolleke, nee gelukkig was het niet de auto of iets
    Het hoeft maar een simpele schutting te zijn hoor, dus denk ook dat het wel goed moet gaan komen
    Wat voor beeld had je van het spulletje van mijn hubbie dan???
    (of wil ik dat niet weten:))

14. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    spannend Gentle! n

Ik heb nog een spijkerjasje met grijze capuchon kunnen kapen van de site, jeej :D

15. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Jeetje Monique, wat een verhaal! Erg mooi en realistisch geschreven! En moest ook wel lachen haha, sommige dingen herkende ik helemaal.
    Nou hoop ik dat jou 2e bevalling nog korter dan de helft duurt :)

16. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    @ Gentle, spannend!
    Het kan zomaar al vruchtwater zijn! Als het weer gebeurt even wat opvangen. En idd een inlegkruisje is niet verkeerd. Mocht het weer gaan lopen, dan kun je makkelijker zien of er bloedrestjes/vlokken in zitten.
    En evt voor de vk natuurlijk mocht het serieus zijn.. Ooohhhh ik word er helemaal zenuwachtig van! haha

17. Mama van Youri: jah frietjes is wel erg lekker, met een salade, hmm, klinkt wel erg goed. Ik ga straks maar even in de suppermarkt kijken.:)

Monique: jij zei dat hij dan het verkeerde spulletje had, dus ik had wat groens of inieder geval fel gekleurds in mijn hoofd, maar de details hou ik lekker voor me, kon er in iedergeval goed om lachen!:D

Mijn opa heeft en keer een hele grote boom op zijn auto gekregen, daarna had hij een "cabrio" dus dan valt een schutting opzich nog te overzien, is naturlijk ook erg vervelend, maar t valt te overzien. Ook al is het wel meer werk dan een nieuwe auto kopen!:D

Blurry: ik snap je hoor, krijg er ook de kriebels van, ik zou meteen helemaal in de zenuwen zitten en van rustig blijven is dan niks meer!
    Ach iedereen reageert er weer anders op denk ik!;)

Zo en nu ga ik toch maar even mijn was opvouwen, wacht al 4 dagen tot iemand het doet, maar het gaat niet vanzelf, heel vervelend!:(

18. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ollekebolleke, heb jij geen kaboutertjes in dienst dan? :D

19. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @MvY, achteraf hebben we ook heel erg om dingen kunnen lachen hoor
    En een bevalling van 24 uur, vind ik goed te doen hoor!
    Ik zeg trouwens deze keer dat ik dat persen niet ga proberen tegen te houden maar durf nu al te zeggen dat als ik weer zover ben en het weer voel, ik denk ik weer de strijd ga staken;)

@Ollekebolleke, hi hi , hoe ga ik nou straks aan hubbie uitleggen dat er iemand om zijn spulletje moest lachen:D

20. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Gentle, je maakt het spannend hoor! :D

Hier weer apk goedgekeurd voor een paar dagen, vruchtwater was wat minder geworden maar hé langer dan 4 dagen duurt het niet meer!!!
    Bij opname langs geweest en mag me maandag om 10 uur melden en dan halen ze hem begin van de middag, tenzij er iets tussen komt dan schuiven ze je lekker op de lange baan... Spannend!!! :$

Deel Deze Pagina