Hoi, even een levensteken van mij want ik ben niet aan het bevallen hoor. Ben alleen van 10 tot 15.30 op pad geweest, bij iemand op bezoek, en ben nu helemaal gesloopt. Ik ga op de bank, en ik lees morgen weer bij!! Doeiiiii Liefie
Tja Monique, kan het me ook wel voorstellen hoor... Maar echt handig is het natuurlijk niet als je gaat staken Rianne, ohhh nog maar 4 dagen en dan heb jij je kleintje in je armen... Ben wel een beetje jaloers hoor maar gun het je van harte!! En een keizersnede is natuurlijk ook niet niks he... Krijg ik dan toch een smsje met buddynieuws van je?? Valt het erg te merken dat ik me verveel? Hahaha. Youri ligt weer ff op bed (slaapt toch niet) want die was strontvervelend, wist niet wat hij met zichzelf aan moet... Over een uurtje is papa er en dan gaan we boodschappen doen
Hoi dames, Ollebolleke, gefeliciteerd met je dochter! Bij alle rommelende dames hoop ik dat het niet meer al te lang duurt. Veel baby's mogen gewoon komen. Bij mij duurt dat nog een paar weken. Ik heb nu iets gevonden tegen maagzuur! Rennie duo. Joepie, al 2 uur geen zuur gehad, en heb gewoon lekker geslapen. Het zal wel voor korte duur zijn dat het helpt, maar toch.
MvY, je kunt het altijd proberen natuurlijk. Misschien scheelt het ook per acupuncturist. Gentle, is het vruchtwater ? Ik zie nu dat het waarschijnlijk geen vruchtwater was, jammer. Hanna, vanaf 38 weken. En alleen als er verweking is, anders 39 of 40 weken. Bij mij is de baarmoedermond al verstreken, dus het kan. Rianne, spannend zeg! Hier wel weer meer voorweeen dan de afgelopen dagen, mmm, zou het dan toch? Ik hou jullie op de hoogte
Mama van Youri: NEE heb jij die wel dan??? Kan je ze niet ff hierheen sturen, ik heb geen zin om de was op te vouwen! Monique: hahahahaha uh jah, geen idee, misschien kan je het dan beter niet vertellen! Rianne: krijg je dan maandag een ks? of gaan ze je inleiden? Wel spannend hoor allemaal! ik duim voor je! Ow heb geen zin om iets te doen, dus zit nu uitverveling maar een bakkie chips te eten en ff te vervelen op het net, maar als de chippie`s op zijn moet ik toch echt naar de winkel, want mijn eten komt nog steeds niet van zelf of ik moet ff kaboutertjes van mvy lenen!
ja die bedoelde ik! ik heb m in het rood. 7,50 euro is echt niet duur! wel fijn dat het ietsje groter valt aangezien het wel maat 50-56 is...
Ollekebolleke, nou ok, voor 1 dag mag je ze wel van me lenen maar erna meteen weer naar mij terugsturen hoor! *stuurt 2 kabouters richting Noord Holland* Jessi, oh maak jij het nou ook al spannend?! Hoop voor je dat het echt doorzet nu.
Zo ben net ook even los gegaan op de Lief site met als reden dat ik mezelf de afgelopen dagen wel een beetje zielig vond in dat ziekenhuis en dat ik het wel verdiend heb hahaha Ik ben benieuwd hoe het met Gentle is en of ze nog contact heeft gehad met de VK! Spannend ook hoor Rianne dat je gewoon weet dat je maandag je kleintje vast kan houden!
@ Hanna, oh gelukkig slaapt jouw mannetje ook wel eens niet in zijn eigen bed. Voelde me echt een beetje schuldig maarja... ik kan er niks aan doen dat ik zo vaak moet plassen. Maar goed, ik heb de liefst vriend vd wereld de laatste tijd haha. Ik zei hier gisteren nog dat ik zo op zat te hikken tegen die 6 wassen die nog weggestreken moesten worden. Nou ook gisteren dus niet gedaan. Zat ik er 's avonds over te klagen en wat doet die lieverd: gaat het zelf staan doen! Dus hij heeft de helft weggestreken gisteren! Hihihi... niet zeggen dat ik het verklapt heb hoor maareh.... moest erg lachen toen ik beneden kwam en zag dat hij in zijn blote kont achter de strijkplank stond hahaha. Heb nog wel even gevraagd of hij dat niet een beetje gevaarlijk vond haha. Maar hij vond het te warm met deze temperatuur én strijken om kleren aan te hebben! Vond het echt een giller! Sexy ding heb ik hier toch soms rondlopen haha.
ey meiden was ik niog even me dag is niet veel beter dan de nacht dus helaas, heb wel weer bij gelezen, zo te zien zijn jullie de LIEF winkel aan het plunderen hihi.. ik ga zo eten maken en dan lekker op de bank hangen heb echt een k*t dag sorry meiden morgen probeer ik weer gezellig mee te doen hoor.
Zo meiden, heb net even bijgelezen. Maar ga niet reageren hoor. Ben bekaf. voorweeen hadden behoorlijk doorgezet met een piek rond 1 uur toen moest ik ze echt wegzuchten, daarna zakt het redelijk af en nu gewoon nog een weeiig gevoel. Mannetje had de nieuwste harry potter gedownload, dus ik heb lekker tv gekeken onder het zuchten. hihi Vanavond maar evne lekker in bad. Gentle schreef jij dat nou van de voelen lopen? Ik heb dat zeer regelmatig. Tis bij mij urine of waterige afscheiding. Naja, ik ben kapot, krreeg visite van vriendinnetje met 1,5 jarige peuter. Is toch vermoeiender dan ik dacht. Mvy, was jij nou nog stoelen wezen 'zitten'? Zo en nu ga ik even de was ophangen, stofzuigen en eten koken. Misschien tot vanavond. Kussies
Cjpt: wow zon mannetje wil ik ook wel, die van mij is al bang dat de overburen mij in bed zien liggen als hij de gordijnen open laat en het badkamerraam, waar ze helemaal niks door kunne zien, moet potdicht als we douchen, want stel je voor iemand ziet een blote nek!! Haha wel grappig. Noa: geeft toch niks, ga jij maar ff lekker in een hoekje zitten en je eigen baaldag ff goed af maken en dan ben je morgen weer lekker fris om vrolijk en blij te zijn! dikke knuffel! Mama van Youri: ik wacht met smart op ze!! dank je wel! En nu ga ik echt ff met de hond naar de winkel, want die boodschappen komen maar niet hier heen! Tot later
Zo, lunchafspraak was erg leuk en de baby (van 3 weken) erg lief! Bachelor-diner voor vanavond afgezegd. Voel me helemaal niet lekker. Werd rond de middag misselijk en heb nu onwijs last van een soort van menstruatiekrampen. Het zal wel weer afnemen, maar ik zie het niet zitten om zo een paar uur aan een tafel te moeten zitten. Overigens net bij BOL.com ' Veilig door de kraamtijd' besteld. De andere boeken van Beatrijs Smulders heb ik al gelezen en nu lijkt de tijd wel gekomen om hierin te beginnen. Als het goed is krijg ik het morgen binnen.
Nou, ik ben er weer hoor. Echt even een poosje spannend. Eenmaal op bed (*ontspannen*) begon het echt behoorlijk te spoken. Om de 3/4/5 minuten echt wel voorweeën/hele zere harde buiken... Ik heb zelfs bijna een uur proberen te timen, maar daar ben ik blijkbaar niet zo goed in. Van de week had ik ook zo'n uurtje, maar toen was het meteen weg met een kruik er op. Dat dus ook maar snel gedaan, maar het hielp niets. Nu kom ik net onder de douche vandaan en dat heeft in ieder geval voor zo lang het duurde geholpen... Had/heb alleen nog wel harde buiken, en 2 minuten geleden voelde ik er ook alweer een pijnlijk worden... VK kan ik wel bellen, maar ik moet dus meteen daar langs als er iets is. Thuis komen ze niet. Ik heb dus geen zin om voor niets langs te gaan eigenlijk. Dat vermeende vruchtwater lijkt echt wel vals alarm, want het is nu echt gewoon droog gebleven verder. Zal dus wel afscheiding zijn geweest. Het is alleen dat gerommel en zere gedoe in mijn buik/rug, wat me nog een beetje dwars zit. Manlief kan alleen maar grijnzen als ik zit te klagen... Hij denkt dat de baby morgen komt! Nou ja, we zien wel.. Ik probeer jullie nog even op de hoogte te houden. Ik ga nu weer op bed. Bleh. *einde ego* Fijne avond allemaal!
** Sarah heeft over de breedte van noordholland een groot kabouter opvangnet geplaatst GNA GNA GNA!! Die kaboutertjes zullen een fijn leven bij mij hebben Ik heb nog wat ruimte in mijn kippenhok, en genoeg klusjes voor ze** Gentle--- heb je vaker wat last van waterige afscheiding? Anders zou ik het toch niet echt vertrouwen hoor!! Maar je zal het zelf het beste weten (ik heb het neit gezien)
@ Gentle, doe maar lekker rustig aan meid. Ik zou ook niet direct bellen geloof ik. Als het wel vruchtwater was dat merk je dat vanzelf als je inderdaad echt weeen zou krijgen. En dan kun je altijd nog bellen. Lekker relaxen en even afwachten of er verder wat gebeurd, spannend hoor!
@Gentle en Daan wat houden jullie het spannend!! Daan wel melden als het echt weeen worden he?!??! En Gentle we lopen idd bijna gelijk. Nou hier ook weer gerommel. Heb de HELE DAG echt om de 10 min harde buiken maarja me lichaam houdt me wel vaker voor de gek. Wordt er alleen zo moe van... Was vanmiddag voor manicure, pedicure en massage geweest, erg lekker hoor!! Maar dacht toen dat het doorzette!! Nouja maar even afwachten!
ey meiden even een vraagje, als je gaat bevallen wie zijn der dan bij , alleen je partner, of vragen jullie ook je moeder of eventueel je schoonmoeder? ben benieuwd.