Weer nieuwe zwangere erbij, wat leuk! Welkom en gefeliciteerd! Ik las ergens over die visolie capsules, is dat echt nodig? Want ik slik nu etos zwanger zijn multi capsules en daar zit in principe alles in dacht ik,maarja dus geen visolie maar wel omega 3, of is dat hetzelfde :
Yihaa en dewi gefelciteerd en welkom ( en alle andere neiuwe zwangeren die ik vergeten ben.. sorry..)
@mama van youri Jammer jah zo laat ik heb gelijk de winkel gebeld van ik dan moet ik vrij hebben dus dat heb ik ook heerlijk.
He gefeli aan alle nieuwe testers. Ik ben het wel eens met misschien een lijst hier op het forum ook. Lijkt me voor Daan het gemakkelijkst om te doen, gewoon kopiëren plakken van die website toch? Die site is ook wel leuk met zo'n kalendertje voor iedereen z'n afspraken. Die visolie is trouwens wel goed voor je (sowieso wel), maar volgens mij is foliumzuur het enige wat echt bewezen is dat het helpt. En gewoon goed leven. Zoals het al lijkt, visolie zit dus ook in vis, maar omdat vis eten niet altijd voor iedereen even lekker/binnen te krijgen is, zijn die capsules dan extra. Van omega 3 weet ik niks.. Ik ga koken! Vissticks!
Ik heb makreel filet gekocht in zo'n blikje... Hoop dat het lekker is... Channes, oh lekker vrij gepakt die dag. Kon ik ook wel doen maarja kost me weer een vrije dag. Vriend kan dan ook al niet mee omdat hij geen dagen meer heeft dus net bood mijn schoonzus aan om mee te gaan wel fijn! Hopelijk is de echo dan wel uitwendig maar dat zal toch wel he.. Gentle, wat bedoel je met zo'n lijst op het forum ook? Zoiets als bij het Nod-forum?
Balen dat je vriend niet mee kan die van mij is ook nog niet zeker begint dan net met nieuw werk maar wel binnen hetzelfde bedrijf. Ik heb nog zoveel uren staan dus de appie moet me maar vrij geven we hebben net een nieuwe winkel geopend dus daarvoor heel veel gewerkt kan nu nog straks niet meer. Wij hebben rijst met kipsate gehad en sla nu een appel lekker
Owja jij was dat die ook bij Appie werkt he Wat doe je ook alweer? Vullen of kassa of iets anders? Ik hoop voor je dat je vriend meekan... Is toch fijner he
Waaah dames wat klessen jullie veel, tis niet meer bij te houden! Weer een paar nieuwe mama's erbij zag ik (en ook een paar van die ijverige vroegtesters net als ik ). Tsja, vette vis, ik ken het verhaal maar dat gaat hem hier toch echt niet worden, ook zonder misselijkheid krijg ik dat dus niet weg, bah smerig! Dan maar een iets dommer kind (heb zelf ook meer dan genoeg hersens zonder vis dus ach het kan wel wat lijden ) Het belangrijkste blijft voor mij toch dat foliumzuur, werk in de gehandicaptenzorg oa met mensen met Spina Bifida en als ik er iets aan kan doen om de kans te verkleinen dat mijn kind dat krijgt dan doe ik dat meteen. (niet dat ze geen zinvol leven kunnen leiden maar de medische problemen, de operaties, de evt. rolstoel, de soms ook geestelijke handicap, en de toch wel beperkte levensverwachting, dat wil ik mijn kind allemaal graag besparen) Maar ik wil dan weer geen prenatale screening, dit is een gewenst kind en het wordt niet ineens ongewenst als het iets mankeert. Ik zie wel hoe het loopt (en hoop op een blije, onbezorgde zwangerschap), we hebben gisteren voor m'n man een 'ik word papa' tshirt besteld, die gaat hij naar zijn werk aantrekken, es kijken hoe lang het duurt voor het kwartje daar valt En mijn doos positiekleding die ik op marktplaats gevonden had komt deze kant op met de post, whieee leuk zo'n hele doos vol spulletjes, vond ik ook al zo geweldig met de babyspulletjes die we een tijdje geleden kregen, geef mij een doos en ik ben blij (geloof dat ik een beetje teveel op m'n katten begin te lijken ) nu maar hopen dat het ook nog past allemaal. gut het kon weer niet in een korter berichtje, hoor wie het over veel klessen heeft
Ik sta bij de deli kaas brood erg leuk daar hoor ik deed eerst altijd kassa ben blij dat ik dat niet meer doe en jij wat doe jij? Ik werk ook maar 20 uur per week
Emmeken, hihi blij met een doos dat zijn mijn katten ook Nee maar is idd spannend zo'n doos vol kleren! Channes, ik werk 18uur per week. Heb eerst altijd kassa gedaan en na de bevalling ben ik in de winkel gaan vullen. Dit omdat ze daar alleen vaste uren voor mij hadden... Vind het wel best zwaar. Achter de deli lijkt mij ook wel leuk idd
Zo'n lijst bedoel ik eigenlijk dat je ook op het forum zelf af en toe kunt zien wie wanneer uitgerekend is, hoeveelste kindje, etc. Ik weet niet of ze dat ook op het NOD forum hebben (ben daar de laatste maanden niet meer geweest, aangezien je er helemaal gek van wordt om te wachten met zo'n forum). Mijn man belt net z'n vader. Hij helemaal stressen ('als ik het maar niet er uit floep'). Gelukkig viel het mee.
@mama van youri ik vind het geweldig daar tijd gaat zo snel he. Ik hoop dat me mannetje vrij is voor echo nr twee maar ga er wel vanuit hij heeft een hele leuke baas. @Gentle wie is er aan het stressen?
Weer lekker veel gepost vandaag! Nieuwe zwangeren welkom! Liefie, ik vind het ook knap van je hoor dat je het hier gewoon vertelt en wat goed dat je op zo'n manier zwanger bent geworden! Veel gelezen over eerste echo's en kloppende hartjes... Ik wil ook! Ga helaas maandag pas bellen naar de VK dus zal nog wel even moeten wachten.. Vanmorgen voelde ik me super maar na de middagpauze kreeg ik zo'n last van mijn onderrug. Steeds steken als ik me bewoog maar later trok het toch weer weg en nu nog maar een beetje last. Ook ben ik supermoe, voel me alsof ik wel een week kan slapen!
Sorry gentle ik lees nu je bericht pas goed De ouders weten het nog niet nogmaals sorry ben een beetje inde warre vandaag
jeetje wat beppen jullie zeg pfff channes nou fijn dat je ook een goeie echo had. nieuwe zwangeren welkom en gefeliciteerd ik heb ook bij appie gewerkt , maar dat is alweer even geleden. vakken villen is ook zwaar werk hoor, daar kijken sommigen mensen heel makkelijk tegenaan , maar lichamelijk is het zwaar. heb zelf grotendeels achter de kassa gezeten, wat ik overigens ook best zwaar werk vindt hoor, werkte toen wel fulltime.
Sow wat een hoop geschreven hier! Ben vandaag alweer 6 weken! Op naar de 7! Verhip, welkom hier, leuk! ik had je gevolgd bij de vruchtbaarheidsbehandelingen! Succes meis! Ik zelf slik van Etos Multi zwanger zijn. Daar zitten allerlei goede vitaminen in en foliumzuur. Die moet je 2 maal daags slikken. Hier zit ook de omega 3 en 6 in! Ik weet niet meer van wie die mooie echo was, maar hij was super om te zien! Liefs Nikkie
ik slik iets anders heb het bij de kruidvat gekocht zijn gele pilletjes van een merk voor mama en baby voor 15 voor 3 maanden en dat maar 1 keer per dag zijn best klein en die van de etos meot je 2 keer per dag nemen en zijn een stuk groter dus dat vond ik niks want vergeet savonds altijd die pilletjes in te nemen.
@Mamavanyouri, ik vind alle echo´s mooi...ik kan er niets uit opmaken maar ik ga ervan uit dat de experts alles hebben gezien en jullie frummel ´goedgekeurd´ is!? @Channes: gefeliciteerd met je echo! staat ie in je album? @IEDEREEN: Ons plan is compleet in duigen, haha, we zouden pas na de 1e echo op 9 januari onze ouders inlichten. Schoonouders zijn inmiddels al in de gloria...dus mijn ouders horen het met kerst (wonen verder weg) en mijn broer en man´s broer horen het dan ook. haha.. Voor de 9e kon ik geen vrij meer vragen maar moest ik ruilen met een collega, zij vroeg of het ´voor het goede´doel was, nou, ik kreeg een rode boei en tranen in mijn ogen, toen heeft ze de deur maar even dicht gedaan en hebben we samen een vreugdedans gedaan. Helaas stond ik aan het einde van de dienst met een close-collegatje in de kleedkamer en zij vertelde dat de vrouw van een collega heel pril tien dagen overtijd was en vervolgens keek ze mij aan en vroeg hoe het met mij ging...slik...zelfde verhaal... Heb de hele weg naar huis gehuild, kan niet meer zo goed met mijn gevoelens omgaan de laatste tijd... Wie herkend dit? Inmiddels zullen er wel weer 20 berichten bij zijn gekomen, pffft, fanatiek forum hier! x