Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Pluis, heerlijk he in de nieuwe auto rijden :D

Monique, heb je nog zoveel geld op je rekening dan :p hahaha.
    Nou, ik ben nu bij aan het laden dus vanavond gaat het beginnen ;) ik heb nu net mijn huisje schoon en alles klaar....

Liefie, fijn dat je betere zin hebt, krijg je van dat opruimen en schoonmaken he hihi.

Hmmm, nu verveel ik me...

2. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Bij mij was het met de 34 weken echo ook heel duidelijk te zien dat het een meid was.. maar soms ga ik toch weer twijfelen omdat je toch die verhalen hoort... Maar ja we zullen het zien als het eruit is... En knappe vent met roze kleertjes is toch ook niet zo erg hahahaha... Tegenwoordig kan alles toch?? ;) En een jongensnaam stond hier al eerder vast dan een meisjes naam dus dat is geen probleem hahaha..

@cjpt: Hahahaha ja het kan zijn dat ze al de konijntjes na doet... even achter het oortje krabben met de grote teen... Ik denk dat je gek staat te kijken als ze dat na de bevalling ineens zou doen hahaha.. Ik zie het al voor me ;)

3. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Ik denk dat ik weet wat je bedoeld, ik legde het uit als een "toeval", zo schokkerig voelde het en dat heb ik meer dan eens gevoeld... Of als je iets vies drinkt en even heel erg bibbert omdat je zo gruwelt, mss was dat het wel, vies vruchtwater :$
    Geen idee wat het kan zijn, zal wel goed zijn dacht ik zo...

Sluitlakens lees ik vanalles over maar met een KS, is dat dan juist prettig of juist niet denken jullie?

Jongens ipv meisjes en omgekeerd is natuurlijk iets dat minder snel gebeurd als ze een jongen hebben gezien, die zijn toch vaak wat duidelijker ;) dus de mensen die weten dat ze een zoon krijgen hebben denk ik een iets kleinere kans dat die veronderstelling onjuist blijkt te zijn maar don't worry, hoe vaak gebeurd het nou? ;)

@ mumtobe21, have fun op vakantie en neem die hollander in je buik mee naar huis weer he? Niet daar bevallen :p

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Mumtobe, een heeeeeeele fijne vakantie gewenst!! En voor jou met mooi weer hopelijk.
    Kom maar lekker uitgerust terug! Dikke kus.

(hihi hier staan allemaal kindjes naar onze 'landingsbaan' te kijken en te wijzen :) )

5. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    @mumtobe: een hele fijne vakantie... en geniet er lekker van...

6. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ DesireeK, haha ja ik zie dat achter de oren krabben ook helemaal voor me. Alleen bedacht ik me net dat ik het meestal voornamelijk voel op de plek waar haar kontje zit hihi. Dat is dan toch weer niet zo elegant voor een klein dametje ;o)

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Jeuk aan de billen, heb ik ook wel eens haha...

8. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hahaha:p

Ik verheug me op volgende week (vanaf 3 aug) dan heeft mijn mannetje lekker vakantie...
    Hopelijk ben ik dan al bevallen...

9. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Mijn meisje doet zoiets niet :p

MvY, lekker hoor als je samen vrij bent! Ik ben nu ook elke avond blij als mijn vriendje weer thuis komt. Toch een stuk gezelliger!
    Die van mij is ook ZO aan vakantie toe... helaas moetie echt nog even wachten tot ik bevallen ben :D

10. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Hahahaha nee dat moeten we ook weer niet hebben :D

11. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Oh yes! Ik zie dat mijn salaris is gestort! Geven jullie nu ook zoveel geld uit? Merk dat ik nu ik verlof heb toch veel vaker "even" de stad in ga en kom nooit met lege handen thuis. Kost me klauwen vol met geld dat vrij zijn haha.
    Ik heb ook op het internet een site gevonden waar ze GEWELDIGE speelgoedkisten verkopen. Die kun je echt prachtig laten beschilderen met bijv de print van je geboortekaartje of behangprint ofzo. Maar wel een beetje duur... ik zit nog steeds te twijfelen...

12. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    hey meiden!

Nog geen kleintjes geboren vannacht! Ik had eigenlijk verwacht dat er bij Gentle wel wat zou gaan gebeuren ;) maar ik hoop dat je het nog een beetje volhoud Gentle en anders misschien toch maar even de vk bellen!

Volgens mij heeft iedereen vannacht eindelijk weer eens een behoorlijke nacht gehad incl. ikzelf. Heb het in mn hoofd nu ook wel een plekje kunnen geven dat ze volgende week al komt :p vanmorgen nog even naar het ziekenhuis gegaan voor ctg (was verder helemaal goed) en toen ik naar buiten liep dacht ik nog de volgende keer lopen we met ons meissie naar buiten :$

Ik heb ook af en toe van die gekke trilling in mn buik en vroeg me ook af wat het kon zijn! Moet er altijd wel om lachen :D het lijkt nu ook wel of ik nu nog even extra geniet van de bewegingen in mn buik omdat ik weet dat het niet zo lang meer zal duren. Hebben jullie dat ook in de laatste dagen/weken? Ik zal het ook wel erg missen hoor want vind het echt een heerlijk gevoel!

Nou ik ga de proefdruk van ons geboortekaartje ophalen! Ben benieuwd!

Liefs

13. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    @Ollebolleke: gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!

@Fon: fijn dat bij jou ook alles goed gaat! En klinkt leuk zo aan het schilderen!

@Liefie: kan me dat gevoel helemaal voorstellen van geen voortekenen hebben. Had bij Nienke ook niet echt heel veel tekenen en dan ga je alleen maar denken dat het nooit gaat gebeuren, maar geloof me, het begint echt wel eens!

@Monique en Petra: leuk hoor dat jullie meiden morgen jarig zijn!

@Gentle: dikke knuffel voor je!

@MvY: zo enthousiast aan de schoonmaak hoor! En hmm lekker die soesjes, en de chocolade dan natuurlijk

@Monique: heb je bevallingsverhaal ook gelezen, wat een humor hou jij er tussen zeg! Maar dat 'in staking' gaan had ik ook enigszins omdat de vk zei dat ik mocht persen maar ik daar helemaal geen gevoel bij had.

Over bellen: vorige keer hebben wij wel 's ochtends naar de ouders gebeld dat 'we' al bezig waren en ergens in de loop van de dag de kleine er zou zijn. Maar eerst hadden we ook het plan om alleen te bellen als de kleine er was. Nu zitten we natuurlijk een beetje lastiger omdat er al een lief meisje rondloopt en ws bellen we mijn moeder als het begint zodat zij alle tijd voor Nienke heeft, hangt er ook vanaf, mocht alles 's nachts beginnen dan laten we haar lekker slapen. Ik blijf het zo lastig vinden dat je niet van tevoren kan plannen hoe zoiets loopt, daar maak ik mij echt nog het drukste om momenteel

@MumtoBe: fijne vakantie en hou de buikbewoner nog even bij je!

Zo ook weer helemaal bijgelezen. Hier afgelopen nacht echt een slechte nacht gehad. Werd om 3 uur echt wakker met vrij heftige (voor)weeën, wist meteen weer hoe weeën ook al weer voelen en dacht echt dat het zomaar zou beginnen. Gelukkig ging het na een uurtje weer weg en ben ik weer in slaap gevallen maar was toch wel even schrikken. Ik heb steeds geroepen dat de kleine pas na de 37 weken mag komen (dan kan het allemaal gewoon thuis hoop ik) en dan zo'n nacht. Gelukkig mag ik verder niet klagen over slapen want de meeste nachten hoef ik geeneens te plassen. Maar nadat ik Nienke vanmorgen weg had gebracht toch maar lekker terug gegaan en pas om 11.30 weer wakker geworden. Nu even alles weer bijgelezen en dan ga ik nog even boofschappen doen en kijken of de kapper nog een plekje heeft.

Ohja voor wie het leuk vind: zo ziet onze babykamer eruit: de babykamer Hetzelfde nog als bij Nienke maar we hebben besloten niet te gaan veranderen omdat we als het goed gaat binnen een half jaar gaan verhuizen!

14. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Sanell wat een onwijs leuk kamertje :D ben gek op al die kleurtjes!!

15. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    mumtobe--- Hele fijne vakantie toegewenst!! Geniet er lekker van en dan vol energie weer terug naar huis!!

16. Zo net terug van baby-apk en kast en bedverhogers en po halen.
    Baby-apk was wel goed, alleen ligt de kleine nog niet ingedaald, nu moet ik volgende week weer naar de gyn die gaan dan echo maken om te kijken of er een reden is waarom de kleine niet in het diepe gat wil duiken! En ze maken dan meteen ook een groei-echo, omdat ik hier naar vroeg, omdat ik 2 maanden terug 2 groei-echo`s heb gehad omdat mijn suiker te hoog was, dus ben wel weer gerustgesteld.
    Zo na mijn ego ga ik nu weer ff op jullie reageren!

Noa: honden zijn inderdaad maffe beesten, maar dat houdt je dag wel weer leuk!

Honden en bevalling: hmm heb ik eigenlijk nog niet echt over nagedacht, ga maar eens ff kijken wie ik daarvoor kan gaan charteren!

Ladyjenn: wat houdt kraamkoorts precies in dan? Wel fijn dat je zo`n band hebt met je moeder.

Pluis: ik krijg ook de kabouters van mvy ff te leen, want die van mij heb ik vorig jaar ontslagen, omdat ze nooit deden wat ik vroeg! Maar bij jou doen ze dus ook al niet wat ze moeten doen! Vervelend!

Daan: wil jij ze ook al, NEE ik eerst en als je ook kabouters wilt moet je maar ff met mvy gaan praten!

Anna: volgens die site, zit ik kwa gewicht nu in maand 5 dus ben ik wel blij mee!

Laten weten of je begonnen bent of niet: wij laten het pas aan iedereen weten als het er is, ik heb geen zin in gebel ofzo en wil zelf graag van het eerste uurtje genieten.

Sarah: bah wat een rot nieuws zeg, ik zou helemaal gek worden als ratten mijn kindje op zouden eten bah, krijg er helemaal kippenvel van!

Pluis: daar heb ik ook last van, maar dat is bij mij geen nasleep van een eetstoornis hoor, ik heb daar gewoon wat mee, ik ben opzich ook niet heel erg preuts, maar vind dat gewoon mijn dingen en ook tegen over vriendlief, ben ik wat terug houdend.
    Ach ik zie dan wel hoe en wat.

Gentle: ik had jou eigenlijk toch echt met ander nieuws verwacht hoor! Wel nog steeds een beetje spannend dus bij jou, ik duimen dat je of het weekend in gaat als ouder van een mooi kindje of met een heerlijk rustig gevoel!

Mumtobe: veel plezier en geniet nog maar even van het samen zijn! Ene niet stiekum bevallen he daar in duitsland?!!

Vriendlief en ik zijn druk bezig een kledingkast voor onze kamer in elkaar te zetten en moeten straks ook nog spullen voor mijn vader naar beneden slepen, gat wat een drukke dag heb eigenlijk helemaal geen zin om de spullen voor mijn vader te doen, maar jah je moet soms wat overhebben voor familie:x Hmm ga nu ff lekker een broodje eten en dan weer verder met de kast en de rest van de spullen naar beneden halen!

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mvy ow je landingsbaan trekt dus vele bezoekers hihi nu maar tijd worden dat er ook daad werkelijk wat in beland.hihi

@pluis ow de auto rijdt dus lekker en ga maar lekker dutje doen hoor.

@lieffie ja erg is dat he die kruidekast/la elke keer weer een bende ruim hem hier ook regelmatig op maar soms denk ik wel is waar doe ik het voor, maar je humeur is dus aardig opgeknapt.

@ollkebollke ow de apk was dus goed, nou maar hopen dat je kleintje in gaat dalen maar ook wel fijn dat je nog even een echo krijgt zodat ze zeker weten waar door het eventueel zou kunnen dat hij niet wil.

@mumtobe fijne vakantie

18. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    @gentle, vervelend dat het niet echt doorzet, zou toch ff bellen met de vlk.

gewicht, ik ben er nu 2 kilo overheen...nouja was vorige keer ook en ik ben ook weer in mijn oude model gekomen.;)

@mvy, lik ze! jammie:p.....inderdaad de chocolade is niet direct hard.

Bij de bevalling alleen mijn man en vlk.

Jongen/meisje, mijn vriendin had het, bij de echo zagen ze duidelijk een meisje...maar bij de volgende echo was het een jongen..hihi..en het was ook echt een jongen!:D

@pluis, jaa ik wil ook snel een nieuwe auto, ben jaloers op jou!

@mumtobe, fijne vakantie, geniet ervan.

@sanell, wat een gezellige kamertje!:)

blehhh...ben zo brak, kom net pas mijn bed uit en ben nog niet uitgerust. ga ook niks meer doen behalve de boodschappen. oja en de po halen. ik heb ook een raar gevoel in mijn zij, net of er iets verrekt is....:(

19. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Hoi meiden,

Ik lees iedere dag mee maar heb meestal geen puf om te reageren. Ben het zó zat!!!!
    5 weken geleden dachten we al dat ie zou komen, wat een schok met die weeënremmers en nu......istie er nog steeds niet. Iedere dag die vreselijke voorweeën. En ze worden ook echt iedere keer een stapje erger, dat maakt het zo frusti!!!!

Vanmorgen weer bij gyn geweest en heb gevraagd wanneer ze evt zouden inleiden. Sowieso niet voor de 39 weken en ik heb een ks gehad en dan zijn ze nog voorzichtiger.
    Hij dacht wel dat ik binnen een week zou bevallen....met toucheren had ik ruim 2 cm ontsluiting. Pffff hoop het zo dat het gauw begint!!

Meiden heel veel succes iedereen en een dikke knuffel!!!

20. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ degenen die de reiswieg als wieg gebruiken de eerste dagen:
    Ik heb hem net opgemaakt maar voor mijn gevoel is het echt niet goed zo. Ik heb de Bugaboo. Heb de Aerosleep eruit gehaald, toen het zeiltje aan de onderkant, dan het jersey hoeslakentje en dan laken en deken. Dus volgorde klopt dan volgens mij toch? Alleen ik vind het matrasje zo dun en het hoeslakentje krijg je er dan zo moeilijk strak omheen omdat het matras dun is. Doe ik nou wat verkeerd? Volgens de kraamzorg kan ik wel gewoon dit matrasje gebruiken...

Deel Deze Pagina