@goudappeltje hij staat nog niet in me album krijg me printer niet aangesloten daar moet het kaartje in morgen neem ik er de tijd ff voor dan plaats ik hem in me album. Je gevoelens dat herken ik niet miss komt het nog h
Rose, Daan is de topic opener, dus op pagina 1 vind je haar meteen Onderaan zie je de link staan naar de lijst Happyliesje, gefeliciteerd en welkom En waarom zouden belgen hier niet welkom zijn? Meestal super leuke mensen hoor Slagroomtoetje, gefeliciteerd en welkom Ik ging altijd wel keurig "gekapt en geknipt" naar de controles Goudappeltje, heb wel allerlei gevoelens van diepe dalen tot hoge pieken maar kan er tot nu toe nog goed mee omgaan Hoe voelt het nou je het verteld heb? Goed dat jullie het over pillen hebben, ga eerst mijn folium pakken
Hoi allemaal, Poeh poeh ik heb alles bijgelezen. Heeft wel een half uur geduurd! Proficiat nieuwe zwangeren! En leuk om te horen dat er veel goede echo's zijn geweest! Liefie ik vind het ook super dat je het durft te vertellen. Kun je de echo niet uitstellen tot het moment dat een uitwendige mogelijk is? Ik heb de 1e echo met 9 weken, ben benieuwd of het uitwendig kan, maar inwendig vind ik ook geen probleem. groetjes, Lieke
jooeeeeeeepieeeeee..... op de echo was een ieniminie wondertje te zien met een kloppend hartje! zo byzonder..... krijg 13 januari de volgende echo, ik kon kiezen 6 of 13 ze zei dat er op 13 januari weer meer te zien is..armpjes en beentjes, dus dat heb ik maar gekozen...ben zo blij Wat schijven jullie allemaal veel, kan het bijna niet bijlezen...
Hallo allemaal, Als het goed is word ik ook een augustus 2009 mama. Volgens mijn eigen berekening zou het 13 augustus worden maar wacht nog maar even de eerste echo af, weet het niet helemaal zeker! Groetjes Isolde
Ben er een beetje uitgeweest, wanneer doorgaans de eerste echo ook alweer? @ Monique bedankt, wanneer ben je uitgerekend? Groetjes
Hoi Mommies-to-be! Tjee, ook al zulke kwebbels hier! Ik schrijf ook (tenminste ik doe een poging om het bij te houden) bij de augustus mama's 2008, en dat is al een hele klus. Ik kom hier af en toe wel een keer binnenpiepen hoor! Meiden met een positieve test: GEFELICITEERD! Meiden met een mooie echo: wat bijzonder hè! Onbeschrijflijk gevoel wat er dan door je heen gaat! Ik was in tranen bij Melanie! Het was dan ook al 2 keer misgegaan, dus ook een gevoel van ongeloof eerst hoor! Kon ook niet stoppen met kijken naar het kleine wurmpje! ff een tip: Niet de echo LAMINEREN! Dan word de echo helemaal zwart! Ik heb dat dus ook gehad en daar word je echt niet blij van! Gelukkig mocht ik toen nog een keer komen, omdat ze zo met mij te doen had.... Kijk maar is in mijn album, wanneer je nieuwsgierig bent naar mijn echo-foto's van Melanie! Misschien een leuk idee: Ik heb een foto-album gemaakt van mijn zwangerschap, zo ontzettend leuk om dat weer terug te zien. Van eerste test, buikfoto's, babykamer foto's (gewoon alle foto's van de voorbereiding op ons hummeltje) tot de laatste foto van ons samen, nog gewoon als Daniël en Vera... Fijne avond allemaal! Liefs Vera
Jingi: Van harte gefeliciteerd met je mooie echo. Alle nieuwe dames van harte welkom. Over de capsules. Ik heb het mijn huisarts gevraagd toen ik er toch was en hij gaf aan dat gezond eten en extra foliumzuur voldoende was. Nu lukt het me niet om 2 x per week de juiste vis te eten (vind vis wel lakker) dus heb ik capsules met foliumzuur en visolie, ofwel omega 3 en 6. Verder zijn wij vanavond wezen kijken naar een babykamertje via Marktplaats. Ik was aan het rondkijken voor de leuk om marktplaats en vond het heel erg mooi en mijn man toen ik het liet zien ook. (we zijn het wat dat betreft meestal niet eens). En we hebben het gekocht! Mijn man was helemaal blij. Echt heel leuk. Ik weet dat het nog heel vroeg is enzo, maar was ook bang dat het anders weg zou zijn. Dit was echt helemaal wat wij mooi vinden en zelf ook gekocht zouden hebben in de winkel. We gaan het over een paar weken ophalen. Nu begint het wel heel echt te worden hoor.
meiden ik heb net twee topics bij gelezen dus ga deze niet ook nog bijlezen sorry...ze schrijven overal 10 pagina' s vol zeg zijn er geen mensen die gewoon moeten werken ofzo heb ik nog iets gemist? net belde ze van MvM. ze komen maandagavond langs... ben benieuwd...
@ Bos: ik zit nu dus hier maar wat een gedoe idd. Maar zit hier wel lekker en hoop hier nog heeel lang te blijven!
@Sweepy, so he jij laat er geen gras over groeien Maar als jullie het idd samen mooi vinden wat een uitzondering is, snap ik het wel @Bos, ik ben vrouw en kan 2 dingen tegelijk he Forummen en werken
Hey Dames, Vraagje, ben nieuw hier en weet nog niet helemaal hoe het werkt! Is het nu de bedoeling dat ik me her en der in een al bestaande discussie stort om een beetje kennis met iedereen te maken of hoe gaat dat doorgaans in zijn werk? Heb nog nooit geforummd ) Anders blijf ik gewoon eeuwig hier rond hangen tot vervelens toe....hihi Groetjes Isolde
Gewoon lekker je er in storten Dus meelezen en reageren op iets of iemand als je wil. En heb je vragen of onzekerheden of gewoon iets leuks te vertellen, lekker neerzetten hier
Oke gaan we doen, dan duik ik nu maar eens mijn mandje in! Jullie zien me morgen wel weer verschijnen!
Echt een hele taak is het om elke dag de boel hier een beetje bij te houden. Ik word echt heel blij van al die goede berichten van de echo's. Ik merk ook dat iedereen er steeds meer in durft te geloven, we hebben het steeds minder over angsten naar aanleiding van de pijntjes. Ik denk dat dat komt omdat voor een aantal al het eerste echomoment aanbreekt. Ik ben zelf echt helemaal bekaf van een middagje de stad in en een hapje eten. Poeh en morgen weer werken. En vrijdag om half 10 de echo, ik vind het zooooo spannend. lekker slapen iedereen, Nicole
Kom net terug van paardrijden en ben echt gesloopt! Kan me niet herinneren dat ik van de eerste al zo vroeg (in de zwangerschap) moe was! Zijn er nog andere dames die paardrijden of een andere sport beoefenen en hoe kijken jullie daar tegenaan in combi met de zwangerschap? Alvast weltrusten!