Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Een hele goedemorgen!!!

Conijn, proficiat met je zoon. Hoop alles goed met jullie!

Hier eindelijk verlof :D:D:D
    Officieel gaat het donderdag pas in, maar het is nu eenmaal hier in het zuiden ook vakantie :p. Moet volgende week nog wel een aantal keren naar school om wat dingetjes af te ronden, maar het mag gelukkig allemaal in een wat meer ontspannen tempo... Zal mn puberkanjers wel gaan missen trouwens. Ze hadden me gisteren enorm verwend!

Ppa, wat fijn dat het zo goed gaat met jou en je dochter. Lekker van de kraamtijd genieten dan! Geef je borstvoeding? En zo ja, gaat dat goed?

Daan, ik lust wel een croissantje :) met een vers sapje...
    En proficiat met je 39 weken. WOW!

Ginny en Hanna, complimenten voor het up-to-date houden van de lijst. Het ziet er altijd netjes en overzichtelijk uit!

Allemaal een heel fijne dag gewenst,

* Elke, die erover twijfelt of ze zometeen haar eerste babywasje gaat draaien*

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Pakt croissantje met versgeperste jus voor Elke.
    Lekker op de bank, beentjes omhoog.

Feli met je verlof meid. Tenminste ik vind ook dat je verlof hebt hoor. Nog even opruimen en dan ben je er klaar voor.
    En dus mag je lekker een baby wasje gaan draaien hoor, dat is een mooie officiele start. :) Dus niet twijfelen.

3. MvLisa

MvLisa Niet meer actief

Conijn, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Geniet van deze bijzondere tijd.

PPa fijn om te horen dat het zo goed gaat met kleine Quirine en natuurlijk ook met jou.

Daan hoe gaat het op dit moment met jou? Heb je nog 'klachten'?

Elke geniet maar lekker van je verlof!

Gentle hoe staat het ervoor? Zijn er nog ontwikkelingen gaande?

Alle dames die vandaag 39 weken zijn, gefeliciteerd!! Ik mag mij morgen bij jullie aansluiten...:)

Man, man ik word per dag nieuwsgieriger naar ons wondertje en de tijd die er na komt. Dus kom maar snel kleintje....

Simmer

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Simmer, jij dan ook alvast gefeliciteerd meid. Klinkt stoer he, 39 weken.

Nee, alles weer rustig hier. Gisteravond nog wel wat rugklachten, maar dat mocht geen naam hebben.
    Vandaag wachten we het gewoon weer af hihi. Vind het op zich wel lekker want mijn schoonouders en mijn moeder komen hier gezellig op visite en er staat nog wel wat actiefs op het programma.

Maar wat je zegt. Die nieuwsgierigheid. Dat is mijn zwaarste laatste 'loodje'. :)

5. MvLisa

MvLisa Niet meer actief

Ik las idd dat er meerdere personen gisteren wat rugproblemen hadden. Ik had daar gisteren ook last van en dan in de onderrug. Ben toen maar weer gaan liggen en daarna was het ook deels over.

6. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    goedemorgen meiden!!
    Net weer even bijgelezen...

39 weken.... Gefeliciteerd!!

hier vraagt mijn vriend iedere ochtend bij het ontbijt: En, gaan we vandaag een baby krijgen?? Maar de afgelopen 3 dagen heeft hij daar een duidelijke nee als antwoord op gekregen.
    Ik heb ineens totaal nergens meer last van! Lopen gaat ineens weer wat beter, slapen ook, haast geen krampen of harde buiken meer. En ik heb ook niet het idee dat het snel zal komen. Terwijl het een week terug toch echt aan het rommelen was!
    Ik voel me nu alsof ik weer 34 weken ben! echt maf!
    Naja misschien begint het wel zonder aankondiging.....

ik ga vandaag weer stofzuigen (als ik dat doe ben ik de rest van de dag nergens meer :( ) en boodschappen halen.

zal er vanmiddag weer zijn denk ik

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Sarah, goedenmorgen.

Hier ook soms dat ik me op een dag heel goed voel. Heerlijk.
    Geniet er van. Anders misschien je mannetje even laten stofzuigen? Kan jij vandaag van langer genieten.

8. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Goeiemorgen allemaal!

Nouja, GOEIE morgen?? Pff hier de 1e discussie van de dag er al weer opzitten! Weet niet of jullie je nog kunnen herinneren dat ik 2 weken terug een ruzietje had met mijn vriend over verbouwen badkamer? Nouja, daarna ging het redelijk. Ik moest een lijstje maken met wat ik dan wel NU gedaan wilde hebben en hij begon vol goede moed met die dingen doen.
    Laatste dagen gebeurde er al niks meer en nu net verkondigde hij dat hij weer een nieuw project had bedacht. Hij gaat dit weekend de gang boven schilderen enzo?!!??!?!?! AAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH!!!

Ik moet dan echt tot 10.000 tellen om niet vréselijk uit mijn dak te gaan en nóg een keer rustig te vertellen dat ik dat geen goed plan vind. En hoe staat het met de klusjes op mijn gemaakte lijstje en blabla. Pfffff ik heb er gewoon de energie niet meer voor om hem keer op keer "toe te moeten spreken". Hij is toch geen kleuter ofzo?! Net ook maar geeindigd met: jahoor, je doet toch wel waar je zelf zin in hebt dus zoek het uit! En nu is hij dus naar de Gamma....

Bah lekker geslapen en kan nou al wel weer janken!

Waarom kan hij me nou niet gewoon helpen met het huis aan kant houden (want sinds een paar dagen ben ik niet meer zo mobiel als ik was) en rustig wachten op de beeb in een schoon en opgeruimd huis?!
    Of stel ik me onder invloed van mijn hormonen aan??

Sorry voor mijn egobericht weer!

9. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Zo ik had een heerlijk nachtje, moest er maar 1x uit voor n plasje..en voor de rest heel diep geslapen..is ook wel ns lekker!
    Heb helaas wel last van n verrekt bilspiertje het trekt door naar mn rug...grrr..rr

Conijn: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinsje!!

Liefie, Miekiepluis, Renate007, Daan78: Gefeliciteerd met jullie 39 weken..pffftt 't schiet op zeg...

PPA: Wat fijn te horen dat het zo lekker gaat met jou en Quirine!! Lekker genieten!!

Zo nu ff 'n ontbijtje maken voor het hele gezin:)

10. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Rianne80, oh leuk, dan heb ik straks én een draagdoek, én een hangmatje :)

Verhip, heftig zeg. Ik weet niet of ik zo'n beslissing had kunnen maken als ik hun schoenen zou staan. Ik ben erg gelukkig dat wij daar niet voor kwamen te staan. Moeilijk hoor...

Annie, ik had gisteren ook zo'n kwaad moment. Alles leuk en aardig, maar niemand had me ooit gezegd dat je al 3 weken van te voren die rotpijn hebt en er niets gebeurd!! En die websites over voorweeën kloppen ook niet. Ik kan ook niet praten soms tijdens zo'n zere buik, ze komen ook regelmatig, ze doen pijn en zijn langer dan een minuut, ze komen wel een paar uur lang... En vervolgens zijn ze ook gewoon weer weg grrr. Ik ben nog wel heel gezegend dat ze vaak aan het eind van de avond weg trekken. Ik lig dan overdag wel veel op bed, maar ik kan in ieder geval 's nachts slapen!

ppa, goed om te horen hoe het is met zo'n kleine krummel. Vervelend van al dat prikken, maar de uitslag is in ieder geval wel positief. Heb je al een foto ergens?

Gefeliciteerd met jullie 39 weken!! Och, wat komt augustus dan snel dichterbij. Ik zei steeds 'als onze uk maar in augustus geboren wordt, dan is het goed.' Ivm die onduidelijke datum van ons. En nu is het bijna zo ver!!

Hier nog steeds veel gerommel. 's Middags beginnen de harde buiken, die steeds langer worden en steeds een beetje meer zeer doen. Gisteren waren ze heel onregelmatig, maar eergisteren juist bijna op de seconde gelijk! Dan ga ik vaak tegen etenstijd maar onder de douche en dat helpt ongeveer een uurtje. Daarna begint het weer, en heb ik geen zin meer om te timen. Dan heb ik tot nu toe steeds later op de avond nog een paar echt pijnlijke "weeën", maar die zijn ver uit elkaar (wel een uur ofzo). Daarna ebt het in bed weg en kan ik gelukkig gewoon slapen.

Zo waren mijn afgelopen dagen ;) Ik ga dus nu vanmorgen maar even boodschappen doen en nog even met mijn waardebon naar de BabyWalz voor wat laatste dingetjes! Ik vond van mezelf dat ik dat wel verdient heb. Voor vanmiddag reken ik maar weer op de bank, dus dan ben ik vast hier wel weer even met mijn laptoppie.

Liefs

@ cjpt, vervelend zeg, dattie niet even wil luisteren... Is je badkamer inmiddels wel een beetje klaar dan?

11. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0

Heel herkenbaar hoor:x
    Ik heb het inmiddels maar ff losgelaten..grrrrr

12. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Gentle, nee tuurlijk is de badkamer niet af! Stel je voor dat je iets afmaakt! Is daar eigenlijk een naam voor? Voor mensen die niet in staat zijn iets af te maken? Je zou denken dat het een afwijking is ofzo... dan is er vast een naam voor!

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    CJPT, heel herkenbaar meid. Gisteren ook behoorlijke woordenwisseling gehad met manlief. Ik zou de boodschappen doen en hij zou dan een visje meenemen. Dus ik netjes mijn taak gedaan, maar meneer niet. Kon ik nog met haast naar de markt. En die was natuurlijk al weg. GRRRRRRR. Ik was zoooo boos op meneer! En dan wil ie 's avonds toch nog graag even winkelen. Kan hem maar niet aan het verstand peuteren dat mijn bekken dat niet meer aankunnen.

Met als gevolg uren lange harde buiken en krampen. Tot vannacht dacht ik echt dat ik zo zou kunnen beginnen met bevallen. Gelukkig is het nu minder, maar ik blijf af en toe harde buiken hebben. Hopelijk zakt het in de loop van de dag toch weer weg.

Zo, ik klaag hier nooit, maar nu heb ik zo'n brakke nacht gehad dat het me wel heel makkelijk afgaat haha.

Iedereen toch een fijn weekend, en ik ben benieuwd of er nog wat baby's zich laten zien. (al lees ik dat het bij iedereen rustig is?)

14. MvLisa

MvLisa Niet meer actief

15. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Mogge!

Hier ook getrakteerd door manlief op croissant met alles erop en eraan en verse jus. De boodschappen heeft ie gedaan, dus hij mag blijven.. haha

Buikpijn: ik heb sinds gister ook een pijn in mn bovenbuik. Meer het idee dat mn middenrif gescheurd is ofzo. Echt bij die boog van mn ribben zeg maar.

Rugpijn: gister nog wel last van en als ik te veel in een bepaalde houding zit, maar is nu weer ff gezakt.

Conijn en man, gefeliciteerd met jullie zoon! Ben benieuwd naar de naam!

Ik ga ff wat doen.
    Later!

16. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Goedemorgen!!

@Gentle, die pijn enzo wat jij omschrijft voel ik precies hetzelfde!! Nou meid, 1 troost, waarschijnlijk hebben we al 1 of 2 cm ontsluiting dus dat scheelt straks weer!!

Daan, Gentle, dames met verstand van weeen:
    Ik werd vannacht paar keer wakker van harde buik...Maar echt een hele lange harde (klinkt gek hahahaha). Het voelde echt als vreselijke menstruatiepijn en maakte ook echt me vriend wakkeer met au au au heb pijn!! Je zou toch zeggen dat dat weeen zijn??

Als het zo doorgaat moet ik dan niet eens de vk bellen?? Want het is toch niet normaal zoveel voorweeen en pijn?? Met 36 weken? of wel?

17. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    ppa: goed om te horen dat alles ok is! Geniet er maar lekker van!!!

conijn: proficiat met jullie zoon!!!

simmer: ik heb op Lysanne gestemd omdat Lisa erg populair is geweest de afgelopen jaren. Ik vind Lysanne een hele mooie naam, maar zou het zelf wel met een i ipv y schrijven, maar dat is persoonlijk...

annie en gentle: wat rot zeg dat het zo blijft rommelen bij jullie. Kan em voorstellen dat je dan wilt dat het ook doorzet...

18. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Oh en cjpt, wat een vervelend vent heb je ;)

Ik zou toch echt vragen of ie nou eerst de badkamer afmaakt hoor!! Grrrr!
    Komt niet door de hormonen dit hoor, ik zou hier ook niet blij van worden! Snap ook echt dat je het zat bent! Zou zo als ie thuis komt even vragen of hij nog van plan is de badkamer ooit af te maken?

19. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Ha meissies,

Nou, niks hoor... Had gisteravond goede hoop, maar ze zit er nog steeds in. En vandaag mag ze niet komen, want vriendinnetje is jarig...

mamadeluxe: Ik heb ook met handen gedaan, 1 hand van mij op mijn buik en 1 van hand van lief.. Mijn mama heeft de gipsafdruk gemaakt.

Hanna: Gezellig avondje gehad? Katan is leuk hè!

ollekebolleke: Heb net kabouters mailtje laten sturen naar familie in jouw deel van het land.. Zijn onderweg..Hihi!
    Je hebt gelijk hoor, lachen is gezond en mijn mama vertelde dat ik er wereld ben gekomen zo'n 8 uur nadat mama enorm de slappe lach heeft gehad.. Dus ik zeg, lachen met die handel!!
    Jummie, Mac! En je valt ons NIET lastig, als je iets kwijt wilt gewoon lekker doen!
    Niet uit je bedje gevallen??

Noa: even verder lezen of je nog meer klachten hebt... Want Jingi zegt inderdaad waar ik ook aan dacht...Hmmm, verder geen klachten. Ff in de gaten houden! Hoe is het nu?

Conijn: WAUW! GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!

Oké, nu wordt het echt tijd voor een meid hier!!

MvY: Hoe is het nu met je rug en buikpijn?
    Dat had ik dus gisteravond ook...

Verhip: Jeetje meid, wat een verhaal.. En wat lief dat ze wachten tot je niet meer alleen bent! Dikke knuf!

Daan/Liefie/ renate007: HOEI!! 39 WEKEN!!! Klinkt dat hè..

Ppa: Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met jullie! genieten meid!

Elke: Jeej, verlof! genieten meis!

CJPT: Hè meis, dat is geen fijn begin van je weekend zo! Ik vind persoonlijk dat je je niet aanstelt hoor! Hij mag misschien wel iets meer medeleven tonen, maar misschien is dit zijn manier om te laten zien dat hij heel graag wil helpen? Alleen niet echt de goede manier...En eerst die badkamer afmaken wil ook wel helpen.. gets, wat een stommie!

Simmer: I did!

gentle: Ik zou toch maar eens naar die verloskundige van jou gaan, het klinkt toch wel echt hoor...

Hier rommelt er niks meer, hooguit beetje kramperig gevoel in mijn onderbuik.. Een stemmetje in mijn achterhoofd zegt nu dat ze 1 augustus komt, op de uitgerekende datum...
    Vriendinnetje had nog wel een mooie theorie, ze zegt "Jij bent altijd zo op tijd en keurig gepland enzo, jouw baby komt dat dan ook. Kijk maar naar mij en mijn familie, wij zijn allemaal te laat geboren en dat komen we dus nu ook nog steeds..te laat!" Hihi!

Nou, ik weet niet of ik nog een keer inlogvandaag, voor het geval van niet, fijn weekendje meiden! Tot morgen!

Liefs, Pluis

20. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Ohohoh dames wat kletsen jullie toch veel! (maak ik mezelf nou nooit schuldig aan.... ;))

@Conijn: van harte met je zoon! Ben net als de rest super nieuwsgierig hoe hij heet en hoe alles verder is gegaan!

@Ppa: super om te horen dat alles goed gaat met jou en Quirine. Lekker genieten hoor!

Even kijken wat ik verder heb onthouden...

Jaaaa we zijn al 39 weken met een paar mensen. Knap van ons hé! Hier sinds een paar dagen 's ochtends wakker geworden met de woorden: 'hmm jammer, niks begonnen vannacht...' Vind het zo'n gek idee als ik 's avonds ga slapen dat het weleens de laatste normale dag kan zijn geweest!!

@Nita: hartstikke goed hoe je er nu over denkt qua ex. En niet meer van 'beleid' veranderen hoor! Hou je pootje stijf....!

@Simmer: ik heb op Lisa gestemd. Vind Lysanne persoonlijk een beetje tuttig. Succes met kiezen.....

@cjpt: oooh mannen ^$%@#!! Af en toe kun je ze wel wat he! Zullen we daar maar eens een naam voor verzinnen dan? Iets als een Neverfixer ofzo?!

@noa: is je vriend nog veilig thuis gekomen gisteren uit Nijmegen? Heeft ie spierpijn? :D Vind 't knap hoor!

@Marieke: leuk dat je ouders en vriend naar Parijs gaan! Wel jammer dat jij niet mee kunt, lijkt me een leuke happening. Dan maar op tv kijken he. Stel nou dat je bevalling begint, moeten ze wel snel naar huis racen... maar je kunt denk ik uit Parijs in 5 uurtjes thuis zijn, dus dat komt wel goed toch?!

Fijne zaterdag allemaal.
    Ik ga zo boodschappen doen en verder alleen maar relaxen vandaag!

Deel Deze Pagina