Hallo dames Ik wil me hier ook even komen aanmelden, ons babytje wordt +/- verwacht rond 7 augustus. ik lees graag met jullie de ervaringen mee. Zelf ben ik het zwanger zijn grondig beu, constant naar toilet moeten gaan, pijnlijke krampen (weeën???), harde buiken, om nog maar te zwijgen van het zuur dat ik constant heb. Het s' nachts slapen hoort er blijkbaar ook niet meer bij, kortom de baby mag nu wel komen. Voor wanneer zijn jullie uitgerekend en ervaren jullie het ook zo? Liefs Lentel
Gentle: lekker geshopt dus! Ow je weeen zijn dus `s ochtends minder als `s middags, dan is het inderdaad wel prettiger om nog wat te doen als het gaat! geniet maar lekker van je middag! Cjpt: nou meid waarom ga jij niet ff bevallen dan? Morgen ben je toch 37 weken, dus waarom niet? als je weeen 1 dag duren, dan kan je lekker thuis of ging je zo en zo naar het ziekenhuis? Pufliedje: mijn zus had tijdens de puf-club een riedeltje geleerd om te puffen wat het beter/minder erg zou maken, dit was op de maat puffen van: deze wee komt nooit meer terug, maar mijn zus had het in haar hoofd als deze wee gaat nooit meer weg! Best stom wat je kan denken als je aan het puffen bent! Lentel: welkom en ik persoonlijk ben het af en toe wel zat, maar heb tot nu toe op pijnlijke handen en voeten na geen klagen. Maar jij bent dan ook wel iets verder dan ik, ik ben de 24ste uitegerekend. wij hebben trouwens een lijst met de uitgerekende datums van iedereen en er staat ook bij wat het geslacht wordt als je dat weet en als je eventueel afspraken hebt kan deze ook door geven dan komen die ook op de lijst! Wil je er ook bij dan moet je Ginny of Hanna ff een pbtje sturen en dan kom je er ook bij en kan je ook meteen zien wanneer iedereen is uitgerekend! Vriendlief heeft het hier trouwens ineens weer op zijn heupen gekregen om gaten te gaan boren in ons 2 meter aquarium Jah oke dat zat wel in de planning, maar moet dat nu:x Nee er zit nog geen vis in het aquarium, maar ik vind het wel weer vervelend dat het juist nu moet! Ik heb wel andere dingen die ik had willen doen, maar jah he mannen. Verder heb ik onwijze last van maagzuur vandaag:x en niks helpt, ook erg vervelend dus EN mijn zere handen en voeten worden er ook al niet beter op, ik ga zo maar even mijn handen en voeten koelen in ons zwembad, kan ik er meteen wat troepjes uitvissen! Sorry voor mijn geklaag, ik kom later wel weer terug als ik geen maagzuur meer heb!
hey allemaal, @Lentel welkom! @mannen, wat is daar toch mee? ik lees hier over mannen die ineens ongepaste klusdingen gaan doen...vast hun manier om met de spanning van een naderende bevalling om te gaan. @Annie, zijn dat geen voorweeen weer? @Rianne, wat spannend, nog een paar dagen! lijkt me heel raar als je dat zo weet vantevoren! @Ppa, zet idd je verhaal maar neer met een waarschuwing, ik lees het wel als ik zelf bevallen ben @MvY, jij hebt al vaker bij lief! besteld toch? hoelang duurde het voor het binnen was? ik zit er echt op te wachten @all, hier nog steeds alles goed, net bijna flauwgevallen in het winkelcentrum maar gelukkig had mijn vriend me vast ik voel me ook prima op mijn bekken na, dat komt voorlopig niet meer goed geloof ik. wel wat krampen, harde buiken enzo, ook strak onderrug gevoel af en toe. maar niet echt pijnlijk allemaal dus ik heb er geen last van. en als morgen mijn vriend in parijs zit houdt ie idd zijn telefoon in de gaten, mocht er iets gebeuren is ie binnen 5-6 uurtjes thuis dus tijd zat
marieke--- flauwvallen?? hou je je bloeddruk in de gaten dan!!?!? ik ga zo 2 km lopen in het weiland.... Hoop dat ik het volhoudt! We hebben namelijk een boerderij en de koeien die helemaal achter staan moeten geteld worden. Als het niet gaat dan komt mijn vriend me halen als hij klaar is, dat kan wel een half uur duren haha. Zit ik daar straks tussen de koeien, in de regen, midden op een weiland weeen weg te puffen!!
ey meiden hier alles redelijk heb veel last van me buik, en eigen hart klachtten spelen op, ookal zeiden de artse dat het niet zou gebeuren. ik kom morgen weer als ik me beterde voel. iedeereen die een dikke knuffel kan gebruiken >>>>>>> dikke knuffel<<<<<< en meiden die bezig zijn succes!!!!
Ik ben door mijn rug gegaan!! Zoooooo pijnlijk! Ben verder hele dag op reep geweest, naar mams met bus en trein (had mijn zoontje meegenomen), naar een vriendin en nu ik thuis was, was ik lekker op de bank gaan hangen, maar nu kom ik bijna niet meer vooruit! Ik kan alleen nog maar krom lopen.. Hoop dat dat wel verdwenen is als ik aan de bak moet, want zo gaat het niks worden! Spannend zeg, voor degenen die de echte weeen al voelen! Dat kan dan echt niet lang meer duren! Ik ga hier even proberen terug op de bank te gaan liggen en hopen dat mijn zoontje zich een beetje rustig houdt...Heb mijn mannetje al gebeld of hij Mac mee kan nemen.
Hey meiden, Hier ben ik ook even snel....heb weinig te melden...nog geen enkel voorteken dat er iets zou kunnen gaan gebeuren. Zometeen gaan we op visite bij m'n neefje en z'n vriendin...ze wonen sinds kort samen, dus hun nieuwe huisje bekijken en dan blijven we gelijk eten. Wel neem ik m'n tas en maxicosi mee, want het is ruim een uur rijden...je kan alles maar bij je hebben Verder hoop ik dat met iedereen alles goed gaat en mocht het bij iemand door gaan zetten....heel veel succes! Tot laters!!!!
Goed in de gaten houden hoor, zelf voel je het het beste! En zorg dat je op tijd aan de bel trekt, want anders wordt het nog gevaarlijk voor jezelf ook. De artsen kunnen me wat!
Marieke: jee wat zal jij geschrokken zijn, gelukkig was je vriend erbij! Ik duim voor je dat er niks gaat gebeuren vanacht en morgen. Sarah: haha die koeien helpen je wel hoor. Maar waarom lopen je kan dan toch ook een tractor pakken? of mag je dat niet? Noa: vervelend als je hartklachten de kop op steken, doe je het wel rustig aan? En laat je mannetje maar eens lekker voor jou zorgen! Moontje: vervelend van je rug, hoop ook voor je dat het snel over is, puffen met een zere rug en buik en "blije doos" lijkt me ook geen pretje! Ginny: veel plezier bij je neefje en z`n vriendin en ik duim voor je dat er niks gebeurt vanavond! Zo het zwembad is weer redelijk schoon en de gaten in het aquarium zijn geboord, dus vanaf nu ga ik echt niks meer doen, nouja oke eten koken en dan niks meer!
hey meiden hier ben ik ook weer even rustig dagje gehad vandaag, wel veel last van pijn in de onderbuik vanaaf nog op visite bij kennissen, wel zin in voor de rest niet veel bijzonders te melden fijne avond allemaal liefs mik
@Gentle, welke puftechniek wil je gebruiken, ik heb er zelf wel heel veel aan gehad @Nita, bij Mirthe haar bevalling lag ik ook aan zo'n apparaat, was heerlijk, hubbie kon me waarschuwen en die zag ook wanneer de piek was geweest en vertelde dat ook tegen mij @Annie, volgens mij kunnen weeen idd ook gewoon weer stoppen als het voorwerk is (helaas) @Lentel, welkom bij de club! @Marieke, last van je bloeddruk of ben je bekend met flauwvallen?? @Sarah, hi hi moet je een koe vragen om mee te puffen Hier kan de verjaardag morgen beginnen!! Alles in huis, is me gelukkig best goed af gegaan het gesjouw Kom nu wel niet meer zo makkelijk uit de bank dus hoop dat er vanavond iets leuks op tv is, blijf ik hier mooi zitten. Krijg toch ook kriebels nu, want heb altijd gezegd als ik Mirthe haar verjaardag maar haal en daarna maakt het me niet meer uit (denk zelf nog steeds dat ik over de datum ga) Maar dat is dus al gewoon vanaf morgenavond ofzo,pfffff
moontje--- Vervelend dat je door je rug gegaan bent, hopelijk voel je je snel beter!! noa--- doe je rustig aan??? ollekebolleke--- de weilanden waar ik doorheen moet daar staan ook koeien en verschillende schrikdraadjes. Ik zou wel met de tracktor kunnen gaan,maar dan ben ik nog veel langer bezig. Maar ik heb het weer overleeft!! Ging vrij goed, nu alleen wel last, maar had verwacht dat het moeizamer zou gaan. Lekker dat jouw klusjes van vandaag ook afzijn!! kookse straks en fijne avond!! En natuurlijk de rest van de meiden ook een fijne avond!! he ik zie dat conijn nu aan het lezen is... hopelijk weten we straks hoe het wondertje heet...
marktplaats heeft er een aantal staan en deze site vond ik toen ik zelf even ging kijken.... Schommelstoel - Alle prijzen en producten vergelijken - meningen, foto's, productkenmerken...
@moontje ow door je rug gegaan best vervelend he? en de doktoren had vorige keer met de onderzoeken gezegt je zal der geen last van krijgen, maar wel dus. moet rustiger aan gaan doen, en dan denken ze dat het wel beter gaat. @ollekebollke ja hij zorgt ook wel voor me hoor, alleen heeft hij zelf hele open voeten dus is ook niet echt optimaal mar we komen der wel hoor. en anders maar in etappes. @sarah ja doe rustig aan. als ik te veel doe wordt ik al licht in em hoofd enzo. dus vandaar gister dat gevoel onder me borst. @ginny veel plezier, en eetsmakelijk!!!
hoi hoi, Helemaal vergeten Conijn te feliciteren... Conijn gefeliciteerd met je zoontje!! Moontje dat klinkt heel pijnlijk! wat heb je gedaan dan?? @Monique, geen van beiden, mijn bloeddruk is prima en ik val eigenlijk nooit flauw. volgens mij kan het gewoon gebeuren tijdens je zwangerschap toch? @Noa doe rustig aan he meid!
Mijn buikje vandaag: http://94.100.113.173/661200001-661250000/661236501-661236600/661236595_5_noDN.jpeg