Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

mooi Nita! echt geen streepje te zien en je buik is heel mooi rond vind ik!

2. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Welkom Lentel, zo op de valreep nog even een nieuwe augustus mama erbij ;) Lees lekker mee en ergens zwerft een lijst met al onze afspraken en uitgerekende data en al geboren baby's!

Marieke1983, dat je dat aandurft en je vriend, naar Parijs, natuurlijk gaat bevallen niet over één nacht ijs (so to speak) maar het is toch best een end om terug te moeten als je weeen gaat krijgen... Ik hoop voor jullie dat beebje gewoon even wacht tot hij thuis is dus :)

Sarah1987, jullie hebben een boerderij? Echt? Ben helemaal niet jaloers op dat soort dingen hoor... Wel dus!

Nita82, mooie foto van je buik, kan zo op een kaartje ;)

3. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Thanks! :) Ben ook zo blij dat ik geen streepjes heb gekregen maar nog niet te vroeg juichen want het kan nog steeds..

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Rianne dat is ook wel hoor, maar de kans dat ik precies morgen beval is natuurlijk klein, en bovendien weet ik hoe gaaf het is om er morgen te zijn en dat gun ik hem enorm.

maar goed, er bestaat een heel kleine kans dat hij het mist, dat klopt.

5. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    #15885 lieke1979, 25 jul 2009
    Laatst bewerkt: 25 jul 2009
    @ marieke: bedankt voor de link! Ik snap je redenatie mbt Parijs helemaal. De kans dat het net op die dag gaat gebeuren is niet zo groot. Toch knap dat je hem dat gunt!

@nita: mooie buik zeg!!!

Ik heb ook een nieuwe BUIKFOTO geplaatst voor de geintereseerden.

@ gentle: jij vroeg laatst hoe een bed op klossen eruit zag. de handdoeken om de klossen zijn ter bescherming van mijn voeten als ik 's nachts eruit moet....

6. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    @verhip, wat een naar verhaal van de buren. kans zit er altijd in natuurlijk, maar je zal er maar mee geconfronteerd worden. moeilijke beslissing.

@ppa, fijn dat het goed gaat, en kom maar op hoor met je bevallingsverhaal, dat is toch bij iedereen anders..;)

@moontje, ow..vervelend je rug, hoop dat het snel over is.

@Noa, rustig aan he met je hartklachten.

Vandaag niet veel meegemaakt wel last van hardebuiken gehad en vreselijke druk down under...pffff...

7. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Marieke, het kan misschien best door de zwangerschap komen maar of je het dan gewoon mag noemen???
    Maar als je je verder goed voelt en niets aan het handje is zou ik het gewoon bij VK op tafel leggen volgende keer

@Nita, mooi buikie!

@Lieke, ook al zo'n wow buikie

8. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    He meiden,

kom net uit mijn bed gerold zeg. Gaaaaaaaaaaaap. Vermoeiende dag gehad. Visite van schoonouders, moeder en broer. Naar een rommelmarkt geweest.
    Wordt dus geen latertje vandaag.

Hier alles verder goed.

Kussssssssss

9. Sarah: fijn dat je je tochje door de weilanden overleeft heb! En zijn de koeien wel lief geweest, bleven ze stil staan tijdens het tellen??
    Jij ook een fijne avond he!

Noa: samen kom je altijd verder dan alleen.:p

Marieke: ik heb het 2 weken terug gehad, maar ik had toen nog niet gegeten voordat ik de hond uit ging laten, dus wie weet had jij ook net ff te weinig gegeten of juist te veel. maar tijdens de zwangerschap flauwvallen komt inderdaad wel vaker voor, dus wie weet "gewoon'' ff een dipje!

Nita: Mooi buikje, ben jaloers ik heb wel een tijgervelletje rond mijn navel!:$

Daan: heb je wel lekker genoten van je slaapje?

Zo ben vanavond toch nog drukker geweest dan de bedoelling was, heb net ff een kwarktaart gemaakt, had er zo`n zin in!!
    En daarna nog een fruitshake en heb de vaatwasser in en uit geruimd, onee anders om, maar jullie snappen me wel!
    En nu zit ik lekker op de bank, naast vriendlief die zit te xboxen, maar schrikt zich elke keer helemaal het apezuur! Hij is blijkbaar een erg spannend spel aan het spelen en zit iedere keer als hij schrikt nog net niet achter de bank, best grappig om te zien!:D Hij is ondanks zijn nukken soms toch eigenlijk best wel lief!:D

Verder niks nieuws te melden, alleen dat ik nu even geen maagzuur heb, heerlijk!

Kussie van hiero

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden ,

HIer alles goed, een beetje een duffe dag. Gisteravond lagen we pas om 1 uur in bed en dat ben ik niet meer zo gewend de laatste tijd. Het Catannen was erg gezellig en spannend :) Mijn zus heeft gewonnen, vlak voor mijn nues hahahhaha

ppa, leuk om je berichtje te lezen over je dochtertje en hoe het nu met jullie gaat!

elke, fijn dat je verlof hebt nu :D

klusjes in huis, mijn man moet ook nog een aantal dingen doen, maar ik ga me er niet druk om maken. Het komt vanzelf wel (of niet) hahahah en dan lopen we vanzelf tegen de dingen aan Bijv. geen kinderwagen. Toch lastig he :D
    Vandaag heeft ie de tegels uit de keuken gesloopt. Lekker hoor daar komen mooie witte voor in de plaats.

Lentel, welkom hier.
    Ik ben het ook weleens een beetje zat hoor die dikke buik in de weg en ook nog eens last van mijn heup.
    Maar ja, als hekkensluiter, uitgerekend op 8 augustus,mag ik nog wel even!

Moontje, wat vervelend zeg dat je door je rug bent gegaan. Hopelijk is het maar van korte duur!

NIta, prachtige foto van je buik zeg!

Ik hbe vandaag de bekkenband binnen gekregen en volgens mij helpt ie wel wat :D Kijk daar word ik heeeeeeeeeeeel blij van!

Fijne avond allemaal!

Groetjes, Hanna

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Ollekebolleke, Mmmmmmmmmmmmmmm lekker kwarktaart :D

12. Hanna: ik snap het ff niet meer, je bent hekkesluiter zeg je zelf en volgens je banner nog 34 dagen te gaan, maar je zegt dat je op 8 aug uitgerekend bent???? Wordt ik nu gek of snap ik het gewoon niet?

Of ben je de 2 vergeten ervoor te zetten, aangezien ik nu nog 30 dagen moet en de 24ste uitgerekend ben. Hmm denk denk denk, mijn hersenen kraken, nouja blubberen, maar volgen het ff niet meer!

13. Hanna: ow je mag wel een stukkie komen halen hoor!

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahaha, ollekebolleke, ben inderdaad de 2 ervoor vergeten hahahahah!! Je snappertje staat nog goed hoor :D
    Wij schelen dan ook niet zoveel qua uitgerekende datum!

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmmm, Noord-Holland Noord da's wel wat ver denk ik . Eeen uurtje of 2 rijden ;)

16. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Hanna, wat fijn dat de bekkenband lijkt te helpen!

@Ollekebolleke, ik heb ook nog wel een plekkie voor een kwarktaartje:)

17. Hanna: tis net wat je voor een stukje kwarktaart over hebt!

Monique: jij mag ook wel een stukkie komen halen hoor.

Ik wou het eerst wel gooien, maar vond ik eigenlijk toch wel zonde van de moeite!

18. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Haha, ik dacht ook al, 8 augustus is niet echt hekkensluiterig ;)

Bedankt trouwens (weet niet meer wie) voor die foto van die klossen. Het ziet er wel grappig uit, van die hoge pootjes!

Sarah, ik vertelde mijn man dat jouw vriend geen weeën-opwek-sex wilde. Eerste wattie zegt: heeft ze geen leuke buurman dan?? ;) Echt mannen!

Ollekebolleke, dat klinkt als een leuke actieve avond! Is heel goed voor zwangere vrouwen geloof ik.

Manlief vroeg wat ik had gedaan vandaag. Ik vertellen over de boodschappen en de babywalz. Dan komt er ook meteen 'en wat nog meer?' achteraan... Zucht!! Niks natuurlijk. Ben helemaal bek af na zo'n uitje. Hij wilde ook al op ZP gaan zei die, en dan een topic 'lotgenoten van de aug '09 mama's' gaan starten ;) Hij vindt zichzelf lekker zielig met zo'n halve vaatdoek-vrouw. Nog eventjes...

Niet té veel harde buiken vandaag, alleen veel lange kramp enzo, zonder echt pieken en dalen. Meer een soort spierpijn ofzo... In ieder geval wel lekker gegeten en volgens mij zag ik net dat manlief stiekem ijsjes heeft gekocht.. :):)

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Ollekebolleke, slinger die kwarktaart maar richting Goeree-Overflakkee, Zuid-Holland. Ik sta klaar in de tuin met mijn schepnet :)

@Gentle, mijn man wil ook wel meedoen aan het topic 'lotgenoten van de aug '09 mama's' denk ik. Die vind zichzelf ook heel zielig geloof ik.
    Alhoewel hij vandaag echt heeeeeel erg zijn best heeft gedaan om alles aan te geven enzo.

20. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ollekebolleke, slaapje was lekker, maar te kort. Ben er maar wel uitgegaan, want ik ben dan zo bang dat ik vanacht niet meer kan slapen.

Oh, mijn man heeft het dan nog lekker zeg. Die hoeft niks te doen nog. Komt wel haha

Deel Deze Pagina