Wij zijn druk bezig met slingers op te hangen en balonnen op te blazen. Begint er al heel feestelijk uit te zien. Vind het toch wel spannend dat ze morgen 1 word. Het schijnt ook dat je dan heel vaak tegen elkaar zegt: nu gingen we naar het ziekenhuis en nu mocht je persen enzo
@Ollekebolleke, met slagroom?? Enne ik eet voor 2 he op dit moment @Gentle, hi hi herkenbaar zo'n man Denk dat ik hubbie dan ook in zijn topic gooi en dan ga ik stiekum lezen wat ze te vertellen en te klagen hebben
Klopt wel hoor, tenminste als ik sommige moeders op hetforum mag geloven. Is heel normaal en goed voor de verwerking. Is ook wel een heel belangrijke dag hoor. Je kleine meid wordt al weer 1. Het eerste jaar zit er op. wiens kindje is morgen ook jarig? Die wordt 2 he.
gentle--- helaas, vooral oude buurmannen hier, en veel oudere dames. Niets aantrekkelijks tussen haha. Rianne--- je mag wel een keer komen logeren hoor!! Dan merk je ook dat er minder leuke dingen zijn aan een boerderij. Vriendje werkt namelijk van smorgens half 6 en komt dan rond half 8 savonds binnen om te eten en dan rond 10 uur weer naar het bedrijf om vervolgens half 11 weer binnen te komen. Hij is dus veel weg. Voordeel is wel dat hij meestal rondom huis bezig is. Ook doen we samen ontbijten en middageten De ruimte en beesten zou ik ook niet willen missen.
2 jarigen morgen inderdaad geloof ik... Alvast gefeliciteerd en een fijne dag toegewenst!! Jullie zullen morgen vast niet online zijn. Doen jullie ook rustig aan? (zover dat kan)
@Petrabr, dat klopt hoor wat je zegt, vorig jaar beleefde ik de bevalling ook opnieuw, is nu echt niet meer zo Fijne dag voor jullie morgen! @Daan, wij vieren morgen de 2e verjaardag van Mirthe @Sarah, ik wip morgenvroeg zekers nog even binnen om te zien of er wat spannends gebeurd is En zal morgen wel veel zelfbediening zijn idd
Ik heb mama van youri vandaag helemaal niet gezien...ze zal toch niet stiekum aan het bevallen zijn he?
Nope, heb haar ge-smst, dacht namelijk hetzelfde. hihi Ah, ok. Wist het wel haha. Alvast een fijne dag morgen meissie.
Petra en Monique, Van harte gefeliciteerd met de verjaardagen van jullie kleine dametjes! Alweer 1 en 2 jaar oud... time flies he! Veel plezier en beiden een fijne dag gewenst!
Gentle: dat zou misschien wel een goed idee zijn, ook een pagina voor onze mannetjes openen hier! haha dan wil ik ook wel mee lezen, kan je volgens mij erg hard lache! Hanna: heb je hem gevangen of heb ik niet hard genoeg gegooid? Monique: nee sorry zonder slagroom, word al misseloijk van het idee slagroom, weer zo`n ding wat ik niet te eten vind sinds ik zwanger ben! Maar eten voor 2 ik zou dan toch echt voor ander half gaan hoor, voor 2 het moet er straks ook weer af! Sarah: ik weet wel wat het is om te werken en leven op een boerderij, vind het opzich erg leuk alleen ben je inderdaad dag en nacht op je werk en met je werk bezig. Het enige wat ik wel weer eens zou willen doen is koeienmelken en de kalfjes voeren, maar verder nee hoor dank je wel. Behalve als het met Jersy koeien is, die zijn zo leuk! Maar mijn volledige respect dat jij het wel doet hoor! Daan: heb je al iets terug van MvY??? Wie weet is ze wel de volgende? Heb ff gesnuffeld en ze is gisteren voor het laatst geweest rond 21 uur. Wie weet is ze dan toch echt bezig Zo net filmpie gekeken en de taart geproefd, hij was lekker Ga zo mijn bedje maar ff opzoeken, ben best moe na deze gecontroleerd drukke dag Slaap lekker allemaal en tot morgen
Thanks dames voor de verwelkoming Iemand tips tegen het maagzuur? K'wil eigenlijk niets nemen, maar het begint met de dag ondraaglijker te worden. Waar kan ik de lijst vinden met de uitgerekende data's op? Zelf ben ik uitgerekend voor 7 augustus 2009, het geslacht zal voor ons ook een verrassing zijn. Vandaag een lichamelijke vermoeiende dag gehad, de wil om ook maar iets te doen ontbreekt me. Zelf koken vind ik heel vermoeiend. vorige week aan de monitor gelegen, wat denk je geen enkele (voor)wee. Terwijl thuis ik er af en toe wel krampen heb, zijn dit dan voorweeën? Zo, k'ga in mijn bedje kruipen en hoop op een nachtje slapen tenzij het van start zou gaan, dat klinkt nog beter in de oren. Liefs Lentel
Oh hih dat vergeet ik dan te melden. nee ze heeft het druk en even geen puf om te reageren. Maar niet bezig dus haha. Sowwy Lentle, even Ginny of Hanna een pb sturen met je gegevens. Zorgen zij dat het netjes op de lijst komt. En meid, je mag gewoon rennies nemen hoor of gaviscon of antagel. als je dat niet wil zou je nog vanillevla of melk kunnen proberen. Niet mee blijven rondlopen, want het is zo vervelend.
ei ei ei en we zijn zo blij want roos en mirthe zijn jarig en dat vieren wij. Fijne dag allemaal. Ik ga de kleine jarige jet een ontbijt geven
Goeiemorgen! Ik wilde even laten weten dat ik nog niet bevallen ben hoor en zag dat Jingi al naar me had gevraagd. Lief hoor maar nee helaas nog niks... Alleen ff een reageerdipje.. Daan, thnx voor het doorgeven Ik wil even Petra en Monique een hele fijne dag wensen met hun jarige kids! Het word supermooi weer!!!! Niet te warm en lekker zonnig, echt verjaardagsweer. En Petra, bij ons was het ook zo dat je die dag superveel terugdenkt aan de bevalling enzo. Heb net wat ranzigs meegemaakt... Naja ik spaar jullie want het is echt ranzig hihi. Het heeft iig (denk ik) met de slijmprop te maken.. Denk dat ik die nu wel kwijt ben. Alhoewel het niet zo'n groot ding was als op de foto en geen bloed. Zo, dit was weer ranzig genoeg voor deze morgen. Wij gaan zo ff naar een rommelmarkt waar schoonzusje etc zit. Gezellig. Daarna wat rommelen in huis waarschijnlijk. En ff mijn 2 ventjes de haren knippen. Fijne dag allemaal!!
Heeee dames! Gisteravond wilde ik nog even bijlezen en reageren, maar dat is er niet meer van gekomen, want we kregen onverwacht bezoek van mijn broertje en mijn schoonzusje en ze kwamen met een verrassing!!! Ze zijn ZWANGER!!! Ik ben zo blij, want mijn broertje is erg ziek geweest en het was nog de vraag of ze een kindje konden krijgen en nu is het zover!! Ik ben zo blij!! Dat wilde ik even delen Dus dat reageren komt vandaag nog ergens. We krijgen vanmiddag ook bezoek, want mijn mannetje is dinsdag jarig.
wat ontzettend gaaf Moontje enne mama van Yoeri, ik vind het een prachtige dag om te bevallen (voor jou dan)
Goedenmorgen dames, Roos en Mirthe, gefeliciteerd met jullie 1e en 2e verjaardag. Dat het maar een mooie dag voor jullie mag worden met veel cadeautjes Uiteraard ook felicitaties aan de papa's en mama's van deze jarige jetjes!!! @Mama van Youri, blegh wat ranzig. Nah, valt mee hoor. Kan het hebben zo op de vroege morgen. Goed begin voor morgen zou ik zeggen. Veel plezier op de rommelmarkt en geniet van het mooie weer. @Moontje, dat is dan fantastisch nieuws zeg. Zeker als het spannend was of het wel zou lukken. Wanneer wordt de kleine spruit verwacht? Veel plezier met de verjaardagsvisite. Hier ga ik eerst maar eens proberen de oogjes open te krijgen. Kijk zowat scheel van de slaap.
@Petrabr, hier zijn we ook aan de feestdag begonnen! Gefeliciteerd ook voor jullie! @MvY, ben benieuwd dan of er iets gaat gebeuren als het je slijmprop was @Moontje, wat een leuk nieuwtje dan, gefeliciteerd