Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Simmer, feli met je 39 weken!!:D

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

goedemorgen!

eerst even een vraagje, zien jullie mijn banner? ik niet namelijk, maar weet niet of het aan mijn computer of aan het forum ligt.

zo, nu ga ik bijlezen en reageren.

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Nope, zie je banner niet.

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Gefeliciteerd aan de ukken!!!

@ Lentel, ik heb dat ook vaak hoor. Klaag ik bij de VK over mijn harde buiken en voorweeën, maar op de CTG is er vervolgens weer helemaal niets te zien! Grrr...

@ Marieke, nee je banner is inderdaad weg. Ik zal mijn banner meteen ook even checken. Ik zie wel meer mensen met banner-problemen de laatste tijd!

Hier een heerlijk dromerig nachtje gehad. Maar 1 keer er uit geweest!! En veel gedroomd over dat we een baby hadden en dat ik echt veel te beschermend was. Zelfs mijn man mocht de baby niet vasthouden. Oh, en de kat had teken, eentje op z'n poot en eentje bij z'n bek... ;) Waar een mens al niet over kan dromen!

Wij krijgen ook visite vanmiddag, voor de lunch. Duitsers. We gaan ze Nederlands brood laten proberen ;) Vonden ze wel leuk. Ik moet nu gaan, het brood moet uit de oven (tsja, want NL brood verkopen ze hier natuurlijk niet :p).

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Gentle, dat er nog zoveel verschil tussen Duits en Nederlands brood zit joh. Dat wist ik niet. Wat ga je ze precies voeren?

Jouw banner doet het wel hoor, maar dat had je wel gezien inmiddels denk ik.

Hihi die droom. Denk dat straks best beschermend gaat zijn, maar dat je man jullie kindje nog wel mag vasthouden haha.

Ik heb vanacht gedroomd dat het geslacht niet klopt met wat er voorspeld was. En ik was blij joh!!! Niet dat ik nu niet blij ben, maar ik moest er wat aan wennen zeg maar.

6. MvLisa

MvLisa Niet meer actief

#15926 MvLisa, 26 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jul 2009
    Hiep hiep hoera

Mirthe en Roos

Vandaag alweer 39 weken... als het zo doorgaat ga ik die 40 weken halen. Heb nu geen pijntje of zoiets :(

MvJ: Spannend... het is vandaag een mooie heldere zomerse dag voor een bevalling. Mijn mannetje gaf gisteren al aan: morgen is voor ons de dag :D! Ben reuze benieuwd!

Daan: een kop koffie met een lekker broodje zal je goed doen. Ik zal zo ook even een broodje smeren.

Lenthel: welkom

Moontje: Gefeliciteerd met het leuke nieuws!

Marieke: zie idd je banner niet...

Simmer

7. Marieke1983

@Moontje, wat een leuk nieuws, gefeliciteerd!

@MvY, klinkt spannend, misschien een goed teken?? :)
    had je mijn vraag over lief! toevallig nog gezien?

@Gefeliciteerd aan de jarigen vandaag!! :)

@Lentel, idd rennies of graviscon. dat laatste is wat zwaarder en supervies maar het werkt wel. ik drink ook vaak een flink glas melk voor ik ga slapen.
    ik heb ook 2 weken terug aan het ctg gezeten. had toen voorweeen maar er werd net als bij jou niets geregistreerd...dus de echte weeen zullen ietwat heftiger zijn vrees ik :D

@Ollekebolleke, geen slagroom meer lusten nu? ik kan niet meer zonder haha! :)

verder is hier alles goed en rustig, gister lekker film gekeken en mosselen gegeten met zijn tweetjes, heerlijke avond gehad en veel over de baby gepraat.. altijd leuk :)

en ik moet mijn banner dus opnieuw erin zetten..wat irritant!

8. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Damn, dat wilde ik doen. Een bak mosselen halen. Tssssssssssssss. Morgen dan maar. (bedankt voor de herinnering Marieke)

fijn trouwens dat je zo'n relaxte avond hebt gehad.

@Simmer, 2e kopje is in de maak en heb net (tegen beter weten in, want oei maagzuur krijg ik daarvan) 2 witte bolletjes met hagelslag op.

Ik hoop dat je mannetje gelijk krijgt meid.

9. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Hey dames,

Wat een toeval met mvy....Hier ook een ranzig iets vanmorgen!!
    Ook zonder bloed maar zeker de slijmprop of een deel ervan...
    Nouja afwachten maar he...

Petra en Monique, hele fijne dag vandaag met de kids en van harte!!! Jullie hebben een mooie dag!

10. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    petra en monique: gefeliciteerd met jullie kids! Maak er een leuke dag van vandaag. Zal wel lukken met dit weer he?

moontje: geweldig leuk nieuws van je broertje. Ik kreeg dit nieuws vorige week zondag, maar daar was geen sprake van moeilijkheden...

marieke: ik zie je banner wel, maar misschien heb je het inmiddels opgelost?

Gisteren filmpje gekeken, nieuwe auto geshowd. Vandaag gaan we een tochtje door Zuid-Limburg maken en een ijsje eten ofzo.

11. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Spannend zo'n dag! Mijn hubbie zei donderdag (na die berg voorweeën) dat we vrijdag een baby zouden hebben. Helaas, we zijn er allebei ingestonken, maar babylief zit nog steeds aan de binnenkant...

Het Duitse brood is trouwens van dat zuurdesembrood. Niet zo erg voor op vakantie (neem je lekker harde broodjes ofzo), maar vreselijk om echt van te leven. Wij vragen dus altijd vanuit NL of mensen zakken broodmix mee willen nemen, en elke week bakken we een brood om even weer lekker "ons" brood te proeven ;) Is dus gewoon zelfgemaakt bruin brood.

Helaas heeft de visite net afgebeld, dus we gaan zelf maar lekker ons brood opsmikkelen en de blikjes fruit voor vanmiddag... MMM... helemaal niet zo erg dat ze niet komen. Ben moe...

Geniet van het weer meiden, en hopelijk van baby's!!!

12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Lieke, het wordt hartstikke mooi weer, dus dat met dat tochtje komt wel goed.

Was jij het nou die gister die foto postte van je bed op klossen?
    Wat een goed idee met die bescherming om de poten. Hier namelijk al een paar keer lelijk mijn tenen gestoten aan de kratten, maar nooit aan gedacht.

13. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Oeh ja, gatver. Zuurdesembrood. Smerig!!!!

Nou, een geluk bij een ongeluk dat de visite heeft afgebeld dan. Kan jij lekker rustig aan doen.

14. Marieke1983

@Lieke, heb idd mijn banner opnieuw geplaatst. de site waar ik hem eerst vandaan had doet het niet meer..

15. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    goedemorgen... meld me hier even, heb wel bijgelezen.

Moontje gefeliciteerd met je broer.

Jarigen-- ook gefeliciteerd

slijmproppen--- zolang je er geen fotos van gaat plaatsen vind ik het geen vies onderwerp. mvy, hoop dat het wat betekend!

ollekebolleke-- ik werk niet echt op de boerderij hoor! ik help heel af en toe eens een beetje. Vriendje werkt er wel fulltime in.

In de buurt begint vandaag een feestweek, dus vandaag opening. Daar gaan we zo heen. Hoop dat ik het een beetje kan volhouden. Als het goed is ben ik vandaag overdag dus niet meer heir te vinden.

Fijne dag allemaal!!

16. kippy

kippy Bekend lid

6 okt 2008
    976
    0
    0

Hallo dames,

Ben even zo brutaal om in te breken, maar die buddy ben ik dus *trots* en ik zal jullie zeker op de hoogte houden wanneer Blurry haar missy de wereld komt bewonderen!

Voor de dames die nog zwanger zijn: Show nog even lekker met jullie dikke buik en heel veel succes met bevallen en de dames die al bevallen zijn: Geniet van dat kleine wondertje!

Groetjes Kippy

17. zicht

zicht Niet meer actief

Goede morgen meiden,

Gefelciteerd roos en mirthe!!!

Hier heb ik wel een dipnacht gehad. Halve nacht wakker gelegen. Begin nu steeds meer van die ongesteldheidskrampen te krijgen. Bij elke kramp denk ik van.. zou het beginnen???
    Morgen ben ik ook 39 weken. Denk dat ik de 40 weken wel ga halen. Al vind ik 27 juli (morgen dus) nog steeds een hele geschikte datum!

Vandaag maar weer rustig aan...

18. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Daan: ik heb me nog niet gestoten, maar kreeg die tip van een collega. Ik ben nogal onhandig namelijk. De kratjes steken denk ik nog wat verder uit, dus misschien geen slecht plan...

Morgen wordt een spannende dag voor een aantal van ons: de veel besproken 27e! Ik wens jullie alvast heel veel succes!!!

19. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hoi meiden,

Ff snel, ga straks echt nog reageren ;)
    Vandaag wil ik niet bevallen hihi ik wacht tot morgen! Ok? :p

Marieke, had je vraag idd nog gelezen. Vergeten te antwoorden sorry.
    Ik denk dat de levertijd nu wat langer is omdat het nu zo druk is met de uitverkoop. Eerst was het er binnen 2 dagen ofzo. Vorige keer (2 weken geleden ofzo) had ik op vrijdag besteld en kreeg ik het die woensdag erna pas. Maar als het goed is kun je bij mijn account kijken en dan staat er een track en trace code. Dan kun je precies zien of het eraan komt :)
    (Duurt zo lang he als je zit te wachten erop....)

Daan, veel plezier bij de meeting :D je hebt het nog gehaald!!

We zijn net terug van de rommelmarkt. Nu gaat Youri ff slapen en wij wat eten en vanmiddag weer terug met opa en oma van mijn man :)

Tot zo

20. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Heb Jessi trouwens ook al lang niet meer gezien... kan dat??

Deel Deze Pagina