Goedemorgen meiden, Roos en Mirthe, van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag meisjes. Fijne dag voor jullie!!!! En Petra en Monique natuurlijk gefeliciteerd met jullie dochters! Moontje wat een leuk nieuws zeg dat je broer en schoonzus ook een kindje krijgen! 27 juli, jaja, morgen is het zover...... Wie gingen we dan allemaal bevallen was het plan?? Ik zit de hele dag achter de laptop hoor hahahaha Ollekebolleke, ik heb hoog moeten sprimgen met mijn schepnetje, maar dan heb je ook wat he. Lekker hoor die kwarktaart ! All, ik heb vanmorgen heerlijk getut. Eerst mijn boek uitgelezen en daana aan de slag met cremetjes enzo. Vanmiddag gaan we naar een verjaardag tevens afscheidsfeestje van vrienden die 4 maanden door Europ gaan trekken. Lekker daar in de tuin zitten. Heb er zin in. Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
Mirthe en Roos, maak er een onvergetelijke dag van!! Moontje: Leuk zeg! Zit er maar een half jaar tot jaar tussen, altijd leuk! Mama van Youri, oh dan schrik je wel even volgens mij...Dat is toch wel een teken dat de bevalling niet lang meer op zich laat wachten of is dat weer wat anders? Ennuh, nu al naar de rommelmarkt geweest?!? Dat heb je snel gedaan!
Morgen meiden, Pas om 10.15 wakker! Hoe lekker! Gisteravond feestje van jarige vriendinnetje, wat erg leuk was... Zeker als je daar binnen komt en een van de gasten roept ui de grond van haar hart: "Tsjezus, wat ben jij mooi zwanger! Het zit alleen maar aan de voorkant, niks geen dikke nek of armen, prachtig!" Daar word ik dan blij van! Tonic/ Bitter-lemon: ik wil niemand bang maken of zo, maar van deze drankjes heb ik ook gelezen dat het de baby stimuleerd om in het vruchtwater te poepen...Dus ik zou een beetje oppassen! ( En Het is daarnaast niet te drinken zie ik...Hihi Sarah!) Ollekebolleke: Lekker geslapen dus, NIET plassen mag dan wel in de krant zeg maar! Cjpt: Wel fijn dat hij dat toch weer 4 dingen van jouw lijstje heeft gedaan..Monique verwoorde het beter dan ik, heeft hij niet ook een soort van nesteldrang/zenuwen? Lentel: Welkom meid! De klachten herkennen we allemaal wel denk ik! Nog even volhouden meid! Moontje: wat vervelend, hoe is het nu met je rug? Noa: Hoe is het nu met je? Nog steeds dezelfde klachten? Marieke: Schrik! Rustig aan meis!Hoe is het nu? Hoop dat het rustig blijft met je vriend in parijs en alles! Monique: gefeliciteerd met Mirthe!! Hanna: Fijn dat je bekkenband goed helpt! Kan me voorstellen dat je daar blij van wordt! Petrabr: Gefeliciteerd met Roos! Wat een mijlpaal lijkt me dat zeg... MvY; De slijmprop? Hmmm... spannend! Veel plezier vandaag! Moontje: gefeliciteerd met je broertje! Dat is dan inderdaad wel heel bijzonder zeg! gentle: ben benieuwd hoe ze het brood vinden, in Duitsland is het toch vaakvan dat zuurdesem brood? Ah...zie je, dat dacht ik al...OH! En nou komen ze niet! Nou ja, zelf lekker een vers broodje.. Lunchze! Daan: Veel plezier vandaag! de 27e! Die is morgen meiden! en met al die slijmproppen enzo...ziet dat er hoopvol uit! Tsjee, weer zo'n lang bericht, sorry hè! Hier geen teken van bevalling in aantocht hoor... Ik denk dat ik 1 augustus nog wel ga halen... Zul je zien, beval ik op de uitgerekende datum... Vind ik wel een leuke datum.. Nou ja, we zien wel! Ga nu ff douchen en dan met de witkwast door het huis, want ik heb gisteren overal gaatjes gevuld enzo, dus die kunnen nu weer wit.. Liefs, Pluis
En inderdaad, 27 juli dat is morgen al! Wat gaat het toch snel! Begin toch wel steeds zenuwachtiger te worden voor de bevalling. Soms denk ik s'ochtends, gelukkig je zit nog veilig binnen! Het is nog niet begonnen en het andere moment hoop ik echt dat het snel gaat gebeuren, des te eerder hebben wij ons wonder in ons handen...
Voor wijzigingen en/of toevoegingen een PB'tje sturen aan Hanna1974 of Ginny (niet aan ons beide) ======================================================================= Augustus 2009 Mama's! BEVALLEN: 24 mei - Sebastiaan - zoon van Worldofme - 30 wkn? - Tijd? - Gewicht? - Lengte? 30 mei - Simon & Lucas - zoons van Sweepy - 31 wkn? - Tijd? - Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - Lengte? 14 juli - Finnley - zoon van Mamamoon24 - 35w6d - 13.47 uur - 3200 gram - Lengte? (12 aug) 14 juli - Maxim - zoon van Muis511 - 35w5d - Tijd? - 2483 gram - 45 cm (13 aug) 20 juli - Quirine - dochter van PPA - 38w3d - 14.38 uur - 3885 gram - Lengte? (31 juli) 22 juli - Lupe - dochter van Ollebolleke - 38w4d - 21.29 uur - 2990 gram - Lengte? - (1 aug) 23 juli - Zoon - zoon van Conijn - 38w3d - Tijd? - Gewicht? - Lengte? - (3 aug) Er zijn al 6 jongens geboren! Er zijn al 2 meisjes geboren! Afspraken: Juli: 27: Gentle VK 28: Welpje VK 29: Sanell vk 28: Lieke VK 30: Nita gyn 30: Noa VK 30: DesireeK gyn 30: Blurry VK 31: Hanna VK VK 31: Marina VK 31: Marina VK Augustus: 4: Welpje VK 4: Noa VK 6: Mik VK 13: Mega Babs gyn 20: Mega Babs gyn Uitgerekend op: 30 juli: Liefie - Buddy: Elke 1 augustus: Daan78 - Buddy: Sweepy & Pupke1979 Renate007 Miekiepluis - Buddy: Roos 2 augustus: Simmer - Buddy: Jingi 3 augustus: MamaVanYouri - Buddy: Rianne80 Fon - Buddy: Sanell 4 augustus: Welpje 5 augustus: Rian83 6 augustus: Ceertje Jessie86 Jingi - Buddy: Simmer linnie123 Sarah1987 - Buddy: MamaDeluxe 7 augustus: Kanela Alice Anna1976 Hibatullah 8 augustus: Marieke1983 - Buddy: Verhip Rianne80 - Buddy: MvY Assi 9 augustus: Marina71 - Buddy: Ginny 10 augustus: Ginny - Buddy: Marina71 & Nita82 Roos - Buddy: Miekiepluis 11 augustus: Lieke1979 12 augustus: wolliewobbel 13 augustus: DesireeK -Buddy: Mvja 14 augustus: Inkerbell Sjanienu1 LadyJenn75??? Marty 15 augustus: Debzie1984 16 augustus: Cjpt - Buddy: Hanna1974 Bos Skatje Carlie 18 augustus: Verhip - Buddy: Marieke1983 kim3 - Buddy: Stephanie87 Aguamiga Gentle 19 augustus: tal 1ste Wondertje Blurry Buddy: Kippy 20 augustus: Annie22 - Buddy: Noa307 Sanell - Buddy: Fon 21 augustus: Liz0104 22 augustus: Nita82 - Buddy: Ginny Megababs 23 augustus: Fiona1987 24 augustus: Ollekebolleke Mvja - Buddy: DesireeK KristaB (tweeling) 25 augustus: Petrabr - Buddy: Mik Morgenzon 26 augustus: Noa307 - Buddy: Annie22 27 augustus: Elke - Buddy: Liefie Emma21 Nyn81 Csillag 28 augustus: mik - Buddy: Petrabr Hanna1974 - Buddy: CJPT & Meiske74 29 augustus: Brusje 30 augustus: Bloem1978 Mumtobe21 - Buddy: Kim3 MamaDeluxe - Buddy: Sarah1987 31 augustus: Corinne348 Er worden nog 23 Meisjes verwacht! Er worden nog 21 Jongens verwacht! Van 8 beebjes is het geslacht Geheim! Van 15 beebjes is het geslacht Onbekend! Gezocht Buddy: Kanela Linnie123
Hellowwww Kom ff gedag zeggen. Alles goed hier. Heb gisteravond voor 't eerst hele tijd last gehad van 'menstruatie krampen'.... Dus misschien ben ik toch ook aan wat voorwerk begonnen Zometeen naar een verjaardag in mijn geboorteplaats, ca 40 min rijden vanaf hier. We nemen de zkh tas maar weer mee voor de zekerheid... Hopen dat ik daar niet de tuinstoelen ga zitten bevuilen met vruchtwater ofzo @Lentel: nog welkom hier. Enne.. wel iets nemen voor dat maagzuur hoor, is anders echt niet goed voor je slokdarm. Rennies en die andere dingen kun je gewoon met een gerust hart nemen. Allemaal een fijne zondag gewenst, met alle verjaardagen, tuinfeestjes, witkwasten, rommelmarkten etc kus van Liefie
Goedemorgen ladies! Ik wil de jarige jobjes van vandaag van harte feliciteren en de papa's en mama's natuurlijk ook met hun grote kleine meiden! Moontje jij ook gefeliciteerd met het nieuws dat je tante gaat worden spannend hoor! Ik ben benieuwd wie er de volgende is die mag gaan bevallen en als ik als die slijmprop verhalen hoor dan kan het nog best wel eens spannend gaan worden Morgen mag ik me om 7 uur in het ziekenhuis komen melden voor de inleiding en ik begin nu zoooooo zenuwachtig te worden Ik kan geen 5 tellen meer rustig zitten en met een zere buik is dat niet heel handig Ik hoop dat het geen dagen gaat duren maarja ze zeggen dat we er wel even voor moeten uittrekken en dat de kans heel klein is dat ze morgen al geboren gaat worden! Ik kan jullie vanaf morgen niet meer op de hoogte houden om dat ik helemaal geen buddy heb maar misschien dat anders manlief een bericht achter kan laten! Fijne dag nog allemaal en voor de meiden die verjaardagen vieren heel veel plezier en probeer het wel een beetje rustig aan te doen Liefs
Meiden, ik heb Debzie even via pb mijn mobiele nr gegeven. Kan ze ons toch op de hoogte houden, als ze daar tenminste behoefte aan heeft. We zien wel!
Morning! Nou hier is de rust in huis weer een beetje terug gelukkig. Bedankt voor jullie lieve reacties. Tis ook inderdaad zijn manier van omgaan met zijn nestdrang maarja, verzin eens wat anders ;o) En bij voorkeur niet iets dat mij nog onrustiger maakt dan ik al ben haha. @ Petrabr en Monique27: GEFELICITEERD met de kleine dames! @ Slijmproppen, jakkes, hoop nog steeds dat ik die hier niet ga tegenkomen haha, lijkt me echt goor! Vandaag even lekker in R'dam de stad in. Nog even snel een videocamera kopen voor ons kleine vrouwtje zich ineens aandient. @ Voorwerk, hier nog helemaal niks. Dus ik blijf bij mijn voorgevoel dat ze voorlopig nog heerlijk zit daar binnen. Ze is ook nog lekker bezig met interne verbouwing haha. Ze zeggen dat ze rustiger worden aan het eind... nou hier dus niet hoor, lijkt wel of ze met de week meer gaat draaien en schoppen ;o) Box staat sinds gister te pronken in de woonkamer, ben er ZO blij mee. Echt een gezellig gezicht! Nou meiden, succes voor degenen bij wie er vandaag misschien wat gaat rommelen! Ik ga lekker even douchen en dan richting stad. Doei! Ohja, 37 weken vandaag!!!! Jeeeeh nu zou ze in principe dus mogen komen!
ik wil wel graag bevallen, maar eigenlijk nu nog ook weer niet, vanwege ons gastkindje uit Frankrijk, wat mij zwaarder valt dan normaal. Ik wil namelijk alleen bevallen met MIJN gezin, en ondanks dat ze toch een beetje van ons gezin is, voelt het niet zo vanwege de taalbarriere, zij spreekt Frans en wij engels/nederlands. Dus beebje mag blijven zitten tot in ieder geval 9 augustus. Maar ik denk zelf dat ik de 25ste of 26ste beval of weeen krijg.
Nou idd spannende dag morgen....de 27ste... Alleen nou ben ik (deel van) de slijmprop verloren maar ik had eigenlijk 1 augustus in me hoofd hoor!!! Volgende week zaterdag! Heb trouwens nu weinig harde buiken....vreemd...het zal toch niet echt stilte voor de storm zijn he haha... Van liz hebben we idd al lang niks meer gehoord...??? Nou dames ik ga straks even naar het strand/duinen met de hondjes van me ouders. Dus ben niet aan het bevallen
@petra en monique: gefeliciteerd met de verjaardagen van jullie meiden! hoop dat het een leuke dag wordt! hier redelijk geslapen vanacht, wel er veel uit om te plassen:x moet ook zeggen dat mijn handen en voeten flink vocht beginnen vast te houden, wat moeilijk wegtrekt, hebben jullie daar ook last van?? vanaaf uit eten met mijn ouders, niet zo heel veel zin in, maar ja... pim(man) is vandaag lekker karten, dus heb het huis voor mij alleen.. samen met onze 5 katten ga denk zo nog even een tukje doen, en de was ophangen fijne dag vandaag meiden
Goedenmiddag LAdies, Hier even een berichtje van mij... Alles nog ok hoor Ben alleen een beetje druk... Monique en Petra gefeliciteerd met jullie dametjes... Een hele fijne dag nog... Moontje wat leuk voor je broer en schoonzus, gefeliciteerd!!! Ik ga zo nog even bij me knollie kijken. Zal misschien voorlopig wel weer de laatste keer zijn.... Misschien dat ik volgend weekend nog even de kans heb maar dat zien we dan nog... Ik ga vanavond wel even uitgebreid bijlezen.... Allemaal een heerlijke dag en tot latersss...
Goedemorgen dames Alle beebjes nog in de buik..?? Hier ook nog nix aan de hand..hopelijk wel volgende week of de week erna..maarja beebje bepaald wanneer Kleine jarige Jetjes gefeliciteerd Slijmproppen:...hoort erbij he. Al moet ik zeggen dat ik bij de vorige 2 zwangerschappen echt helemaal nix gemerkt heb van slijmproppen.. Zo wij gaan vanmiddag met de kiddies naar de bioscoop. Ik ga met ons meisje naar Mega Mindy en zoonlief met paps naar Harry Potter. En daarna ff naar de big M, jammie ps. lijkt wel of ik de laatste weken f extra opzwel.. Merk toch wel dat ik minder actief ben...nouja komt daarna wel weer Fijne dag iedereen!!!
Goedemiddag dames, Toch steeds weer spannend om bij te lezen, maar alle babies zitten nog lekker op hun plek. Hier een lekker rustig dagje, manlief is naar de familie in Brabant en ik ben alleen met onze poezenmannetjes thuis. Zo gezellig, ze liggen zalig naast me te slapen en snurken Vandaag wederom menstruatie-achtige krampen en vrij veel harde buiken. Ik ben erg benieuwd wanneer ons mannetje zich aandient. Hoewel ik enerzijds denk dat het niet meer heel lang hoeft te duren, ga ik er anderzijds ook maar vanuit dat het nog bijna 4 weken de tijd kan nemen. Dan kan het alleen maar meevallen. Agenda is volgende week wat rustiger, maar heb elke dag nog wel iets gepland staan. Wil ook voorkomen dat ik ga zitten 'wachten' op de bevalling, dat werkt niet bevorderlijk denk ik. Zie allemaal mensen buiten hardlopen. Wilde dat ik weer lekker kon sporten!
Hey meiden, Hier ook weer een teken van leven van mij Petra & Monique Gefeliciteerd met jullie kleine dames en een hele fijne dag vandaag! Moontje Gefeliciteerd met je toekomstige neefje of nichtje...altijd leuk! Slijmprop Hier ook nog niks gespot...alleen veel (waterige) afscheiding, maar dat hoort erbij. Voorwerk Ook nog niks van te bekennen, op wat harde buiken na, maar niks waarvan ik denk "oh zou dit het zijn?" Hier ook nog een lekkere actieve baby, dus ik denk dat hij zeker nog wel een weekje blijft zitten. Debzie Alvast heel veel succes gewenst voor morgen en ik hoop dat het niet te lang duurt. Kan me voorstellen dat je nu zenuwachtig bent...tis sowieso spannend, maar voor jou komt het nu wel erg dichtbij. Hier dus nog steeds alles rustig, al word ikzelf steeds minder mobiel...in- en uitstappen in de auto gaat steeds moeizamer en ook de trap op en af gaat niet meer zo soepel. Ach ja...nog heel even volhouden Verder weinig te melden...we hebben net even boodschapjes gedaan en ik ga zo lekker een stokbroodje klaarmaken en daarna lekker bankhangen met m'n liefje. Vanavond eten we lekker zelfgemaakte verse patatjes....mjammie Fijne zondag nog meiden!
Petra en Monique: gefeliciteerd met jullie dochters!! Moontje: gefeliciteerd met je broertje en zijn zwangerschap, het is dan inderdaad wel heel speciaal! Mama van Youri: jeej joh ranzig, dat valt toch best mee, als je werkt in de zorg kan er altijd iets ranziger hoor op de vroege ochtend! OOOWWWW ik word gek heb verschrikkelijke JEUK en dat is niet leuk!:x kan wel janken Marieke: slagroom, tja elke gek zijn eigen gebrek he! En slagroom en sate-saus zijn mijn enige gebreken tot nu toe, dus t valt mee! En je banner doet het weer hoor! Sarah: als je vriendje er fulltime werkt dan woon je er toch ook een beetje bijna, aangezien het werk op een boerderij nooit af is! En zolang je af en toe helpen mag lijkt het mij ook wel erg leuk, waar woon je eigenlijk?? Hanna: ha das mooi, als je er maar van hebt genoten he! geniet van je middag. Pluis: ik was ook helemaal blij, maar vanacht toch wel weer, een beetje jammer, maar dat was ook maar 1 keertje dus dat viel ook wel weer mee! Debzie: meid succes morgen en ik ga voor je duimen dat het niet te lang duurd! Mik: ik heb zelfs hele zere handen en voeten van het vocht, het enige wat een beetje helpt is af en toe koelen en goed omhoog houden, dus `s avonds met de pootjes op tafel of de schoot van vriendlief en in bed een kussen onder je voetenend, niet onder je voeten zelf, want dan kunnen de aderen in je enkels afknellen! Desiree: geniet maar ff lekker van je knollie en je middag natuurlijk! Zo zeg ging net zo maar ff bijna op mijn platte snufferd Ik deed de stekker van het zwembad in het stopcontact en wilde vervolgens weg lopen, maar het snoer zat tussen de lip van mijn schoen en mij vervolgens viel ik bijna, kon me net aan de bank en schuifpui opvangen, heb nu wel een zere arm. Staat vriend op en gaat bij de stekker kijken Niet eerst vragen of het met mij wel gaat nee, stel je voor er is een stekker stuk:x:x Zo sorry hoor moest het ff kwijt! Ik ga nu ff lekker niks doen en dan straks naar mijn oom, lekker bbq-en, met mijn oom, vriendinnetje (van mij) met haar mannetje en 2 kids en haar vader! Tja beetje vreemde combi, vriendin van mij en bbq-en bij mijn oom, maar erg gezellig en net 1 grote fam Hoop dat dat mijn dag weer een beetje goed maakt! tot later
Zo..alle plekjes op de muren zijn weer wit... Heb direct ook nog maar een keer mijn gipsen buik in de latex gezet. Dat moet minimaal 4 keer, dus ik ga nog 1 keertje doen en dan kan ik hem ophangen. Eerst nog even de naam van onze kleine meid erop en haar handafdruk tussen de onze natuurlijk.... Zag strand/duinen-akties en naar het paard, veel plezier!! Anna1976: Ja! Dat heb ik ook, ik wil ook wel weer eens lekker een uurtje knallen op de step of in de streetdance zaal! Heerlijk lijkt me dat... Nog even wachten.. Mobiliteit: Trap lopen gaat op zijn elfendertigst ( heel langzaam voor wie deze uitdrukking niet kent...) en lopen ook. Alles gaat op zijn rustig-aan-tempo! Slijmprop: Kweet niet meer wie het zei, maar ik was blij te lezen dat diegene bij de 2 vorige zwangerschappen ook geen slijmproppen had gezien.. Hier wel afscheiding, soms wittig, soms gelig, vandaag een beetje bruingelig (oud bloed???)...sorry voor de details... Maar verder niks. Wel last van spieren in mijn liezen en binnenkant bovenbenen, voelt als spierpijn. Ach, we zien het wel... Ga nu weer even lekker met pootjes op de bank! Liefs, Pluis