Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0

:oops: :oops: :oops:

Heb serieus de hele verpakking wel 3x bekeken. Ow ow ow, dit soort dingen heb ik dus de hele tijd sinds ik zwanger ben, haha. Gelukkig ben jij nog zo scherp om mij hier op te wijzen, dank je :) .

2. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    AAAARGH! Blijkbaar druipt het er van af dat ik zwanger ben, want een collega kwam net vertellen dat haar schoonzus ( van wie ik een kind in de klas heb) had gevraagd of ik niet zwanger was, want ik zag er zo moe uit! Tjonge...
    Verder weinig te melden, beetje last van mijn stoelgang ( gisteren zelfs tot bloedens toe...had ik echt ff schrik van, want ik dacht dat het wat anders was, maar ik heb gewoon echt een wondje aan mijn anus...sorry voor de details!) maar verder niet. Borsten worden wel steeds zwaarder!

Voor alle meiden die nieuw zijn, welkom! Gezellig!

Visolie schijnt inderdaad wel goed te zijn, maar dat zit inderdaad in de Etos-zwanger pillen!

Eh...denkdenk..moet ik nog meer reageren... Tjonge, wat wordt hier veel gekletst! Ik zou zo graag op idereen reageren, maar dat lukt gewoon echt niet! Dus als ik je vergeet, sorry!
    Oh ja, wat fijn dat er weer en echo is met een kloppend hartje! Dat stemt positief! Super!

Vandaag maar lekker een half dagje werken, en dan naar een vriendinnetje die al 38 weken zwanger is en dus op haar eind loopt! Rond 7 januari is ze uitgerekend en dat is mijn eerste echo-datum...dus zo ga ik het ook brengen. Als zij nou op 7 januari bevalt dat we dan allebei een leuke dag hebben! Hihi!

Meiden, fijne dag allemaal!

Liefs, Pluis

3. Strana

Strana Lid

17 okt 2008
    73
    0
    0
    Ermelo
    hallo iedereen . tis weet ff geleden maar daar was ik weer.
    gister naar de vk geweest en alles was goed (ze kijken ook nog niet zoveel, maar goed :) ) hb goed en bloeddruk goed :D
    kan niet wachten tot het maandag is. dan krijg ik de eerste echo.

hier nogsteeds veel moe, en aardig last van de hormonen :( gister een afscheids feestje gehad van het werk van m'n schoonvader. en kon het niet helpen maar begon zowat te huilen bij een liedje :confused: niemand weet nog dat ik zwanger ben dus moest echt ff de andere kant opkijken. toen ik het tegen m'n vriend zei begon die hard te lachen. gelukkig maar want daardoor rolde de tranen niet over m'n wangen :) wel vervelend die hormonen want moet bijna bij alles huilen :oops:

zijn weer een hoop zwangeren bij! GEFELICITEERD!
    en natuurlijk voor iedereen die de echo heeft gehad SUPER! hoop dat ik ook zo'n mooie krijg maandag.

groetjes

4. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Dewi: Ik rijd ook paard alleen momenteel niet zo fanatiek. Ik heb namelijk deze zomer een nieuw paard gekocht en daar ben ik de eerste keer thuis op een heel rottige manier vanaf gevallen en heb daar een whiplash aan overgehouden. Gelukkig gaat het nu weer heel erg goed en ben ik er bijna vanaf. Ik rijd nog wel af en toe op mijn vorige verzorgpaard om te blijven rijden.(ga nog niet op mijn nieuwe paard tot ik echt volledig ben hersteld) Ga wrs. volgende week en ben benieuwd hoe dat gaat.

Alle nieuwe dames: Van harte gefeliciteerd

5. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Goedemorgen dames,

Een gaatje in mijn spreekuur = meteen weer even forummen. Echt ERG! Hoop dat m'n baas er niet achter komt....

Gefeliciteerd met alle kloppende hartjes op de echo's! Zo spannend, nog maar 1 nachtje slapen en dan heb ik dat hopelijk ook :)

Nog effe over de visolie: als er al omega 3 en 6 in je vitamine tabletten zit (wist dus niet dat die bestonden, fijne dietist ben ik...) hoef je het er inderdaad niet nog eens naast te nemen. Maar in die van mij zit dat niet, vandaar dat ik extra capsules wil gaan nemen, met omega 3, 6 en 9 erin.

Oja, en waarom zetten jullie niet gewoon de website van Daan in jullie favorieten van je internetbrowser? Dan hoef je er nooit meer naar te zoeken, harstikke handig!

Enne... waar is Daan trouwens? Ze is al een paar dagen zoek! Er zal toch niks aan de hand zijn... Ga haar even een pb-tje sturen.

6. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Mogge, het gaat me wel supersnel hier zeg!

Nieuwe zwangeren gefeliciteerd. Ik ga ff wakker worden.

Later!

7. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Wat krijgen velen vroeg een echo hier. BIj mijn eerste zwangerschap was dat pas met 10 weken. Ik kan niet wachten :)

Ik ga volgende week bellen om afspraak te maken voor de vk.

Ik ben wel de hele dag licht misselijk, hopelijk wordt het niet erger na 6 weken is je HCG natuurlijk veel hoger.

8. Dewi12

Dewi12 Lid

11 dec 2008
    18
    0
    0
    Assendelft
    @Sweepy: Jeetje een whiplash! Ik wens je alvast veel succes volgende week, komt vast goed! Heb jij geen reacties vanuit je omgeving ivm zwanger paardrijden? Vooral mijn schoonfamilie is hierop tegen. Ik heb met Daphne ook tot 7 maanden gereden.

@Bibiche: ben het met je eens, hele vroege echo's hier! Van Daphne had ik de eerste met 9 weken om te kijken hoever de zwangerschap was. Waarschijnlijk is er veel veranderd de afgelopen paar jaar? Of is het regio-gebonden?

Verder iedereen een fijne dag!

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hoop gekletst weer gister!

Strana dat is wel grappig dat je dan op een feest ineens moet huilen :) ik ken het probleem het is dan idd lastig verborgen te houden straks krijg je ineens allemaal vragen.

@liefie: knap dat je dat zo vertelt, ik denk dat de vk of gyn wel meer mensen heeft gezien met vaginisme dus ze zullen wel weten wat ze moeten doen bij een inwendige echo.

@Catje: dat soort dingen heb ik ook de hele tijd, heel vergeetachtig en wazig ben ik nu. niet handig maar af en toe wel grappig.

gister bij MvM zei ik nog heel blij "nee, niet misselijk, wel een beetje last van gehad maar nu helemaal niet meer" en nu heb ik net mijn ontbijt eruit gegooid :)
    geef er helemaal niets om, het hoort erbij!

10. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    goeiemorgen all

hier een zwaar gevoel in mijn onderbuik en werd vanochtend voor eht eerst misselijk wakker

vandaag meot ik naar den bosch met de trein en dan heb ik normal mijn iphone maar die is in de maak :( dus meot ik me anders gaan vermaken in de trein.

fijne dag allemaal

11. Marieke1983

heb je toevallig een ds? die neem ik altijd mee in de trein.

of de nieuwe viva mama ligt weer bij de bruna ;)

12. Isolde

Isolde Actief lid

9 dec 2008
    211
    0
    0
    rotterdam eo
    Goedemorgen dames,

Heeft er iemand hier ervaring met moeders voor moeders. Zou me wel willen aanmelden maar moet dan voor mn gevoel de hele dag rondsjouwen met plaspotten en dat zie ik niet zo zitten! Zie mezelf al verschijnen op mijn werk ermee.....hihi
    Waarschijnlijk gaat het niet helemaal zo maar dat hoor ik dan graag!

Groetjes Isolde

13. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    @dewi, ik heb mijn echo zo vroeg gehad omdat ik eerder een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad. En ook als je al eens een mk heb gehad houden ze je strenger onder controle. Verder is het inderdaad pas bij 9 a tien weken.

Ik ben ook zo verschikkelijk moe, en dan met een klein mannetje van net 1 hakt dat er lekker in....

14. Goede morge allemaal!

Ik kom me hier ook melden, heb gister een test gedaan, en die was positief :D
    Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger van de 2e.
    Op 12 januarie heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige, dus ook de 1e echo. Ik heb er echt super veel zin in!

15. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Isolde. Elk beetje helpt. Dus t is niet de bedoeling dat je met die kannen gaat 'zeulen' . Ik had er een goed gevoel bij en werk ook fulltime. Maar ik ga ook niet de kannen meesleuren naar mnw erk hoor! Als je de ochtend en avondpeace gewoon opvangt is dat ook prima!

16. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo MEIDEN
    1 dagje niet geweest en wat wordt er weer veel gekwebbeld zeg! Pffff lees iets van echo's, dildo's? Nieuwe zwangeren erbij gefeliciteerd.
    Ik was gisteraaf aan het aquaspinnen maar het lukte voor geen meter, mijn buik it al in de weg...moest hem ook echt inhouden.
    Ik probeer nu de vk te bellen voor een afspraak maar krijg ze niet te pakken zeg..... zo blijft het spannend. Verder voel ik mij goed, nog steeds nergens last van gelukkig.....

liefs ink,

17. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi Meiden,

Jemig wat is er een hoop gebabbeld zeg!

Alle nieuwen: welkom!
    En alle echo's: geweldig meiden!

Ik voel me sinds vanacht ineens niet zo goed. Heb erg slecht geslapen en dus teveel tijd gehad om te piekeren. Voel ineens weer wat steekjes en schrik er zo van! Ik voel de steekjes nu soms echt ehm... van onderen zeg maar. Dus niet echt in mijn buik maar eh... daar ;o)
    Dat heb ik soms ook als ik heftig ongesteld ben dus ben vandaag een beetje ongerust.

Maarja, probeer de dag maar uit te zitten en vroeg naar bed vanavond. Hopelijk voel ik me morgen weer beter...

Ben ook zo emo vandaag, bah geen fijne dag!

Liefs Cindy

18. Marieke1983

@isolde: tegen mij werd expliciet gezegd dat ze niet verwachten dat je buitenshuis urine opvangt, dus niet op je werk of straks tijdens de feestdagen bij familie. dat zou idd niet zo handig zijn.

19. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi hoi.

@jingi super dat je een mooie echo hebt gehad ik was helemaal in tranen hihi. Mijn vriend ook heel lief.

Nieuwe zwangeren GEFELICITEERD

Ik heb net de verloskundige gebeld ik mag 8januari heen ik was er van overtuigd dat ik bij de gyn moest lopen maar dat hoefde niet ik vind het zo leuk ik ga naar de vrouw die mij vroeger ook ter wereld heeft gebracht.

20. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Haha, wat een geschrijf hier! Heerlijk om 's ochtends even met 3 bladzijden wakker te worden.

@Dewi, ik rijd ook paard. Alhoewel, al 4 maanden nu niet meer. Ik heb altijd privé paarden voor mensen gereden. Voor verschillende stallen, inrijden, doorrijden. In situaties als die van Sweepy werd ik dan gevraagd om er weer een paar keer op te gaan, etc. Erg leuk, maar nu vind ik dat te riskant. Daarbij was ik net "paardloos" toen we met de pil stopten, dus ben ik niet weer aan een nieuwe begonnen. Als ik nou ergens zo'n lekker rustig knolletje had staan, oké dan zou ik het denk ik ook gewoon doen, maar nu ben ik daar niet zo gerust op. Ik zou misschien eerder nog de eerste weken even stoppen en dan weer een beetje doorgaan. Het zijn toch de eerste 3 maanden dat het nog echt fout kan gaan door een val ofzo, toch? Ach ja, kan ook als je op de fiets zit ;)

Gefeliciteerd trouwens aan alle nieuwelingen! Mooi he? Zo'n heerlijk positieve test :) Ik ga vanmiddag voor een intake naar de VK en dan begin januari de echo. Ik vind het wel spannend hoor, zeker om alles in het engels uit te moeten leggen (gelukkig een engels sprekende gevonden hier). Ik hoop dat het niet te lang duurt, want 1,5 uur daarna komt er visite en het is wel een half uur fietsen op mijn tempo ;)

Oja, misschien een domme vraag, maar waar heb je nou eigenlijk een zwangerschaps BH voor nodig? Ik hoor dat hier voorbij komen, maar er gebeurd toch verder niets engs met je borsten, alleen dan dat ze een beetje dikker worden? Ik krijg al helemaal rare gedachten...

Deel Deze Pagina