Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Idd, zo'n verhaal geeft weer een beetje hoop! Laat maar komen, die weeen!

2. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Conijn wat een prettige en snelle bevalling!! Goed gedaan hoor en nu genieten!!

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Pluis, dat is leuk binnenkomen op een feestje! Ik werd vanmorgen begroet met: 'Hoe lang moet je nog?' '3 weken hoop ik.' 'Oh ja, dat kun je wel zien ja. In je gezicht ook vooral.' En bedankt...
    Ik kan trouwens ontzettend genieten van een NL broodje zo op de zondag middag :) Ik ben echt een broodeter, maar hier in DE is dat toch flink gekelderd. Doe me nu maar liever fruit ofzo..

Verhip, herkenbaar hoor. Ik denk minstens elke dag wel een keer 'wat als het nu begint?'. Vooral 's avonds (als ik nog uren wakker lig) bedenk ik me precies hoe het zou zijn als de weeën die nacht zouden beginnen en we morgen een baby'tje hebben. Heel erg spannend! (oh we lopen precies gelijk zie ik! Grappig, zelfde hoofdkronkels op het zelfde moment!)

Debzie, spannend! Kun je niet nog een buddy regelen? Zou natuurlijk leuk zijn om te weten wie het volgende baby'tje is! Hopelijk gaat het snel voor je! Oh, zie dat je al een nummer hebt gekregen!

Annie, ohh, jij kruipt voor!! Ik wil ook vieze, spannende slijmpropverhalen kunnen vertellen... Hier trouwens wel rustig qua harde buiken. Eindelijk eens een middag gewoon leuk tv kijken en lasagne eten mmmmm. Ik hoor hier trouwens meer slijmerige verhalen, maar ik heb daar blijkbaar geen aanleg voor. Aan de ene kant lekker, aan de andere kant heb ik daardoor ook het idee dat de hele boel nog potdicht zit en er niets gebeurd!! Hmpf..

Rianne80, spannend!! Maar ehh, kun jij nog wel slapen dan vannacht? Ik zou volgens mij sowieso al om 5 uur 's ochtends met een kop koffie spelletjes op de laptop zitten te doen van de zenuwen :p

Vocht: hier niet veel te zien (beetje dikkere tenen en vingers), maar vooral hele stijve handen. Wisseldouches 's ochtends helpen bij mij heeeeeeel goed, maar je moet er natuurlijk wel een beetje tegen kunnen ;)

Sarah, *jaloers*. Ik ben ook zo'n buitentype, maar helaas niet echt buiten opgevoed en ook niet echt met een buitentype getrouwd :( Dan schiet het ook niet op! Gelukkig ben ik creatief met het buiten naar binnen halen en ben ik ook lekker vaak met de paarden bezig enzo. Dan heb je toch het buitengevoel een beetje... Grote stad moet ik helemaal niet aan denken (ben gelukkig wel tussen de boeren in Overijssel groot geworden ;)).

Wauw, conijn, waar heb je je precies ingeschreven voor zo'n mooie bevalling? Naar het ZH moet ik sowieso, dus voor mij zou dit het ideale scenario zijn!! Nogmaals gefeliciteerd hoor, en geniet lekker van je mannen!

Ik ben er trouwens achter waarom ik vaak met zo'n hoofdpijn + duizelig gevoel op sta --> ik lig op mijn rug!! Net werd ik helemaal niet lekker en bedacht ik me opeens dat hier ooit eens iets over was gezegd. Nooit gedacht dat ik dat zou hebben, maar nu weet ik wat ze bedoelen. Even kijken hoe ik dat vannacht ga voorkomen...

Is het bij jullie ook zulk raar weer? Hier is het snikheet, maar wel bewolkt. Maakt het vies plakkerig! Ik ga maar weer even naar de wc *plakplak* ;)

4. MvLisa

MvLisa Niet meer actief

Rianne/Debzie/ Jessie: zet 'm op! Jullie kunnen het!

Miekiepluis: bij mij werd een hotstone massage afgeraden door de warmte die vrij komt. Lees net dat Lieke iets gevonden heeft.

Conijn: ik sluit me bij Sarah aan:' Wat een fijn verhaal! Vind het leuk om ook zulke verhalen te lezen, geeft hoop!

Simmer

5. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Voor wijzigingen en/of toevoegingen een PB'tje sturen
    aan Hanna1974 of Ginny (niet aan ons beide)

=======================================================================

Augustus 2009 Mama's!

BEVALLEN:

24 mei - Sebastiaan - zoon van Worldofme - 30 wkn? - Tijd? - Gewicht? - Lengte?
    30 mei - Simon & Lucas - zoons van Sweepy - 31 wkn? - Tijd? - Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - Lengte?
    14 juli - Finnley - zoon van Mamamoon24 - 35w6d - 13.47 uur - 3200 gram - Lengte? (12 aug)
    14 juli - Maxim - zoon van Muis511 - 35w5d - Tijd? - 2483 gram - 45 cm (13 aug)
    20 juli - Quirine - dochter van PPA - 38w3d - 14.38 uur - 3885 gram - Lengte? (31 juli)
    22 juli - Lupe - dochter van Ollebolleke - 38w4d - 21.29 uur - 2990 gram - Lengte? - (1 aug)
    23 juli - Nathan - zoon van Conijn - 38w3d - 12.37 uur - 3895 gram - 50 cm - (3 aug)

Er zijn al 6 jongens geboren!
    Er zijn al 2 meisjes geboren!

Afspraken:

Juli:
    27: Gentle VK
    28: Welpje VK
    29: Sanell vk
    28: Lieke VK
    30: Nita gyn
    30: Noa VK
    30: DesireeK gyn
    30: Blurry VK
    30: Ginny VK
    31: Hanna VK
    31: Marina VK

Augustus:
    4: Welpje VK
    4: Noa VK
    6: Mik VK
    13: Mega Babs gyn
    20: Mega Babs gyn

Uitgerekend op:

30 juli:
    Liefie - Buddy: Elke

1 augustus:
    Daan78 - Buddy: Sweepy & Pupke1979
    Renate007
    Miekiepluis - Buddy: Roos
    2 augustus:
    Simmer - Buddy: Jingi
    3 augustus:
    MamaVanYouri - Buddy: Rianne80
    Fon - Buddy: Sanell
    4 augustus:
    Welpje
    5 augustus:
    Rian83
    6 augustus:
    Ceertje
    Jessie86
    Jingi - Buddy: Simmer
    linnie123
    Sarah1987 - Buddy: MamaDeluxe
    7 augustus:
    Kanela
    Alice
    Anna1976
    Hibatullah
    8 augustus:
    Marieke1983 - Buddy: Verhip
    Rianne80 - Buddy: MvY
    Assi
    9 augustus:
    Marina71 - Buddy: Ginny
    10 augustus:
    Ginny - Buddy: Marina71 & Nita82
    Roos - Buddy: Miekiepluis
    11 augustus:
    Lieke1979
    12 augustus:
    wolliewobbel
    13 augustus:
    DesireeK -Buddy: Mvja
    14 augustus:
    Inkerbell
    Sjanienu1
    LadyJenn75???
    Marty
    15 augustus:
    Debzie1984
    16 augustus:
    Cjpt - Buddy: Hanna1974
    Bos
    Skatje
    Carlie
    18 augustus:
    Verhip - Buddy: Marieke1983
    kim3 - Buddy: Stephanie87
    Aguamiga
    Gentle
    19 augustus:
    tal
    1ste Wondertje
    Blurry Buddy: Kippy
    20 augustus:
    Annie22 - Buddy: Noa307
    Sanell - Buddy: Fon
    21 augustus:
    Liz0104
    22 augustus:
    Nita82 - Buddy: Ginny
    Megababs
    23 augustus:
    Fiona1987
    24 augustus:
    Ollekebolleke
    Mvja - Buddy: DesireeK
    KristaB (tweeling)
    25 augustus:
    Petrabr - Buddy: Mik
    Morgenzon
    26 augustus:
    Noa307 - Buddy: Annie22
    27 augustus:
    Elke - Buddy: Liefie
    Emma21
    Nyn81
    Csillag
    28 augustus:
    mik - Buddy: Petrabr
    Hanna1974 - Buddy: CJPT & Meiske74
    29 augustus:
    Brusje
    30 augustus:
    Bloem1978
    Mumtobe21 - Buddy: Kim3
    MamaDeluxe - Buddy: Sarah1987
    31 augustus:
    Corinne348

Er worden nog 23 Meisjes verwacht!
    Er worden nog 21 Jongens verwacht!
    Van 8 beebjes is het geslacht Geheim!
    Van 15 beebjes is het geslacht Onbekend!

Gezocht Buddy:
    Kanela
    Linnie123

Gegevens van Conijn en baby Nathan aangepast.

6. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Conijn Jeetje meid, dat is nog eens positief bevallingsverhaal...fijn hoor!
    Geniet er lekker van meid!

Gentle Had jij niet pas een topic geopend over een draagdoek? En dan de Hoppediz, als ik het me goed herinner? Weet je al welke je gaat kopen? Ik wil er namelijk ook één, weet alleen niet of ik de gewone of de zomerversie moet nemen....

En wie van jullie gebruikt nog de perineum-olie?
    En heb je het gevoel dat het soepeler is, daar van onder?

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Handig zo'n lijstje, zie ik meteen dat ik morgen naar de VK moet!! Ze zei ooit nog eens dat ze op het einde nog een groeiecho wilde doen, dus wie weet!

8. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Thanks Lieke! Voor het opzoeken.. Ga voor de zekerheid inderdaad maar even de verloskundige bellen morgen...

Conijn: Wat een prachtig verhaal! En wat een leuke naam, Nathan! geniet meis!
    Trouwens, waar kan ik het recept voor zo'n bevalling krijgen?
    Sarah: Dank je wel voor je uitleg! Ik ga dus gewoon lekker voor de ontspanning...Maar dan zonder de warme stenen.

Gentle: Hmmm... dat is inderdaad wat minder aardig ja! Ik ben ook een ontzettende brood-eter, heerlijk, vooral als het supervers is!

Hier net lekker kip-hawai gegeten en ga nu maar lekker op de bank hangen...
    Vinden jullie het ook zo lastig om niet te de hele tijd overal vanalles achter te zoeken?
    Ik heb nu een rare kleur afscheiding, soort van de allerlaatste dag van je menstruatie zeg maar... En prompt zit ik te bedenken of dat niet wat kan zijn...
    Irritant dat mevrouw in mijn buik de enige is die misschien weet wanneer haar verjaardag is...

Fijne avond meiden!

Liefs, Pluis

9. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    conijn: fijn zeg dat de bevalling zo snel en voorspoedig is verlopen! Nu lekker genieten van je mannetjes he!

10. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Miekiepluis, geniet maar lekker van je massage morgen, welke het ook wordt! Je loopt alleen wel het risico dat mevrouwtje denkt: "jeeeeh wat heerlijk warm en ontspannen is het hier toch binnen.. nou ik blijf voorlopig maar lekker zitten, mij te koud daarbuiten"... Hihi, dussuh... misschien nog eens over nadenken ;o)

@ Conijn, meid wat een heerlijk bevallingsverhaal, dat geeft een hoop meiden weer wat rust hier denk ik zo!

@ Slijmproppen, afscheidingen, krampen; hier niks (ja waterige afscheiding al 8 maanden) maar voor degenen bij wie het wel: succes als het doorzet meisjes!

Vandaag heerlijk dagje Rotterdam gedaan. Videocamera gekocht (had nog 125 euro aan cadeaubonnen dus leuk met afrekenen) en daarna lekker wezen eten bij Shabu Shabu, ben ik fan van!

Nu zit ik heerlijk met mijn dikke olifanten-pootjes in een Gamma emmer met koud water haha. Ik heb weer van die lekkere drilpudding op mijn voeten hmmmm!

De laatste week verandert er echt ineens veel hier, merken jullie dat ook? Buik ziet er weer heel anders uit en voel me echt ineens HUGE! Lijkt wel of ik in een week tijd een hele dikke nek en plofkop heb gekregen. En dan vergeet ik die handen en voeten nog even ;o) Mijn god zeg, ben een kamerolifantje aan het worden haha. Gelukkig zei mijn vriendje net dat hij gek is op olifantjes en dikke voetjes, dus komt goed!

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @conijn. jeetje dat is een snelle bevalling geweest, gelukkig is alles goed met jullie en nog maals gefeliciteerd met jullie zoon!!!
    hoe is het met je oudste zoon ivm gat in ze hoofd.

@ginny ik ben ook wel benieuwd als het werkt of niet dus lees ook even mee.

meiden ik wou net even foto maken van de hond lag er als een debiel bij, krijg ik alleen maar wit beeld dus hup alles nagekeken en gedaan, nu krijg ik allemaal strepen op me foto, terwijl met filmen er geen streep te zien is. dus morge breng ik hem even weg, ben blij dat ik er nu achter kom ipv dat de kleine geboren is.
    me toestel is ong 8 maanden oud, vindt wel erg snel zoveel wordt hij ook weer niet gebruikt. jullie mischien idee wat het kan zijn
    het is een casio-z85

12. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    @mvy, nou misschien vandaag dan? enne foto van de slijmprop?:$ jakkes heb ik ergens iets gemist?? hier nog niks hoor, bij Pepijn trouwens ook nooit iets gezien wat daarop lijkt.

@jarigen gefeliciteerd!:)

Ik heb ook al 4 keer mijn tenen gestoten tegen die kratten..

@debzie, spannend morgen! Succes en ik hoop dat het snel zal gaan.

ik las iets over jeuk, ik heb ook iets raars....het lijkt wel of ik allergies ben van mijn eigen afscheiding,( en dat komt er echt met stromen uit) als ik het op mijn been krijg gaat het echt ontzettend jeuken en wordt het een rode schrale plek....ahhhggggg!! :x

@Conijn, wat een verhaal, en dan ook nog je zoon met een gat in zijn hooft. Gelukkig is de bevalling verder goed en voorspoedig verlopen. leuke naam. Nu lekker gaan genieten van de kleine man.

13. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Wat een mooi verhaal Conijn!!! Ben dol op bevallings-verhalen, zeker op die met een verloop als jouw verhaal :)

14. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    KRIEBELSSSSS!!!
    Iemand van de pufclub die 1 dag na mij was uitgerekend is gisteren bevallen!! Nou wil ik ook!!

(ze is zaterdagochtend om 7.30 bevallen en we zaten vrijdagmiddag om 15 uur nog samen in de kroeg... heeft ze snel gedaan dan he! geeft ook weer hoop... ;))

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @jingi ow vervelend dat je er uitslag van krijgt, eigelijk wel raar want het is van jezellf.
    en die kratten hebben je dus al een paar pijnlijke tenen opgeleverd.

@liefie zo zie je maar weer de uitgerekende datum zegt niks. hopelijk volgen de baby's elkaar snel op deze weken.

fijne avond nog meiden

16. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Conijn, bedankt voor je verhaal! Ik teken voor zo'n bevalling ;)

Gentle, ik lig normaal ook altijd op mn rug, maar vind het nu wel moeilijk om dat niet te doen. Ik kreeg ook last van duizelingen enzo. De vk zei dat je dan een bloedvat afknelt in je rug door de druk.
    Dus het is iets voor mn lijstje wat weer kan als de baby eenmaal geboren is haha

Nu ik niet meer weet hoe ik moet zitten hoop ik steeds meer dat mn kleine missy eerder dan de uitgerekende datum komt.

Zelf zeg ik 2 aug (ben pas de 19e uitgerekend), mijn man zegt 2 sept! Het zou kunnen, maar ik hoop t niet! haha Het is dan ook zijn verjaardag.
    11 aug. is zijn zus jarig. 16 aug mijn moeder en 17 aug zijn andere zus. Dus we moeten alles een beetje proberen te omzeilen haha

Nu weer languit voor de buis.

Later!

17. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Conijn, ooh wat ben ik blij met je bevallingsverhaal, geeft me weer wat hoop!

Dames die morgen worden ingeleid heel veel sterkte en succes!!
    Alle andere dames die morgen gaan bevallen, zet hem op:D

Hier heb ik een super dag gehad, wat heb ik maar vooral ook Mirthe genoten
    Vond deze verjaardag nog veel leuker als vorig jaar omdat ze nu echt het besef had dat deze dag echt voor haar was
    Stond keurig te kussen en handjes uit te delen om daarna vol overgave op de kadootjes af te gaan en vaak hoorden we dan "meer, meer":)

We hebben wel veel speelgoed dicht gelaten en hubbie is nu alles in elkaar aan het zetten voor haar zodat ze morgenvroeg los kan.
    Ben benieuwd naar haar reactie

18. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad! En vooral Mirthe natuurlijk, moest erg lachen om het "meer meer" haha zie het helemaal voor me! Ben benieuwd hoe vaak jij er vanacht uit moet voor dat teveel-suiker-gegeten-en-cadeautjes-uitgepakt-doorgedraaide-dametje van je! Succes ;o)

19. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Cjpt, zal je zien dat ik afgestraft ga worden nu, maar normaal gesproken hebben wij een jongedame die heel goed tegen dit soort dagen kan!
    Zijn we echt mee gezegend.
    Morgenvroeg hoor je het;)

20. Pluis: helaas kan ik tegen deze jeuk helemaal niks smeren, niks werkt, erg vervelend, maar moet het uitzitten zeg maar! Meestal een uurtje a 1-2, het is nu gelukkig weer over!:)

Rianne: meid heel veel succes morgen en ik duim ook voor jou dat het snel zal gaan.

Sarah: vlak onder Den Helder, mijn zus woont ook net onder hoorn, tussen zwaag en enkhuizen! Leuke en mooie omgeving bij jou daar!
    Ik zou ook absoluut niet in een stad of alleen al in de buurt van een stad willen wonen, ik ben opgegroeid in een heel klein dorpje (wieringerwaard??) en woon nu in een iets groter dorpje, maar voor mij is dit mooi zat, groter hoeft echt niet!

Dikke pootjes en handen: pootjes en handen veel onhoog houden, als je op de bank zit dus met de pootjes op tafel, in bed een kussen onder je matras bij het voetenend, af en toe een koud badje voor de voeten of een koudcompress kan ook helpen en veel bewegen.
    Wat ook nog wel wil helpen is bleekselderij, dat werkt ook vocht afdrijvend, maar dames let er wel op, dat vochtafdrijvend ook in kan houden dat het vruchtwater hierbij wordt afgebroken!!!! Dus let wel op met hoeveel vocht je vasthoud en wat je dus gebruikt om het weg te krijgen!:$

Jessi: jij ook al deze week, spannend hoor, doe je het wel rustig aan!

Mik: als jij je zorgen maakt moet je gewoon even bellen, liever 1 keer te veel bellen dan 1 keer te weinig! Hoe is het nu eigenlijk??

Conijn: wow wat een verhaal zeg, wel fijn dat het zo snel is gegaan! Nogmaals gefeliciteerd met je 2de zoontje en geniet ervan!!:D

Noa: jee wat vervelend van je camera, hoop dat het mee valt!

Jingi: het kan inderdaad zijn dat het een kleine allergische reactie veroorzaakt, je vagina is namelijk van binnen erg zuur en je huid kan daar op reageren, maar wel een beetje vreemd inderdaad.:(
    En die jeuk van mij (jah ik was het) is ook een allergische reactie op iets, maar wat??? Ik krijg dan allemaal bultjes alsof ik door de brandnetels ben gelopen en wordt helemaal gek van de jeuk:$, heel vervelend, maar het is gelukkig meestal binnen 1-2 uurtjes weer weg!

Monique: fijn dat jullie en voornamelijk Mirthe natuurlijk een leuke dag hebben gehad!

Zo hier terug van de bbq, was erg gezellig, we hebben erg gelachen.
    En ik heb eindelijk ook eens verder dan 4 km in onze buggy( omgebouwde auto) gereden, vriendlief had een biertje gedronken, dus dan mag ik rijden. De volgende keer doe ik het pas weer als ik bevallen ben ofzo, je moet vrij ver voorin de auto schakelen en mijn buik zat dus iedere keer in de weg en dat nog eens net na het eten, ach we hebben het overleefd en al mijn eten netjes binnen gehouden.:D
    Ben nu wel erg moe, dus ga stoppen en mijn bedje opzoeken!

Truste allemaal en iedereen die morgen gaat bevallen, ingeleid word ofzo, heel veel succes en geniet voor het laatste nachtje nog even van de kleintjes in jullie buiken!

Deel Deze Pagina