Zonder bevalling een baby hebben is heel raar maar voor mij heel gewoon al vind ik het ook raar, volg je me nog hahaha Kijk ik weet niet beter, deze keer is het alleen gepland en dat maakt het alleen maar vreemder, ik had toch graag eens geweten hoe weeen zouden zijn ipv een beetje voorwerk en gerommel... Maar goed, niet weggelegd voor mij, als ie maar goed en gezond ter wereld komt, dat telt uiteinderlijk...!!! Mensen, ik ga mijn pc afsluiten en met zweet in mijn handjes een krant kopen van vandaag (heb ik van al mijn kids hun geboortedag) en daarna inchecken in het niet zo luxe hotel dat ziekenhuis heet... *help* Laterzzz Iedereen die in de tussentijd gaat bevallen, veel succes!!!
Gentle, succes bij de frauenarzt! Hopelijk heb je al wat ontsluiting * doet een weeëndansje voor iedereen die er klaar voor is * (ook voor mezelf natuurlijk )
@ Assi van harte met de geboorte van jullie dochter Yasmin @ Rianne, heel veel succes met de keizersnede vandaag, moet toch wel een hele gekke gedachte zijn hoor...! @ Gentle, succes bij de VK zometeen, ben benieuwd of t al wat uitgehaald heeft. Alle anderen gewoon een goeie dag toegewenst Liefs Marina
Joehoe, hier ben ik dan (ook niks aan de hand, dus zelfde verdict als MvY vermoed ik) Allereerst wil ik Rianne heel veel succes wensen vandaag. Hoe spannend is dat. Vreemd idee eigenlijk. Je hebt over een paar uur gewoon een kindje.... Denk aan je. En aan de rest van de meiden natuurlijk. Meeting was geweldig. Bedankt MvY voor het vragen. Het was echt supergezellig. Heb me geen moment verveeld. @Moontje, vervelend meid. Maar die kleine van je moet nog even blijven zitten he. Maar dat komt vast wel goed. @Anna, had je geen krampen nav je volle blaas? Hier wel vaak namelijk. Dan zakt het daarna weer iets af. @Elke, toch baby was. Mooi he. Wat ga ik doen vandaag? Ik denk vrij weinig tot niets. misschien kijken hoe de buurman de schutting gaat zetten Ik denk namelijk dat het er vandaag echt van gaat komen. Volgens mij zijn de hulptroepen namelijk al gearriveerd. Ik hoop het zo, want het zou zo rond de pinksteren al gebeuren en ik wil straks wel een beetje afgeschermd in de tuin zitten, met baby. Maar goed, hij is wel lief hoor, heeft het ook heel druk gehad enzo. Maar nu heeft hij vakantie, dat weet ik haha.
Goede morgen! Ook ik was vol overtuiging dat het afgelopen nacht ging beginnen. Gisteren voor het eerst oefenweeen ervaren. Maar denk toch dat het niks word vandaag. Assi gefeliciteerd met je dochter. Wat een bevalling! Super!
Hahaha Daan hou het maar goed in de gaten dan! Kan me wel voorstellen dat je blij bent dat het nu eindelijk eens gebeurt Fijn dat de meeting zo leuk was! Heb je toch nog mooi mee kunnen maken, maar nu moeten we wat strenger zijn voor onze baby's ze moeten vandaag komen!!!
Mogge! Iedereen die vandaag een kindje krijgen, heel veel succes! Hier een beetje gerommel gister, maar denk eerder dat t mn darmen waren. maar ik heb zo'n last van mn middenrif! Donderdag weer naar de vk en daar dan maar is vragen wat dat dan is. Strax ff brood halen en voor de rest lekker relaxen vandaag.
Oh wat jammer zeg... Thnx! Jij ook gefeliciteerd met de 39 weken!! Vind trouwens wel dat onze baby's echt rustig afwachten totdat het augustus is, niet? Normaal zou je toch verwachten dat er al wat meer baby's in juli geboren zouden worden... Maarja juli heeft ook nog een paar dagen he dus kan nog allemaal... Ben benieuwd naar de eerste echte babyboom dag (en). Hoe zou het met Marieke zijn?
Rianne, succes vandaag!!!!!! Debzie, jij ook succes!!! Ik ga natuurlijk vandaag alles goed bijhouden hier. Spannend hoor Conijn, nogmaals gefeliciteerd met je zoon Nathan. Wat een snelle bevalling zeg! Monique, leuk om te lezen dan Mirthe gisteren zo'n leuke verjaardag heeft gehad! Assi, gefeliciteerd met je dochter!!!!! Vandaag heb ik een rustig aan dagje. Ik ga tussen de middag even bij mijn ouders eten en verder staat er eigenlijk niks op het programma. Ook wel een lekker hoor! Gisteren waren we pas om kwart voor 9 thuis van het tuinfeest en toen ben ik ingestort en gelijk naar bed gegaan. Aardig geslapen, lastig om in te slapen met die zere heup, maar toch gelukt gelukkig. Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
@Fon en MvY, gefeliciteerd met jullie 39 weken. We moeten onze kindjes idd echt strenger gaan toespreken. :x En idd, waar is Marieke, die heeft meldplicht na haar hoopvolle berichtje gisteravond. @Hanna, doe jij maar lekker rustig aan vandaag dan. Geen zolder opruim klusjes, maar genieten van de zon en de rust (gna gna). Naja, en je lunch dan he.
@Assi, gefeliciteerd met de geboorte van Yasemin!! @Marieke, hoe is de nacht gegaan?? @Moontje, he bah meid, dadelijk lekker even bijslapen idd @MvY, hier wil ik vandaag de babykamer af maken en beetje uitrusten van het weekend @Rianne, heel heel veel sterkte en succes, ohhhhhh wat spannend joh Hier zijn bij de dames net de oogjes open Dus Mirthe heeft goed geslapen en echt geen last van dat soort "gekke" dagen. Heb wel rot geslapen, alles gaat steeds meer pijn doen Ik krijg pijn aan mijn heup van het op 1 kant liggen en moet dan draaien maar dat gaat bijna niet meer en vannacht kreeg ik dan ook nog eens pijn tussen mijn schouderbladen, dus echt alles is aan het verweken volgens mij Ik denk niet dat beeb hier op onze trouwdag zich gaat aankondigen maar we zullen zien.
Monique, fijn dat Mirthe zo lekker heft geslapen. Heerlijk gedroomd van alle cadeautjes zeker Balen zeg dat jij niet zo goed hebt geslapen. Hopelijk lukt het vannacht weer beter! Daan, ik heb nog wel met een been op de zoldertrap gestaan hoor, om te proberen boven te komen... Maar helaas... mijn heup werkte niet goed mee, dus heb ik er maar vanaf gezien. Donderdag komt mijn moeder weer schoonmaken en dan moet het eigenlijk wel opgeruimd zijn. Wat vervelend dat ik dit niet zo eventjes kan doen zeg, maar het is niet anders!
Hanna, ook een lekker rustig aan dagje dus Daan, thnx! Monique, fijn dat Mirthe geen last heeft gehad van de drukte en lekker heeft geslapen. Rust jij vandaag lekker maar een beetje uit van gister hoor. Gefeliciteerd met jullie trouwdag!
Oeps, sorry Rianne... Heel veel succes met de keizersnede! Waar dat inleidingsidee van mij dan weer vandaan komt
@Hanna, ik weet nog dat slapen er op het laatst bij Mirthe ook niet meer bij was. Toen was ik zo blij dat ik bevallen was en eindelijk zou kunnen slapen (want ik draai het liefste nog verder op mijn buik), kreeg ik van die opgeblazen Pamela Anderson borsten, kan je dus nog niet op liggen @Mvy, zit nog heerlijk op mijn bedje met laptoppie, Mirthe ligt tubbies te kijken, hoop dat die dadelijk beneden met nieuwe kadootjes gaat spelen en ik idd kan relaxen nog! @Elke, volgens de "regeltjes" niet in de droger Hier gaan ze er gewoon in hoor en heb Mirthe nog nooit nat in de kleren moeten hijsen
goedemorgen allemaal! helaas, heb de hele nacht krampen gehad, in mijn hele buik en onderrug, pijn met een verstrakkend gevoel echt in golven, dus daarom was ik zo hoopvol. maar halverwege de nacht zwakte het af en ging het langzaam weg. verdorie, ik dacht echt dat het begonnen was... Rianne heel veel succes vandaag!! ik baal stiekem wel een beetje, nu Assi is bevallen wil ik ook!! en ik had eerst geen haast..
Morguh meiden, DE dag! DE 27e! Rianne/ Jessi(vermoed ik..) en Debzie, zet hem op meiden! Ik denk aan jullie! Monique: Fijn dat Mirthe haar verjaardag zo leuk was, zo hoort het ook! gefeliciteerd met jullie trouwdag! Assi: Gefeliciteerd met jullie dochter Yasmin! MvY; De dag is nog lang hoor, je weet het nooit! Heel goed, lekker niksen vandaag! Ik ga om 14.00 naar de masseur en ik ga vandaag een geboortekist in elkaar knutselen... Dus lekker freubelen! Moontje: Dat klinkt wel als het echte werk zeg... Vervelend dat het niet doorzet! Daan: Hoezee! Dat zou wel fijn zijn hè, een schutting... Fijn dat je gisteren zo'n leuk dagje hebt gehad! Blurry: Dat heb ik ook, last van mijn middenrif! Ik moet woensdag weer naar de verloskundige, dus ik zal het daar ook even vragen. hanna: lekker rustig aan doen dus vandaag! Marieke: Balen meid! Kan me voorstellen dat je nu ook wilt! MAAR IK WIL OOK!!! Zo... dat is er uit... Heb alweer het 3e goede nachtje te pakken, heerlijk! Heb nu wel een vreemde vlek in mijn shirt op borsthoogte... Zal toch niet nu nog lekborsten krijgen hè... daar zit ik echt niet op te wachten! Verder gewoon weer de oude vertrouwde krampen in liezen en onderbuik, dus ik verwacht er weer niks van vandaag! Maar goed, wat niet is kan nog komen! Tot straks meiden! Liefs, Pluis
Goedenmorgen ladies, Hier nog steeds alles rustig... had ook niet anders verwacht hahaha... Heb gisteravond wel heel veel harde buiken gehad na het middagje bij de paardjes. Kon gisteravond ook bijna niet meer lopen van bekkenpijn. Het was dan ook heel vermoeiend. Om bij mijn eigen knollie te komen moet ik een drafbaan aflopen die in totaal 1 km is... Dus 500 meter en 500 meter terug. het kleine spook stond helemaal achterin het land en roepen had geen zin want de wind stond de verkeerde kant op. Als ik roep komt ie... Dus manlief heeft em even gehaald Zo konden we ff met em knuffelen (vooral Sven) en em wat lekkers geven. Was weer helemaal verliefd toen ik em zag... Heb nog steeds niet veel last van vocht vasthouden (mag zo blijven) terwijl ik met Sven vreselijke olifantenpootjes had... Ik denk vandaag maar een heel rustig dagje het is hier alweer behoorlijk warm. In huis al bijna 25 gr Iedereen een heeele fijne dag xxx