Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvja

mvja Niet meer actief

Hey meiden,

Sorry, door het drukke weekend
    is het er even bij ingeschoten om achter de laptop
    te kruipen... wat nu dus als gevolg heeft dat ik meer dan 35 pagina's moest bijlezen...
    Sorry als ik niet op iedereen reageer!

Bevallen: Ik wil er graag mijn man en mijn beste vriendin bij hebben,
    Zij maakt foto's en film van de bevalling, plus ze is een grote steun voor me...
    Waar hubbie van de zenuwen nog wel eens iets verkeerds doet of zegt, dat weet zij
    dan weer ok te maken hihi Ze heeft bij de vorige bevalling ook foto's en
    film gemaakt en die kijk ik nog regelmatig terug... (wel van de zijkant hoor meiden,
    geen open-wonden-foto's en film hihi)

Wat betreft het laten weten aan iemand, we zullen nu wel moeten omdat zoonlief
    toch ergens heen gebracht moet worden.
    Het liefste had ik gehad dat niemand het zou weten, (behalve buddie, want tja jullie moeten wel op de hoogte
    gehouden worden hihi) de vorige keer heeft hubbie
    zijn mama gesmst en die smste weer naar mijn ma... die het dus niet wilde weten...
    (wist zij overigens niet dat mijn ma dat niet wilde weten)
    Dus die hebben toen in spanning gezeten... (gelukkig duurde het toen maar 6,5 uur)

Nu hoop ik dat ik volgende week of die week erna ga bevallen (uit mezelf) want dan hebben
    hubbie en vriendin nog vakantie, dat zou dus perfect uitkomen hihi

Daan: Wel spannend zo dan vandaag hee! Zou wel een mooie datum zijn voor je!
    Misschien een hele persoonlijke vraag, maar is het nu dan zo niet ook een
    hele moeilijke/emotionele dag voor je?

mumtobe: fijne vakantie meid! (ook al lees je het waarschijnlijk niet meer)

Monique: Ben afgelopen vrijdag nog door/langs gemert gekomen, maar het is
    daar flink te keer gegaan met het weer daarvoor of niet?
    allemaal bomen omgewaaid enz... Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Mirthe!
    Heeft ze een leuk feestje gehad?

Gentle: Jeetje meid, ik snap heel erg goed wat je bedoeld hoor, het is ERG vermoeiend!
    Heb het met zoonlief ook gehad... :( hopelijk zet het snel door voor je!

Conijn van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Fijn dat alles goed gaat
    met jullie!

ppa: fijn dat het goed gaat hee! Altijd leuk om te horen!

petra: gefeliciteerd met de verjaardag van Roos! Heeft ze een leuke
    dag gehad?

moontje: gefeliciteerd met de zwangerschap van je broer en schoonzusje!
    Altijd leuk om zo'n nieuws te horen!

debzie: oh spannend meid, zie dat je vandaag in het ziekenhuis bent!
    Hopelijk heb je je kleintje al lekker in je armen!

Rianne: Ook jij heel erg veel succes meid!

Assi: van harte gefeliciteerd!

Hier afgelopen vrijdag weer bij de gyn geweest, ons meiske is wat gegroeid, maar dat kunnen ze aankomende vrijdag pas met zekerheid zeggen omdat er eigenlijk 2 weken tussen de echo's in moet zitten... spannend dus weer... Wel hebben ze me verteld dat ze me, als ik nog niet bevallen ben, vanaf de 38 weken in gaan leiden... Mocht ik volgende week aan de gang gaan dan mag ik gewoon onder leiding van de vk bevallen... (vond ik wel een fijne gedachte)
    Voor de rest weinig te melden hier... Ben erg moe, dus duik zo mijn bedje in...

Oh ja even heel trots :D Zoonlief zet steeds vaker uit zijn eigen losse stapjes hihi, het zal dus niet lang meer duren voor meneertje echt loopt :D

Dikke kus meiden!

2. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    #16082 MissGin, 27 jul 2009
    Laatst bewerkt: 27 jul 2009
    Voor wijzigingen en/of toevoegingen een PB'tje sturen aan Hanna1974 of Ginny (niet aan ons beide)

=======================================================================

Augustus 2009 Mama's!

BEVALLEN:

24 mei - Sebastiaan - zoon van Worldofme - 30 wkn? - Tijd? - Gewicht? - Lengte?
    30 mei - Simon & Lucas - zoons van Sweepy - 31 wkn? - Tijd? - Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - Lengte?
    14 juli - Finnley - zoon van Mamamoon24 - 35w6d - 13.47 uur - 3200 gram - Lengte? (12 aug)
    14 juli - Maxim - zoon van Muis511 - 35w5d - Tijd? - 2483 gram - 45 cm (13 aug)
    20 juli - Quirine - dochter van PPA - 38w3d - 14.38 uur - 3885 gram - Lengte? (31 juli)
    22 juli - Lupe - dochter van Ollebolleke - 38w4d - 21.29 uur - 2990 gram - Lengte? - (1 aug)
    23 juli - Nathan - zoon van Conijn - 38w3d - 12.37 uur - 3895 gram - 50 cm - (3 aug)
    26 juli - Yasemin - dochter van Assi - 38w1d - 8.03 uur - 2840 gram - 48 cm - (8 aug)

Er zijn al 6 jongens geboren!
    Er zijn al 3 meisjes geboren!

Afspraken:
    Juli:
    27: Gentle VK
    28: Welpje VK
    28: Roos VK
    29: Sanell vk
    28: Lieke VK
    30: Nita gyn
    30: Noa VK
    30: DesireeK gyn
    30: Blurry VK
    30: Ginny VK
    31: Hanna VK
    31: Marina VK
    31: Ollekebolleke gyn

Augustus:
    4: Welpje VK
    4: Noa VK
    4: Roos VK
    6: Mik VK
    13: Mega Babs gyn
    20: Mega Babs gyn

Uitgerekend op:

30 juli:
    Liefie - Buddy: Elke

1 augustus:
    Daan78 - Buddy: Sweepy & Pupke1979
    Renate007
    Miekiepluis - Buddy: Roos
    2 augustus:
    Simmer - Buddy: Jingi
    3 augustus:
    MamaVanYouri - Buddy: Rianne80
    Fon - Buddy: Sanell
    4 augustus:
    Welpje
    5 augustus:
    Rian83
    6 augustus:
    Ceertje
    Jessie86
    Jingi - Buddy: Simmer
    linnie123
    Sarah1987 - Buddy: MamaDeluxe
    7 augustus:
    Kanela
    Alice
    Anna1976
    Hibatullah
    8 augustus:
    Marieke1983 - Buddy: Verhip
    Rianne80 - Buddy: MvY
    9 augustus:
    Marina71 - Buddy: Ginny
    10 augustus:
    Ginny - Buddy: Marina71 & Nita82
    Roos -Buddy: Miekiepluis
    11 augustus:
    Lieke1979
    12 augustus:
    wolliewobbel
    13 augustus:
    DesireeK -Buddy: Mvja
    14 augustus:
    Inkerbell
    Sjanienu1
    LadyJenn75???
    Marty
    15 augustus:
    Debzie1984
    16 augustus:
    Cjpt - Buddy: Hanna1974
    Bos
    Skatje
    Carlie
    18 augustus:
    Verhip - Buddy: Marieke1983
    kim3 - Buddy: Stephanie87
    Aguamiga
    Gentle
    19 augustus:
    tal
    1ste Wondertje
    Blurry - Buddy: Kippy
    20 augustus:
    Annie22 - Buddy: Noa307
    Sanell - Buddy: Fon
    21 augustus:
    Liz0104
    22 augustus:
    Nita82 - Buddy: Ginny
    Megababs
    23 augustus:
    Fiona1987
    24 augustus:
    Ollekebolleke
    Mvja - Buddy: DesireeK
    KristaB (tweeling)
    25 augustus:
    Petrabr - Buddy: Mik
    Morgenzon
    26 augustus:
    Noa307 - Buddy: Annie22
    27 augustus:
    Elke - Buddy: Liefie
    Emma21
    Nyn81
    Csillag
    28 augustus:
    mik - Buddy: Petrabr
    Hanna1974 - Buddy: CJPT & Meiske74
    29 augustus:
    Brusje
    30 augustus:
    Bloem1978
    Mumtobe21 - Buddy: Kim3
    MamaDeluxe - Buddy: Sarah1987
    31 augustus:
    Corinne348

Er worden nog 22 Meisjes verwacht!
    Er worden nog 21 Jongens verwacht!
    Van 8 beebjes is het geslacht Geheim!
    Van 15 beebjes is het geslacht
    Onbekend!

Gezocht Buddy:
    Kanela
    Linnie123

3. Hahaha daan POG had ik nog nooit van gehoord, maar past nu echt wel bij mij, ik weet dat het moet, maar heb er echt geen zin in!!:$

Monique: dat je al in 2001 getrouwd bent, maakt je trouwdag er toch niet minder om! Het is toch al 8 jaar en hoe langer hoe bijzonderder toch?!
    Lief dat Mirthe zo pittig aan het spelen is, geniet er maar lekker van!

Bloem: het lijkt me nou ook niet echt verstandig om met bier en fris enzo op een fiets te zitten en als je wat overhebt van je kersenflappen en muffins mag je ze hier heen sturen hoor!!;)

Bevallen overdag: zat daar ook over na te denken, wij hebben boven enkelglas! Wat zullen de buren horen en hoeveel geluid ga ik maken en en en en...... pff het zweet breekt me ff uit, dat is eigenlijk wel de enige zorg die ik heb, maar toch.

Mama van Youri: wat vervelend nou, die moeders ook altijd!! Meid lekker rsutig aan doen en wie weet val je straks weer inslaap.

Jingi: je bent niet wijs, als het zo warm is en dan in een tuincentrum gaan lopen!! ik heb het 2-3 weken terug gedaan was heel snel en kletsnat weer bujiten, gatver dat was echt geen prettje!
    Maar veel plezier hoop dat jij er meer lol hebt dan ik had!

Mamadeluxe: Fijn dat ze je in het ziekenhuis wel serieus nemen, heb je het gevoel dat de vk dat niet doet?? En heb je ook een reden dat ze naar de groei kijken of is dat gewoon standaard als ze ook een liggingsecho maken. Ik heb er namelijk om moeten vragen, ik krijg vrijdag een echo bij de gyn omdat de kleine nog niet ingedaald is en ze willen weten of daar een reden voor is en vervolgens vroeg ik zelf of er dan ook meteen gekeken kan worden naar de groei, nadat ze de reden had gehoord wilde ze het wel vragen, maar het ging niet vanzelf zeg maar!

Liefie: ik denk inderdaad ook dat POG het zelfde is als stakende kabouters!! haha:D
    Rietjes, om liggend te kunnen drinken..?? Ten minste dat is mijn idee bij rietjes meenemen, als je ligt krijg je een glas zo slecht aan je mond zonder jezelf eerst half nat te hebben gegoten.

Nou ik ga nu maar weer wat eten en dan de was doen en stofzuigen en dweilen. Wou eigenlijk ook de ramen nog lappen, maar dat moet ik misschien morgen maar doen, ach ik zie wel.

Wel jammer dat er nog niks is gebeurd kwa bevallen/keizersnedes, ben erg nieuwsgierig

ow heb een paar voeten tussen mijn ribben en volgens mij een paar billen in mijn maag, gat het maagzuur zit zowat in mijn neus!:(

4. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    hey meiden
    hier ben ik ook weer
    gisteravond toch de beeb weer meerdere malen gevoeld:D gelukkig
    ook vanochtend is de baby erg actief:D

@rianne: veel suc6 vandaag met de keizersnede, hoop dat het allemaal mag meevallen
    @assi: gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!

Tis hier weer lekker aan de tempratuur, en de voeten en handen vullen zich weer aardig met vocht....
    tis erg benauwd hier, bij jullie ook dames??

ben benieuwd hoeveel beebs er vandaag geboren gaan worden

5. NITA: waar zit je??? en hoe gaat ie bij jou, ik mis je?

Hanna: zou je mij weer op de lijst willlen zetten voor 31 juli gyn? Alvast bedankt.

Zo en nu ga ik echt een broodje eten!

6. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    Assi: Van harte gefeliciteerd met jullie prinsesje!!!

Rianne: Ontzettend veel suc6 toegewenst:)

Conijn: Mooi bevallingsverhaal..en jemig wat ging het allemaal supersnel, lekker zeg!! Ik hoop nu ook ns op n snelle bevalling...maarja het komt zoals het komt he...

Blehhhh wie voelde zich ook een kamerolifantje?? Nou ik voel me ook zo, lijk steeds verder op te zwellen. Gelukkig vind hubbie me een heel mooi kamerolifantje;)

Is het bij jullie ook zo snikheet en broeierig...pfffffffttt:(

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Zwangerschapstas: je wilt helemaal niet weten wat er hier allemaal in zit ;) wij blijven dan ook minstens 2 dagen. Ik heb bijvoorbeeld ook het muziekknuffeltje van de baby er in zitten. O ja, en gewoon een pakje nieuwe batterijen voor de camera, zodat we zeker weten genoeg hebben! Oh en toiletspullen heb ik allemaal dubbel en in kleine verpakkingen gekocht. Vergeet trouwens niet deo en een tandenborstel voor je hubbie! Na 12 uur wil hij misschien ook wel zich een beetje opfrissen, zeker als er visite komt!

Perineum olie: Echt een aanrader!! Je moet je er even gemakkelijk bij maken en de deur op slot doen :D Maar nu ik het gewend ben kost het me 5 minuutjes en ik voel het verschil!! Het is echt zachter, vooral aan de binnenkant. Het rekt echt een beetje uit en voor m'n gevoel "werkt" het. Ik vind het alleen vervelend dat die olie vervolgens overal aan je onderkant zit, en ook warm water helpt niet echt... Ik doe het dus niet op dagen dat ik naar de VK moet, aangezien ik dan denk dat ze al die olie smeer daar onder ziet ofzo ;) Valt vast wel mee, maar het voelt een beetje vettig. Verder hoop ik echt dat het straks ook effect heeft!!

En dan mijn ego-VK-verhaal...

Alles was goed op de CTG. Ukje was ontzettend aan het bewegen en schoppen tegen die sensors (heeftie echt wat tegen!) en de hartslag ging dan ook echt tegen de 190 aan!! Verder geen (voor)weeën te zien op dat ding, was te verwachten. Ik ben wel weer 2 kilo aangekomen... Uiteindelijk toch nog 12 kilo!! Hoop dat mijn lichaam dat met BV weer snel kwijt is.
    VK even toucheren en zei dat die voorweeën alleen de baby nog dieper had laten zakken (hoe diep kan het gaan hee?) en die ligt er dus echt super klaar voor. Verder nog geen ontsluiting, dus ik heb maar vrede gesloten met mijn voorweeën en maak me maar op voor gewoon nog 5 weken wachten helaas..

Ze zou nog een echo maken om te kijken hoe groot de baby was, aangezien de vorige echo wel wat groot uitviel. Bleek onze uk gewoon al 3300 gram te wegen volgens de echo!! Poeh, ik hoop toch niet dat het dan nog heel lang gaat duren. Maar goed. Toen vroeg ze of we het geslacht al wisten, maar dat weten we dus niet. Zegt ze opeens: 'Ik moet jullie nu iets gaan vertellen waarbij ik het geslacht wel moet verraden, maar dat moet echt.' We krijgen dus een meisje!

Helaas was de reden van het vertellen wat minder leuk. Ons ukje heeft waarschijnlijk een cyste in haar eierstok, waardoor er een hele grote ronde vochtbult te zien was in haar buikje. Misschien dat hierdoor het gewicht ook wat hoger uitviel, aangezien haar buikje dus dikker is door die cyste. Ze kon het helaas niet goed zien en nu moeten we woensdag naar het ZH voor een betere echo, om te zien of het echt iets is... In het ergste geval heeft ze dus een cyste en is ze wat groter daardoor, maar ze zei wel meteen dat het na de geboorte weer wegtrekt. Het groeit namelijk onder invloed van mijn hormonen, en zodra ze er uit is krijgt ze die hormonen niet meer.

Al met al een spannende en emotionele ochtend. Natuurlijk heel leuk dat ons vermoeden (wij zeiden al voordat ik zwanger was dat het een meisje zou zijn) werd bevestigd, maar meteen ook moeilijk dat er iets niet helemaal goed is. Ook al is het niet gevaarlijk, toch is het een vervelend gevoel. Ik heb meteen maar mijn ouders afgebeld (die zouden woensdag komen, maar dan heb ik dus die afspraak) en die komen nu hopelijk morgen. Ook vervoer geregeld naar het ZH woensdag, dus we hoeven ons verder niet meer druk te maken...

Ik ga nu even op internet snuffelen wat zo'n cyste precies is enzo. Blijft lastig in het Duits/Engels! Het heet hier een Ovarialzyste...

Succes met bevallen voor alle inleid-keizersnee-mama's (en alle anderen die graag nog willen vandaag!)!!

8. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ollekebolleke Ik heb je afspraak erbij gezet hoor!

Gentle Wat leuk dat jullie een meisje krijgen! Over de cyste is inderdaad even schrikken, maar gelukkig is het niet heel ernstig. Maar kan me voorstellen dat het niet leuk is, je wilt toch dat je kindje niks mankeerd.
    Sterkte alvast voor woensdag!

9. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    @Gentle: wat leuk een meid! Wel schrikken van die cyste zeg. Ik hoop dat het verder allemaal niks is en dat het idd na de bevalling vanzelf weg gaat. Misschien kun je beter niet teveel ernaar gaan googelen, dan maak je jezelf alleen maar ongerust misschien? Alvast succes woensdag!

10. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    alles weer een beetje bijgelezen....
    Ben alleen echt doodop! Vanacht slecht geslapen en heb het nu onwijs warm!! Ik moet zo naar de vk toe, zal wel weer weinig te melden hebben... \

pluis---Lekkende borsten, hier al vanaf week 17 last van! Ik moet sinds toen ook al iedere dag van die vervelende pads in. Stomme is ook dat je ze bij veel kleding erdoorheen ziet! Borsten zijn ook al erg gegroeid, dus bhs met vulling koop ik niet meer. Heb nu alleen nog maar dunne voeding en zw. bhs.

Hanna--= buikslapen... ohw, dat wil ik zo graag weer!! Ik had altijd al best een voorgevel (al zeg ik het zelf) en sliep altijd met een knuffel of rolkussen en een arm tussen mijn borsten, anders deed het zeer. Maar daardoor sliep ik wel lekker :D

sorry rest, ik ben echt loof en heb even geen puf om verder te reageren....

11. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Assi, gefeliciteerd!

Waar blijven de beebs?????
    Ik wacht op jullie......

Hier een heerlijk slapend prinsesje, zo mooi....
    De kraamhulp is vandaag voor het laatst, is ook wel weer lekker om straks met ons eigen gezin te zijn. Vanaf morgen heeft mijn man 2 weken vakantie en is hij meteen jarig.
    Verder al ontzettend verwend met allemaal leuke cadeautjes.

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

@Gentle, wat leuk dat jullie een meisje krijgen!
    minder leuk van de cyste, want ook al is het onschuldig je wilt gewoon niet dat er iets afwijkends is aan je kindje. ik zou ook niet teveel googlen, vertrouw op je arts!

@all, een tijdje terug werd hier geklaagd over snurkende mannen. mijn vriend heeft afgelopen weekend breathe right gekocht bij het kruidvat, en dat werkt ontzettend goed! ik heb geen geluidsoverlast meer, en hij slaapt beter omdat hij zichzelf niet wakker snurkt :D

@Ladyjenn, hier ook het olifant gevoel...ik kan niet wachten tot ik weer naar de sportschool kan!!! heb gelukkig van de week een nieuw sportmaatje gevonden :)

weten jullie trouwens of je die emmertjes boerenyogurt van de appie mag?

13. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

alles goed? hier gaat het wel weer gelukkig. helaas is me camera stuk en zal ik een nieuwe moeten kopen dat ding is van dec maarja hij is gekocht in zeeland en ja hij mag niet terug hierzo bij mediamarkt. ben blij dat ik er nu achter kom ipv bij de bevalling.

@moniqeu leuk om te horen dat jullie kleine meid van haar verjaardag genoten heeft, en vele kado's heb mogen ontvangen.

@ollkebolleke me camera is overleden dus mag een nieuwe kopen, maarja liever nu dan tijdens de bevalling.en je heb dus in de omgebouwde auto mogen rijden hihi. maar met zo buik lijkt schakelend me wel wat lastig hihi

@assi gefeliciteerd.

@moon het was dus vals alarm vanacht!!

@mvy redt je het nog om niets te doen,, soms kan ik gewoon echt niet stil zitten hihi.

@pluis jij wou toch ook vandaag bevallen?

@desireek jullie hebben dus lekker met het paard geknuffelt, nog even en dan kan je der weer op.

@gentle leuk dat jullie ook een meid krijgen, alleen jammer van de cyste in haar eierstok, hopelijk is het goed te verhelpen.

wat betreft vlucht tas die ga ik volgende week maar is inpakken. en goed bedenken wat er allemaal in moet hihi.
    maar dat vraag ik nog wel een keer tegen die tijd, of ik schrijf wat ik er in heb en wat er in zou moeten hihi.

en die olie waar ginny het over heeft, weet begot niet als het helpt kan ook niemand in me omg die het gebruikt heeft.

nou meiden ik ga der vandoor tot later, en hopelijk zijn er dan meer baby's geboren hihi.

14. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Monique, heb je nou nog niet je vluchttas klaar :p foei.
    Wat is een plasfles?

Liefie, heel logisch hoor dat je ineens allerlei gedachten kreeg over de toekomst. Is alleen maar goed geweest
    denk ik. Nu heb je even goed kunnen nadenken en huilen en is het van je af.
    En lekker aant uitmesten hihi.

Moontje, ah jij ook al wakker gebeld :( pfff.

Mvja, fijne gedachte idd dat je gewoon met je vk mag bevallen... En je meisje een beetje gegroeid! Dat klinkt
    positief!

Ollekebolleke, ik moet zeggen dat ik je vandaag erg actief vind in het huishouden. Ondanks de voet tussen
    je ribben en het maagzuur (erg vervelend...) ;)

Mik, ja hier ook zo benauwd. En vocht vult zich ook langzaam weer bij...

Gentle, jeetje zou je denken dat de voorweeën meer hadden gedaan dan alleen de baby te laten zakken he.
    Maar fijn dat het verder wel goed was! En al 3300gram, das geen kleintje hihi.
    GEFELICITEERD met jullie meisje! Gelukkig trekt de cyste na de geboorte gewoon weg, maar het is wel even
    schrikken als je het hoort he.

Ppa, wat fijn dat alles zo goed gaat met jullie meisje. En alvast gefeliciteerd met je man!

Marieke, en wat is de breathe right precies?
    Ik moet zeggen dat ik nu nog meestal maar 1x wakker word van het gesnurk gelukkig hihi.
    Waarom zou je die boerenyoghurt niet mogen denk je? Mag vast wel hoor.

Zo, het is rustig hier vind ik.
    Heb net weer op bed gelegen en natuurlijk weer in slaap gevallen. Daarna ff lekker gedouched.
    Nu weer saai op de bank hihi.
    Voel me net zo'n vaatdoek, bleh.

Nog geen buddynieuws van Rianne helaas.

Daan, alles goed met jou? hihi je moet je wel elk uur ff melden hoor, ik ben zo benieuwd of jou beebje
    echt vandaag komt!!??

15. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Noa, jammer van de camera zeg en belachelijk dat hij niet bij jullie Media Markt terug kan worden gebracht?
    Wel goed idd dat je er nu achter komt en niet pas tijdens/na de bevalling.
    Het poetsen kon ik ook weer niet laten. Heb ff alles afgeveegd, gestofzuigd, was gedaan en bed afgehaald hihi. Misschien straks nog strijken en anders morgen...

16. Marieke1983

Breathe right zijn doorzichtige stripjes die je op je neus plakt. je ziet er niet zoveel van.

en over de boerenyogurt, ik werd in de appie aangesproken door een mede zwangere die zei dat het niet mocht. volgens de verpakking zit er eiwit in. maar dat zal toch wel gepasteuriseerd zijn?

17. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Volgens mij mag je die yoghurt wel hor!! Ik eet de hele zwangerschap al alle soorten toetjes, behalve tiramisu want dat weet ik niet helemaal zeker.

18. Marieke1983

oke, dank je!

19. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ik zou het niet weten, maar heb nog nooit gehoord dat het niet mag dus gewoon lekker eten :)

Oh heb je de bestelling van Lief! trouwens al?? Zal wel niet he?
    Ik verwacht dat hij hier morgen eindelijk komt...
    Vanaf begin aug krijgen ze de nieuwe wintercollectie!!!!!!! ;)

20. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Liefie, idd 8 jaar getrouwd, maar al 18 jaar bij elkaar:$
    Oh die gevoelens zijn heel herkenbaar, maar geloof me maar, dat gaat echt helemaal goed komen!!

@Mvja, je bent door het oorlogsgebied gereden dus (zo noemen wij het) maar is flink tekeer gegaan hier
    Volgende keer een bakje koffie he!!
    (kom je uit de buurt?)
    Is goed nieuws toch dat meisje al wat gegroeid is!
    Ohhhhhhh dat is zo gaaf dat moment dat hij dadelijk ineens echt gaat lopen!!

@Gentle, ik zat hier ohhhh achter de laptop
    Wat leuk dat jullie een meisje krijgen maar kan me voorstellen dat de reden dat je het nu weet er toch even flink inhakt
    Gelukkig hebben ze wel meteen verteld dat het heel vlug weer weg zal zijn na de bevalling

@Noa, als die camera van dec is dan ging ik toch beetje uit mijn plaat denk ik!!

@MvY, ik heb idd geheel nog niet naar die vluchttas gekeken, bij Mirthe vorige keer ook opeens naar het ziekenhuis en die tas had ik in 5 min klaar.
    Als je gewoon zorgt dat je bij blijft met wassen en strijken is het tas voor de kast en graaien en wegwezen;)
    Plasfles is een plastic fles met een dop erop waar allemaal kleine gaatjes inzitten
    Als je dan moet plassen kan je hem op je muts richten en in knijpen, dat verkoeld dan heel erg en heb je niet zo last van het branden tijdens het plassen ( ik was ingeknipt)
    En is meteen ook weer lekker schoon gespoeld

So, nu zit mijn strijkpauze er weer op;)

Deel Deze Pagina