Simmer Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet ervan meid en we horen graag hoe ze heet en hoe zwaar ze is enzo, maar dat komt wel.
Assi, gefeliciteerd met Yasmine! Rianne, gefeliciteerd met Elias! Simmer, gefeliciteerd met je dochter! Wow gaat hard hier ineens! Hier niks. Gisteravond wel allemaal sliertjes en stukjes slijm (de veelbesproken slijmprop??) en daarna krampen maar nu is het weer rustig. Voor de rest heb ik ineens allemaal last-minute dingen die ik nog wil doen. Vanmorgen was ik weer om 5 uur wakker en om 6 uur besloot ik ineens de wc te gaan schilderen . Hoezo zwanger?? Gisteren belde mijn ex me op . Ik had niks meer laten horen en hij wilde weten hoe het ging, bla bla bla... Zegt die op het einde van het gesprek dat ik hem moet bellen of smsen als er iets is want dat wil die wel weten. Nou oke.. gisteravond vanaf half 10 verloor ik steeds sliertjes slijm en rond half 12 kreeg ik ook weer flinke krampen die steeds weer terug kwamen. Ik hem dat dus gesmst, krijg ik terug: je weet het zelf toch altijd allemaal zo goed dus dan dit vast ook wel! Nou jaaaaaaa.... wat is dat voor een antwoord? :x Hij had het een paar uur daarvoor nog gezegd dat ik hem moest smsen Doe ik nu dus ook niet meer hoor! Ik heb nu twee ontwerpen gemaakt voor het geboortekaartje maar ik vind ze allebei zo superleuk dat ik niet kan kiezen .
Nita Pffff jeetje wat een ongelooflijke egoïstisch lamzak is die ex van jou zeg :x Ik snap dat het moeilijk is, maar hij kon van mij toch mooi in de stront zakken....wat een eikel :x Wil je hem nog wel bij de bevalling hebben? Want je kan wel zeggen dat je hem dat niet wil afnemen, maar als hij zo doet, dan vind ik dat hij er nog geeneens recht op heeft om erbij te zijn. Maar goed...ik snap ook dat het makkelijk praten is van een afstandje. Enne...laat ons anders maar kiezen tussen de 2 ontwerpen
Oh goed idee! Ik ga ze zo even in mijn album zetten. Ik ben er echt nog niet uit wat de bevalling betreft. Ik weet wel dat als het nu zou beginnen dat ik hem dan echt niet bel. Zal dus geheel van het moment afhankelijk zijn. Volgende week is hij trouwens op vakantie dus ik zit stiekem een beetje te hopen dat het dan begint . Ga even de ontwerpen uploaden!
Rianne, gefeliciteerd met Elias, mooie naam zeg! Simmer, gefeliciteerd met jullie dochter! Oh wat leuk al die beebjes! Zou het nu echt gaan beginnen hier? De laatste dagen komen er wel steeds meer bij. Spannend! Net weer goedgekeurd door de vk. Bloeddruk was voor het eerst een beetje aan de hoge kant maar verder was alles goed dus niet zorgwekkend. Even in de gaten houden. Ook mijn overgeef-fobie besproken, wel fijn dat dat nu bekend is en ze er rekening mee kunnen houden. @ Nita, ik weet dat het altijd makkelijk oordelen is van afstand maar ik ga het toch een keer zeggen: wat is die ex van jou een ontzettende eikel! Je kan heel veel goedpraten door te zeggen dat het voor hem ook allemaal heftig is enz enz. Maar dit soort uitspraken... wat ben je dan voor een lul? Sorry hoor maar ik begrijp niet waarom hij het recht zou hebben bij de bevalling te zijn?! Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik dit zei. Maar jij lijkt me zo'n lieve meid en die jongen trapt jou keer op keer een stukkie lager. @ Monique27, hier ook sinds 3 nachten onwijs pijn in mijn heupen! Echt balen zeg, sliep al niet zo lekker maar dit is helemaal niks. Nouja, gelukkig hebben we internet haha. Kan ik alvast wennen aan het wakker zijn 's nachts Vraagje meiden; zijn er meer die ineens hun moeder niet zo goed meer kunnen hebben? Ik ben vrij close met mijn moeder en leek me ook echt gezellig om tijdens mijn verlof haar wat vaker te zien (dus bijv 2 dagen per week). Nou is ze normaal al vrij aanwezig en de grootste kwebbel ter wereld maar daar kan ik normaal goed tegen. Nu merk ik ineens dat ik het afspreken en bellen heel erg af zit te houden. Voel me er een beetje lullig over maar vind het gewoon te vermoeiend allemaal. Ze is ook echt aan het doordraaien. Gaat me ineens bellen welke maat luiers en rompers ze moet kopen?!?!?! Ja als ze dan straks eens een dagje of nachtje hier is dan hoef je je luiertas niet mee te nemen. Waarom heb ik dat ding dan?!!? Plus je gaat toch niet een heel pak luiers kopen waar ze er dan 4 van gebruikt in zo'n nacht en de rest alweer uitgegroeid is als ze nog een keer komt?! Nog even dan kan ze zelf weer een baby krijgen, ze heeft via via inmiddels een box, wagen, wipstoeltje, campingbedje, speelkleed, badje etc etc. Ook heeft zo'n beetje de hele zwitsal lijn gekocht. Dat irriteert me ook mateloos want iedereen (helaas incl vriend) zit maar te zeiken dat ik zwitsal moet gebruiken terwijl ik het vies vind ruiken! Inmiddels ben ik zover dat ik hoop dat ze er allergisch voor is! :x Argh! Zo dat moest er even uit. Zou me de laatste dagen het liefst gewoon alleen op willen sluiten. Ik wil gewoon met rust gelaten worden, geen adviezen, geen vragen, geen gezeur, geen afspraken, geen hulp... en dan de wetenschap dat dit de komende weken alleen maar erger gaat worden... Wordt er nu al moe van! Sorry voor mijn ego-bericht en hoop dat ik niemand voor het hoofd stoot ermee want weet wel dat ik mazzel heb met zo'n betrokken moeder, maar kan er gewoon even niet zo goed tegen op het moment...
@ Rianne, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. @ Simmer van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter @ Nita, ik vind het wel bijzonder dat je het keer op keer weer probeerd, terwijl hij je nu al zo vaak zo diep gekwetst heeft. Ik neem aan dat je de deur open wilt houden voor je kind en niet voor jezelf. Ik vind het echt asociaal dat hij het jou in 1 van de mooiste maanden van jou leven zo moeilijk maakt, jij hebt zorgen waar de meeste van ons geeneens rekening mee hoeven te houden. Ik hoop echt dat je dalijk zo vreselijk gelukkig word met een prachtig wonder, dat je bijna barst van geluk @ Daan, blij dat ik nu eindelijk weet wat ik heb, gewoon hele flinke POG vluchttas de kleren waarin in vorige keer was bevallen (een kek zomerjurkje) daar kon ik niet de volgende dag in naar huis en dat was niet door het zweet. Kleren voor jezelf lijken me dus handig. Ik neem verder niet zo heel veel mee want voor de bevalling heb je het vrij druk en daarna ben je, als het goed is, niks anders aan het doen als naar je kindje kijken Bijlezen was weer een hele klus zeg. Roos is vandaag bij opa en oma geweest zodat ik lekker veel kon doen. Heb een half bedje geverfd, een dutje gedaan en boodschappen. Niet zoveel dus. Nou ja, morgen is er weer een dag en ik ga op de uitgerekende datum bevallen dus heb nog geen haast @ Gentle, van harte dat je een meisje krijgt en wat fijn dat ze je nu even goed in de gaten houden. Ik hoop dat je geen horrorverhalen gaat lezen op internet want die zijn er ws altijd wel te vinden
hihi, cjpt, gelukkig is je verhaal me niet herkenbaar. Mijn ouders zouden inderdaad wel een pak luiers kopen als we een weekend langs komen met de trein, maar verder hebben ze helemaal niets hoor!! Pfff, zou me daar ook echt aan irriteren als ze alles dubbel gingen kopen. Tis mijn kind!! DesireeK, mooie stal! Ik heb zelf lang op een pensionstal gewerkt en gereden, maar dit ziet er heel leuk uit. Lekker met een binnenbak Alhoewel, tis een klein pony'tje zie ik, dus lekker rijden zit er niet in Poeh, jullie hebben gelijk wb googlen. Ik werd er helemaal down van. Na jullie berichtjes ben ik weer even opgepept over mijn meisje. Ik vind het helemaal grappig om 'ze' te zeggen. Het was zo lang 'ie' Ik ben ook helemaal in de stemming om spontaan jurkjes te gaan kopen, maar de inboedel hebben we nu wel zo'n beetje en laat de visite dan straks de boel maar verder roze inrichten!! Ik ga nu wel meteen aan m'n raamdeco werken, want die hoeven we nu niet dubbel te maken!!! Voor ik het vergeet: Rianne en Rianneman, gefeliciteerd met jullie zoon Elias!! Prachtige naam, helemaal mijn smaak! Simmer en Simmerman, gefeliciteerd met jullie dochter!
@ Nita, ik vind het met die muisjes erg leuk! @ CJPT, mijn moeder heeft ook alles in huis en ik vind het echt hartstikke makkelijk, als ik eens wat vergeet mee te geven heeft mijn moeder het. Als ze uit een luier dreigt te groeien maken we gauw die bij oma op. Als jij je niet lekker voelt bij zwitsal moet je het niet doen, er zijn nog zat hele andere geuren/producten en dan was jij thuis je kleine daarmee
liefie: die rietjes schijnen handig te zijn bij liggend drinken. Ik wil niet veel zeggen, maar iemad in onze omgeving beviel 2 dagen nadat ze precies zo'n huilbui had. gentle: balen van die cyste, maar als ik het goed begrijp is het niet ernstig? rianne: proficiat met Elias!!! cjt: hier net anders om. Ik zie mijn moeder normaal veel minder en kan nu net veel meer van haar hebben. petra: ik stel me zo voor dat ik met kleren naar het ziekenhuis ga maar daar een pyjama aantrek die dan vies mag worden met bloed e.d.. Of zie ik dat verkeerd? simmer: gefeliciteerd met jullie dochter!!!
Ik laat hem niet meer toe hoor! Het kwam gisteren van hem uit want ik had niks meer laten weten. Dat ik hem gisteren gesmst had kwam omdat hij erom gevraagd had maar dat kan hij nu ook vergeten. Hij heeft me inderdaad meer dan genoeg gekwetst. Mijn kaartjes staan in mijn album dus graag even jullie mening! Ik heb tel.nr., naam ex en adres even weggehaald dus niet denken dat er rare zwarte strepen opstaan! Bij die met de blauwe muisjes hoort op de voorkant nog een kleurenfoto van de baby en bij die met het girafje komt op de voorkant een foto van de baby met het girafje. Kleur of zwart-wit dat weet ik nog niet. Wat vinden jullie van het gedichtje? Niet te zwaar voor op een geboortekaartje?
Nita, ik vind dat he wel heel veel geduld hebt hoor met je ex. Ik weet niet of ik zou kunnen opbrengen.... Ik ben benieuwd naar de 2 geboortekaartjes waar je nu nog tussen zit te twijfelen. cjpt, Mijn moeder gaat als ik weer ga werken 1 dag per week oppassen en heeft veel minder dingen in huis gehaald dan jouw moeder Ik snap dat dit heel irritant kan zijn, zeker als ze dingen gaat kopen die jij niet wil gaan gebruiken, zoals de Zwitsal. Met de bekkeninstabiliteit wordt ik nu juist heel goed geholpen door mijn moeder. Ze komt elke week een ochtend schoonmaken en morgen gaan we even naar het winkelcentrum want ik wil nu ook wel weer eens wat zelf kopen. Petra, lekker dagje voor jou zo te lezen. Schiet het verven van het bedje al op?
@Nita ik vind die met de giraffe het leukst en zou het zeker in kleur doen. verder vind ik de tekst erg mooi en hij lijkt me heel treffend! wat me alleen verbaast, mag kraambezoek ook je ex bellen om een afspraak te maken?
Nita, leuke geboortekaartjes! Zelf zou ik gaan voor die met die muisjes, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Ik heb ook een geboortekaartje met muisjes Maar dan roze!! Het gedichtje past goed bij de situatie... zelf zou ik misschien voor een wat luchtigere tekst gaan......
Haha ja! Familie van mijn ex krijgt ook een kaartje dus dan kunnen ze hem bellen om hem te feliciteren of zo. Als zijn oma en opa willen komen kijken dan zou dat van mij nog wel mogen. Daarom staat zijn nummer er dus bij. Ik heb wel overwogen om alleen mijn nummer erop te zetten maar dan belt dadelijk iedereen mij op en daar zit ik ook niet echt op te wachten.
Ik zou voor de giraf gaan! Simmer en Rianne, bevallen op de beruchte 27 juli! Gefelicitieerd!!! Hoop dat het mee is gevallen, de bevalling / keizersnede..