Volgens mij zijn zwangerschaps BH's steviger. Maar dat weet ik ook niet zeker. Hoe oud is iedereen hier eigenlijk? En hoeveelste kindje is het? En waar komen jullie vandaan? Ik ben niet nieuwschierig hoor Ik ben 21 jaartjes, ik ben 28 oktober 2007 getrouwd met mijn lieve mannetje die 25 is. Ik heb al een dochtertje die nu 9 maanden is, en zo'n schatje. Van haar wil ik er nog wel 10 "het" word dus mijn 2e kindje Ik woon in de kop van Noord Holland
wat leuk, je bent echt een jonge moeder! ben zelf 25, het is mijn eerste kindje en ik woon in eindhoven. Mijn vriend is 27 en we gaan waarschijnlijk nog tijdens de zwangerschap trouwen.
Ik heb de foto's van me echo in me album gezet. Ik ben ook 25 eerste kindje ik woon in omgeving Groningen mijn mannentje is 28
Even kort dan Ik ben ook 21. Dit wordt mijn eerste kindje. Ik woon niet in Nederland (als straks iedereen het weet/mag weten leg ik wel even wat meer uit). Ik ben anderhalf jaar geleden getrouwd (06-07-07). Dat was het wel zo'n beetje.
Ik ben 27, we zijn dit jaar getrouwd in mei. In de maand dat ik zwanger ben geworden waren we 6 maanden getrouwd. Als het kindje er is zijn mijn man en ik allebei 28. Ik kom uit Noord-Brabant.
Nou ik dan ook maar even; Ik ben 28 en mijn vriend is 29. We zijn ruim 8 jaar samen, niet getrouwd en zijn nu 2,5 jaar bezig voor ons 1e wondertje dat er nu hopelijk eindelijk mag komen!
Ik ben 29 jaar en ben al 11 jaar samen met mijn man. Getrouwd toen ik 8 maanden zwanger was van onze dochter. Ik woon in Rotterdam. Over zwangerschapsbh's ik had het laatst ook gevraagd aan verkoopster en die zei juist dat ze niet stevig zijn omdat het meegroeibh's zijn. Ze adviseerde juist om verschillende bh's te kopen mochten je borsten extra groeien. Ik moet zeggen bij eerste zwangerschap had ik wel zwangerschapsbh's. Ik kan pas naar de VK bellen als ik 6 weken zwanger ben dus ga maar volgende week bellen
Ik ben 25, mijn vriend 27 en we zijn nu in verwachting van het eerste kindje en hebben hiervoor een ICSI behandeling moeten ondergaan..Wij komen ook uit noord brabant..
hoi ik dan ook maar ff ben 23 en 8 jaar samen met m'n ventje van 25 niet getrouw dit word ons 2e kindje esmee is bijna 1! ik heb bij m'n vorige zwangerschap pas na de bevalling zwangerschaps bh's gekocht heb niet zoveel, misschien heeft het daar ook mee te maken. heb geen last gehad van gewone bh's
Hallo, ik zal me ook eens voorstellen. In ben 27, mijn vriend 38. Hij heeft al een dochter uit zijn vorig huwelijk. ik ben nu zwanger van ons eerste kindje samen. Ik woon in belgie, maar kom oorspronkelijk uit noordbrabant omgeving Breda. Wij zijn niet getrouwd maar zijn het wel van plan tijdens de zwangerschap. verder vind ik het allemaal poepie spannend en leuk om zwanger te zijn
Wat een verschillen allemaal.... ik voel me wel erg jong Hebben jullie het al verteld aan de opa's en oma's? Of wanneer willen jullie het vertellen? Ik wil het niet te vroeg vertellen, maar omdat kest en oud en nieuw eraan komen, en ik wel van een biertje hou...... dan valt het natuulijk op als ik dan zomaar niet meer een drankje neem.... Hoe gaat jullie het vertellen? Doen jullie nog wat speciaals of zeg je het gewoon?
Ja Sjalotje, ik schud je de hand. Ik voel me soms ook zo beschaamd dat ik zo snel zwanger ben geworden, terwijl het voor sommigen zo moeilijk is. Wij vertellen het de opa's en oma's volgende week, met de kerst inderdaad. We gaan zaterdag naar Nederland en logeren dan bij hen, dus ik hoop dat ik het een beetje geheim kan houden. Gelukkig hoef ik vandaag niet meer zo vreemd veel naar de wc als gisteren. We maken er waarschijnlijk geen groot ding van, want ze zullen sowieso al heel verbaasd zijn, zeker omdat we nu niet in Nederland wonen. Aangezien ik nog zo jong ben en ook één van de oudere kleinkinderen in de groep, heeft ons rozijntje straks (hopelijk) ook nog van mij 2 oude opa's en een oude oma en van mijn man z'n kant ook nog een oude oma. Heel speciaal dus, zeker voor mijn ene opa. Hij wordt voor het eerst overgrootvader. Trouwens, het zou me niets verbazen als mijn opa en oma het nog uithouden tot ze achterachtergrootouders zijn. Mijn oma is nog geen 80 en haar oudste achterkleinkind is inmiddels al 5 Leuk he? Ik vind het wel speciaal
Goedemiddag meiden Jeetje, ik heb eerst enkele pagina's moeten bijbenen. Deze ochtend naar de apotheek gegaan om vitaminnen. Ik las ergens dat je je gewone vitaminen niet meer mag nemen, klopt dat? Ik hoop dat we deze namiddag wat gaan babyshoppen. We gaan wel niets kopen, gewoon wat loeren naar alle leuke dingen die er zijn. Mijzelf ook eventjes kort voorstellen. Ik ben 21 en mijn vriend is er 23, we zijn 5 jaar samen en dit is ons eerste kindje. Liefs Stephanie
sjalotjuh, gefeliciteerd en welkom Ik ben 33 (nog een paar weken) en heb een dochtertje van bijna 17 maanden Afgelopen zomer 7 jaar getrouwd en al 17 jaar samen Woon in de omgeving van Helmond cjpt, als je het daar voelt zijn het vaak je banden gentle, als je beugelbeha's draagt dan zitten die vaak niet perfect meer en ze gaan dan knellen, wat niet goed is en een zwangerschapsbeha groeit mee, dus vandaar dat je meestal daar naar overgaat als je borsten beginnen te groeien, anders kan je om de maand een nieuwe kopen Fon, wat is omgeving Breda? Ik ben opgegroeid ten zuiden van Breda Vanmorgen langs de apotheek gegaan om de granules van VSM te scoren Die hielpen vorige keer ook goed tegen de misselijkheid en jaaaaaaaa ook nu slaan ze weer aan. Niet meer zo strontmisselijk nu
Hallo. Ik ben nieuw. ben 21 jaar oud, me vriend 28 jaar, we zijn 3 jaar samen, en we zijn zeer gelukkig met de zwangerschap. ik heb het mijn ouders al wel verteld. en die waren super trots. vanavond ga ik het aan me schoonouders vertellen. en weet bijna wel zeker dat die ook super trots zullen zijnn. ben zo benieuwd. naar ons kindje. we krijgen een halfbloedje. dus een echte krullenbol! hahah en ik heb ook van me zelf al krullen! iedereeen ook gefeliciteerd/ oh ja ben 23 aug. uitgerekend
Welkom les! Gefeliciteerd met de zwangerschap! Jij bent ook al lekker jong succes met de zwangerschap, en hou ons op de hoogte
Iedereen wist al dat wij bezig waren om kinderen te krijgen via ICSI, vandaar dat ook iedereen wist dat wij gisteren de uitslag zouden krijgen en nu weet iedereen dat we zwanger zijn...Maar wel pril, dat snappen ze natuurlijk ook...
ben wel erg nieuwschierig wat iedereen voelt. bij mij is het ook nog ergug pril. maar me borsten zijn behoorlijk pijnlijk, en gegroeit al, en heb steekjes in me buik en lies, en af en toe pijn in me onder rug.. en een beetje moe, verder geen kwaaltjes. en jullie?
Hier eigenlijk nog geen kwaaltjes, wel wat moe. Dan heb ik ook nog m'n meisie die flink aan het kruipen is. Ook kan ze al zelf staan, en valt nu ook vaak, daar heb ik dus ook mijn handen aan vol. Ze ligt nu gelukkig lekker op bed te slapen.