Jeetje, wat een KLETSKOUSEN zijn jullie toch Maar wel hele gezellige kletskousen hihi. Heb het ff snel doorgelezen maar moet even mijn verhaaltje kwijt hihi. Net bij de vk op controle geweest... Mijn gewicht was 83 dus weer 2 kilo erbij. Dit is echt van het vocht want heb de laatste dagen echt van die drilpudding op mijn voeten. Bloeddruk was 110/75 voor mijn doen dus een stuk hoger. Volgens de vk kan dit betekenen dat het niet meer lang duurt, maar het hoeft natuurlijk niet. Zelf hoop/denk ik dat het misschien wel vanavond gebeurt! Bij Youri was dit ook het geval na de 39 weken controle hihi. Wie weet.... De kleine meid ligt nog steeds goed ingedaald en vast maar ze heeft haar handje naast haar hoofd!!! Zou dit ook een teken zijn??? Youri werd namelijk zo geboren.... Dat zou echt toevallig zijn he! Dussssssssssssssss Ik ga vandaag maar eens het huisje goed poetsen zodat alles lekker schoon is als de kleine meid zich aandient (ik hoop vanavond ofzo) Zo, dat was weer de update vanaf deze kant. Daan, hahaha ik lig in een deuk om jou verhaal van het kdv. Lekker irritant die huilende kindjes als je wilt slapen! Maar staan ze dan buiten afscheid te nemen ofzo? Of is het gewoon zo gehorig? Goede beslissing om nu te denken dat al die mama's zwanger zijn en ook hun rust nodig hebben straks als de baby er is zul je wel anders denken hahaha. Nog geen nieuws van Liefie zag ik, die zal vandaag wel gaan bevallen!! Oh en hoe zou het met Jessi zijn........... Had ze geen buddy ofzo? Cjpt, veel plezier op de 'date' straks! Ben beneiuwd of het klikt! Naja ik ga zo maar eens hier poetsen/strijken etc en dan ondertussen steeds het forum checken. Want ik voel aan mijn water dat er baby's op komst zijn
Strijkijzer ontkalken: vullen met 1 helft water, 1 helft (schoonmaak)azijn, aanzetten en even lekker warm laten worden/stomen. Dan zet je em uit en laat je em afkoelen. Even spul er uit laten lopen en weer opnieuw vullen met water, weet heet laten worden/stomen. voor je hem dan gebruikt even goed over een oude handdoek of zo strijken, want de kalkdeeltjes komen er dan af. Das niet zo lekker op je nieuwe donkere blouse of zo hihi. @Mvy, 's ochtends zitten ze even lekker buiten, en de ramen staan open, dus kan alles horen. zou het dan vandaag zo zijn meid? Help het je hopen. Geen idee wie Jessi's buddy is. Waar is de lijst? Oh en meiden even niet om te zeiken, maar ff dit. Ginny en Hanna wilden graag een pb krijgen als er iets op de lijst moet. Er wordt hier zoveel gekletst dat ze sneller een bericht missen. Dus wil je sneller op de lijst, doe dan ff een pb.
Goede morgen allemaal, lekker geslapen ofuh.....??? Bellen: als mijn zus uit Canada belt of ik haar dan is het niet eens eerst he hoe gaat het, nee dan vraagt ze meteen als eerste en ben ik al tante! Van mijn zus kan ik het gelukkig wel hebben en als ze nou om de hoek zou wonen is het weer een ander verhaal, maar helaas woont ze erg ver weg en zal ze de eerste aankomende tijd de kleine ook niet zien, dus tja mijn zus heeft een privelege kwa bellen! Liefie: spannend hoor, ik hoop en duim voor je dat het begonnen is, succes bij de vk en wel snel wat van je laten horen hoor! Petra: arme jij wat een nacht, nou vanmiddag misschien ff een lekker tukkie doen? Ginny: inderdaad wat een service zeg. Jij ook al een vervelende nacht, jij misschien vanmiddag ook ff een tukkie doen! Cjpt: spannend hoor zo`n internet date, geniet ervan en maak je niet te druk he, als het niet gezellig is ga je gewoon naar huis! Veel plezier! Moontje: feli met je mannetje!! Daan: Ja hier zon hoor, had ik ook om gevraagd!, moet je ook doen dat helpt. Nita: wat wil die ex nu weer langs komen en je vervolegens weer vragen of je hem op de hoogte wil houden, zodat hij je daarna weer in de grond kan trappen, hmm ik weet het niet hoor meid! Tja ik kan ook niet echt zeggen geniet van je drankje, bleg, maar wel, geniet lekker van de lunche met je ouders straks en succes mnet de uitslagen van het prikken! Marieke: ik duim voor je! Annie: dat klinkt inderdaad wel als een speciale dag om te bevallen! Gentle: ik slaap voornamelijk op mijn rechterzij en begin wel vaak op mijn linker, maar dan wordt ik weer op rechts wakker. heb wel ook regelmatig met omdraaien pijn in/aan mijn buik, banden ofzo! Mvja: heb je een speciaal goedje voor kan je bij een goede drogist, kruidvat of blokker halen volgens mij. Mama van Youri: jou kleine meid wordt dus al als super-woman geboren, stoer hoor! Ik zal voor je duimen dat het vandaag gaat gebeuren! Zo ga maar eens een broodje eten en de hond uitlaten. Vanmiddag naar de fyshio, maar blijf het hier ook goed in de gaten houden, volgens mij komen er vandaag meer baby`s
Ahhh mijn Lief! bestelling is er!! Het is zoooo poepig haha. Heb zo'n bikini erbij, echt zo lief hihi. Ben helemaal blij
Oh leuk mvy. Dat is vast ook een teken haha. Oh btw, jij mag best sms'en hoor. Heb ik bij jou toch ook gedaan?
Daan, thnx voor de uitleg van het ontkalken, moet ik hier ook nodig eens doen! Snap hem nu helemaal van het kdv... Als ik Youri breng hoor je de kindjes idd ook al goed als de ramen openstaan enzo. Hoe voel jij je vandaag? *beepje van Sarah kom eruit!!!* hihi Ollekebolleke, wat lief van je zus dat ze meteen ernaar vraagt, het is idd anders omdat ze zover weg woont he.
Daan, ok ja ik denk straks is ze bezig en dan ga ik haar lastigvallen met mijn overbezorgde en nieuwschierige smsjes Maar als je het niet erg vind dan sms ik je de volgende keer wel als ik je hier mis
Voor wijzigingen en/of toevoegingen een PB'tje sturen aan Hanna1974 of Ginny (niet aan ons beide) ======================================================================= Augustus 2009 Mama's! BEVALLEN: 24 mei - Sebastiaan - zoon van Worldofme - 30 wkn? - Tijd? - Gewicht? - Lengte? 30 mei - Simon & Lucas - zoons van Sweepy - 31 wkn? - Tijd? - Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - Lengte? 14 juli - Finnley - zoon van Mamamoon24 - 35w6d - 13.47 uur - 3200 gram - Lengte? (12 aug) 14 juli - Maxim - zoon van Muis511 - 35w5d - Tijd? - 2483 gram - 45 cm (13 aug) 20 juli - Quirine - dochter van PPA - 38w3d - 14.38 uur - 3885 gram - Lengte? (31 juli) 22 juli - Lupe - dochter van Ollebolleke - 38w4d - 21.29 uur - 2990 gram - Lengte? - (1 aug) 23 juli - Nathan - zoon van Conijn - 38w3d - 12.37 uur - 3895 gram - 50 cm - (3 aug) 26 juli - Yasemin - dochter van Assi - 38w1d - 8.03 uur - 2840 gram - 48 cm - (8 aug) 27 juli - Elias - zoon van Rianne80 - 38w2d - 13.23 uur - 3560 gram - Lengte? - (8 aug) 27 juli - Dochter - dochter van Simmer - 39w1d - Tijd? - Gewicht? - Lengte - (2 aug) Er zijn al 7 jongens geboren! Er zijn al 4 meisjes geboren! Afspraken: Juli: 27: Gentle VK 28: Welpje VK 28: Roos VK 29: Sanell vk 28: Lieke VK 30: Nita gyn 30: Noa VK 30: DesireeK gyn 30: Blurry VK 30: Ginny VK 31: Hanna VK 31: Marina VK 31: Ollekebolleke gyn Augustus: 4: Welpje VK 4: Noa VK 4: Roos VK 6: Mik VK 13: Mega Babs gyn 20: Mega Babs gyn Uitgerekend op: 30 juli: Liefie - Buddy: Elke 1 augustus: Daan78 - Buddy: Sweepy & Pupke1979 Renate007 Miekiepluis - Buddy: Roos 3 augustus: MamaVanYouri - Buddy: Rianne80 Fon - Buddy: Sanell 4 augustus: Welpje 5 augustus: Rian83 6 augustus: Ceertje Jessie86 Jingi - Buddy: Simmer linnie123 Sarah1987 - Buddy: MamaDeluxe 7 augustus: Kanela Alice Anna1976 Hibatullah 8 augustus: Marieke1983 - Buddy: Verhip 9 augustus: Marina71 - Buddy: Ginny 10 augustus: Ginny - Buddy: Marina71 & Nita82 Roos -Buddy: Miekiepluis 11 augustus: Lieke1979 12 augustus: wolliewobbel 13 augustus: DesireeK -Buddy: Mvja 14 augustus: Inkerbell Sjanienu1 LadyJenn75??? Marty 15 augustus: Debzie1984 16 augustus: Cjpt - Buddy: Hanna1974 Bos Skatje Carlie 18 augustus: Verhip - Buddy: Marieke1983 kim3 - Buddy: Stephanie87 Aguamiga Gentle 19 augustus: tal 1ste Wondertje Blurry - Buddy: Kippy 20 augustus: Annie22 - Buddy: Noa307 Sanell - Buddy: Fon 21 augustus: Liz0104 22 augustus: Nita82 - Buddy: Ginny Megababs 23 augustus: Fiona1987 24 augustus: Ollekebolleke Mvja - Buddy: DesireeK KristaB (tweeling) 25 augustus: Petrabr - Buddy: Mik Morgenzon 26 augustus: Noa307 - Buddy: Annie22 27 augustus: Elke - Buddy: Liefie Emma21 Nyn81 Csillag 28 augustus: mik - Buddy: Petrabr Hanna1974 - Buddy: CJPT & Meiske74 29 augustus: Brusje 30 augustus: Bloem1978 Mumtobe21 - Buddy: Kim3 MamaDeluxe - Buddy: Sarah1987 31 augustus: Corinne348 Er worden nog 21Meisjes verwacht! Er worden nog 20 Jongens verwacht! Van 8 beebjes is het geslacht Geheim! Van 15 beebjes is het geslacht Onbekend! Gezocht Buddy: Kanela Linnie123
@Mvy, vind ik niet erg hoor. Ik voel me wel goed vandaag. Wel wat zeurig gevoel, maar niks bijzonders eigenlijk. Wat jij ook al zei, gewoon de normale dingen. Ben nu lekker aan het rommelen thuis. Heb een wasje draaien en ga zo even de wc's doen en de badkamer. Kan mijn tijd maar beter nuttig besteden en 's ochtends/overdag dan ben ik op mijn best zeg maar. Manlief ligt nog in bed, maar dat geeft niet. kan ik lekker mijn gang gaan. Had alleeen graag het beddengoed gewassen, maar dat moet maar even wachten tot hij wakker is. @Jessi, zie dat ze geen buddy heeft. Jammer.
Jeeh mijn bestelling van Pukkemuk is binnen. Weer allemaal leuke kleertjes om in de kast erbij te hangen. Heb wel heel keurig vooral maat 62 en 68 besteld maar toch leuk haha. Volgens mij valt het ook nog eens groot dus bijv het jurkje is denk ik echt voor volgende zomer haha. Maarja, het was nu in de aanbieding he?!
Jippie, mijn schoonmoeder heeft net de zolder schoongemaakt en gestofzuigd. Ik ben zo blij met alle hulp! Soms wel lastig om te vragen hoor, maar ik word er steeds beter in. Het kan gewoon even niet anders, he. Vandaag is het de 28e, nog een maandje tot 28 augustus, mijn uitgerekende datum!
Idd Jessi heeft geen buddy... Jammer. Dus ook lekker aant rommelen in huis. Lekker rustig aan allemaal Ik ga nu maar eens strijken, echt geen zin in maarja dan is het maar weer weg.
Goeie morgen meiden, De rust is wedergekeerd. Geen harde buiken meer,ik vind het eigenlijk wel jammer Ik hoopte zo dat het door zou zetten....maar helaas. Afwachten maar.
cjpt, leuk he dat kopen in d euitverkoop. Ik heb afgelopen woensdag in Breda bij de Villa Happ winkel een schattig tuniekje gekocht. Kon hem echt niet laten hangen Is ook voor volgende zomer, maatje 74
Oh leuk he al die mini-kleertjes!!! Ik heb pasgeleden even de inhoud van de kledingkast geteld: 23 setjes in maat 50/56 24 setjes in maat 62 5 setjes in maat 68 Daarom heb ik dus een kledingkoopverbod gekregen Natasja Jammer dat het weer rustig is in je buik... Hier is schoonmams boven aan het schoonmaken en ik heb net even de was opgevouwen. Als ze zo de badkamer klaar heeft, dan ga ik douchen en vanmiddag even met de hond naar de dierenarts voor de jaarlijkse inenting en om naar z'n oog te laten kijken...heeft al een tijdje een ontstoken oog maar de AB-zalf helpt voor geen meter
hoi hoi, even kort, ben net bij de vlos geweest, nog geen ontsluiting jammer genoeg alleen verweking, maar het is al meer dan vorige week veel over de bevalking gepraat, dat ik wel echt de zenuwen begin te krijgen enzo. en ook hier was mijn bloeddruk wat hoger, is dat een goed teken ja?
Rianne, van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Assie, van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Simmer, van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Natasja, succes! Hmm, jammer lees dat het is afgezakt. Liefie, spannend! We wachten het nieuws af vandaag! Gentle, vervelend nieuws van de cyste, gelukkig trekt het weg. Tjee hoor je zo op de valreep nog dat je een meisje krijgt, gefeliciteerd! Heel herkenbaar het niet meer kunnen vinden van een houding. Hoe ik slaap; alle manieren maar eventjes, dus ik draai wat af per nacht. Elke, je bent zo te lezen lekker aan het genieten van je verlof! Geniet van de kleine dingen, zo belangrijk. Ik hoop dat je baat hebt bij acupunctuur, vroeger ook gehad voor hoofdpijn en veel baat bij gehad. Cjpt, veel plezier straks! Marieke, klinkt ook spannend bij jou! Mexicaanse griep wel over nagedacht maar geen maatregelen bedacht. Mocht het echt gaan uitbreken dan zullen de baby’s waarschijnlijk als een van de eerste geënt worden. Lieke, wat een eigenwijsje dat ze er weer uitgefloept is. MvY, zou leuk zijn zo na de 39-weken-controle weer te bevallen, grappig dat ze hetzelfde ligt als Youri. Ga duimen voor je dat je vandaag/ morgen bevalt! Jouw gevoel zei toch ook vandaag of morgen, hihi zou toch wat zijn! Conijn, wat een heftige start van je bevalling; verbouwing, zoontje gevallen maar wat ontzettend fijn en goed om te lezen dat alles goed is gegaan en je nu volop geniet van al je mannen! Fijne kraamtijd en ik hoop dat de borstvoeding snel wat gemakkelijker loopt. Vanwege een baalweek had ik geen fut om te reageren maar wel met jullie meegelezen. Heb het weekend ontzettend leuke foto’s gemaakt van mij en mijn lief op het strand/ duinen. Had wel foto’s alleen maar niet samen. Helemaal leuk! Vorige week al met zwangere zus en schoonzus leuke foto’s gemaakt en bij iedere foto hoop ik misschien is dit de laatste met ‘dikke’ buik! Sinds vorige week vrijdag vooral in de avonden last van harde buiken, steken in de onderbuik en een zere rug. Deze week is het wat rustiger en zet ‘ie zich heerlijk af tegen mijn ribben en steekt er af en toe een voet uit. Arme schat, de ruimte is beperkt terwijl er een prachtig wiegje en kamer voor hem/haar klaar staat in de grote wereld! De nieuwsgierigheid wordt ook met de dag groter en groter zó ontzettend benieuwd. Dus, als iemand het telefoonnummer van de ooievaar heeft dan hoor ik het graag! Vanmiddag naar de vk maar zit vaak langer te wachten dan dat ik binnen zit… Vermaak mij nog prima met theeleuten met vriendinnen en met het maken van fotoboeken. Wat een werk gaat daar in zitten zeg. Schoon is schoon en netjes is netjes dus in huis heb ik niet heel veel meer te doen. Baby vasthouden, van ons mogen opa’s en oma’s en directe familie de baby vasthouden. Nadat wij eerst even gaan genieten en beseffen dat we met zijn 3en zijn zullen we ze bellen. Foto maken van hun trotse koppies en dan het kindje weer lekker bij mij! Misschien denk ik er of jullie straks er wel heel anders over. Baby kleding, oh als ik jullie lees krijg ik écht een schuldgevoel…. De kledingkast is aardig leeg maar komt ook omdat wij niet weten wat het wordt. Wel heb ik een bestelling gedaan bij Lief voor zowel een jongen als een meisje. Lees dat de levering wel 12 werkdagen kan duren..... Dan past onze reus straks maatje 56 niet eens meer, haha!