liefie: spannend zeg! Ik hoop voor jou dat het nu (net als bij die bekende van ons die huilbui had) goed op gang komt! Verder heb ik gisteren alle enveloppen geschreven en van postzegel voorzien. ging best snel eigenlijk... En we hebben een hele mooi buikfoto gemaakt, vind ik zelf. Wel een beetje afgekeken van iemand anders Hij staat zo meteen in mijn album...
Hier zijn alle klusjes weer gedaan. En net met manlief even naar de supermarkt gewandeld. Had alleen maar allesreiniger en kaas nodig, maar moest echt van ellende even de deur uit haha. Dus nu ga ik zo denk ik maar even mijn oogjes dicht doen. Onder het mom van, nu kan het nog. En dan ga ik lekker verder in mijn boekje.
Mijn vriend is nogal handig met foto's en heeft een zwart doek tegen de kast aangehangen en dan met een schemerlamp belicht. Het was wel even zweten maar uiteindelijk vind ik het wel heel mooi geworden. Welke vind je het mooiste?
oeh liefie!! Wat spannend!! Hopelijk beginnen de weeën snel! Toch wel vruchtwater dus... Eigenlijk vind ik dat je nu online moet blijven en ieder dingetje dat je voelt aan ons moet doorgeven Ik wil het zo graag volgen
Mvja: IEKS! Ik ben niet zo heel bang voor spinnen, maar die met haren op hun poten vind ik ook niet zo leuk meer... Gelukkig waren ze met zijn twee, want dat zeggen ze altijd hè, ze komen met zijn tweetjes... Nou, dan ben je er dus nu weer van af! gentle: Nou inderdaad, wat een boel kleren! Ik heb geen idee, maar vriendlief roept wel elke keer "Kind heeft nu al net zo'n volle kledingkast als haar moeder!" Ik vind het reuz e meevallen... Liefie: Dus toch vruchtwater.. jeetje meid, hier mag je ego van worden hoor! Is toch ook hassikke spannend! Hou je ons op de hoogte? Enneh...zet hem op meid! Lieke: Inderdaad prachtige buikfoto! Wauw! Daan: Lekker rustig aan doen inderdaad! Leesze meis! Hier is de kist af! Tenminste....hij zit in elkaar... Nog even een paar schroefjes opnieuw eruit want dan kan ik ze even extra verzinken, maar hij is echt super geworden! Pluis de Bouwer! Hihi! Heb ineens ernstige drang om beneden helemaal aan kant te maken... En ik weiger vandaag mijn Pyreneeenthee te drinken... Was met zwanger worden ook zo.. Ik had van een vriendinnetje een rozenkwarts gekregen, want dat zou helpen om zwanger te worden. Nou, na 3 maanden was ik er klaar mee en heb ik hem afgedaan. 3 weken later was ik zwanger.... Dus wie weet werkt het we net zo met die thee... Ga ff soppen meiden! Liefs, Pluis
Lieke, toen ik net keek stond er nog maar 1 op hihi. Heb weer ff gekeken en vind die eerste toch nog het mooiste! Daan, tja soms moet je echt ff eruit he. Ook al is het maar voor 2 dingetjes. Slaap lekker en lees ze! Pluis, kistje klaar?! Fijn zeg. Maak je ook een foto ervan of niet? Sop ze!
Zo ben weer klaar met strijken hihi.... Er waren nog paar dingen nat dus kan vanavond pas...balen Lieke, mooie foto's zeg!!
Daan: ik kan mij herrinneren dat je al eerder zoiets had met je beddengoed, wel grappig jij wilt je beddengoed lekker fris terwijl manlief er nog in ligt te meuren, oke ik weet niet of ie stinkt, maar je beddengoed word er zeker niet schoner op! Je hebt wel plannen zeg voor vandaag! hanna: dat is een mooi vooruit zicht he, ik had dat ook op de 24ste! Ginny: vervelend van het oog van je hond, is het niet een naar binnenkrullend ooglid, dan kunnen de haartjes het oog erg irriteren, ook erg vervelend voor je hond. wel lekker dat er zo gesopt word bij jullie ben jaloers! Marieke: een hoge bloeddruk kan ook van spanningen komen, dus als jij zenuwachtig bent om ergens over te praten kan je bloeddruk ook omhoog schieten. Wel jammer dat je nog geen ontsluiting hebt, maar geduld is een schone zaak! Pluis: je klinkt al een stukje rustiger over het vasthouden gedoe, we hebben dus weer een deeltje zorgen bij je weg genomen, fijn, dat we wat voor je konden doen! En al dat gebel je hebt inderdaad gelijk wacht gewoon rustig af dat doen wij ook, we bellen wel als het zover is!! Mvja: kan ik me wat bij voorstellen, voordta ik zwanger was was ik de held die die krengen ving, nu is het vriendlief zijn beurt, ik bedank voor die beesten! Liefie: spannend hoor, ik duim voor je! ene niet reageren is toch niet erg, ik zou ook genoeg zenuwen voor mezelf hebben en daardoor niet reageren! dikke kus en succes! Verbandje snuffelen: hmm vind het ook een heel gek idee hoor dat ze aan je verbandje snuffelen of zo en zo dat ze aan iets snuffelen wat daar heeft gezeten, heel apart. Moontje: dan kan jou kleintje waarschijnlijk straks ook niet tegen kietelen! hihi wel grappig! Anna: heerlijk die afstand, mijn moeder woont 10 km verderop, mijn vader woont 50 km verder (is ook vergenoeg hoor) en mijn schoonmoeder woont 2 km verderop, soms heb ik ook wel eens dat ik mijn moeder en schoonmoeder te dichtb ij vind, maar ach, zou ook niet ergens anders willen wonen, dus dan maar zo! Annie: je kan wel klossen hebben, maar je bed moet er dan ook nog op he!! En dubbel gevoel, ik ben dan wel niet jarig maar heb ook wel beetje dubbelgevoel af en toe, zo van kom maar, maar ook weer de twijfel is echt alles wel klaar! en voornamelijk ben ik er wel klaar voor en manlief! Lieke: inderdaad een hele mooie buikfoto, zou er trots op zijn als ik jou was! PLuis: ik hoop voor je dat het met je thee net zo werkt. Sopse Zo tussen het lezen door ff bij de fyshio geweest en wow ik ben weer 10 cm langer! Heerlijk. Ga nu na weken twijfelen toch mijn ramen maar eens lappen, t gaat niet vanzelf he! Komen toch die kabouters weer om de hoek kijken! Tot later ene iedereen die aan het bevallen is, ik hoop voor jullie dat het niet te warm is en dikke knuffel en succes!
Zit net toevallig ff op hyves en mijn zus had daar een liedje staan van claudia de breij: YouTube - Claudia de Breij zingt Jouw liedje Zat ff met tranen in mijn ogen! past nu wel erg bij ons
ik was net het kippenhok aan het schoonmaken (lees: brandneteltrekken enz onkruid eruit halen) Word ik de hele tijd lastig gevallen door vervelende steekvliegen!! Hij bleef maar om me heen vliegen en op me zitten!! Uiteindelijk heb ik het maar opgegeven! Ik werd echt bang van dat beest!! Kipjes en gans zijn wel weer helemaal blij met het beetje werk dat ik heb gedaan ze hebben ineens weer wat ruimte erbij. Nu rennen ze als gekken achterelkaar aan door de paden die zijn ontstaan haha. Het is rustig hier!! Ik ga zo maar weer even kijken of er nog nieuws is
@Ollekebolleke, ja das waar!! Nouja vriend is vanavond pas laat thuis dus morgen maar de klossen eronder! Vanaf morgenavond (12 uur) mag ik ook thuis bevallen dus komt precies goed uit. Nou ik ga naar de dierentuin. ben beetje misselijk en heb me toch menstruatiepijn!! Pfff.... Nouja kan altijd tussen de apen bevallen haha...tot later!
Zo...keuken en kamer zijn weer klaar, ruikt weer helemaal fris! Ollekebolleke: wat een lief liedje zeg! Zit ook met tranen te luisteren! Ga nu maar heel hard zitten hopen dat ons kleine meisje gauw komt... Liefs, PLuis
@annie22: ik zat er idd ook aan te denken dat het indalingsweeen zouden kunnen zijn. heb nu ook nog steeds zo'n zeurgevoel.... denk je dat het dan echt niet lang meer gaat duren?? ik moet nog 36 weken worden een vrijdag.... nou ga denk ik maar even een dutje doen nog geen beebs geboren?? kom straks nog weer even checken
Tsjonge zeg ik dacht ga ff ramenlapen en in de wax zetten, pff was toch zwaarder dan ik dacht. Heb nu alweer een zere rug en kom net bij de fyshio vandaan. Hmpff Maar ik kan wel weer lekker naar buiten kijken. het aller vervelendste is dat mijn hoofd eigenlijk ook nog de ramen van binnen wil doen en mijn auto nog ff wassen en die ook meteen in de wax zetten, maar mijn lijf zegt nu stoppen anders gaan er vervelende dingen gebeuren...... dus toch hier maar ff kijken of er al wat is gebeurd, maar het is zelfs erg rustig hier! Mik: geniet van je dutje! Pluis: ik duim voor je mee! Ik ga mijn eten maar alvast maken, dan ziet vriendlief niet dat ik groentjes door de lassagnette doe! Hij is geen konijn zegt ie, nou maar groentjes op zijn tijd zijn best goed voor mensen die geen konijnen zijn! toch?!
Net bij de verpleegkundige geweest in het ziekenhuis om te praten over de bevalling, over het hoe en wat...Pfff, nu komt het heeeeel dichtbij! wel wat geleerd, want nu weet ik dat we ongeacht het tijdstip altijd via de ehbo moeten komen zodat rolstoel etc etc allemaal klaar staan..Ook weet ik dat het 24 uur per dag mogelijk is een ruggenprik te krijgen, mits de ontsluiting al verder is dan 8 cm...En nu weet ik ook dat ze proberen 2 cm in 2 uur te halen, lukt dat niet geven ze weeenopwekkers erbij, zodat het wat meer opschiet! Dus...Laat maar komen En effe vraagje: hebben jullie ook gedurende dag/nacht stekende pijn aan de binnenkant van onder zeg maar? Echt af en toe schieten tranen in mijn ogen, zo'n steek ineens...
bedankt voor de leuke reacties op mijn buikfoto! ollekebolleke: inderdaad een heel mooi tekst van Claudia de Breij! hier zwaar last van pog
Hier ook POG Wauw wat een mooi liedje, bij het eerste zinnetje kreeg ik al kippevel. Heb 'm ook op mijn hyves gezet. Verhip, ja herkenbaar die steken. Heb het ook gewoon als ik zit of lig, echt vaag. En goed dat je het zegt want ik moet donderdag even vragen of je overdag achterom binnenmoet via de ehbo of gewoon door de hoofdingang. Lijkt me eigenlijk een beetje gek als dat moet, dan ziet iedereen je toch?? Ollekebolleke, doe toch maar even rustig aan hoor! Morgen weer een dag! Lieke, wauw mooie foto's zeg! Annie, veel plezier in de dierentuin! Ginny, succes met je hondje! Ik heb de GTT overleefd . Nuchtere waarde was maar 4,9 dus ik verwacht niet dat die daarna zo explosief gestegen is dat het foute boel is want hij mag tot maximaal 10. Daarna dus lekker geluncht met mijn ouders in de stad en ook nog even gewinkeld. Heb nog nieuwe laarzen gekocht een een pyamajurkje voor na de bevalling. Ik ben gewoon echt te ijdel want ik zit me nu al te bedenken wat ik dan aan wil doen zodat ik er wel een beetje leuk bijlig. Make-up ook niet vergeten en haarspullen. Oh echt erg..