@Gentle: Jeetje, wat een opluchting! Verloskundigen: Wij hebben er een stuk of 6! Ik heb ze bijna allemaal gezien. Het maakt me niet uit wie de bevalling doet, want ik vind ze allemaal even aardig en begaan. Rian, gefeliciteerd met jullie zoon!! Flesvoeding: Ik begin met Nutrilon, omdat ze dat bij onze opvang ook gebruiken en ik anders de poeder zelf mee moet nemen. Mocht ze nu allergisch blijken of er niet tegen kunnen, dan ga ik over naar Friso. Seks: Hier even niet. De laatste twee keer heb ik ontzettende krampen gehad de halve nacht, dus laat maar even zitten.... @Pluis: Jee, hoe is het nu met de afscheiding?? Kan een begin zijn.. @Lieke: succes morgen, hoop dat het zo gebeurd is, zit je niet echt op te wachten natuurlijk.. @cjpt: * knuffel * Morgen weer een nieuwe dag @Hanna: Nou, dat is ook niet prettig, beginnen met bloedverlies..Hopelijk heeft de vlos gelijk en is het morgen over. @Annie: alvast gefeliciteerd met de 37 weken over een paar uurtjes! @Jingi: ik zou niet weten of het de slijmprop is, heb ik vorige keer niet gehad... Verder hier ook een ontzettend drukke meid vandaag, ik kan bijna het voetje vastpakken als ze het door mijn buik probeert te duwen, gelukkig heb ik wat bij te zetten, anders kwam ze er doorheen! Morgen naar de vk, ben benieuwd of ze nog goed ligt! Ik ben er vandoor voor vandaag, alvast welterusten en tot morgen!
@ Hanna, nee niet voor het kaartje. We hebben gewoon een bestaand kaartje van Anne Geddes. Ik wil de mooiste foto uitvergroten en inlijsten voor op de babykamer. Daarom wilden we ook dat die knuffel en het behang het thema van de paint zijn. Past het allemaal weer leuk bij elkaar straks op de muur ;o)
@Noa, als de Bv niet wil gaan we hier aan de nutrilon, geen idee waarom eigenlijk hi hi Bij Mirthe is dit ook perfect gegaan @Miekiepluis, heb je nog met Vk over het overtijd lopen gehad?? zijn ze daar soepel in bij jullie? @Cjpt, dikke knuff voor jou! En hier hebben Nick&Simon ook opgestaan hoor @Hanna, goed dat je Vk heb gebeld hoor, gewoon even afkijken maar @Sanell, wordt idd moeilijk om rust te pakken maar toch maar proberen Vanavond onverwacht bezoek gehad van zussie. Wat was dat lekker zeg, even iets anders aan mijn hoofd en iemand die zich lekker uitleefde met Mirthe. Weer een dagje voorbij!
Sorry ik weet even geen namen meer.... reageer morgen weer goed Wat er is gestolen bij mijn broertje--- Alle vw golven in antwerpen in 7 verschillende parkeergarages zijn vandaag allemaal leeggehaald. Bij geen een auto sporen van braak te vinden. Bij mijn broer was de radio incl Ipod gestolen, tom-tom en een tas met studieboeken. Hij had er wel een stanley-mes voor terug gekregen, maar die moest hij bij de politie inleveren als bewijs materiaal Mijn gans is nu ongeveer 2,5 maand oud, maar ganzen groeien erg hard dus hij is al bijna net zo groot als een volgroeide gans. Ollekebolleke---- sorry, ik had je inderdaad eerder moeten waarschuwen, mijn fout.... schilders--- ja in ons dorpje gaat het toch wat anders haha. Hier zeggen we dat we graag een schilder willen, hun kijken hoeveel werk het is en als ze tijd hebben komen ze Volgens mijn vriend zijn ze trouwens ongeveer 3 a 4 weken bezig bleh ik heb last van rug, benen en baby is ook lekker met zijn/haar hoofdje aan het rommelen terwijl het helemaal is ingedaald! Pijnlijk rotgevoel Morgen ben ik weer leuk ps met zoveel mensen op het baal-bankje kunnen we er beter een baal stadion van maken. Zal ik van catering en een band regelen voor in het stadion morgen?? Of heeft iedereen voldoende gebaald vandaag??
He meiden, ik leef nog. Heb wel bijgelezen, maar ga nu even niet uitgebreid reageren. Ws morgen. Was zo moe, dat ik de hele middag op de bank heb gehangen. Had ik maar geweten dat het baalbankje in gebruik was genomen. Hihi, ik ben niet rijk hoor. Tis alleen maar mijn bestek en idd wat erfstukjes. Maar ik lees nu het stukje van Gentle en moest erg lachen. Waar hou ik me mee bezig. Ik ben normal niet zo erg poetserig, t zijn echt de hormomen denk ik. Al hoop ik wel dat ik zo opruimerig blijf. Heb er wel profijt van hihi. Nou dat was het voor nu even. Slaap lekker, kussie
Hoi dames, ik wilde jullie hier allemaal even heel veel sterkte wensen met de hele spannende maand die nu komt! Veel plezier met jullie baby's, het is echt super hoor!! Ik las wat over beenweeën, die heb ik ook gehad! En die voel je behóorlijk in je benen. Bij mij hebben ze me een paar nachten uit de slaap gehouden en ben uiteindelijk naar het ziekenhuis gegaan voor een nachtje slapen met een slaapmiddel en pijnstiller. Vooraf nog getoucheerd, geen ontsluiting en de baarmoedermond zat nog hoog. Ook een ECG gehad maar daar waren alleen harde buiken te zien als de kleine tegen de sensor aan schopte. Volgens iedereen was het niet het echte werk en kon het nog wel dagen duren. Desalniettemin ben ik diezelfde nacht na een bevalling van nog geen 4 uur bevallen van ons ventje! Laat je dus niks vertellen hoor, bij iedereen verschilt het zo veel! (Ze zeggen bijvoorbeeld dat je echte weeën wel herkent maar de enige die ik in m'n buik heb gevoelt waren de persweeën.. )
Hallo meiden!! Eindelijk kan ik komen posten..ik heb het in het ziekenhuis met de gsm geprobeerd maar dat was geen succes helaas! Ik ben 14 juli bevallen van mijn zoontje Finnley! Mijn bevalling was echt geweldig, want ik heb er geen pijn van gehad, althans ik kon het geen pijn noemen, maar ik vertel mijn bevallingsverhaal morgen wel! We zijn in ieder geval thuis nu en de kleine man doet het super. Het is echt een superlief kindje! Nou meiden, morgen kom ik hier zo snel als mogelijk posten..Ik ga nu kolven en mijn mupke voorzien van voeding! Het moederschap is geweldig!! Kan iemand even uitleggen hoe je hier in het bericht foto s kunt plaatsen! Zijn er ondertussen nog baby´s geboren? Groetjes Ramona
Mamamoon: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Finnley! Geniet er lekker van! Zoals jullie zien word het steeds vroeger dat ik wakker ben Heb nog steeds af en aan behoorlijk pijnlijke krampen in mijn benen... en zo nu en dan in mn buik... Vandaag maar eens een "Zen" dagje houden, misschien dat ze er dan wel uit komt Vandaag mag het hihi... (geen jarigen vandaag...) Ik reageer straks wel op iedereen, ga zo toch nog maar liggen... eens kijken of een boek lezen me wat kan helpen... dan rust ik toch nog wat... Hopelijk slapen jullie allemaal nog lekker door! Tot strakkies...
goedemorgen, @ mvja, wat vervelend dat je elke keer zo een gerommel hebt. Ik hoop echt voor je dat je voor de uitgerekende datum bevalt, want anders moet je nog best een hele tijd. Ik ga er maar vanuit dat ik over de datum heen ga, dan kan het alleen maar meevallen. Vannacht gelukkig wel goed geslapen alleen heel erg gedroomd over dat ik meedeed aan een triatlon, best vermoeiend dus. @ moeder van yoeri: goedemorgen @ Sarah, mag ik vragen hoe oud je bent? omdat je 1987 achter je naam hebt staan ga ik er vanuit dat je +/- 21 jaar bent???? ik vind je elke keer zo verstandig (niet dat een 21 jarige niet verstandig kan zijn hoor )
Mamamoon, leuk dat je weer komt posten! Fijn dat jullie thuis zijn met jullie mannetje.. Ben benieuwd naar de foto's!! Petra, gelukkig goed geslapen! Ik ga er nu ook idd vanuit dat ik overtijd ga. Dat het nog wel even gaat duren... Komt helemaal niet goed uit maarja niks aan te doen. Heb vannacht ook nog redelijk goed geslapen ondanks dat ik gister bijna de hele dag heb geslapen. Nu gaan we Sesamstraat kijken
Goeiemorgen meiden! Hier ook een goeie nacht gehad! Ik begon op m'n linkerzij en werd rond 3 uur wakker om te plassen en had weer veel last van m'n schaambeen en bekken. Ben toen op m'n rug gaan liggen met m'n voedingskussen onder m'n bovenbenen en om 6.30 uur weer wakker om te plassen en wat denk je....(bijna) geen pijn aan bekken en schaambeen!!!! Kon daarna alleen niet meer in slaap komen, maar goed....liever dat als weer pijn....en dan ga ik straks nog wel een uurtje terug! Dus als ik nu zo de laatste dagen/weken door kan gaan, dan ben ik blij!!!! MamaMoon Nogmaals gefeliciteerd met Finnley en fijn dat jullie thuis zijn en hij het zo goed doet! We zijn benieuwd naar je bevallingsverhaal en naar foto's natuurlijk Er zijn trouwens ondertussen iets van 9 jongens en 5 meisjes geboren! Oh en foto's plaatsen in een bericht....als je een bericht tikt en een klein stukje naar beneden scrolt, dan zie je een paars blokje met "beheer bijlagen" en daar kan je je foto uploaden vanaf je pc of via een URL als 'ie al ergens online staat, en dan komt 'ie automatisch bij je bericht te staan. Je kan op deze manier maar 1 foto per bericht plaatsen! En anders de foto's in je album zetten. Kletsen bij mama's Volgens mij is het de "gewoonte" om hier te blijven kletsen, totdat iedereen bevallen is. En dan overgaan naar het mama-gedeelte en daar verder kletsen! Mvja Vervelend joh, dat het zo blijft rommelen. Sterkte ermee! Is het ondertussen bij meer dames aan het rommelen, of is het rustig? Hier dus geen kramp of steek te bekennen! Morgen hebben we een bruiloft waar we heel de dag voor uitgenodigd zijn, dus daar ga ik met een gerust hart naartoe. Wel de tas en maxicosi in de auto, maar ik weet haast wel zeker dat we het voor niks meenemen. Maar goed...liever mee verlegen dan om verlegen! Nog plannen voor vandaag? Ik wil zo even naar de kapper...even de puntjes bijknippen en misschien een kleurspoeling. Vanmiddag weer naar de VK en wat boodschapjes doen en vanavond wil vriendlief nog even de stad in voor een nieuw overhemd. Fijne dag meiden!
@Sarah, 3 a 4 wk, dan heb je dus je hele kraamtijd schilders over de vloer, bah @Mamamoon, welkom terug!! Ik hoop snel een foto te zien al weet ik ook niet met de nieuwe site hoe dat moet @Slapen, volgens mij was het Daan die gisteren zei, dat iedereen vannacht een goede nacht ging krijgen na die klotenacht van gisteren. Klopt ook hier!! Goed geslapen op de draaipogingen na. Alleen jammer dat Mirthe steeds vroeger en vroeger wakker wordt. Maar deze nacht nemen ze me niet meer af! Straks naar Vk ben benieuwd wat die te vertellen heeft
petra--- ik ben een heel verstandige 22 jarige haha Ginny--- Heb jij geen last van rug, benen, voeten, buik (haha eigenlijk je hele lijf) als je lang staat of loopt? Ik zou het heel knap vinden als je die bruiloft de hele dag volhoudt! Mocht je twijfelen of je het zal volhouden moet je afwegen voor jezelf wat je het leukste vind om mee te maken, het is zonde als je de hele ochtend bent geweest en s'middags is het leukste gedeelte en dat zou je niet trekken. mvja--- Word je er niet nog wakkerder van als je iedere keer als je wakker wordt achter de comp. gaat?? Ik hoop dat je nog goed hebt kunnen slapen. Mvy--- Inderdaad, we kunnen er allemaal beter vanuit gaan dat we overlopen. Dan kan het alleen maar meevallen als het toch eerder komt. als je vrolijk bent vandaag, sla dan dit stukje even over. Anders loop je de kans dat ik je in een negatieve bui breng Ik heb hier echt een beroerde nacht gehad. Ik kon al slecht in slaap komen, viel rond kwart voor 1 in slaap denk ik. En om half 2 werd ik weer wakker gebeld!! Mijn vriend was naar die feestweek toe en kon geen taxi terug krijgen.... GRRR dus moest ik er uit om hem op te halen!! Was hij nog echt dronken ook!! Nou, dan ben ik echt kwaad! Uiteindelijk in bed was hij direct vertrokken, incl. luid gesnurk en rare ongecontroleerde bewegingen waarbij hij mij raakte! Ik probeerde hem nog uit bed te duwen (haha ik was hem echt zo zat!! Ik hoopte dat hij uit bed zou vallen, dat op klossen staat haha, en dan wakker zou worden. Ik wilde hem naar de logeerkamer sturen) Maar helaas was ik niet sterk genoeg. En vanmorgen uitslapen zat er ook niet in want de schilders zijn hier sinds 7 uur! Sorry voor mijn gezeur
Goeiemorgen!!! Hier heerlijk geslapen Wat een verademing!! Wel een paar keer wakker geweest, maar steeds gelijk weer in slaap gevallen. Was denk ik toch wel moe van gisteren Het bloeden is gestopt gelukkig. Gisteravond was onze kleine meid zo druk in mijn buik. Mijn buik ging helemaal heen en weer alsof ze wilde zeggen.... Ik zit hier nog goed hoor mama!!! Sarah, jammer dat je hem niet uit bed kon werken. Had ie wel verdiend vind ik! Monique, veel plezier bij de VK. Mamamoon, leuk dat je weer een berichtje hebt achtergelaten en fijn te lezen dat alles goed gaat en dat jullie lekker thuis zijn. Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig naar die foto Mvja, hopelijk ben je nog lekker voor een tijd in slaap gevallen. Dit is wel heel vroeg wakker he. Petrabr, ik ga er ook vanuit dat ik pas na 28 augustus beval hoor. Inderdaad... dan kan het altijd meevallen he! Straks komt mijn moeder hier de benedenverdieping weer schoonmaken. Fijn hoor dat ze dat wil doen. Met die poezen wordt het toch steeds een zooi op de vloer. De kleine poezen zijn nu net uit de hal en rennen alleen maar heen en weer. Zo leuk om te zien Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
Goede morgen allemaal! Ook hier om 12.00 uur een afspraak met de VK en benieuwd of de kleine nog verder ingedaald is of misschien zelfs weer teruggefloept. Met andere woorden; ik voel nix en denk dat het haar prima bevalt in mn buikie. Ik heb net als een aantal anderen hier steeds het idee van: nu mag ze komen, maar dan bv een half uur later weer van: maar wat als ze nu komt? Kan ik het wel aan? De pijn? Het moederschap? Strax vergeet ik haar ergens! Maar achterin mn hoofd weet ik ook dat het moederschap iets instictiefs is. Dus het zal allemaal wel goedkomen. Nu eerst een doucheje en dan relaxen tot mn moeder me komt oppikken (die gaat mee naar de vk)... Of misschien toch even de ramen lappen.. Iemand hier bracht me op een idee haha Tot later!
Goeiemorgen meiden! Zo ook hier gelukkig weer een goeie nacht! Gisteren er dus 9x uit en vanacht maar 2x! Kan me de laatste keer niet herinneren dat dat zo weinig gebeurde, dus ik ben helemaal uitgerust! Vandaag niet echt veel op de planning eigenlijk. Eerst maar eens een boterhammetje eten en dan ga ik wel bedenken of ik uberhaupt wat ga doen of er nog een relaxdag aan vast plak ;o) Heb ik ergens rond de geboorte van ons kindje mijn paspoort nodig? Die is namelijk al 2 maanden verlopen. Maar zit nu te dubben of ik hem nu nog snel ga vernieuwen of beter kan wachten tot na de geboorte. Want dan kan ik haar ook gelijk bijschrijven. Anders moet ik 2x daar heen.
Hey meiden, Daar ben ik weer terug uit het ziekenhuis na een mislukte poging van inleiden :x De gel heeft het wel voor elkaar gekregen om de baarmoederhals helemaal te laten zakken en om het helemaal week te maken maar dat is het dan ook. Ik heb 3 dagen echt vreselijke pijnlijke krampen gehad en nog is onze kleine meid er niet Ze hebben besloten om nog geen keizersnee te doen omdat ze denken dat het kleintje met een reden nog blijft zitten en omdat het nog wat eis voor een keizersnee en het toch een hele operatie is! Nu ben ik dus weer thuis met een dubbel gevoel. Ben net naar de wc geweest en daar had ik met afvegen allemaal bonkjes met wat donker bloed en dan schiet ik gelijk helemaal in de stress. Zullen dat misschien stukjes slijmprop zijn of misschien nog restjes van de gel? Ik ga even lekker in mn eigen bedje liggen bijkomen van de afgelopen dagen en dan hoop ik dat ik vanmiddag weer genoeg energie heb om hier terug te lezen! Liefs
cjpt--- Kun je niet gewoon even bellen? Dan weet je het direct. Is opzich wel belangrijk, want stel dat je bij het aangeven je paspoort nodig hebt; dan moet hij wel geldig zijn! En anders moet je een spoedprocedure aanvragen voor je paspoort (dat kost heel veel extra) want je kindje moet binnen 3 dagen na de geboorte worden aangegeven. Ik zou het niet afwachten in ieder geval. (zeg je me wat trouwens.... even controleren of die van mij nog wel geldig is... )