Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goeden morgen allemaal!

Cjpt: waarom zou je je schamen voor nick en simon, als jij dat nou leuk vind!

Sanell: vervelend die verplichte rust. Ene struikvogel volgens mij heb je nou je kop gestoten want ik geloof niet dat de zandbak van je dochter nou erg diep is!!!

Sarah: flauw dat hij dat stanley-mes weer in moest leveren, ik had hem gehouden!!
    EN geeft niet hoor, ik had er zelf ook aan moeten denken, haha, nou ga zo lekker naar mijn zussie, dus vandaag lichamelijk niet veel doen denk ik!
    Met zon mannetje mag je best wel ff zeuren hoor, en jij mag vandaag de baalbank weer openen, neem lekker een bakkie thee of koffie en schenk alleen voor je zelf in je vriend gaat maar ff lekker eerst zijn exuses aanbieden!! Dikke knuffel meid!

Mamamoon: gefeliciteerd met je zoon! Geniet ervan!!

Ginny: succes bij je apk!

Cjpt: ik zou daar het gemeentehuis f over bellen, die weten vast wel raad! of ff bij de vk informeren of je hem nodig hebt!

Debzie: wat vervelend dat het zo gegaan is, we hadden toch allemaal hard geduimd voor je, maar het heeft helaas niet mogen baten! gat wat vervelend, ga maar ff lekker genieten van je eigen bed, wie weet doet doe wonderen!
    Dikke knuffel

Marieke: jammer dat je oma meer last heeft van weeen dan jij!!

iedereen met apk of ander bezoek aan vk of gyn: succes!!

Daan: wat vervelend dat je je zo gaar als een sudderlapje voelt en dat je dan nog geen eens echt werk hebt geleverd vanacht. Dikke knuffel voor jou!

Pluis: veel plezier bij je dinnetje en baby!

Mvja: maagzuur hm nu ben ik er voor even af, maar vanavond of aan het einde van de middag begint het wel weer, dat is al weken zo, maar het lijkt wel alleen maar erger te worden. Ik heb dan ook normaal gesproken medicijnen tegen het maagzuur omdat ik een afwijking heb aan de overgnag van mijn slokdarm naar mijn maag, maar die mag ik nu niet nemen, dus het wordt er niet echt beter op! Maar nog even en dan mag ik weer gewoon aan de meds en zal het snel over zijn!
    En mijn moeder neemt gaviscon uit canada mee wat een zwangere wel mag hebben en wat veel beter werkt dan het spul van hier!

Zo ga nu ff broodje eten, hondje uitlaten dan gezellie met zuslief spelletje doen!
    Dus ik denk dat ik er vanavond pas weer ben!

Iedereen met en baaldag dikke knuffel!!!:)

2. mamamoon24

mamamoon24 Actief lid

16 feb 2009
    134
    0
    0
    Nou dan zal ik het eens gaan proberen met de foto. Het bevallingsverhaal typ ik na de volgende voeding..zal zo rond een uur of één te lezen zijn;)

Het bericht wat hier geplaatst is geworden door mamaween klopte niet helemaal, want Finnley heeft de eerste week in de couveuse gelegen, maar dat vertel ik straks wel allemaal!

3. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen dames!

Geen spannende dingen vannacht, zo te lezen. Ik had gisteravond weer erg pijnlijke harde buiken, maar na een lekker bad zijn ze afgezwakt. Vannacht eigenlijk niet zoveel last gehad, behalve van mijn schaambeen en bovenmatig plasgedrag. Geen weeen dus. Ben benieuwd of ik vandaag weer op het baalbankje ga kruipen. Nu gaat het wel. De werksters zijn net gekomen om het huis schoon te maken. Wilde sowieso na dat moment bevallen, dan is het huis in elk geval lekker fris :)

En dat verhaal van de dronken & snurkende vriend: dat kan natuurlijk niet he? Komt me bekend voor hoor, maar gelukkig houdt mijn schatje zich nu heeeel rustig. Met dit soort acties moet ie nu niet aankomen!

4. mamamoon24

mamamoon24 Actief lid

16 feb 2009
    134
    0
    0
    nou:( hij accepteert het niet....maar dit is mijn hyves: Ikkuh - Hyves.net - Always in touch with your friends daar staan er wel al een paar op, maar het is wel een gesloten hyves, maar als ik zie dat er iemand van jullie zich toevoegt accepteer ik meteen! Als er dan ook nog iemand tijd heeft om de foto te verkleinen en hier neer te zetten dan zou dat helemaal geweldig zijn!

groetjes ramona

5. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    meiden--- Ik ga vandaag niet zoveel reageren, ik lees wel steeds mee, maar heb de puf even niet.
    Bedankt voor de lieve berichten :)

6. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ben ik de enige die zich irriteert aan andere moeders die constant hun eigen ervaring erbij halen? Pff net maar weer eens mijn mams opgebeld (waar ik dus de laatste tijd wat minder geduld mee heb) en die begint echt met alles wat ik zeg over haar eigen bevalling en zwangerschap enzo. Dat het óók op die manier kan... jemig man, dat is 28 en 21 jaar geleden! Er zijn in de tussentijd wel wat regels/protocollen veranderd hier en daar.

Heb haar 20 minuten aan de telefoon gehad en ben gewoon toe aan een dutje! Heb wel eerlijk gezegd dat ik even geen energie heb om af te spreken. Dat ik liever even alleen ben. Dus da's weer even een opluchting want voelde me daar schuldig over.

Ze wilde wel volgende week persé langskomen want mijn vader had tegen haar gezegd dat hij had gezien dat er onder de bank en onder ons aquarium konijnenharen en een paar keutels liggen. En dat ik daar vast zelf niet bij kan dus komt zij dat nu even doen!
    Ik nog gezegd dat we toevallig afgelopen week de bank van zijn plek hebben gehaald en eronder hebben schoongemaakt maarja, een aquarium verplaats je niet even!
    Nee, gelukkig heeft ze een speciale dunne plumeau waarmee ze wel onder het aquarium kan... stel je voor dat ik moet bevallen en er liggen haren onder het aquarium!!

Ohhhh, ik ga maar een tukkie doen denk ik, ben weer helemaal sufgeluld ;o)

7. marion1982

marion1982 Actief lid

20 dec 2008
    107
    0
    0
    #16627 marion1982, 30 jul 2009
    Laatst bewerkt: 30 jul 2009
    goedemorgen

ik kom mij ook aanmelden bij de augustusmama's! ik ben uitgerekend op de 16de dus het schiet al op...
    mijn hummeltje is al volledig ingedaald en heb ook wel last van harde buiken en een soort van menstruatiekrampen, niet echt regelmatig maar zo nu en dan.....
    hebben jullie dat ook?

groetjes marion

8. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Goedenmorgen Ladies,

Hier voor de 3e achtereenvolgende dag goed geslapen... het is niet te geloven :D

Ik lees dat meerdere nu weer een goede nacht achter de rug hebben..

@Daan: balen dat het bij jullie zo onweerde... hier wel veel regen en wind maar gelukkig geen onweer...

@Sarah: Ik had em niet opgehaald maar lekker laten lopen... Kon die lekker even ontnuchteren voor die in bed lag ;) Wel jammer dat het niet gelukt is em uit bed te duwen... had wel mooi geweest hahaha...

@Debzie: Jeetje meis wat een ellende zo zeg... Een hele dikke knuf voor jou en ik hoop voor je dat je snel op een beetje normale manier kunt bevallen...

@mvja: ik hoop echt voor je dat die krampen nou een ophouden... Het is vervelend als je er zo mee moet blijven tobben..
    Zal wel fijn zijn als je vanavond even een beetje normaal de stad in kan...

@mvy: heerlijk he zo lekker tv kijken... er zijn nu ook wel leuke programma's voor die ukken... Die van mijn hangt ook aan de tv op het moment.. heerlijk rustig :)

@lieke: sterkte straks in het ziekenhuis... hopen dat het snel gebeurd is en dat je er niet al teveel last van hebt...

@Cjpt: Fijn die moeders... Ik heb er gelukkig geen last van. Die van mij bemoeid zich nergens meer. Daar ben ik wel heel blij mee.. Ik kan me voorstellen dat je er ongelovelijk moe van wordt...

@marion: welkom...

Ohja en straks om 14.00 uur weer in het ziekenhuis zijn... ben benieuwd wat ze te vertellen hebben...

9. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi Marion1982, welkom! Leuk zie dat je op dezelfde dag bent uitgerekend als ik! Hier wel soms harde buiken maar verder nog geen tekenen dat er ook maar iets aan zit te komen. Ze nog te lekker denk ik ;o)

Succes met bijhouden hier want er word veel gekletst!

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieke, ja ik had gisteren wat bloed, maar gelukkig niet zoveel. Wel even de vk gebeld en ze zei dat het misschien de baarmoedermond was.
    Succes straks in het ziekenhuis!

Daan, veel plezier met je moeder!
    Mijn moeder is hier nu ook en dat is toch wel erg gezellig. Ook is ze fijn aan het schoonmaken! :)

Heup, volgens mij gaat het allemaal een beetje de goede kant op. Ik kan iets beter lopen en dat probeer ik soms wel een stukje. Beetje in beweging blijven is ook goed natuurlijk.

cjpt, lekker een dutje doen! Dan ziet de wereld er weer heel anders uit.
    Hier niet echt de hele tijd tips enzo.
    Gelukkig niet!
    Mijn moeder heeft met wel even voorgedaan hoe ik het bedje op moet maken. Dat was ik weer vergeten :)

Marion, welkom hier en veel lees en typplezier :)

11. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    @Debzie: he meid, wat vervelend zeg! Ik zou inderdaad ook lekker in je bed gaan liggen en echt even aan jezelf denken en jezelf rust gunnen.

@Daan: ik hoop ook voor je dat het nu eens doorzet, want die krampen zijn ook niks iedere keer.

@Marion: welkom!

Net bij VK geweest en ons meisje maakt het goed! Moet alleen wel urine in gaan leveren bij de huisarts, omdat ze misschien denkt aan een blaasontsteking. Gezien de krampen die ik soms 's nachts heb en het veel maar weinig plassen. Ze was namelijk nog niet ingedaald en daar kunnen de krampen dus niet van zijn. Dus morgen maar even een plasje inleveren..

12. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    MvY, is echt vroeg hoor he 6 uur pfffffffff
    Heb medelijden met je.
    Wij hebben wel lang er 's nachts uit gemoeten maar toen ze het doorslapen eenmaal doorhad was het zo lekker.
    Misschien heeft zuslief haar iets ingefluisterd;) (dat ze me alvast moet laten wennen ofzo)

@Miekiepluis, klinkt denk ik als het verhaal wat ik zo dadelijk ook wel te horen zal krijgen.
    maar hoop stiekum dat ze toch even wil kijken of deze appelboom al niet wat aan de gang is;)

@Mvja, nog steeds gerommel dus, oh nee het telt niet he omdat je buik niet meedoet:p

@Cjpt, denk dat we ook maar een kanon maken voor de moeders of niet?:D

@Marion, welkom bij de club!

13. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Speciaal voor Mamamoon!

14. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Echt een heerlijk kereltje!!
    Mag je trots op zijn

15. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Mamamoon, wat een mooi kereltje! Echt een lieverd zo te zien!

Monique, oh je hoeft geen medelijden te hebben hihi inmiddels zijn we er al aan gewend. Moet zeggen het is ook wel lekker soms, dan heb je een extra lange dag. En soms is het balen maarja. Hopelijk slaapt hij nu in de vakantie wat langer, dat zou wel fijn zijn.
    En wie weet idd is dit voor jullie alvast 'oefenen' en heeft Mirthe dit als opdracht gekregen ;)

Jessi, heb een foto op hyves gezien van jullie prinses! Wat een mooierd!!

16. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    hey meiden
    wat gister als een goede nacht begon, zo klote werd deze.
    nu alvast sorry voor mijn geklaag, maar moet er echt ff van af....
    na heerlijk intiem te zijn geweest met mijn man, en ik eigenlijk geen last had van pijn in mijn buik of zo, begon de ellende een uur na de hand
    had echt enorme druk op alles daar van onder, wist gewoon niet meer hoe ik moest gaan liggen, alles deed zeer.
    toen maar halfzittend geprobeerd, maar hielp ook niet.
    had echt enorme krampen, en dacht echt dat het zou losbarsten vanacht, tenminste, zo voelde het voor mij.
    wat rondjes door het huis gelopen, want lopen bezorgde me geen pijn.
    toen om 4.00 toch maar weer mijn bedje opgezocht, en uiteindelijk voor een uurtje in slaap gevallen...
    nu heb ik nog steeds last van krampen, en pijntjes in mijn onderbuik, gelukkig is het wel stukken minder dan vannacht, maar voel het nog wel.
    zou dit door de zex zijn gekomen?? of zou het gewoon al allemaal in gang gezet zijn? de bevalling?

zou eingenlijk vandaag naar de stad gaan met mijn zusje, maar dat ga ik echt niet redden, na zo'n gebroken nacht.
    dus komt ze straks hierheen, dan kan ik ook nog even bijslapen, heb ik wel nodig.
    ik hoor graag jullie mening over mijn geweldige nacht:(
    als jullie tenminste willen reageren....

17. aguamiga

aguamiga Actief lid

9 nov 2008
    178
    0
    16
    Wijchen
    Ach gos wat een snoepie....
    Mijn mama-hormonen zorgen wel voor opkomende tranen als ik dat slangetje zo zie, ik vind dat zo'n zielig gezicht bij zo'n ukje, waar is het slangetje precies voor?

Mijn kat heeft het op z'n heupen vandaag, zit geheel tegen z'n gewoonte voortdurend in mijn buurt (ligt normaal vrijwel de hele dag op zolder) Zit vanaf de rugleuning van de bank m'n nek te likken en komt vervolgens via mn schouder op m'n buik liggen!! Althans, doet een poging daartoe, want hij weegt een kilo of zeven dus dat gaat mooi niet door ;)

Zou dr wat op komst zijn? Het is er wel een lekker koele dag voor :D

18. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Hier ook gelukkkig weer een goede nacht kunnen slapen, wel 2x eruit om te plassen maar daarna vrij snel weer in slaap....toen mn man vanmorgen wegging weer in slaap gevallen tot kwart voor 11.

@Mamamoon van harte met de geboorte van jullie zoon, mooi kereltje hoor, geniet er lekker van !

@Marion welkom, je bent uitgerekend op mijn verjaardag ;) 16 augustus..!

@Debzie wat een domper dat je weer naar huis moest...! Heel veel sterkte joh en hopelijk zet t uit zichzelf nu snel door!

Heb hier ook niet veel last van bemoeiende verhalen vertellende moeders ;) tis voor mn man zn eerste kind dus hij heeft zijn moeder wel wat vaker aan de lijn die dan vraagt hoe t gaat, maar voor mijn moeder is het mijn 4e en hun 7e kleinkind dus die verhalen hebben we allang gehad jaren geleden haha!! Enige waar ik af en toe bang voor ben is betutteld te gaan worden door mn schoonfamilie alsof ik mn eerste heb gekregen of zo..snappie ! Ben dus bang best dan wat fel te reageren.....

Nou ga hier zo maar s op pad voor nieuwe boeken en naar een kapper, kreeg net een sms van mn vriendin of ik vanavond even mee amersfoort in ging naar de Gay parade...haha k heb toegezegd maar ben heel benieuwd hoe dat nu weer is ;)

Liefs Marina

19. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Mik, denk wel dat het met de sex te maken heeft gehad hoor! Dat kan de boel natuurlijk wat geirriteerd hebben?
    Wat vervelend zeg zo'n nacht... Slaap maar lekker wat bij vandaag.

Aguamiga, tja katten schijnen het aan te voelen he... Dus het zou zomaar eens kunnen vandaag :D het is een heerlijke koele dag idd! Ben benieuwd...

20. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @MvY, ik kan ook heel goed omgaan met een minder lange dag;)
    Maar ze ligt er wel ook pas laat in, volgens mij krijg jij eerder rust.
    Hier tussen 20.30 en 21.00 en dan is het vaak nog rommelen en dan pas slapen

@Mik, zit er iets van regelmaat in??
    En wat gebeurd er als je onder de douche ofzo gaat?

Koele dag:$
    Zit hier weer gewoon achter de ventilator.
    Zon schijnt hier weer gewoon

Deel Deze Pagina