Monique, ahhh das idd een ander verhaal. Hier ligt hij er meestal rond 18 a 19uur al in! Maar als ik hem later in bed leg dan is hij toch zo vroeg wakker dus..... Ik ben nog niet buiten geweest (schaam) dus geen idee hoe het buiten is, maar hier binnen is het toch redelijk koel. En zo te zien buiten een lekker windje...
@ Mik, klinkt als sex-nasleep. Staat erom bekend he? Dat je na sex allerlei krampen en eventueel wat bloedverlies kan hebben. Hier geen ervaring mee want heb al 9 maanden geen sex haha. @ Marina, oh kan me voorstellen dat je inderdaad opziet tegen eventuele betutteling. Maarja, als je gewoon duidelijk zegt: niet om het een of ander maar dit is mijn 4e... dan moet het wel duidelijk zijn toch? Ik hou daar ook mijn hart voor vast, allebei de moeders zijn hier nu al maanden bezig met adviezen en meningen etc. En als de kleine er dan straks is... nouja, als ze zich erg overal mee gaan bemoeien dan moet ik maar even ingrijpen tegen die tijd. @ Mamamoon, wat een poepie zeg! @ Monique, haha zet jij dat kanon klaar? Lag net even een uurtje op bed en die kleine had echt speeluur haha. Soms ben ik gewoon bang dat ze met haar voetjes dwars door mijn buikwand heen zal zetten. Echt bizar gewoon! Steekt echt vanalles uit! En ik probeer al 3 dagen om het vast te leggen op film maar mutsie voelt dat echt haha. Zodra ik op de start-knop druk houd ze op haha. Kleine eigenwijs!
@monique27, er zat vannacht wel iets van regelmaat in, maar dat zakte naar een uur ook weer af. en nu krijg ik zo nu en dan flinke steken, en heb wel de hele tijd een drukkend gevoel van onder, net of ik de hele tijd moet poepen sorry voor de details zo lang ik met mijn benen goed wijd zit, doet het het minste pijn
Zijn zuigreflex was nog niet optimaal, dus had hij moeite met het drinken aan de borst en van de fles. Door middel van dat slangetje hielpen we hem dan om toch zijn voeding binnen te krijgen. Inmiddels is dat helemaal goedgekomen!! Ik heb vandaag de avventfles bij em geintroduceerd en hij is er helemaal weg van..
Ha meiden, Was ik weer...Heerlijk naar een klein mannetje gekeken. Wilde hem niet vasthouden, is een beetje gek met zo'n dikke buik! Haar bevalling wil ik niet! ( 4 cm ontsluiting, zelf 40 graden koorts, kind in vruchtwater gepoept en hartslag van 200, spoedkeizersnede en door infectie kind week in couveuse...) Mamamoon: Wat een schatje! En wat een boel haar zeg! Sjee!! Oh gets, weet de rest niet meer... misschien eerst even broodje eten... Tot zo! Liefs Pluis
@ Pluis: Vind het juist heel bijzonder om nu babies van anderen vast te houden. Daar reageert mijn eigen mannetje namelijk weer op met een hoop getrappel En wat betreft sex: hier met enige regelmaat. Vind het niet top met zo'n dikke buik en ik heb het idee dat er al iets laag hangt in mijn vagina. Soms stoppen we dus voortijdig. Als ik echt pijn erna zou krijgen zou ik het niet meer doen hoor!
*KLAAGMODUS AAN* GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x heb ik net de enveloppen binnen gekregen, wil ik die dus vast mooi gaan schrijven... Ben ik ALLE adressen kwijt!!!!!!!!!!! Nergens meer te vinden op die K*Tlaptop hier!!! :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x *klaagmodus uit*
Tis rustig hier... Pluis, kleintje vasthouden gek met een dikke buik? En nee, die bevalling wil ik ook niet, jeetje. Sex, wat is dat?? Mvja, ohneeeeeeeeeeeeeee hoe kan dat nou?? Tel tot 10 en dan nog eens rustig alles nazoeken... Kunnen toch niet zomaar weg zijn?
@Mamamoon wat een mooi mannetje! @Mvja, dat is balen!! het kan idd toch niet zomaar weg zijn lijkt me, had je het niet in een tijdelijk internet bestand opgeslagen? dan is het heel wat zoekwerk maar moet het wel terug te vinden zijn geloof ik. @Mik, klinkt idd als seks nasleep, niet echt leuk. alsof de natuur zoiets heeft van "waar heb je in godsnaam nu seks voor nodig als je toch al zwanger bent"... had toch wel iets beter geregeld mogen zijn Hier ook geen koele dag, steeds als er wordt aangekondigd dat het gaat regenen of het maar 20 graden wordt, gaat dat aan ons voorbij. volgens mij kennen we hier geen ander weertype meer dan zon en warm :x
update: Ben terug van het ziekenhuis en ik ben er van af. Binnen een kwartiertje was het gepiept! Ging er wel serieus aan toe zeg en was niet volledig pijnloos (voel het nu nog), maar het was/is goed vol te houden... Wat wel echt minder is, is dat mijn moeder tijdens een hartfilmpje onder inspanning van de fiets af is gehaald omdat er iets niet goed was. Ze is meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis in Maastricht waar ze vandaag in ieder geval nog gekatheteriseerd wordt (mijn vader heeft dit in februari nog gehad, dus 2009 is wat dt betreft geen goed jaar!). Verder weet ik nog niks, dus we wachten momenteel in spanning af!!!
Lieke, fijn dat het bij jou goed is gegaan maar wat een rotnieuws van je moeder... Hopelijk gaat het snel beter! Knuffie
mamamoon wat een lief kereltje zeg!! Echt schattig Lieke, fijn dat het is meegevallen in het ziekenhuis. Heb je nu nog veel pijn? Oh en dan het nieuws van je moeder.... hopelijk is ze snel weer opgeknapt! mvja, balen zeg alle adressen kwijt..... even rustig doorzoeken, misschien in een andere map op je computer???? Ik ga nu lekker even slapen. Groetjes, Hanna
@ Lieke, fijn dat het bij jou meeviel maar wat schrikken van je moeder zeg! @ Miekiepluis, haha wat is er raar aan een baby vasthouden met je dikke buik? Vond je het stiekum ineens erg spannend ofzo? @ Mvja, ok even rustig ademhalen en nog even zoeken. Misschien vanavond nog even aan je man/vriend vragen en anders zit er niet veel anders op dan morgen adressen te gaan achterhalen. Zijn het er veel? Ik had ook niemand dus heb het ook moeten doen. Maar met 50 adressen viel het me nog alles mee. Blijken toch veel mensen in de telefoongids te staan.
Zo...broodje erin, nu kan ik weer helder denken... Mvja: Oh nee! Wat vervelend! Hoe kan dat nou? Al in je prullenbak gekeken op je laptop? Balen! MvY: Ja, zo'n kleintje vasthouden met een dikke buik is een beetje gek. Hij zetten zijn voetjes op mijn buik, en dat was niet prettig! Inderdaad wel dat ons meisje reageerde op zijn gehuil...erg grappig! Lieke: Fijn dat het bij jou goed is gegaan. Maar wat ee naar nieuws van je mama! Hoop dat ze gauw weer opknapt! Hanna: Goed idee, ga ik ook doen! Slaap lekker! Tis inderdaad rustig hier! Iedereen aan het bevallen of zo? Mijn lief is nu richting Hilversum, voor de overdracht van appartement. Hoop zo dat die gasthet een beetje netjes achter heeft gelaten, want anders kan ik dus morgen nog even gaan soppen daar.... Niet dat het spik en span moet zijn voor de nieuwe bewoners, maar ik vind wel dat het een beetje netjes moet zijn... Nou ja, komt vast goed. Gek is dat, merk wel dat ik onrustig word van het feit dat lief er niet is... Dat zeggen ze hè, dat je weeën kunt hebben, maar dat die ook weer kunnen ophouden omdat partner toch gaat werken o.i.d. Dus nog geen weeën hier! Hihi! Ga maar even met boek op bed, heb hele zware oogleden... Liefs, Pluis
hoi meiden alles goed? hier wel hoor ben weer door de apk heen gekomen en was zelfs weer afgevallen, de vk zei al je bent meteen alles kwijt als je bevallen bent, ik zou nou dat is dan toch nog wat positiefs aan zo bevalling hihi. kleintje lag al helemaal gereed, en me ijze was 8,9 dus dat was mooi. en het slapen gaat de ene dag beter dan de ene. \ @jingi ow was je wat verloren, maarja bij jouw begint de 40wek al op te schieten, @cjtp je heb gister dus tocg nog een beetje genoten bij het tv concert van nick en simon. nou is je dag temniste niet helemaal ellendig geweest. @sanell jij gebruikt dus ook friso, heb vandaag ook een pak meegenomen de vk zei ook zit geen verschil tussen allen kwa prijs. en hoe was je urine onderzoek? @sarah jeetje wat balen voor je broertje, hopelijk krijgt het alles vergoed voor de verzekering, sommige mensen kunnen echt niet van andrmans spullen afblijven. en je gans is dus nog jong, maar zal inderdaad wel groot zijn dan, hier in de buurt lopen ze ook maar nu met jong helaas heb de hond al een paar keer een klap te pakken gehad van een gans ze vleugel. en leuk he zulke mannen grrrr hier ook wel is 1 die dan op belt kan je me halen, en hun slapen vrolijk verder en jij legt wakker, volgende keer stuur je hem direct naar de logeerkamer en wat jammer dat hij niet uit he hoge bed viel, was die meteen nuchter @petrabr hihi een triatlon ach in een droom kan alles he. @mvy ow jij gaat ook al van overtijd uit, ach dan valt alles mee, maar bij jouw rommelt het al een tijdje dus hopelijk komt de kleine meid snel. en schiet je voortuin al op? @ginny ow vervelend he die pijn in je bekken en schaambeen, gelukkig werkte het voedings kussen, en inderdaad als je het zo nog even vol kan houden is het niet erg. @hanna fijn dat je goede nacht heb gehad, en je moeder komt dus helpen in huis wat lief, en ja die kleine katjes zullen we rommel maken, gaat het al helemaal goed samen met de oudere kat? @cjtp volgens mij heb je geen paspoort nodig kwa bevalling, maar wel om haar aan te geven dus ja denk dan wel dat ie geldig moet zijn. @debzie jeetje meid balen dat het inleiden niet heb geholpen, je zou toch zeggem met gel en infuus dat ze wel wou komen of heb je geen infuus gehad? hopelijk komt jullie kleine meid snel. @marieke hihi je oma dacht dus dat jij al weeén had nou zou toch wat zijn he dat oma's dat kunnen voorspellen. @lieke jeetje jullie kleine meid vindt het gewoon veel te gezellig bij je en ze denkt ik daal nog lang niet in hihi. maar wel rot hoe was het in het zh? @daan is het zulk noodweer geweest bij jullie, hier niks wat ik weet. en je was dus weer aan de rommel nou nu maar is hopen dat het doorzet dat gerommel kan je nu wel @pluis hoe was het bij je vriendin en de baby? en hopelijk hebben ze je appartement netjes achtergelaten je wilt toch niet dat de nieuwe bewonders in een vies huis komen. @mvja ow jij gebruikte nutrilon ja heb pak friso gehaalt de vk zei ze zijn allemaal goed hoor, allen prijs verschil ze zei zelfs dat huismerk kruidvat of ah ook voldeed aan de eisen van zuigelingen melk. en wat k*t dat je je adressen kwijt bent, heb je ze niet ergens anders opgeslagen? @annie gefeliciteerd met je 37 weken, en ach huilen hoort er ook bij komt gewoon door de hormonen!!!en 3x der uit is nog te doen, was het niet wennen in je hoge bed? @desieree hoe was het in zh? @marion welkom hierzo!! @mamamoom wat een mooie kereltje. @moniqeu ow is het zo warm bij jullie, hier is het redelijk maar met windkracht 8 volgens mij hihi. @lieke jeetje dat is even schrikken voor je moeder, hopelijk is er niks ernstig. nou meiden heb me best gedaan tot later
*huilt heel erg hard momenteel* Grr, ik had dus de adressen op de externe hardeschijf opgeslagen en op de laptop laten staan... dus ik net in de dozen aan het zoeken geweest naar de externe... kijk ik op dat ding... WEG BESTANDEN van excel... en op de laptop zijn ze dus ook verdwenen... manlief gemaild... blijken die van de laptop dus gecrasht te zijn de laatste keer... dus helaas... dat worden 100 adressen opnieuw achterhalen en invoeren... Op de externe missen we meer bestanden, dus waar die in hemelsnaam gebleven zijn... :x Ik heb vandaag even een HET-WORD-ME-ALLEMAAL-TEVEEL-EN-IK-TREK-DIT-NIET-MEER-DAG!!! *gaat nog even door met huilen hier* (sorry dat ik ff niet reageer meiden en even in de ego-modus zit)
Mvja, meis ahhh vind het zo *** voor je... En nog shitter dat ik je niet kan helpen... Dikke knuff en dat je nu ff niet op ons reageert is logisch. Huil maar lekker ff alles eruit.
@mvja: Wat balen van die adressen... zijn er ook best veel Ik hoop dat je ze alsnog tegen komt ergens... Net weer terug uit het zh... Heb 1 cm ontsluiting en omdat er nog een randje staat moet ik volgende week donderdag terugkomen... Pfff nog een week volhouden dus... De kleine meid ligt wel al heel diep en er is een kans dat door het toucheren (wat opzich een beetje gevoelig was) op gang gaat komen dus daar hoop ik dan maar op... Als ze maar niet op 4 augustus komt... Dat is mijn verjaardag Ik ga nu lekker even op de bank hangen want het was wel weer best vermoeiend en pijnlijk voor mijn bekken...
Sarah, leuk zo'n gans he! Ik heb ooit eens een baby gansje gevonden in het park en aangezien ik toen op een kinderboerderij werkte, heb ik die met de hand groot gevoerd. Echt hele grappige beesten. Hij loopt nu nog steeds op die kinderboerderij, helemaal tam. mvja, dat was wel erg vroeg 'vanmorgen'. En ook nog zo'n rotdag verder... Knuffel! debzie, vervelend dat het allemaal zo lang duurt, maar dat slijm + bloed klinkt toch wel als de slijmprop. Het duurt niet lang meer meis! Pluis, 145 augustus? Dan heb je wel heel veel geduld Annie, niets om je voor te schamen hoor! Ik heb ook opeens soms van die momenten waarop ik om niets kan huilen, of gewoon even mijn man niet kan laten gaan. Ik ben blij dat hij de laatste weken niet zo veel hoeft te werken... cjpt, hier ook van die heerlijke adviezen. Bijvoorbeeld dat je echt geen maat 50 kleertjes nodig hebt. Nee mam, maar jullie deden de baby'tjes vroeger de eerste maand geen kleertjes aan, maar alleen overslagtruitjes en een molton doek om de beentjes. Logisch, na een maand passen de meesten wel in 56... Ze bleef het onnodig vinden Marion, welkom! Ik ben 2 dagen na jou uitgerekend, en ook hier een erg ingedaalde baby (au...). Gaat het verder goed? Mamamoon, wat een prachtige zoon heb je! Wat is zo'n speen dan opeens groot Mik, klinkt heel erg als mijn after-sex ervaring van de week. Ik dacht ook, nu is het echt begonnen. Helaas/Gelukkig zakte het bij mij weer af en heb ik nog wel een halve nacht kunnen slapen. Ik dacht later ook, sex zou toch niet echt de bevalling kunnen starten? Maar ja, je weet nooit met dat supersperma van onze mannen... Lieke, wat een dubbele dag dan! Fijn dat je van je blaar oid af bent, maar spannend voor je moeder! Heel veel sterkte gewenst. Jajajajajajajaja, ik ben aan het eind!! Slaap ik een keer uit, word ik ook meteen bestraft met een uur lang bijlezen Nou ja, en intussen nog van alles gedaan, dus nu is het alweer laat. Wij ook onweer vannacht. Lief ging er om 4 uur uit omdat ik zo snurkte En ik dus ook wakker, snapte nergens iets van. Nauwelijks hoeven plassen, maar uiteindelijk wel de halve nacht wakker voor niets. Gelukkig werd ik om half 12 (!!!) pas wakker! Uiteindelijk dus nog wel wat uurtjes gemaakt. Ik ga zo maar aan de derde letter van mijn naam-voor-op-het-raam beginnen. Heb ze uitgeprint, maar nu maak ik met acrylverf leuke kleurtjes om ze in te kleuren. Altijd leuk, dat geklieder! Oh en voor wie er nog zon en warmte wil, gratis af te halen Blegh, tis hier weer zo plakkerig!